το παρακατω ποστ αφορα αποκλειστικα βλαμμενους, οποτε αμα δεν ειστε, αφηστε και συνεχιστε ελευθερα
λοιπον, μετα απο λιγη μαθηματικουρα και μερικες προσομοιωσεις, φαινεται τελικα οτι η υποψια που ειχα παντα για τις εξατμισεις του 950/990 ειναι μαλλον σωστη...το lc8 ειναι ενα μοτερ στην ουσια sbk που αποδιδει ΠΟΛΥ λιγοτερο απο οσο θα επρεπε....βασικος περιορισμος στο μοτερ ειναι οχι στην εισαγωγη, αλλα στους λαιμους οι οποιοι ειναι απλα...σωληνες, που σκοπο εχουν να ενωσουν την εξοδο των βαλβιδων με τα τελικα...το οτι επελεξαν και σχετικα στενους σε διαμετρο λαιμους εγινε διοτι μιας και απλα μιλαμε για σωληνες σκετους και με μηκος ειδικα για τον μπροστα μισο χιλιομετρο, οτιδηποτε αλλο θα εκανε ακομα χειροτερα τα πραγματα...
απ οτι φαινεται το ταπεινο 950 με τα καρμπυρατερακια ειναι ικανο με ενα σωστο συστημα εξατμισης και λιγο πειραγμα στο μηκος της εισαγωγης να εχει αποδοση ιδια με αυτην του superduke πρωτης γενιάς
οχι και ιδιαιτερα ασχημα...το μονο που μενει ειναι να βρεθει χρονος και εξατμισας να εκτελεσει με ακριβεια την αποστολη ωστε να δουμε αν η θεωρεία εχει εφαρμογη και στην πραξη