ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Συνέδεα το tunecu.Mε το μοτερ σβηστο δεν εδειχνε καποια βλάβη.Μετά απο λίγο έβγαλε την p0638 δευτερεύοσες πεταλούδες.Έσβησα την βλάβη αλλά δεν την ξαναέβγαλε.Έβγαλα την αντλία,το φίλτρο της είναι καθαρό.Συνεχίζω ναα υποψιάζομαι αντλία.Παρήγγειλα και αντλία από gefr.Στο ξένο φορυμ που διάβασα στους περισσότερους το έβγλαε όταν ήταν ζέστη.
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Συνέδεα το tunecu.Mε το μοτερ σβηστο δεν εδειχνε καποια βλάβη.Μετά απο λίγο έβγαλε την p0638 δευτερεύοσες πεταλούδες.Έσβησα την βλάβη αλλά δεν την ξαναέβγαλε.Έβγαλα την αντλία,το φίλτρο της είναι καθαρό.Συνεχίζω ναα υποψιάζομαι αντλία.Παρήγγειλα και αντλία από gefr.Στο ξένο φορυμ που διάβασα στους περισσότερους το έβγλαε όταν ήταν ζέστη.
Έσβησα και έβαλα πάλι μπροστά.Αναβόσβηνε το λαμπάκι.Μπήκα tunecu και πάλι δευτερεύουσες βγάζει.Έκανα το τεστ από το tunecu για τις 2ουσες.Τις ανοιγοκλεινε αλλα οχι τερμα.Είναι φυσιολογικό;Και έκανε και πάρα πολύ φασαρία το μοτεράκι.Καμιά ιδέα;
Ευχαριστώ
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Το tps λογικά , έχει τύχει να ξανά περάσεις τον χάρτη από την αρχή κ να λυθεί αλλά λογικά μείνε στο πρώτο που είπα .

Ας μιλήσουν κάποιοι που ξέρουν παραπάνω άπω εμένα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To p0638 αναφερεται στις δευτερευουσες και μπορει να ειναι το σερβο που τις ρυθμιζει. Τσεκαρε μηπως καποιο καλωδιο ή κατι αλλο εχει πεσει στις ντιζες που κινουν τις δευτερευουσες και τις μπλοκαρει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε τοτε παιζει να ειναι το σερβο των δευτερευουσων.
 

Billisps

Μέλος
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
KTM ADVENTURE 990
Και μενα απο χθες αναβει και ο κωδικος ειναι 72 που αναφερεται στο μοτερ τως δευτερευουσων..τ θεμα ειναι πως ο προηγουμενος που ειχε βαλει το pc τις εχει αφαιρεσει..
 

Billisps

Μέλος
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
KTM ADVENTURE 990
Κατι που δεν ανεφερα.το δικο μου ανεβαζει κανονικα στροφες και δεν εχω ουτε κομπιασματα ουτε σκασιματα..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κατι που δεν ανεφερα.το δικο μου ανεβαζει κανονικα στροφες και δεν εχω ουτε κομπιασματα ουτε σκασιματα..
Προφανως αφου τις ειχε αφαιρεσει θα ειχε βαλει καποια αντισταση στη φισα για να μπερδευει τον εγκεφαλο και να μην βγαζει σφαλμα. Ψαξε τις φισες γιατι μαλλον αυτη η αντισταση δεν κανει επαφη.
 

S.p 990

Μέλος
Όνομα
Spiros
Μοτό
Ktm 990 adv. 2008
Καλησπέρα στην παρέα .κάτοχος καινούριος και εγώ ενός 990 2008 με ένα πρόβλημα που διάβασα σε προηγούμενες σελίδες. Σε σταυροδρόμι με συμπλέκτη μου σβήνει. Μου το έχει κάνει 5 6 φορές εδώ και δύο μέρες και έχει 1000 στροφές το ρελαντί. Γίά πείτε μου τι πρέπει να κάνω 51000 έχει και δεν μου κάνει κάτι άλλο παρά μόνο αυτό. Ευχαριστώ. Κ καλός σας βρήκα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ποτενσιομετρο πεταλουδων/TPS/throttle position sensor?
 
Reactions: STF

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Καλησπέρα στην παρέα .κάτοχος καινούριος και εγώ ενός 990 2008 με ένα πρόβλημα που διάβασα σε προηγούμενες σελίδες. Σε σταυροδρόμι με συμπλέκτη μου σβήνει. Μου το έχει κάνει 5 6 φορές εδώ και δύο μέρες και έχει 1000 στροφές το ρελαντί. Γίά πείτε μου τι πρέπει να κάνω 51000 έχει και δεν μου κάνει κάτι άλλο παρά μόνο αυτό. Ευχαριστώ. Κ καλός σας βρήκα...
Εμένα μου έσβηνε με συμπλεκτη στην αλλαγή ταχυτήτων. Δε βρέθηκε ποτέ ποιο ήταν το πρόβλημα..
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Καλησπέρα στην παρέα .κάτοχος καινούριος και εγώ ενός 990 2008 με ένα πρόβλημα που διάβασα σε προηγούμενες σελίδες. Σε σταυροδρόμι με συμπλέκτη μου σβήνει. Μου το έχει κάνει 5 6 φορές εδώ και δύο μέρες και έχει 1000 στροφές το ρελαντί. Γίά πείτε μου τι πρέπει να κάνω 51000 έχει και δεν μου κάνει κάτι άλλο παρά μόνο αυτό. Ευχαριστώ. Κ καλός σας βρήκα...
1000 στροφές είναι λίγες. Αν δεν απατώμαι 1400 - 1500;
Να δεις αυτό που λέει ο k0k0s Ποτενσιομετρο πεταλουδων/TPS/throttle position sensor ..


Βασικά να πας σε ένα συνεργείο (όχι οποιοδήποτε) να το δείς
 

lamogio0

Μέλος
Περιοχή
Κιάτο
Όνομα
Bilakos
Μοτό
Ktm 990 Adventure 2009
Suzuki RM450Ζ 2009
Καλημέρα και καλορίζικο με το καλό να κάνεις βόλτες να το ευχαριστηθείς! Όσο για το θεματακι που σου κάνει δεν είναι ένα το σημείο που πρπ να κοιτάξεις γτ μπορεί να είναι από χίλια δυο... σκέψου εμένα μου το είχε κάνει αυτό περίπου το ίδιο όμως όταν είχαν λιώσει από την θερμοκρασία τα καλώδια στην κάτω μεριά του κεντρικού διακόπτη και μια έκαναν επαφή μια όχι με αποτέλεσμα να σβήνει όποτε θέλει με το παραμικρό κούνημα. Γνώμη μου είναι να ψάχνεις ένα ένα τα πιθανά σημεία και να αποκλείεις ότι έχεις τσεκαρει για να βγάλεις άκρη κάποια στιγμή. Ξεκίνα με το να ρίξεις μια ματιά στην κάτω μεριά του διακόπτη τα καλώδια σε τι κατάσταση είναι από την θερμοκρασία δλδ, αμέσως μετά ρίξε μια ματιά στο καλώδιο της τρόμπας συμπλέκτη γτ εάν δεν κάνει επαφή με την μικρή βαλβίδα που έχει πάνω στην τρόμπα από την εσωτερική μεριά της μανέτας που αυτό θα το καταλάβεις εάν προσπαθήσεις να το βάλεις με κάποια ταχύτητα εμπρός κρατώντας συμπλέκτη μετά ρίξε μια ματιά στο tps σου που είναι πολύ πιθανό και μην εκπλαγείς εάν στο κάνει από κάτι άκυρο γτ πολύ απλά έτσι γουστάρει!!
 

S.p 990

Μέλος
Όνομα
Spiros
Μοτό
Ktm 990 adv. 2008
Θα τα κοιτάξω όλα αυτά που μου λέτε.ο διακόπτης φαίνεται πολύ καινούργιο θα τον δω και από μέσα βέβαια στην πλεξούδα του εννοώ αυτό που λες για το καλώδιο πανω στη μάντρα του συμπλέκτη στέκεται από μια τρίχα αλλά δεν έχει κοπεί παντός μπερδέματα και τέτοια δεν μου κάνει πάρα μόνο αυτό σε χαμηλές ταχύτητες όταν σιμπλεκταρω για να σταματήσει πέφτουν στις 1000 η στροφές και ίσος σβήσει. Αν δεν σβήσει και το αφήσω μετά από 1 λεπτό πάει 1400 κανονικά όπως πρέπει να δουλεύει.
 
Reactions: STF

AlxT

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
990 Adv '09
Καλησπέρα στην παρέα .κάτοχος καινούριος και εγώ ενός 990 2008 με ένα πρόβλημα που διάβασα σε προηγούμενες σελίδες. Σε σταυροδρόμι με συμπλέκτη μου σβήνει. Μου το έχει κάνει 5 6 φορές εδώ και δύο μέρες και έχει 1000 στροφές το ρελαντί. Γίά πείτε μου τι πρέπει να κάνω 51000 έχει και δεν μου κάνει κάτι άλλο παρά μόνο αυτό. Ευχαριστώ. Κ καλός σας βρήκα...
Κανε μια δοκιμή να δεις αν αλλάζει με γεμάτο/άδειο ντεπόζιτο.
Είχα σχετικά παρόμοια συμπεριφορά και διορθώθηκε με μια αλλαγή φίλτρου βενζίνας.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αν εχει κανενα καλο παιδι τιποτα λαιμους πεταμενους (η αμα ειναι βιτσιοζος, ας το κανει με τοποθετημενους), θα μπορουσε να μετρησει το μηκος τους? 950 η 990, δεν με απασχολει ιδιαιτερα...αν δε μπορουσε να μετρησει και το μηκος του διχαλου που ενωνει τους λαιμους με τα τελικα, θα ημουν υποχρεος....

Ευχαριστω απαντες :D
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
το παρακατω ποστ αφορα αποκλειστικα βλαμμενους, οποτε αμα δεν ειστε, αφηστε και συνεχιστε ελευθερα

λοιπον, μετα απο λιγη μαθηματικουρα και μερικες προσομοιωσεις, φαινεται τελικα οτι η υποψια που ειχα παντα για τις εξατμισεις του 950/990 ειναι μαλλον σωστη...το lc8 ειναι ενα μοτερ στην ουσια sbk που αποδιδει ΠΟΛΥ λιγοτερο απο οσο θα επρεπε....βασικος περιορισμος στο μοτερ ειναι οχι στην εισαγωγη, αλλα στους λαιμους οι οποιοι ειναι απλα...σωληνες, που σκοπο εχουν να ενωσουν την εξοδο των βαλβιδων με τα τελικα...το οτι επελεξαν και σχετικα στενους σε διαμετρο λαιμους εγινε διοτι μιας και απλα μιλαμε για σωληνες σκετους και με μηκος ειδικα για τον μπροστα μισο χιλιομετρο, οτιδηποτε αλλο θα εκανε ακομα χειροτερα τα πραγματα...

απ οτι φαινεται το ταπεινο 950 με τα καρμπυρατερακια ειναι ικανο με ενα σωστο συστημα εξατμισης και λιγο πειραγμα στο μηκος της εισαγωγης να εχει αποδοση ιδια με αυτην του superduke πρωτης γενιάς :eek:
οχι και ιδιαιτερα ασχημα...το μονο που μενει ειναι να βρεθει χρονος και εξατμισας να εκτελεσει με ακριβεια την αποστολη ωστε να δουμε αν η θεωρεία εχει εφαρμογη και στην πραξη
 
Top Bottom