ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
μου φανηκε ποιο ρευστο!!!! δε νομιζω να ειναι αυτα!!!!! οποτε παμε στο κλαμα ε???????
Εμένα χάνει από τον αισθητήρα νεκρας που βρίσκεται πίσω από το σταντ..αν ανέβεις 2-3 απαντήσεις πιο πάνω θα δεις κ των κωδικό από το ορινγκ... συνήθως όταν χάνει από τον άξονα μετάδοσης λαδονεται κ η αλυσίδα..
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Χρόνια πολλά...Τα τελικά από 950 σε 990 ταιριάζουν; Γιατί έχω βρει κάτι αφτερμαρκετ
 

Thimiosbar

Μέλος
Περιοχή
Όμορφο Δίστρατο
Όνομα
Θυμιος
Μοτό
Suzuki drz 400Ε 2007/KTM 990 Adventure
Ποιος ήταν μάστερ της τηλεδιαγνωσης είπαμε????

Στάλθηκε από το SM-G973F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
YOU...... γ@μωτ. τσ κορονοιους!!!!!! ουτε για σερβις δεν το πηγα ακομα !!! ασε για βολτα!!!!!!!!!
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Πιο πολυ απορία ,παρά να το κανω λογο κόστους φανταζομαι,εχει βαλει κανεις abs σε adv 950;;;; Και δεν εννοώ με πατέντες,απλα να πάρει καποιος οτι χρειάζεται απ το 990 και να το βαλει.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
οχι αλλα το προβλημα με αυτου του τυπου τις μετατροπες ειναι πως δε μπορεις να εισαι 100% σιγουρος για την αποτελεσματικοτητα τους...πιθανως, δε θα εχει κανενα θεμα αλλα ποτε δε ξερεις

το abs του 990 ηταν κακο απο καθε αποψη και οι περισσοτεροι το καταργουν γιατι στην ουσια ειναι εξτρα βαρος χωρις να προσφερει ιδιαιτερα σαν safety feature
προσωπικα, αν ηταν να εμπαινα σε αυτη τη διαδικασια, θα προσπαθουσα να βρω πλεξουδα απο 1190-1290 και θα προσαρμοζα cornering abs που αυτο ειναι πραγματικα πολυ καλο
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Δηλαδή σε γενικές γραμμές το abs του 990 δεν αξίζει ;;δεν είναι αξιόπιστο;δεν δουλεύει σωστά;
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δηλαδή σε γενικές γραμμές το abs του 990 δεν αξίζει ;;δεν είναι αξιόπιστο;δεν δουλεύει σωστά;

δουλευει, αλλα δε δουλευει καλα, οπως τα περισσοτερα abs της εποχης...
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
δουλευει, αλλα δε δουλευει καλα, οπως τα περισσοτερα abs της εποχης...
Για το abs του 990 συμφωνώ, ειδικά για το πίσω. Το abs όμως του 1100gs μου του '96 δούλευε πολύ καλά μπρος πίσω.
 

Thimiosbar

Μέλος
Περιοχή
Όμορφο Δίστρατο
Όνομα
Θυμιος
Μοτό
Suzuki drz 400Ε 2007/KTM 990 Adventure
guys helppppp!!!!! βρηκα ανω τρομπα συμπλεκτη απο 1190 (μιας και δικο μου ) 990 εχει διαρροες. ειπα να το φτιαξω μια και καλη αλλα στου 1190 λεει οτι παιρνει dot 4 or 5.1!!!!! ενω στου 990 mineral oil!!!!!!! τι κανω??????
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
guys helppppp!!!!! βρηκα ανω τρομπα συμπλεκτη απο 1190 (μιας και δικο μου ) 990 εχει διαρροες. ειπα να το φτιαξω μια και καλη αλλα στου 1190 λεει οτι παιρνει dot 4 or 5.1!!!!! ενω στου 990 mineral oil!!!!!!! τι κανω??????
Αν και κατω φορας Ομπερον, βαλε αφοβα Dot 4. Δεν ξερω εαν η ανω τρομπα της Μαγκουρα ειναι επισης ανθεκτικη και στα δυο ή εχει διαφορετικα τσιμουχακια για καθε περιπτωση. Ψαξτο λιγο στο ιντερνετ. Το ολο θεμα ειναι για τα τσιμουχακια που χρησιμοποιουν μεσα.

Ψαξτο σιγουρα ομως, γιατι τα πρωτα 1190 επαιρναν μινεραλ ενω απο 2015 και μετα νομιζω το γυρισαν σε DOT.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η oberon δουλεύει και με τους δύο τύπους λαδιού, οπότε βάζεις ότι γράφει πάνω ή άνω τρόμπα.
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Μετά από πρόσφατο σέρβις στα μπροστινά,το ξαναπήγα στον μάστορα να μου το σεταρει σε standard ρύθμιση και όλα καλά. Παρατήρησα ότι στο πάνω μέρος της αριστερής μπουκαλας εκει που είναι οι Βίδουλες έχει ξεράσει λιγο λάδι,το σκουπίζω και το αφήνω όπως είναι η πρέπει να αλλάξω κάτι; Είναι θέμα εξαερωσης η καμία σχέση;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Χρόνια πολλά...Τα τελικά από 950 σε 990 ταιριάζουν; Γιατί έχω βρει κάτι αφτερμαρκετ
ναι,ταιριαζουν
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μετά από πρόσφατο σέρβις στα μπροστινά,το ξαναπήγα στον μάστορα να μου το σεταρει σε standard ρύθμιση και όλα καλά. Παρατήρησα ότι στο πάνω μέρος της αριστερής μπουκαλας εκει που είναι οι Βίδουλες έχει ξεράσει λιγο λάδι,το σκουπίζω και το αφήνω όπως είναι η πρέπει να αλλάξω κάτι; Είναι θέμα εξαερωσης η καμία σχέση;
Κανονικά δεν πρέπει να βγάζει λάδι, οπότε η θέλει σφίξιμο η βιδουλα η έχει αλλοιωθεί το o-ring που έχει μέσα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έπειτα από τις δύο φορές που με άφησε η μαμά τρόμπα βενζίνης και η δεύτερη στο βουνό το πήρα απόφαση ότι κάτι έπρεπε να κάνω με αυτό το θέμα για να μην έχω το μυαλό μου και σε αυτό...
Μετά από κουβέντες και διάφορες γνώμες δεν πήγα στις λύσεις που προτείνονται για αυτό τύπου Facet και το κιτ του DrBean αλλά προτίμησα να βάλω κάποια που έχει χρησιμοποιηθεί σε Varadero το οποίο χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα τρόμπας βενζίνης και δουλεύει απροβλημάτιστα για πολλά χρόνια και χιλιόμετρα.
Πρόκειται για μια που προορίζεται για αυτοκίνητα κλειστού τύπου μάρκας Kyosan EP80-10.
Έγινε η τοποθέτηση με λίγη ταλαιπωρία μπορώ να πω αλλά το αποτέλεσμα είναι άκρως ενθαρρυντικό!
Κατ' αρχήν δεν τίθεται θέμα υπερχείλισης διότι από την στιγμή που θα ανοίξει ο διακόπτης και θα ξεκινήσει να δουλεύει η τρόμπα εάν δεν πατηθεί η μίζα μετά από 3-4 δευτερόλεπτα κλείνει η παροχή ρεύματος οπότε και σταματά η λειτουργία της.
Είδα καλύτερη απόκριση στις χαμηλομεσαίες στροφές στις μεσαίες με γκάζι καρύδι νομίζω είναι όπως πριν και από τις 6000σαλ. έως το κόκκινο ανεβάζει πολύ ικανοποιητικά...
Εάν θα προκύψει κάποιο πρόβλημα καθώς και κάποια διαφορά στην κατανάλωση θα το δούμε στην πορεία αν και πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί να ξανασχοληθώ.
Βέβαια γίναν και οι σχετικές μετατροπές σε καλωδιώσεις για να ταιριάξει...
Φυσικά για την συγκεκριμένη μοντα εγινε μελέτη ώστε να μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί σε περίπτωση δυσλειτουργίας και να τοποθετηθεί η παλιού τύπου οπουδήποτε πολύ εύκολα...


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Να σημειώσω πως το Africa του Γιάννη j.t.r είχε ακριβώς την ίδια μετατροπή και μετά την βουτιά στον Αχελώο αυτήν συνέχισε να λειτουργεί κανονικά.
Κάπου εδώ μέσα υπάρχει η σχετική φωτογραφία με την υδρόβια Africana...;)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θένο ,αυτό το συνθετικό σφουγγαράκι που την τύλιξες ,εκτός του ότι θα διαλυθεί πολύ γρήγορα από θερμοκρασίες-νερά-λάσπη ,είναι κ άκρως εύφλεκτο!
Δεν θες προσάναμμα 'κει'απ'κάτ ,ανάμεσα σε καλώδια κ κύκλωμα βενζίνης.
Βασικά ,δεν υπάρχει λόγος να την τυλίξεις με κάτι.
Αν θες οπωσδήποτε όμως να την τυλίξεις με κάτι ,φόρεσέ της "k@pot@" ένα κομμάτι σαμπρέλας.
 
Top Bottom