Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά.
Αλλά ,ποιός θα σχεδιάσει ;
Πάνω σε ποιό πλάνο ;
Τις προδιαγραφές ,ποιός θα τις καθορίσει ;
Εννοώ ,ότι ο σχεδιαστής πρέπει να είναι αυτός που έχει τη γνώση του ΠΩΣ θα πρέπει να σχεδιαστούν-κατασκευαστούν ,κ να προτείνει μια συγκεκριμένη λύση.
Αν είναι κ τιμολογημένη εκ των προτέρων ,ακόμα καλύτερα.
Αυτό: "Τα στοκ φρενα μπορουν με μια μικροτερη (και αν ειναι ακτινικη ακομα καλυτερα) τρομπα να κανουν θαυματα,.."
επίσης είναι άκρως ενδιαφέρον ,κ υλοποιήσιμο εύκολα.
Εχεις υπ'όψιν σου κάτι δοκιμασμένο επιτυχώς ;
Ποιές τρόμπες είναι οι κατάλληλες για μια τέτοιου είδους αναβάθμιση;
Επίσης ,επειδή έχω υπ'όψιν μου κι εγώ κάποιον Ελληνα ,ο οποίος έχει σχεδιάσει κ κόψει 3πλη billet τιμονοπλακα ,για τον Πέτρο μιλάμε κι οι δυό ;
ποιος ειναι ο Πετρος? στειλε πμ αν ειναι
Οι τιμονοπλακες δεν ειναι πυρηνικη φυσικη, η γεωμετρια τους ειναι που μετραει και το να υπαρχει ακριβεια στις διαστασεις, γενικα οτι και να κανεις σε σχεση με τις στοκ τιμονοπλακες (σε ολα τα μηχανακια) ειναι αναβαθμιση (μιας και λογω χυτης κατασκευης, ειναι κλασσικο μερος που το cost cutting εχει αμεσο effect στο πως λειτουργει το μπροστινο). Ο συγκεκριμενος παντως εμπορευεται ηδη τιμονοπλακες και απ οτι ξερω συνεργαζεται και με γνωστες αναρτησοεταιρειες.
Οσο για τα φρενα, οσο μικροτερη ειναι μια τρομπα, τοσο περισσοτερη πιεση ασκειται στα φρενα λογω μεγαλυτερης υδραβλικης πιεσης στο κυκλωμα. Οι ακτινικες εχουν μεγαλυτερο κερδος στο μηχανικο μοχλισμο μιας και το σημειο πιεσης ειναι πιο μακρυα απο το εμβολο και το υπομοχλιο ειναι μικροτερο, οποτε εχεις παραπανω δυναμη στο εμβολο απο μηχανικη αποψη.
Με μια 14αρα ακτινικη (πχ rcs14) παντως μπλοκαρεις το μπροστινο με δυο δαχτυλα. Το θεμα φρενου βεβαια ειναι και λιγο υποκειμενικο στο τι αρεσει στον καθενα. Αν πας για 14αρα τρομπα, καλο ειναι να φορας τα στοκ brembo HH τακακια, αλλα τακακια φλεξαρουν περισσοτερο και το καταλαβαινεις στη μανετα (κι ομως, φλεξαρουν). Η αισθηση στη μανετα οσο μικραινει το εμβολο ειναι πιο μαλακη.
Κώστα έχει τοποθετήσει φίλος σε 950 adventure s ακτινική από superduke με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Το sd εχει 18αρα τρομπα και σε καθε περιπτωση, το φρενο θα ειναι χειροτερο. Καποιοι βεβαια εντυπωσιαζονται απο την μπετο μανετα, και το φρεναρισμα καμμια φορα ειναι λιγο πιο αποτομο και ατσουμπαλο, επειδη χρησιμοποιεις ολα τα δαχτυλα μπας και καταφερεις να φρεναρεις. Σε καθε περιπτωση, οσο πιο μεγαλο εμβολο, τοσο λιγοτερη πιεση στα τακακια (βασικοι νομοι φυσικης, P=F/A).