ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πίσω δίσκο με πριτσίνι ή χωρίς πριτσίνι; Έχουν φανατικούς υπέρμαχους και οι δύο λύσεις.
Χωρις Πριτσινι = θερμογεφυρα , αυτο και τιποτε αλλο.
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
πίσω έβαλα πλευστο τις galfer(μάλλον πάταω πολύ πίσω φρένο γιατί αλλάχτηκε στις 32Κ).επισης επισκευάσα κ τον παλιό αλλάζοντας πριτσινια που αγόρασα από Αγγλίας μεριά μιας κ δεν ήταν φαγωμένος,είχαν πάρει κενά τα πριτσινια.
θα δοκιμαστεί σύντομα με το 2ο ζευγάρι τροχών για περισσότερες πληροφορίες.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
πίσω έβαλα πλευστο τις galfer(μάλλον πάταω πολύ πίσω φρένο γιατί αλλάχτηκε στις 32Κ).επισης επισκευάσα κ τον παλιό αλλάζοντας πριτσινια που αγόρασα από Αγγλίας μεριά μιας κ δεν ήταν φαγωμένος,είχαν πάρει κενά τα πριτσινια.
θα δοκιμαστεί σύντομα με το 2ο ζευγάρι τροχών για περισσότερες πληροφορίες.
17/19?
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90

Ναι θανο.
Το ένα ζευγάρι θα είναι το alpina(21/18) κ το αλλο 17/19.
Φέτος σίγουρα θα ετοιμαστούν οι 2 δευτερες ζαντες,δεν ξέρω αν θα προλάβω να τις δοκιμάσω.
Θα βάλω φωτο όταν θα είναι ετοιμες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
:oops:
Ναι θανο.
Το ένα ζευγάρι θα είναι το alpina(21/18) κ το αλλο 17/19.
Φέτος σίγουρα θα ετοιμαστούν οι 2 δευτερες ζαντες,δεν ξέρω αν θα προλάβω να τις δοκιμάσω.
Θα βάλω φωτο όταν θα είναι ετοιμες.
Θελει λιγο δουλιτσα στις αναρτησεις για να παιξει καλα το 19/17, υψος μπρος πισω πρεπει να αλλαξουν. Πως εφτιαξες τους τροχους; Η τους πηρες ετοιμους απο αλπινα;
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Περιμένω πότε με το καλο θα έρθεις Ελλάδα να μου δείξεις 5 πράγματα για αναρτησεις κ πως να τις σεταρω σωστά μιας κ έχω δει από τα γραφωμενα σου ότι είσαι γνωστής κ ψάχνεσαι αρκετά ;).
21/18 είναι αλπινα
Τις 19/17 είναι από caponord τα στεφανια κ τα κέντρα τα δικά του.Τις επόμενες μέρες θα τις παω για πλέξιμο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Περιμένω πότε με το καλο θα έρθεις Ελλάδα να μου δείξεις 5 πράγματα για αναρτησεις κ πως να τις σεταρω σωστά μιας κ έχω δει από τα γραφωμενα σου ότι είσαι γνωστής κ ψάχνεσαι αρκετά ;).
21/18 είναι αλπινα
Τις 19/17 είναι από caponord τα στεφανια κ τα κέντρα τα δικά του.Τις επόμενες μέρες θα τις παω για πλέξιμο.

Αυγουστο με το καλο εχει διακοπες :D
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ειχα φτιαξει κι εγω ενα ζευγαρι 19/17 στο δικο μου και τελικα το θεωρησα αποτυχημενο πειραμα. Για να δουλεψει πρεπει να ριξεις το πωπο της μηχανης και καταληγεις με παραξενο χαντλιγκ. Μακρυ και ψηλο μηχανακι στο οποιο απο στοκ αυξανεις το σχετικο υψος του μπροστινου σε σχεση με το πισω, αυξανεις την γωνια των πηρουνιων και μειωνεις το ιχνος αντι να κανεις ακριβως τα αντιθετα. Το μονο καλο της αλλαγης αυτης ειναι πως το μαλακο πηρουνι εχει να κανει πιο ευκολη δουλεια γιατι εχει μεταφερθει καποιο βαρος πισω. Για να δουλεψει σωστα αυτη η μετατροπη θελει οπωσδηποτε τιμονοπλακες με μικροτερο οφσετ απο το στοκ. Εξου και η αναρτηση του πανου, παραπανου. Εγω στο δικο μου κατεληξα με τιμονοπλακες και πηρουνια απο 950sm για να κανω τον 19ρι να παιξει ομορφα.

Γνωμη μου ειναι πως αν καποιος θελει πιο στρηταδικη και στριφτερη συμπεριφορα απο 9x0 απλα να κατεβασει τις τιμονοπλακες στα πηρουνια 15mm με αντιστοιχη αυξηση στην αποσβεση συμπιεσης των πηρουνιων και ιδανικα και πιο σκληρα ελατηρια μπροστα. Οι 21/18 τροχοι δεν περιοριζουν το χαντλινγκ στο δρομο, η γεωμετρια και το ζυγισμα της μηχανης το περιοριζει και ο 19ρης μπροστινος με στοκ τιμονοπλακες οδηγει σε αλλαγες γεωμετριας προς την λαθος κατευθυνση.

Ενδεικτικο της ευαισθησιας που εχουν αυτα τα μηχανακια στο ιχνος ειναι το οτι το 950SE με μολις 2mm διαφορετικο οφσετ στις τιμονοπλακες εχει αρκετα πιο "lively" χαντλινγκ απο το adv.
 
Τελευταία επεξεργασία:

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Ευχαριστώ πολύ κ τους δύό σας (mousitsas,pumpa) για τις πολύ σημαντικες πληροφορίες σας!
Εγώ απλά θελω να έχω 2 ζευγάρια τροχούς έτοιμους να μπορώ να τους αλλάζω μόνος σπιτι σε 10 λεπτά.
Ήδη το κόστος για να είναι έτοιμοι προς χρήση οι 19/17 το υπολογίζω στα 1300(μαζί με δισκοπλακες).
Αν είναι να αλλάξω κ ελατήρια στο πιρούνι
μπροστά για την πιο σωστή οδήγηση τους αντε κ τιμονοπλακες να το κάνω.
Αν είναι να πρέπει να αλλάξω το μισό μηχανακι καλύτερα να το αφήσω να ναυαγήσει από τωρα το project που η χασούρα είναι ακομα μικρή κ να το αφήσω όπως ειναι με τις alpina κ κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον να παρω ένα 2ο μηχανακι με 19/17.
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Απλά αυτή η εικόνα με εχει στοιχειώσει..
Τα ξένα φόρουμ είναι μεγάλη ζημιά μαλλον.


Στάλθηκε από το SM-G973U1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ευχαριστώ πολύ κ τους δύό σας (mousitsas,pumpa) για τις πολύ σημαντικες πληροφορίες σας!
Εγώ απλά θελω να έχω 2 ζευγάρια τροχούς έτοιμους να μπορώ να τους αλλάζω μόνος σπιτι σε 10 λεπτά.
Ήδη το κόστος για να είναι έτοιμοι προς χρήση οι 19/17 το υπολογίζω στα 1300(μαζί με δισκοπλακες).
Αν είναι να αλλάξω κ ελατήρια στο πιρούνι
μπροστά για την πιο σωστή οδήγηση τους αντε κ τιμονοπλακες να το κάνω.
Αν είναι να πρέπει να αλλάξω το μισό μηχανακι καλύτερα να το αφήσω να ναυαγήσει από τωρα το project που η χασούρα είναι ακομα μικρή κ να το αφήσω όπως ειναι με τις alpina κ κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον να παρω ένα 2ο μηχανακι με 19/17.
Απο την δικη μου εμπειρια και για τα δικα μου οδηγικα γουστα αν ειναι να εχεις 2ο ζευγαρι τροχων καλλιτερα να εχεις το στοκ με δρομισια λαστιχα και το δευτερο να εχει στεφανια με διαστασεις σα του 950SE (2.5x18 1.85x21) για τα χωματινα λαστιχα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Απλά αυτή η εικόνα με εχει στοιχειώσει..
Τα ξένα φόρουμ είναι μεγάλη ζημιά μαλλον.


Στάλθηκε από το SM-G973U1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό και το μπλε με τον βεδουίνο είναι τα ομορφότερα 9Χ0
 

Xrhstosktm

Μέλος
Όνομα
Xrhstos
Μοτό
Ktm 950 adv
καλημερα νεο μελος και νεος κατοχος ktm 950 adventure το οπιο εχει βρομικο ψυγειο με μια πρασινοκιτρινι γλιτσα που κολαει πως μπορο να το καθαρισο?
 
Τελευταία επεξεργασία:

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Αυτό και το μπλε με τον βεδουίνο είναι τα ομορφότερα 9Χ0

Την επόμενη φορά που θα κατεβω αθηνα θα στο δώσω βολτα μήπως αλλάξεις άποψη για τα 990.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το super enduro οντως επαιζε τρομερα χαλια με τους 19/17, το ειχα οδηγησει και εγω. Ωστοσο, το μηχανακι αυτο εχει αλλο offset στις τιμονοπλακες, αλλο ψαλιδι, πιθανοτατα διαφορες στο πλαισιο (ετσι εχω διαβασει, αλλα δεν υπαρχουν πουθενα τα χαρακτηριστικα του πλαισιου για να βρεις τι παιζει), διαφορετικες διαδρομες μπρος πισω (ενω τα adv εχουν ιδιες τιμες), διαφορετικο πισω αμορτησερ και διαφορετικη θεση που καθεται ο αναβατης, οποτε γενικα η συγκριση ειναι μηλα με πορτοκαλια.

Το adventure απο την αλλη με τους 19/17 παιζει εξαιρετικα, αλλα φυσικα η γεωμετρια θελει λιγο σεταρισμα ωστε το υψος μπρος πισω να ερθει στα καλα του (αν απλα επαιζε τελεια με το ιδιο σεταπ που εχεις για τους 21/18, τοτε παει να πει πως η γεωμετρια του θα ηταν απλα λαθος). Το 19/17 στριτ σεταπ σε σχεση με το 21/18 στριτ σεταπ, ειναι απλα καλυτερο παντου με μεγαλη διαφορα, τρομερα καλυτερη αισθηση και στην ευθεια αλλα και εντος στροφης, δινει πολυ περισσοτερη εμπιστοσυνη υπο κλιση, και γενικα υπερεχει παντου με μοναδικο αρνητικο το οτι η μετατροπη αυτη κοστιζει αρκετα. Ωστοσο ειναι money well spent για οποιον αποφασισει να μπει στη μοντα.
Τωρα για σενα χρηστο, αν δεν εχεις το πολυ ψηλο μοντελο με το 14αρι ελατηριο, ισως χρειαστεις ενα πιο μαλακο ελατηριο πισω γιατι αλλιως θα πεφτει πολυ βαρος στον μπροστα τροχο, κατι που χαλαει τη συνταγη πολυ μιας και το μηχανακι ειναι ηδη αρκετα εμπροστοβαρες (και φυσικα, ενα ελατηριο πισω για 2 ατομα, δεν μπορει εκ των πραγματων να παιζει καλα με ενα ατομο). Το οτι θα πρεπει φυσικα να γινει και δουλεια στο μπροστινο το θεωρουμε δεδομενο, ανεξαρτητου διαστασεων τροχων.

ΥΓ: το πιο ωραιο σχεδιο ειναι φυσικα το go!!!! :p
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Σε ευχαριστώ Παναγιώτη!Όταν με το καλο ερθεις ελλαδα θα κανονίσουμε να βρεθούμε να με κατατοπισεις για το τι ρύθμισεις επιπλέον χρειάζεται να κάνω.
Εγώ θα κεράσω κρασί σπιτικό Α ποιοτητας;).
Το μηχανακι είναι 990 R 2010 μοντέλο αγορασμένο το 2012 καινουργιο.Επι το πλείστον μόνος ταξιδεύω,με την γυναίκα αντε να παμε 1 ταξιδι τον χρονο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την επόμενη φορά που θα κατεβω αθηνα θα στο δώσω βολτα μήπως αλλάξεις άποψη για τα 990.
Ελπίζω να ξυπνήσω με διάθεση αύριο γιατί ήταν πολύ όμορφα γεμάτη η μέρα σήμερα και να πάρω το 950 βόλτα για καφέ. Τι να το κάνω το ξένο μηχανάκι με τον άτιμο τον Κούλη που δεν μας αφήνει να βολτάρουμε ούτε το δικό μας.
 
Top Bottom