Πολύ ποιο εύκολο...Το σωληνάκι που λέμε είναι ένα από αυτά πίσω από το αριστερό καπάκι κινητήρα; Να ξέρω τι ψάχνω.
Δες το παρακάτω...
" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."
Πολύ ποιο εύκολο...Το σωληνάκι που λέμε είναι ένα από αυτά πίσω από το αριστερό καπάκι κινητήρα; Να ξέρω τι ψάχνω.
Καλημέρα νέος στο φόρουμ και θέλω την βοήθεια σας.με ποιον τρόπο ρυθμίζω το ρελαντί σε ktm adventure 950;ευχαριστώ
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση .ελπίζω να το βρω γιατί είμαι άσχετος από την συγκεκριμένη μηχανή.Στα αριστερά έχει μια μαύρη ντιζα με ένα περιστροφικό κεφαλάκι , γύρνα το .
Ιδανικά το ρελαντί μέσα στο φόρουμ το ρυθμίζουμε στις 5000rpm , στο δικό σου μηχανάκι ρυθμισε το εκεί που λέει το μανιουαλ .
Καλός ήρθες στην παρέα
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλημέρα ευχαριστώ πολύ το χουμε
Που έχεις μπλέξει αγόρι μου... Καλοτάξιδο!Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση .ελπίζω να το βρω γιατί είμαι άσχετος από την συγκεκριμένη μηχανή.
Δεν βαριέσαι,η ζωή είναι μικρή!σε ευχαριστώ πολύΠου έχεις μπλέξει αγόρι μου... Καλοτάξιδο!
Αυτό είπα και εγώ πριν το πάρωΔεν βαριέσαι,η ζωή είναι μικρή!σε ευχαριστώ πολύ
Και θες να τη γεμίσεις με μπελάδες;;;Δεν βαριέσαι,η ζωή είναι μικρή!
Ναι!Και θες να τη γεμίσεις με μπελάδες;;;
Συνηθως ναι, σε αλλα φλασερ για λεντ πχ αμα βαλεις και τις 4 πυρακτώσεως τα καινε.Αν δικαιολογείται από την αυξημένη κατανάλωση/αντίσταση των παλαιών πυρακτώσεως μπροστά, ΟΚ. Αν όχι, WTF....