ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Jb990

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ktm 990 adventure 2007
Καλησπέρα μάλλον η διαρροή που είδες είναι από το oring του gear sensor δεν είναι δύσκολη η αλλαγή απλά πρέπει να βγάλεις την βάση του πλαινου σταντ!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα.. Σήμερα παρατήρησα διαρροή από το άξονα του λεβιέ ταχυτήτων.. Είναι εύκολη η αλλαγή της τσιμουχας του?
Μια φωτό θα βοηθούσε.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Η διαρροή είναι σίγουρα από τον άξονα του λεβιέ ταχυτήτων,πληθυκε κ ελέγχθηκε..Το θέμα είναι αν είναι εύκολη η αλλαγή του..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η διαρροή είναι σίγουρα από τον άξονα του λεβιέ ταχυτήτων,πληθυκε κ ελέγχθηκε..Το θέμα είναι αν είναι εύκολη η αλλαγή του..
Νομίζω ο el-Gatto είχε αλλάξει τώρα τελευταία σε κάποιο... :thumbsdown:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ημέρα εργασιοθεραπείας σήμερα και αντικατάσταση του ανορθωτή με τύπου Mosfet και τις ανάλογες μοντες για να ταιριάξει.
Κατά περίεργο τρόπο ο παλιός ανορθωτής δεν γράφει οτιδήποτε από κωδικό πάνω του... :thumbsdown:
Ο καινούργιος είναι της RM STATOR στα 50amp.
Επίσης υπάρχει διαθέσιμος και ένας της shindengen ο FH020AA ο οποίος κουμπώνει κουτί στις φυσες που έφτιαξα σήμερα.
Θα ρίξω κλήρο να δω ποιον τελικά θα βάλω...:p

Αφαιρούμε τον παλιό ξεβιδώνοντας τις δύο βίδες του, ξεκουμπώνοντας φυσικά και την καφέ φύσα και στην απέναντι πλευρά του κινητήρα ξεβιδώνουμε την γείωση με το πράσινο καλώδιο που βιδώνει στο καρτερ του κινητήρα.
Επίσης αποσυνδέουμε και το φις του ρεύματος δηλαδή το κόκκινο καλώδιο.



Στη συνέχεια θα χρειαστεί να κόψουμε τα τρία κίτρινα καλώδια που έρχονται από τα πηνία και να τα προσαρμόσουμε στο νέο φις.


Ο νέος ανορθωτής ο οποίος να τονίσω είναι universal και έρχεται μαζί με τις καλωδιώσεις την ασφαλειοθήκη και τα φις του κουμπώματος.


Αφού γίναν οι σχετικές συνδεσμολογίες στο + της μπαταρίας παρεμβάλλοντας την ασφαλειοθήκη όπως επίσης και στο σημείο που έπιανε η προηγούμενη γείωση προσπάθησα να δω πώς θα μπορούσε να τοποθετηθεί καλύτερα μιας και είναι αρκετά μεγαλύτερος από τον προηγούμενο.





Ήταν λίγο στριμώκωλα τελικά...


Και ώ του θαύματος...!
Κουμπώνει και η ποδιά...!


Εάν παίρνει και μπρος θα είναι μεγάλη επιτυχία...!!!:laugh:
Και πήρε λοιπόν και κρατάει σχεδόν σταθερό voltage στα 14.2-14.4V...
Μια χαρά τον βρίσκω...



Και για επιδόρπιο έφτιαξα μια βίδα με helicoil που την είχε ακούσει...:roflmao:
Αυτά για σήμερα...:friendship:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Περίεργη επιλογή της ΚΤΜ να βάλει τόσο χαμηλά τον ανορθωτή και τη μπαταρία. Το προφανές είναι ίσως να βαλει το βάρος χαμηλά, αλλά δεν την ακούνε πιο γρήγορα από τις θερμοκρασίες και τα νερά εκεί;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Περίεργη επιλογή της ΚΤΜ να βάλει τόσο χαμηλά τον ανορθωτή και τη μπαταρία. Το προφανές είναι ίσως να βαλει το βάρος χαμηλά, αλλά δεν την ακούνε πιο γρήγορα από τις θερμοκρασίες και τα νερά εκεί;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Προφανώς και η μπαταρία είναι για θέμα βάρους.
Τώρα για τον ανορθωτή δεν ξέρω να σου απαντήσω σίγουρα.
Ο προηγούμενος δεν με άφησε απλά είχε αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα και προκειμένου να με αφήσει κάπου τον άλλαξα.
Τουλάχιστον από ανορθωτή δεν πρόκειται να μείνω... :roflmao:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μεγαλη προσοχη στην καφε πλακε φισα του ανορθωτη. Με τις υγρασιες γινεται τοξο που καιει σιγα σιγα τα καλωδια και την φισα την ιδια.
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Προφανώς και η μπαταρία είναι για θέμα βάρους.
Τώρα για τον ανορθωτή δεν ξέρω να σου απαντήσω σίγουρα.
Ο προηγούμενος δεν με άφησε απλά είχε αρχίσει να παίρνει την κάτω βόλτα και προκειμένου να με αφήσει κάπου τον άλλαξα.
Τουλάχιστον από ανορθωτή δεν πρόκειται να μείνω... :roflmao:
τι σου έδειξε ο προηγούμενος και τον άλλαξες;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
τι σου έδειξε ο προηγούμενος και τον άλλαξες;
Κώστα τα volt τον τελευταίο καιρό είχαν γίνει ασανσέρ χωρίς λόγο από 13.3Vεως 13.9V περίπου.
Αυτό που με θορύβησε ήταν ότι φεύγοντας από Καλαρρύτες σε κάποια βόλτα χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος με το που το έβαλα μπροστά ανέβηκε στα 14,5 volt και έφτασε στιγμιαία στα15,1.
Άναψα ότι είχα και δεν είχα και μετά από λίγα χιλιόμετρα ήρθε πάλι στα γνωστά επίπεδα που ανέφερα προηγουμένως.
Μετά από συζήτηση με δύο μηχανικούς μου είπαν ότι είναι ένδειξη ανορθωτή που πνέει τα λοίσθια...
Οπότε καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το θεραπεύειν... ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα τα volt τον τελευταίο καιρό είχαν γίνει ασανσέρ χωρίς λόγο από 13.3Vεως 13.9V περίπου.
Αυτό που με θορύβησε ήταν ότι φεύγοντας από Καλαρρύτες σε κάποια βόλτα χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος με το που το έβαλα μπροστά ανέβηκε στα 14,5 volt και έφτασε στιγμιαία στα15,1.
Άναψα ότι είχα και δεν είχα και μετά από λίγα χιλιόμετρα ήρθε πάλι στα γνωστά επίπεδα που ανέφερα προηγουμένως.
Μετά από συζήτηση με δύο μηχανικούς μου είπαν ότι είναι ένδειξη ανορθωτή που πνέει τα λοίσθια...
Οπότε καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το θεραπεύειν... ;)
Οι μαγικες λέξεις ενός καβαλαρη ΚΤΜ

Χωρίς να υπάρχει κανενας λόγος.. :pointu:
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η μαγικες λέξεις ενός καβαλαρη ΚΤΜ

Χωρίς να υπάρχει κανενας λόγος.. :pointu:
Τουλάχιστον είμαστε ειλικρινείς... :p
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ημέρα εργασιοθεραπείας σήμερα και αντικατάσταση του ανορθωτή με τύπου Mosfet και τις ανάλογες μοντες για να ταιριάξει.
Κατά περίεργο τρόπο ο παλιός ανορθωτής δεν γράφει οτιδήποτε από κωδικό πάνω του... :thumbsdown:
Ο καινούργιος είναι της RM STATOR στα 50amp.
Επίσης υπάρχει διαθέσιμος και ένας της shindengen ο FH020AA ο οποίος κουμπώνει κουτί στις φυσες που έφτιαξα σήμερα.
Θα ρίξω κλήρο να δω ποιον τελικά θα βάλω...

Αφαιρούμε τον παλιό ξεβιδώνοντας τις δύο βίδες του, ξεκουμπώνοντας φυσικά και την καφέ φύσα και στην απέναντι πλευρά του κινητήρα ξεβιδώνουμε την γείωση με το πράσινο καλώδιο που βιδώνει στο καρτερ του κινητήρα.
Επίσης αποσυνδέουμε και το φις του ρεύματος δηλαδή το κόκκινο καλώδιο.


Στη συνέχεια θα χρειαστεί να κόψουμε τα τρία κίτρινα καλώδια που έρχονται από τα πηνία και να τα προσαρμόσουμε στο νέο φις.


Ο νέος ανορθωτής ο οποίος να τονίσω είναι universal και έρχεται μαζί με τις καλωδιώσεις την ασφαλειοθήκη και τα φις του κουμπώματος.


Αφού γίναν οι σχετικές συνδεσμολογίες στο + της μπαταρίας παρεμβάλλοντας την ασφαλειοθήκη όπως επίσης και στο σημείο που έπιανε η προηγούμενη γείωση προσπάθησα να δω πώς θα μπορούσε να τοποθετηθεί καλύτερα μιας και είναι αρκετά μεγαλύτερος από τον προηγούμενο.





Ήταν λίγο στριμώκωλα τελικά...


Και ώ του θαύματος...!
Κουμπώνει και η ποδιά...!


Εάν παίρνει και μπρος θα είναι μεγάλη επιτυχία...!!!:laugh:
Και πήρε λοιπόν και κρατάει σχεδόν σταθερό voltage στα 14.2-14.4V...
Μια χαρά τον βρίσκω...



Και για επιδόρπιο έφτιαξα μια βίδα με helicoil που την είχε ακούσει...:roflmao:
Αυτά για σήμερα...:friendship:
Τελικά ο κλήρος έπεσε στον σειριακό ανορθωτή shindengen fh020aa ο οποίος πήρε τη θέση του mosfet rmstator χωρίς να χρειαστεί καμία επιπλέον μετατροπή.
Αυτό που είδα μετά τη δοκιμή ήταν ένα αρκετά διαφορετικό μηχανάκι με λιγότερους κραδασμούς, πιο smooth λειτουργία,άμεση απόκριση στο γκάζι και επιπλέον δύναμη που προφανώς δεν απέκτησε αλλά τουλάχιστον τώρα δεν την χάνει...
Επίσης χαμηλότερη θερμοκρασία στον κινητήρα...
Μιας και συζήτησα με κάποιον που γνωρίζει σχετικά με το θέμα, μου επιβεβαίωσε ότι δεν ήταν ιδέα μου και ότι πραγματικά υπάρχουν αλλαγές με την τοποθέτηση αυτού.
 

Aoua

Μέλος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
WR-200
Transalp 600
ΚΤΜ 990
Γεια χαρά στη παρέα, νέο μέλος εδώ και νέος κάτοχος 990 adventure του 2010 εδώ και λίγες μέρες. Επειδή με τρώει ήδη ο ...., έχει κανείς καμιά ιδέα/μόντα σχετικά με την βάση πινακίδας για να γίνει ο πισινός της μηχανής λίγο πιο αεροπλανικός??
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Γεια χαρά στη παρέα, νέο μέλος εδώ και νέος κάτοχος 990 adventure του 2010 εδώ και λίγες μέρες. Επειδή με τρώει ήδη ο ...., έχει κανείς καμιά ιδέα/μόντα σχετικά με την βάση πινακίδας για να γίνει ο πισινός της μηχανής λίγο πιο αεροπλανικός??
Καλώς όρισες...!
Νομίζω ο Aldebaran είχε κάνει κάτι..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Περίεργη επιλογή της ΚΤΜ να βάλει τόσο χαμηλά τον ανορθωτή και τη μπαταρία. Το προφανές είναι ίσως να βαλει το βάρος χαμηλά, αλλά δεν την ακούνε πιο γρήγορα από τις θερμοκρασίες και τα νερά εκεί;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ειναι για να βουτας στα ποταμια και να ψύχεται γρηγορότερα :roflmao:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γεια χαρά στη παρέα, νέο μέλος εδώ και νέος κάτοχος 990 adventure του 2010 εδώ και λίγες μέρες. Επειδή με τρώει ήδη ο ...., έχει κανείς καμιά ιδέα/μόντα σχετικά με την βάση πινακίδας για να γίνει ο πισινός της μηχανής λίγο πιο αεροπλανικός??
Έχω βάλει ουρά της twalcom αλλά μη νομίζεις ότι αλλάζει δραματικά την εμφάνιση.
Google it :)
 

Christos S

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
KTM 950 ADVENTURE
BMW R1200GS ADVENTURE
KTM EXC 300
Βγάζει και η PERFECT FAIRING ενα πολυεστερικο, ομορφουτσικο αλλά και ακριβουτσικο.....

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν ξέρω εάν έχει γραφτεί εδώ για αλλαγή ζοαν, στην ένωση των εξάτμισεων (στο κέντρο κάτω απο την σέλα)

Μεγάλη ιστορία!!
Λιώνει τα μέταλλα ktm
Έλυσα τα τελικά, τα κολλιεδακια, και δεν νομίζω να περάσουν τα νέα ζοαν
Έχει 3 χιλιοστά κενό.
Δεν τραβιέται πίσω το Η
Μήπως θέλει βγάλσιμο το υποπλαισιο?


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom