Έχω λύσει τα τελικά μαζί με τους λαιμούς(ολόκληρα)Χρησιμοποίησε κόλλα για εξατμίσεις.
Θα μπουν πολύ ποιο εύκολα.
Επίσης ελπίζω να έχεις βγάλει τελείως τα τελικά.
Θέλει χειρουργικές κινήσεις περιστροφής του Υ για να μπουν...
Τα τελικά τελείως βγάλσιμο.Έχω λύσει τα τελικά μαζί με τους λαιμούς(ολόκληρα)
Μαλλον θέλουν τελείως βγάλσιμο αλλά δεν νομίζω να αφήσουν περισσότερο χώρο.
Τι θέμα είναι να περάσω τα φρέσκα ζοαν χωρίς να τα καταστρέψω.
Αλλά δεν χρειάζεται να λυθεί κάτι άλλο!
Δεν μπορούσε να πάει πίσω το Η για να το βγάλωΤα είχα αλλάξει πρόσφατα, δεν μπορώ να καταλάβω τι σε δυσκολεύει.. Βγάλσιμο τελικά,μετά ύψιλον και για να τα βάλεις το αντίστροφο..
Βάλε και καινούριους σφιγκτήρες επί της ευκαιρίας...Αφού λοιπόν έβγαλα άκρη, καλό θα ήταν να το εξηγήσουμε να βοηθηθεί κανένας χριστιανός ορθόδοξος Η μη, για το πως αλλάζουμε ζοαν (φλατζες) στους λαιμούς εξατμίσεων.
τα λαμαρίνακια στο Η για έχουν χώρο να μπουν τα νέα ζοαν.
- Λύνουμε namber plate (δεξιά αριστερά)
- Λύνουμε σφιχτηρες που πιάνουν τους λαιμούς των εξάτμισεων (κάτω από την σέλα - κάθισμα οδηγού)
- Λύνουμε τα τελικά εξατμίσεων και όλες τις βίδες που τα ενώνουν με το Η.
- Λύνουμε τον λασπωτηρα του αμορτισέρ.
- Με λίγο κούνημα και όμορφες κινήσεις τραβάμε πίσω το Η να ελεύθεροσουμε τους λαιμούς ώστε να μπουν τα νέα ζοαν.
- Ανοίγουμε με μυτοτσιμπηδο (προσεκτικά γιατί μπορεί να κοπούν)
7. Χρησιμοποιούμε κόλλα εξατμίσεων για καλύτερη εφαρμογή
8. αναμένουμε τα ανταλλακτικά
Υ. Γ. Τα κλειδιά που χρειάζονται βρείτετα μόνοι σας!
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν χαλάνε αυτοί είναι ktmΒάλε και καινούριους σφιγκτήρες επί της ευκαιρίας...
Ωραία δουλειά...!
Εγώ κατάφερα και τους έκοψα...Δεν χαλάνε αυτοί είναι ktm
Να στείλω απο Κρήτη Αγιοκωσταντινατο? χαχαΠαιδες τα φωτα σας. Μου ξεραθηκε και ξεκολλησε ο διακοπτης των αλαρμ μαζι με το τριγωνακι που εφαρμοζει πανω στο κοντερ (990 adv 2010).
Στην ΚΤΜ μου παν 100 ευρω για αυτο το απλο διακοπτακι!!!
Γνωριζοντας οτι στα περισσοτερα μηχανακια ξερενεται και φευγει σκεφτηκα μηπως το εχει αντιμετωπισει καποιος διαφορετικα, καποια πατεντα κτλ.
Δεν με ενδιαφερει να το χρησιμοποιω σαν αλαρμ, απλα πρεπει να καλυψω το κενο με κατι (ισως ενα εικονισμα...???!!!!).
Ακριβως το ιδιο και σε μενα...Παιδες τα φωτα σας. Μου ξεραθηκε και ξεκολλησε ο διακοπτης των αλαρμ μαζι με το τριγωνακι που εφαρμοζει πανω στο κοντερ (990 adv 2010).
Στην ΚΤΜ μου παν 100 ευρω για αυτο το απλο διακοπτακι!!!
Γνωριζοντας οτι στα περισσοτερα μηχανακια ξερενεται και φευγει σκεφτηκα μηπως το εχει αντιμετωπισει καποιος διαφορετικα, καποια πατεντα κτλ.
Δεν με ενδιαφερει να το χρησιμοποιω σαν αλαρμ, απλα πρεπει να καλυψω το κενο με κατι (ισως ενα εικονισμα...???!!!!).
Στο car. gr έχει μια αγγελία στα ανταλλακτικά ένας που φτιάχνει καπάκια για τα όργανα και για το κουμπί του ABS, 3D printed. Για ψαξτο, ίσως φτιάχνει και το κουμπί.Παιδες τα φωτα σας. Μου ξεραθηκε και ξεκολλησε ο διακοπτης των αλαρμ μαζι με το τριγωνακι που εφαρμοζει πανω στο κοντερ (990 adv 2010).
Στην ΚΤΜ μου παν 100 ευρω για αυτο το απλο διακοπτακι!!!
Γνωριζοντας οτι στα περισσοτερα μηχανακια ξερενεται και φευγει σκεφτηκα μηπως το εχει αντιμετωπισει καποιος διαφορετικα, καποια πατεντα κτλ.
Δεν με ενδιαφερει να το χρησιμοποιω σαν αλαρμ, απλα πρεπει να καλυψω το κενο με κατι (ισως ενα εικονισμα...???!!!!).
Αυτό είναι το θέμα που είχα συμβουλευτεί. Στην αρχή στην θέση του μαμά διακόπτη είχα βάλει φωτιζόμενο διακόπτη, αλλά προτίμησα να το έχω στον αριστερό διακοπτη.άκυροΝ, τώρα κατάλαβα για ποιό λέμε.
"άσχημη" λύση: Hazard warning button
ακόμα δεν θυμάμαι που στο καλό είχα δει την "σωστή".