Κάτι για νησί / διακοπές, αλλά τι;

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Ο τεντωτηρας εχει θεμα στο Αμερικανικο klr (φοραει τον κινητηρα του παλιου tengai κωδ. Α...το ευρωπαικο κωδ. C ειναι διαφορετικος)
Εχω 140 + χιλ. χλμ δεν εχει χρειαστει κατι ουτε εχω ακουσει απο γνωστους που το εχουν
Για μεταπωληση...δεν σε νοιαζει αφου το παιρνεις φθηνοτερα απο 250αρι
Το XT...ειναι σχεδον 20ετιας τα ζητανε ακριβοτερα ειναι αεροψυκτο...σε καθε συγκριτικο περιοδικων κ σαιτ..το κουλουρι ειναι παντου καλυτερο...
Πέτρο δεν το ηξέρα αυτό, φοβερή λεπτομέρεια. Ξέρεις να μου πεις πως μπορώ να ξεχωρίσω αν τα δω από κοντα ή απο αγγελίες?
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Ο τεντωτηρας εχει θεμα στο Αμερικανικο klr (φοραει τον κινητηρα του παλιου tengai κωδ. Α...το ευρωπαικο κωδ. C ειναι διαφορετικος)
Εχω 140 + χιλ. χλμ δεν εχει χρειαστει κατι ουτε εχω ακουσει απο γνωστους που το εχουν
Για μεταπωληση...δεν σε νοιαζει αφου το παιρνεις φθηνοτερα απο 250αρι
Το XT...ειναι σχεδον 20ετιας τα ζητανε ακριβοτερα ειναι αεροψυκτο...σε καθε συγκριτικο περιοδικων κ σαιτ..το κουλουρι ειναι παντου καλυτερο...
Παρμένο από γειτονικό φόρουμ:

"ΧΤ ανάμεσα στα 2, που λές.

το κάβα είναι πιο βαρύ, και έχει 1 ρύθμιση εξτρα για την καδένα του αντικραδαμικού άξονα, η οποία χρειάζεται αφαίρεση το πλαινό αριστερό καπάκι του μοτέρ...όλο το καπάκι...θες φλάντζες,κόλλες κάθε φορά και βέβαια συνεργά τσακάλι...

το ΧΤάκι δεν θα ζητήσει τίπτε και θα κινηθεί με αξιώσεις σε όλη την Ελλάδα.

καλά λάδια, μια ρύθμιση στις βαλβίδες, καμιά εξάτμιση να νανπνέει, και θα σε πάει παντού !"


Δέκα χρόνια πριν το ποστ βέβαια...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για διακοπές/νησί/φορτωμα σχεδόν τίποτα δε μπορεί να συναγωνιστεί ένα μεσαίο σκούτερ στην άνεση και στην ευκολία που τα κάνουν όλα. Από βατούς χωματόδρομους περνάνε για πλάκα, οπότε ξανασκεψου μήπως κοιτάς σε λάθος κατηγορία.
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Για διακοπές/νησί/φορτωμα σχεδόν τίποτα δε μπορεί να συναγωνιστεί ένα μεσαίο σκούτερ στην άνεση και στην ευκολία που τα κάνουν όλα. Από βατούς χωματόδρομους περνάνε για πλάκα, οπότε ξανασκεψου μήπως κοιτάς σε λάθος κατηγορία.
Σε ευχαριστώ για την σκέψη, δεν είμαι και πολύ φαν η αλήθεια είναι, δυστυχώς.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
παιρνεις οποιοδηποτε απο XT ,KLR ,Dominator, KLE ,DR, ενα ψευδοεντουρο τεσπα με 1500. οοοοοταν χαλασει , αφου θα εχεις δευτερη ΄΄καλη΄΄ μηχανη , το πετας και με τοσα λεφτα (ή κ λιγοτερα) ξαναπαιρνεις ενα και παει λεγοντας
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Πέτρο δεν το ηξέρα αυτό, φοβερή λεπτομέρεια. Ξέρεις να μου πεις πως μπορώ να ξεχωρίσω αν τα δω από κοντα ή απο αγγελίες?
Τα Ευρωπαικα ειναι χωρις φαιρινγκ μονο με το μασκακι...αν γκουκλαρεις θα δεις οτι ειναι διαφορετικα κοστουμια
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Παρμένο από γειτονικό φόρουμ:

"ΧΤ ανάμεσα στα 2, που λές.

το κάβα είναι πιο βαρύ, και έχει 1 ρύθμιση εξτρα για την καδένα του αντικραδαμικού άξονα, η οποία χρειάζεται αφαίρεση το πλαινό αριστερό καπάκι του μοτέρ...όλο το καπάκι...θες φλάντζες,κόλλες κάθε φορά και βέβαια συνεργά τσακάλι...

το ΧΤάκι δεν θα ζητήσει τίπτε και θα κινηθεί με αξιώσεις σε όλη την Ελλάδα.

καλά λάδια, μια ρύθμιση στις βαλβίδες, καμιά εξάτμιση να νανπνέει, και θα σε πάει παντού !"


Δέκα χρόνια πριν το ποστ βέβαια...
Μεχρι τωρα δεν εχει χρειαστει...στα 14χρονια...εκτος απο ρυθμιση βαλβιδων 1φορα ανοιξα το ψευτοκαπακο κ αλλαξα τη πανω φλατζα που δακρυζε...μιλαμε για σκυλο μαυρο...απιστευτη αντοχη κ αξιοπιστια...!!!!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Παρμένο από γειτονικό φόρουμ:

"ΧΤ ανάμεσα στα 2, που λές.

το κάβα είναι πιο βαρύ, και έχει 1 ρύθμιση εξτρα για την καδένα του αντικραδαμικού άξονα, η οποία χρειάζεται αφαίρεση το πλαινό αριστερό καπάκι του μοτέρ...όλο το καπάκι...θες φλάντζες,κόλλες κάθε φορά και βέβαια συνεργά τσακάλι...

το ΧΤάκι δεν θα ζητήσει τίπτε και θα κινηθεί με αξιώσεις σε όλη την Ελλάδα.

καλά λάδια, μια ρύθμιση στις βαλβίδες, καμιά εξάτμιση να νανπνέει, και θα σε πάει παντού !"


Δέκα χρόνια πριν το ποστ βέβαια...
Το KLR είναι πιο δεμένο σα μοτοσυκλέτα από το ΧΤ, στρίβει τάπα και έχει την μέγιστη ροπή μόλις στις 3.750 στροφές κάτι που το κάνει πολύ ευχάριστο στο ταξιδι.

Το ΧΤ 600 είναι πιο όμορφο, υπάρχει πληθώρα αξεσουάρ και ανταλλακτικών αλλα είναι αερόψυκτο και το πλαίσιο του κουνάει σε σχέση με του KLR.

Αλλά επειδή μιλάμε για μοτοσυκλέτες 15ετίας και βάλε, θα αγόραζα ΧΤ, ΚLR ή DOMINATOR (τυχαία σειρά), όποιο έβρισκα σε καλύτερη κατάσταση και σε καλά λεφτά.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Σαν κάτοχος f650gs μπορώ να πω την γνώμη μου για την χρήση που λες
Έχω κάνει 4 ταξιδάκια σε νησιά. Έχω φτιάξει δικές μου βαλίτσες από αλουμίνιο με κόστος ξεφτίλα και την έχω φορτώσει όσο δεν πάει. Στην εθνική ταξιδεύει άνετα φορτωμένη δικαβαλος με 120-140 και η κάλυψη από αέρα είναι ικανοποιητική, σε χωματοδρομους με ασφαλτινα λάστιχα με έχει πάει σβέλτα και με ασφάλεια. Προσωπικά το μεγαλύτερο + σε σχέση με τα υπόλοιπα που έχεις γράψει είναι η ύπαρξη του abs που εμένα με έχει σώσει 2-3 φορές. Πλέον τα απλά μονομπουζα τα βρίσκεις και κάτω από 1,5χιλιαρικο.
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Το KLR είναι πιο δεμένο σα μοτοσυκλέτα από το ΧΤ, στρίβει τάπα και έχει την μέγιστη ροπή μόλις στις 3.750 στροφές κάτι που το κάνει πολύ ευχάριστο στο ταξιδι.

Το ΧΤ 600 είναι πιο όμορφο, υπάρχει πληθώρα αξεσουάρ και ανταλλακτικών αλλα είναι αερόψυκτο και το πλαίσιο του κουνάει σε σχέση με του KLR.

Αλλά επειδή μιλάμε για μοτοσυκλέτες 15ετίας και βάλε, θα αγόραζα ΧΤ, ΚLR ή DOMINATOR (τυχαία σειρά), όποιο έβρισκα σε καλύτερη κατάσταση και σε καλά λεφτά.
Ωραίο το σχόλιό σου, και to the point.

  • Τα ανταλλακτικά του KLR μας αποσχολούν? Είναι δυσεύρετα?
  • Το ΧΤ600 δεν ξέρω αν το βρίσκω "πιο όμορφο" από το KLR, μάλλον πιο "ίδιο". To 660 ναι, είναι πιο όμορφο.
  • Το αερόψυκτο/υδρόψυκτο πλέον, μετά από 5 υδρόψυκτες, και μία αερόψυκτη μηχανή, είναι λίγο controversial. Αφενός είναι πιο σύγχρονο, αλλά είναι πιο απλό και μία έγνοια λιγότερη. (Λέω τώρα εγώ, τον αντίλογο)
  • Για το πλαίσιο, δεν είχα ιδέα....
Άρα προσωπικά αποκλείεις το f650gs?
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Σαν κάτοχος f650gs μπορώ να πω την γνώμη μου για την χρήση που λες
Έχω κάνει 4 ταξιδάκια σε νησιά. Έχω φτιάξει δικές μου βαλίτσες από αλουμίνιο με κόστος ξεφτίλα και την έχω φορτώσει όσο δεν πάει. Στην εθνική ταξιδεύει άνετα φορτωμένη δικαβαλος με 120-140 και η κάλυψη από αέρα είναι ικανοποιητική, σε χωματοδρομους με ασφαλτινα λάστιχα με έχει πάει σβέλτα και με ασφάλεια. Προσωπικά το μεγαλύτερο + σε σχέση με τα υπόλοιπα που έχεις γράψει είναι η ύπαρξη του abs που εμένα με έχει σώσει 2-3 φορές. Πλέον τα απλά μονομπουζα τα βρίσκεις και κάτω από 1,5χιλιαρικο.
Το ΑΒS είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά του, ισχύει.

και η σέλα / θέση οδήγησης εννοείται

και η μεταπωλητική του αξία.
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Σας περνάω ολους απο πάνω με το freewind. Το μόνο που πάει 160+ δικάβαλο με αυτό το σετάπ για πολλά χιλιόμετρα.
Ωραίος ο strokt up! (ο γνωστός??) (Εννοώ από το γειτονικό φόρουμ)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ωραίο το σχόλιό σου, και to the point.

  • Τα ανταλλακτικά του KLR μας αποσχολούν? Είναι δυσεύρετα?
  • Το ΧΤ600 δεν ξέρω αν το βρίσκω "πιο όμορφο" από το KLR, μάλλον πιο "ίδιο". To 660 ναι, είναι πιο όμορφο.
  • Το αερόψυκτο/υδρόψυκτο πλέον, μετά από 5 υδρόψυκτες, και μία αερόψυκτη μηχανή, είναι λίγο controversial. Αφενός είναι πιο σύγχρονο, αλλά είναι πιο απλό και μία έγνοια λιγότερη. (Λέω τώρα εγώ, τον αντίλογο)
  • Για το πλαίσιο, δεν είχα ιδέα....
Άρα προσωπικά αποκλείεις το f650gs?
Δεν θα εχεις μονο μια εγνοια λιγοτερη, πολλες λιγοτερες θα εχεις!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Δεν θα εχεις μονο μια εγνοια λιγοτερη, πολλες λιγοτερες θα εχεις!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στο αερόψυκτο πάντως αναφέρομαι εγώ! Οτι με το αερόψυκτο, έχεις μία έννοια λιγότερη.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Στο αερόψυκτο πάντως αναφέρομαι εγώ! Οτι με το αερόψυκτο, έχεις μία έννοια λιγότερη.
Αν μιλάμε για παλιό μηχανάκι ναι είναι αβάντα γιατί στα παλιά υδροψυκτα δύσκολα πλέον βρίσκεις ψυγείο. Βέβαια μπορείς να φτιάξεις ένα ίδιο χωρίς μεγάλο κόστος. Το έκανα πρόσφατα κ δεν έχω κανένα πρόβλημα,!
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Αυτό εννοώ και εγώ! ;)
χαχααχ δικό μου λάθος, νόμιζα ότι ήσουν εκείνος που εγραψε το σχόλιο στο οποίο απαντησα, και λέω τι εγινε? αλλαξε γνωμη? αχχαχααχ λαθος μου.

Αν μιλάμε για παλιό μηχανάκι ναι είναι αβάντα γιατί στα παλιά υδροψυκτα δύσκολα πλέον βρίσκεις ψυγείο. Βέβαια μπορείς να φτιάξεις ένα ίδιο χωρίς μεγάλο κόστος. Το έκανα πρόσφατα κ δεν έχω κανένα πρόβλημα,!
Να σου πω την αλήθεια δεν είχα σκεφτεί το ψυγείο τόσο πολύ, τώρα με την κουβέντα μας, ίσως τελικά να είναι ένας από τους παράγοντες επιλογής
 
Top Bottom