Κάτι για νησί / διακοπές, αλλά τι;

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το είχα το ΚΛΕ 250 και το μοτέρ του είναι πραγματικά πολυστροφο. Δε θυμάμαι τις στροφές ακριβώς αλλά ήθελε ξεζουμισμα για να πάει καλά. Βέβαια είναι ένα μικρό μηχανάκι, στριμώχνονται δύο αλλά όχι και με πολλά μπαγκαζια. Έχω του είχα βάλει και ζελατίνα και ταξίδευα σαν άνθρωπος. Καλό μεν, αλλά είναι 250 δε, με ότι συνεπάγεται αυτό.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Το είχα το ΚΛΕ 250 και το μοτέρ του είναι πραγματικά πολυστροφο. Δε θυμάμαι τις στροφές ακριβώς αλλά ήθελε ξεζουμισμα για να πάει καλά.
Άμα είναι να καίει 6/100 ζήτω που καήκαμε!

Xt freewind klr πχ
Έλεγα μπας και έχω ξεχάσει κανένα..
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Άμα είναι να καίει 6/100 ζήτω που καήκαμε!
Ρε Χριστοφορε, βρε καλε μου άνθρωπε τι στο καλό θες; Σοβαρά τώρα, δε θες να δώσεις λεφτά (πολλά εννοώ) δε θες να καίει, θες να ειναι ελαφρύ, ασπαστο και να έχει και λίγο γκάζι....
Η θα πάρεις παπι ,η θα πας με τα πόδια να το δεις και από άλλη οπτική γωνία
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και αμα το θελεις μονο για τις διακοπες σε νησι, τι σκατα παραπανω να καψει και ποσο παραπανω εξοδο να ειναι στο συνολο των διακοπων σου!!!
Δηλαδη, παραδειγμα λεω υποθετικο και τραβηγμενο: Ακομα και 8 λιτρα να σου καει ενα μηχανακι, στα κογιόνια σου. Ποσες μερες το χρονο θα πας διακοπες και ποσα χλμ θα κανεις στο νησι.
Αγορασε ενα που να εξυπηρετει ολες τις αλλες ¨αναγκες¨ σου και η βενζινη ας ειναι το τελευταιο!!!!
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Και αμα το θελεις μονο για τις διακοπες σε νησι, τι σκατα παραπανω να καψει και ποσο παραπανω εξοδο να ειναι στο συνολο των διακοπων σου!!!
Δηλαδη, παραδειγμα λεω υποθετικο και τραβηγμενο: Ακομα και 8 λιτρα να σου καει ενα μηχανακι, στα κογιόνια σου. Ποσες μερες το χρονο θα πας διακοπες και ποσα χλμ θα κανεις στο νησι.
Αγορασε ενα που να εξυπηρετει ολες τις αλλες ¨αναγκες¨ σου και η βενζινη ας ειναι το τελευταιο!!!!
Χριστοφορε μην τον ακούς ,αυτό με τα 8 λίτρα που λέει,φωτογραφίζει το ΚΤΜ 950 :p:p:p
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
κοίτα, Χριστόφορε.... ξανά σκέψου την πρόταση πολλών, που λένε να νοικιάσεις ένα για όσο είσαι Ελλάδα....

δε θα σκας για σερβις, για την μεταπωλητική αξία και θα μπορείς να πάρεις κάθε φορά διαφορετικό μηχανάκι να βγάζεις και γούστα ;)
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Ρε Χριστοφορε, βρε καλε μου άνθρωπε τι στο καλό θες; Σοβαρά τώρα, δε θες να δώσεις λεφτά (πολλά εννοώ) δε θες να καίει, θες να ειναι ελαφρύ, ασπαστο και να έχει και λίγο γκάζι....
Ξεχασες το βασικο...Να πουληθει αμεσα... :UH:
Η θα πάρεις παπι ,η θα πας με τα πόδια να το δεις και από άλλη οπτική γωνία
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Παιδιά ηρεμήστε, στο ΚΛΕ το 250 αναφερόμουν, όχι γενικά.
Αυτό που λένε οι από πάνω είναι, τι σε νοιάζει αν καιει τόσο ή και παραπάνω, αν θα το χρησιμοποιέις τόσο λίγο; Δε σε νοιάζει η κατανάλωση για τόσο περιορισμένη χρήση. Εκέι πάνε τα σχόλια θαρρώ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ επιμένω στο 640 Enduro.
Ιδανικο για νησί.
Ασπαστο.
Εύκολο στη συντήρηση.
Οικονομικό.
Πάει παντού, σε όλες τις παραλίες, στα βουνα, σε μονοπάτια.
Φτηνό.
Πληθώρα ανταλακτικώνε.
Πυροβολάει όλα τα μονοκυλινδρα ίδιας κατηγορίας και όχι μόνο, τα λοκάλια θα πάθουν ζημιά.
Σκέψου το.

Επίσης ξέχασα...
Πανελαφρο.
Ισχυρότατο υποπλαισιο, φορτώνεται ωσάν γαϊδούρ'
 

ChristoforosVer

Μέλος
Όνομα
Christoforos
Μοτό
Street Triple 675
Vespa GTS 300
Vespa PX200e
Ναι, μα δεν ανέφερα την κατανάλωση σε κανένα από τα ποστ μου.

Αυτό που λέω είναι ότι αν είναι να έχει 6 λιτρα και να είναι 250, του 2000, δικύλινδρο, και και και, ε τότε πάω σε κάτι άλλο.

Εγώ επιμένω στο 640 Enduro.
Α όχι το Adv?

Έχω τσεκάρει τι παίζει στο καρ και στα δύο, βέβαια.

Επίσης, άσχετος από ΚΤΜ, αλλά από τα λίγα inputs που εχω, είναι οτι ο LC4 ήταν λίγο ιδιοτροπος κινητήρας, ειδικά στα προ του '04 μοντέλα.
Επίσης, το ΚΤΜ παιζει σα σενάριο γενικά. Μάλλον το 950.

Αλλά στη περίπτωση που δώσω το τριπλ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλύτερα το Enduro γιατί το adv δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση που θες.

Ο κινητήρας ειναι μια χαρά, αρκεί να τον συντηρείς όπως πρέπει.

Η πλειοψηφία των κινητήρων που έκαναν fail, ήταν γιατί δεν προορίζονται για άσχετους, και με τον όρο άσχετους εννοώ άτομα τα οποία περνούν τα ΚΤΜ και του συμπεριφερεται σαν χοονδα...

Όσο για το 950, είναι μηχαναρα αλλά εκεί πας σε άλλη κατηγορία με αρκετά πιο απαιτητική συντήρηση και ισχυρό προαπαιτουμενο να ξέρεις το ιστορικό της.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
KTM 640 LC4 2001 LC4 640 - Car.gr και τετοιο?


Επόσης το 640 το Adv γιατί λες ότι δεν μου κάνει για τη χρήση που θέλω?
Καλό και αυτό αρκεί να το ελέγξει μηχανικός ΣΟΥ.

Το ADV δε σου κάνει γιατί έχει βάρος το οποίο δε σου χρειάζεται.
Θα σου χρειαζόταν αν έκανες 2,3,4 μέρες χωμάτινο τουρισμό. Εκεί είναι στο στοιχείο του.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Α κατάλαβα, σωστό.

Σχετικά με τον έλεγχο, γιατί όχι κάποιος ΚΤΜ μηχανικός;
'Ενας μηχανικός που τον εμπιστεύεσαι και μια σχετική εμπειρία με ΚΤΜ, και αυτό γιατί έχουν κάποιες ιδιαιτερότητες στη συντήρησή τους.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγώ επιμένω στο 640 Enduro.
Ιδανικο για νησί.
Ασπαστο.
Εύκολο στη συντήρηση.
Οικονομικό.
Πάει παντού, σε όλες τις παραλίες, στα βουνα, σε μονοπάτια.
Φτηνό.
Πληθώρα ανταλακτικώνε.
Πυροβολάει όλα τα μονοκυλινδρα ίδιας κατηγορίας και όχι μόνο, τα λοκάλια θα πάθουν ζημιά.
Σκέψου το.

Επίσης ξέχασα...
Πανελαφρο.
Ισχυρότατο υποπλαισιο, φορτώνεται ωσάν γαϊδούρ'
Α όχι το Adv?

Έχω τσεκάρει τι παίζει στο καρ και στα δύο, βέβαια.

Επίσης, άσχετος από ΚΤΜ, αλλά από τα λίγα inputs που εχω, είναι οτι ο LC4 ήταν λίγο ιδιοτροπος κινητήρας.......
KTM 640 LC4 2004 - Car.gr Κάτι τέτοιο?

KTM 640 LC4 2001 LC4 640 - Car.gr και κάτι τετοιο?
KTM 640 LC4 2001 LC4 640 - Car.gr και τετοιο?


Επόσης το 640 το Adv γιατί λες ότι δεν μου κάνει για τη χρήση που θέλω?
Α κατάλαβα, σωστό.

Σχετικά με τον έλεγχο, γιατί όχι κάποιος ΚΤΜ μηχανικός;
Βρε Χριστόφ, μην πιανεις κουβεντα μαζι του!!!!! Δεν βλεπεις οτι παει να σε τουμπαρει;;;; :p

Αυτη η συζητηση μου θυμιζει τα λογια που λενε οι παντρεμενοι σε ανυπαντρους:
-Παντρεψου να νοικοκυρευτεις.....
-Παντρεψου να γινεις ανθρωπος.....
_Παντρεψου να σοβαρευτεις....... κτλ κτλ κτλ...

Και ειναι οι ιδιοι ανθρωποι που την επομενη μερα του γαμου σου, σου λενε ¨Την εκανες και εσυ την μαλακία,ναι;;; Τωρα θα δεις τι θα παθεις!!!!!¨ :ha

Φυσικα, και εμεις με την σειρα μας, τα ιδια λεμε................ :dnl:

Κλεισε την συνδεση και το κομπιουτερ ΤΩΡΑ, τωρα που προλαβαινεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ha:ha:ha
 
Top Bottom