Κάτι μάλλον δεν κάνουμε ακόμη σωστά.

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Μια θλιβερή πρωτιά κατέχει η Ελλάδα σύμφωνα με τη Eurostat καθώς στη χώρα μας – το 2017 –
σημειώνονταν τα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα με μοτοσικλέτες ανά εκατομμύριο κατοίκους.
Συγκεκριμένα στην Ελλάδα σημειώνονταν 20 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκους όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ ήταν 8 θάνατοι ανά εκατομμύριου κατοίκους.

Όσον αφορά τους νεκρούς από δυστυχήματα με αυτοκίνητο,
το υψηλότερο επίπεδο καταγράφεται στην Βουλγαρία με 64 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους και το χαμηλότερο στη Μάλτα με 11 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους.

Στους πεζούς θύματα τροχαίων δυστυχημάτων τη «μαύρη» πρωτιά έχει η Ρουμανία με 37 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους.


Συνολικά το 2017 οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα στην ΕΕ ανήλθαν 25.000 αριθμός που είναι σταθερός από το 2013.




Πηγή: protothema.gr
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Αναλογικα οτι ειμαστε η μονη χωρα που εχει ακομα ακρανους και απροστατευτους και δεν τους κυνηγαει ο νομος οπως πρεπει , συν οτι εχουμε την νεγαλυτερη κυκλοφοριας μηχανης απο ολοκληρη την ευρωπη λογο κλιματος , το θεωρω ακρως δικαιολογιμενο και πολυ χαμηλο θα ελεγα το ποσοστο....

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Αναλογικα οτι ειμαστε η μονη χωρα που εχει ακομα ακρανους και απροστατευτους και δεν τους κυνηγαει ο νομος οπως πρεπει , συν οτι εχουμε την νεγαλυτερη κυκλοφοριας μηχανης απο ολοκληρη την ευρωπη λογο κλιματος , το θεωρω ακρως δικαιολογιμενο και πολυ χαμηλο θα ελεγα το ποσοστο....
Γω αυτοκίνητο δεν έχω, σάπιζε κάτω από το σπίτι και το πούλησα για να μη το πληρώνω.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Αναλογικα οτι ειμαστε η μονη χωρα που εχει ακομα ακρανους και απροστατευτους και δεν τους κυνηγαει ο νομος οπως πρεπει , συν οτι εχουμε την νεγαλυτερη κυκλοφοριας μηχανης απο ολοκληρη την ευρωπη λογο κλιματος , το θεωρω ακρως δικαιολογιμενο και πολυ χαμηλο θα ελεγα το ποσοστο....

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω ότι και οι Ιταλοί οι Ισπανοί και νότια Γαλλία έχουν παρόμοιο
κλίμα και παρόμοια κυκλοφορία μηχανών με μας αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο με τα κράνη εκεί !!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δαρβίνος, survival of the fittest, κοινώς ο νόμος της φύσης.

Είμαστε πολιτισμένο είδος, έχουμε πρόσβαση σε δωρεάν παιδεία, έχουμε πρόσβαση στο ίντερνετ παντού, βλέπουμε, ενημερωνόμαστε.

Και παρά ταύτα "ΩΦΟΥ ρε φίλε εγώ..."

Βέβαια δεν φταίνε όλοι γιατί δεν πήγαν όλοι από κράνος. Αρκετοί θα πήγαν και από τον ΕΛΑΜΩΡΕΤΩΡΑ κουτάκια, από το "ΩΜΑΛΑΚΑΤΡΙΑΚΟΣΙΑΚΟΝΤΕΡΣΤΗΝΙΕΡΑΟΔΟ" και διάφορα γλαφυρά. Τα βλέπουμε πολλά χρόνια τώρα.

Κρίμα, αλλά...

on a funny note, μειώνεται στο 13% ο ΦΠΑ στα κράνη και όλοι οι μοτοσικλετιστές θα τα φοράνε πιά χωρίς δικαιολογίες, το είπε το γραφείο τύπου του ΠΘ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και τΖαμπα να τα βάλουνε τα κράνη αλλά και όλο τον προστατευτικο εξοπλισμο, πάλι σα μαλάκες θα σκοτωνομαστε. Αφού είμαστε ο πιο ηλιθιος λαός του πλανητη.

Η αυστηρή αστυνόμευση ωστόσο, ίσως μειώσει το πρόβλημα. Αν ξέρω οτι παραμονεύουν μπλόκα συχνά πυκνά στους δρόμοι, θα σκεφτώ 10 φορές πριν κάνω τη μαλακία, μα λέγετε κράνος, μα μπαίνω με 200 στη στροφή και με ρωτάνε μαμά;
 
Τελευταία επεξεργασία:

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Εγω θα ελεγα οτι " ο φοβος φυλαει τα ερημα".
Ακομα και στις χωρες της ΕΕ αν δεν ισχυαν οι νομοι και δεν ειχαν το φοβο της κλησης η την αφαιρεση διπλωματος σε ορισμενες των περιπτωσεων, τα ιδια χαλια με εμας θα ειχαν.
Δεν λεω πως δεν ειναι συνειδητοι . Σαφως εχουν την παιδεια που ξεκιναει απο τις μικρες ηλικιες. Παραδειγμα ζωντανο που μολις ερχονται Ελλαδα γινονται πιο κακγουροι κι απο εμας.( Τα ζω καθημερινα).Απλα τους εχει γινει βιωμα ο τροπος.
Ξερουμε παρα πολυ καλα πως να κινηθουμε και πιο ειναι το σωστο.
Αλλα η σκεψη μολις περασουμε με κοκκινο ειναι " ελα μωρε...αφου δεν εχει αστυνομια σχεδον πουθενα".
Εαν δευτερολεπτα πριν κανουμε την "πατατα" σκεφτομασταν οτι απο την αλλη μερια ισως περναει το παιδι μου , θα παγωνε το αιμα μας και θα καθομασταν στα αυγα μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Παραδειγμα ζωντανο που μολις ερχονται Ελλαδα γινονται πιο καγκουροι κι απο εμας.( Τα ζω καθημερινα).Απλα τους εχει γινει βιωμα ο τροπος.
Πόσο δίκιο έχεις...
Ισχύει αυτό... ;)
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εγω θα ελεγα οτι " ο φοβος φυλαει τα ερημα".
Ακομα και στις χωρες της ΕΕ αν δεν ισχυαν οι νομοι και δεν ειχαν το φοβο της κλησης η την αφαιρεση διπλωματος σε ορισμενες των περιπτωσεων, τα ιδια χαλια με εμας θα ειχαν.
Δεν λεω πως δεν ειναι συνειδητοι . Σαφως εχουν την παιδεια που ξεκιναει απο τις μικρες ηλικιες. Παραδειγμα ζωντανο που μολις ερχονται Ελλαδα γινονται πιο κακγουροι κι απο εμας.( Τα ζω καθημερινα).Απλα τους εχει γινει βιωμα ο τροπος.
Ξερουμε παρα πολυ καλα πως να κινηθουμε και πιο ειναι το σωστο.
Αλλα η σκεψη μολις περασουμε με κοκκινο ειναι " ελα μωρε...αφου δεν εχει αστυνομια σχεδον πουθενα".
Εαν δευτερολεπτα πριν κανουμε την "πατατα" σκεφτομασταν οτι απο την αλλη μερια ισως περναει το παιδι μου , θα παγωνε το αιμα μας και θα καθομασταν στα αυγα μας.
Συμφωνώ γενικά.
Συνήθως όταν πάμε κάπου φιλοξενούμενοι (από ένα σπίτι ως μια χώρα) μπαίνουμε στους ρυθμούς και τους κανόνες του.
Ποσοι από εμάς δεν σταματάμε στις διαβάσεις εδώ στην Ελλάδα αλλά μόλις βγούμε εκτός συνόρων, αμέσως μπαίνουμε στην δικιά τους λογική οδήγησης πχ;
Ε φαντάζομαι ότι κάπως έτσι γίνεται κι απτην δικιά τους μεριά.
Βλεπουνε ένα ανεξέλεγκτο κρατος,τους εχουν μεταφέρει πιθανόν κιόλας άλλοι ότι τα κάνεις μνι και δεν τρέχει τίποτα,και βγάζουν τα απωθημένα τους.
 

joks

Μέλος
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
Africa 750
Όταν ήμουν 18 και πήρα το παπάκι μου την έδινε απίστευτα το κράνος. Χαλαγε το μαλλί, πιάνονταν τα σκουλαρίκια στη επένδυση και ο ιδρώτας έτρεχε ποτάμι.
Στους 3 μήνες ήρθε η κλήση. Τσακώθηκα με τον τροχονόμο και τον έβριζα για κανα μηνα( είχα δουλέψει εκείνο το καλοκαίρι για να βάλω εξάτμιση και τα φράγκα πήγαν στο πρόστιμο) για το "κακό" που μου έκανε.
Μετά ήρθε η πρώτη τούμπα, μετά η δεύτερη η τρίτη και πάει λέγοντας.
Κεφάλι, ευτυχώς δεν έχει βρει κάτω ποτέ αλλά κατάλαβα στην πορεία ότι αυτός ο άνθρωπος θα μπορούσε να μου έχει σώσει την ζωή και ίσως να μου την σώσει στο μέλλον.
Σήμερα έχω φτάσει να τσακώνομαι με αυτούς που δεν φοράνε κράνος και να το υπερασπίζομαι με πάθος, αν δεν είχα φάει εκείνη την κλήση σήμερα μπορεί να ήμουν στην αντίπερα όχθη (είτε του τσακωμού είτε του Αχέροντα).
Οπότε σίγουρα ναι στα πρόστιμα, όχι στον τρόπο και στην λογική που γίνονται.
Θα έπρεπε να έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα στην οδική ασφάλεια και όχι εισπρακτικό. Αλλά ακόμα και έτσι είναι καλύτερα από το τίποτα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα εγραφα σε αλλο νημα αλλα πεσανε να με φανε. Χρειαζεται προφανως αυστηροτατη αστυνομευση και αμεση επιβολη των νομων χωρις εξαιρεσεις ωστε να ερθει στα ισα της η χωρα στο θεμα οδικη συμπεριφορα (=μνημονια).

Αυτο που ισχυει τωρα με τρελα ποσα στα προστιμα αλλα ευκαιριακους ελεγχους μια στο τοσο και σε τυχαιες περιοχες ειναι λαθος γιατι εχει χαρακτηρα εισπρακτικο, δεν βοηθαει κανεναν καθως ελαχιστοι στο συνολο των παραβατων ειναι που πιανονται και τιμωρουνται (=μετρα μνημονιων οπως εφαρμοστηκαν).

Αυτο που θα επρεπε να γινει ειναι χαμηλοτερα προστιμα που να μπορουν να πληρωθουν ωστε να μη χαθει το εισπρακτικο κομματι και να ειναι δικαιο για την οικονομικη κατασταση του μεσου Ελληνα, αλλα και πολυ αυστηροτεροι και συστηματικοτεροι ελεγχοι, σε περισσοτερα σημεια και περισσοτερες ημερες, ωστε να εμπεδοθει στον Ελληνα οτι εαν κανει την καφριλα/μαλακια καποιος ειναι εκει και θα τον τσιμπισει, και οχι οτι του δινεται η δυνατοτητα να ρισκαρει αφου οι πιθανοτητες να τον τσιμπησουν ειναι ελαχιστες. (=μετρα μνημονιων οπως θα επρεπε να εχουν εφαρμοστει).
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εγω θα ελεγα οτι " ο φοβος φυλαει τα ερημα".
Ακομα και στις χωρες της ΕΕ αν δεν ισχυαν οι νομοι και δεν ειχαν το φοβο της κλησης η την αφαιρεση διπλωματος σε ορισμενες των περιπτωσεων, τα ιδια χαλια με εμας θα ειχαν.
Δεν λεω πως δεν ειναι συνειδητοι . Σαφως εχουν την παιδεια που ξεκιναει απο τις μικρες ηλικιες. Παραδειγμα ζωντανο που μολις ερχονται Ελλαδα γινονται πιο κακγουροι κι απο εμας.( Τα ζω καθημερινα).Απλα τους εχει γινει βιωμα ο τροπος.
Ξερουμε παρα πολυ καλα πως να κινηθουμε και πιο ειναι το σωστο.
Αλλα η σκεψη μολις περασουμε με κοκκινο ειναι " ελα μωρε...αφου δεν εχει αστυνομια σχεδον πουθενα".
Εαν δευτερολεπτα πριν κανουμε την "πατατα" σκεφτομασταν οτι απο την αλλη μερια ισως περναει το παιδι μου , θα παγωνε το αιμα μας και θα καθομασταν στα αυγα μας.
Δεν είναι θέμα παιδείας ,κι ούτε τηρούν συνειδητά τον ΚΟΚ λόγω του ότι έτσι έχουν εκ-παιδευτεί κ τους έχει γίνει βίωμα.
Είναι θέμα καθαρά κ μόνο εντατικής αστυνόμευσης (φυσικής κ ηλεκτρονικής) ,κ γνώσης ότι ,ΑΝ παρανομήσουν θα υποστούν σίγουρα κ άμεσα τις συνέπειες.
Εκ τούτου και το ότι: "μολις ερχονται Ελλαδα γινονται πιο κακγουροι κι απο εμας."
Επειδή ενημερώνονται ή αντιλαμβάνονται ,ότι έχουν περιθώρια παράβασης του ΚΟΚ ,λόγω χαλαρής ελεγκτικότητας ,χαλαρώνουν κι αυτοί κ ψιλοκάνουν ότι να'ναι.
Κι αυτό δεν ισχύει μόνο με τον ΚΟΚ ,ισχύει κ με δημόσιες συμπεριφορές από πιώμα(Τύπου Λαγανά -ή-Φαληράκι) ,από πέταμα σκουπιδιών όπου να'ναι (γιατί δεν το κάνουν κ στη χώρα τους; ) ,κτλ
Ολα είναι θέμα ΑΝ θα τους κοστίσει η πράξη τους ή όχι.

Συμφωνώ γενικά.
Συνήθως όταν πάμε κάπου φιλοξενούμενοι (από ένα σπίτι ως μια χώρα) μπαίνουμε στους ρυθμούς και τους κανόνες του.
Ποσοι από εμάς δεν σταματάμε στις διαβάσεις εδώ στην Ελλάδα αλλά μόλις βγούμε εκτός συνόρων, αμέσως μπαίνουμε στην δικιά τους λογική οδήγησης πχ;
Ε φαντάζομαι ότι κάπως έτσι γίνεται κι απτην δικιά τους μεριά.
Βλεπουνε ένα ανεξέλεγκτο κρατος,τους εχουν μεταφέρει πιθανόν κιόλας άλλοι ότι τα κάνεις μνι και δεν τρέχει τίποτα,και βγάζουν τα απωθημένα τους.
Ακριβώς αυτό που λέω από παν' ,αλλά αντίστροφα..
Πως γίνεται ο Ελληνας να μην έχει οδηγική παιδεία όταν οδηγεί στην Ελλάδα
αλλά να αποκτά αίφνης οδηγική παιδεία ,όταν οδηγεί έξω...?
ΔΕΝ είναι θέμα παιδείας λοιπόν ,είναι ξεκάθαρα θέμα: "με παίρνει ή δεν με παίρνει να την κάνω την ταρζανιά..."
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δεν είναι θέμα παιδείας ,κι ούτε τηρούν συνειδητά τον ΚΟΚ λόγω του ότι έτσι έχουν εκ-παιδευτεί κ τους έχει γίνει βίωμα.
Είναι θέμα καθαρά κ μόνο εντατικής αστυνόμευσης (φυσικής κ ηλεκτρονικής) ,κ γνώσης ότι ,ΑΝ παρανομήσουν θα υποστούν σίγουρα κ άμεσα τις συνέπειες.
Εκ τούτου και το ότι: "μολις ερχονται Ελλαδα γινονται πιο κακγουροι κι απο εμας."
Επειδή ενημερώνονται ή αντιλαμβάνονται ,ότι έχουν περιθώρια παράβασης του ΚΟΚ ,λόγω χαλαρής ελεγκτικότητας ,χαλαρώνουν κι αυτοί κ ψιλοκάνουν ότι να'ναι.
Κι αυτό δεν ισχύει μόνο με τον ΚΟΚ ,ισχύει κ με δημόσιες συμπεριφορές από πιώμα(Τύπου Λαγανά -ή-Φαληράκι) ,από πέταμα σκουπιδιών όπου να'ναι (γιατί δεν το κάνουν κ στη χώρα τους; ) ,κτλ
Ολα είναι θέμα ΑΝ θα τους κοστίσει η πράξη τους ή όχι.


Ακριβώς αυτό που λέω από παν' ,αλλά αντίστροφα..
Πως γίνεται ο Ελληνας να μην έχει οδηγική παιδεία όταν οδηγεί στην Ελλάδα
αλλά να αποκτά αίφνης οδηγική παιδεία ,όταν οδηγεί έξω...?
ΔΕΝ είναι θέμα παιδείας λοιπόν ,είναι ξεκάθαρα θέμα: "με παίρνει ή δεν με παίρνει να την κάνω την ταρζανιά..."
Συμφωνώ απολύτως Κώστα τους έμαθα καλά τούς "πολιτισμένους "ευρωπαίους...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν είναι θέμα παιδείας ,κι ούτε τηρούν συνειδητά τον ΚΟΚ λόγω του ότι έτσι έχουν εκ-παιδευτεί κ τους έχει γίνει βίωμα.
Είναι θέμα καθαρά κ μόνο εντατικής αστυνόμευσης (φυσικής κ ηλεκτρονικής) ,κ γνώσης ότι ,ΑΝ παρανομήσουν θα υποστούν σίγουρα κ άμεσα τις συνέπειες.
Εκ τούτου και το ότι: "μολις ερχονται Ελλαδα γινονται πιο κακγουροι κι απο εμας."
Επειδή ενημερώνονται ή αντιλαμβάνονται ,ότι έχουν περιθώρια παράβασης του ΚΟΚ ,λόγω χαλαρής ελεγκτικότητας ,χαλαρώνουν κι αυτοί κ ψιλοκάνουν ότι να'ναι.
Κι αυτό δεν ισχύει μόνο με τον ΚΟΚ ,ισχύει κ με δημόσιες συμπεριφορές από πιώμα(Τύπου Λαγανά -ή-Φαληράκι) ,από πέταμα σκουπιδιών όπου να'ναι (γιατί δεν το κάνουν κ στη χώρα τους; ) ,κτλ
Ολα είναι θέμα ΑΝ θα τους κοστίσει η πράξη τους ή όχι.


Ακριβώς αυτό που λέω από παν' ,αλλά αντίστροφα..
Πως γίνεται ο Ελληνας να μην έχει οδηγική παιδεία όταν οδηγεί στην Ελλάδα
αλλά να αποκτά αίφνης οδηγική παιδεία ,όταν οδηγεί έξω...?
ΔΕΝ είναι θέμα παιδείας λοιπόν ,είναι ξεκάθαρα θέμα: "με παίρνει ή δεν με παίρνει να την κάνω την ταρζανιά..."
Συμφωνώ απολύτως Κώστα τους έμαθα καλά τούς "πολιτισμένους "ευρωπαίους...
Έτσι ακριβώς συμβαίνει με τους "πολιτισμένους" και εμάς τους δήθεν "απολίτιστους"!!!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν αφηνουμε λεω εγω τους ευρωπαιους απολιτιστους κατα μερος να κοιταξουμε λιγο τα δικα μας χαλια? Ισα-ισα που το να λεμε οτι παρ'ολο που ειναι καγκουρες ακολουθουν τους νομους και δεν σκοτωνονται σαν τις μυγες μας κανει να φαινομαστε ακομη χειροτεροι.

Αν και επειδη κινουμαι πανω-κατω στην Εθνικη καθε μερα εδω και ενα μηνα, οσα αμαξια βλεπω με ξενες πινακιδες πανε με ή κατω απο το οριο, στη μεσαια λωριδα, κυριοι. Μην μπερδευουμε τη συμπεριφορα των τουριστων μετα απο καταναλωση αλκοολ ή τα σκουπιδια τους με το πως οδηγουνε.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δεν αφηνουμε λεω εγω τους ευρωπαιους απολιτιστους κατα μερος να κοιταξουμε λιγο τα δικα μας χαλια? Ισα-ισα που το να λεμε οτι παρ'ολο που ειναι καγκουρες ακολουθουν τους νομους και δεν σκοτωνονται σαν τις μυγες μας κανει να φαινομαστε ακομη χειροτεροι.

Αν και επειδη κινουμαι πανω-κατω στην Εθνικη καθε μερα εδω και ενα μηνα, οσα αμαξια βλεπω με ξενες πινακιδες πανε με ή κατω απο το οριο, στη μεσαια λωριδα, κυριοι. Μην μπερδευουμε τη συμπεριφορα των τουριστων μετα απο καταναλωση αλκοολ ή τα σκουπιδια τους με το πως οδηγουνε.
Το σωστό είναι στην δεξιά και όχι στην μεσαία λωρίδα...
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Αναλογικα οτι ειμαστε η μονη χωρα που εχει ακομα ακρανους και απροστατευτους και δεν τους κυνηγαει ο νομος οπως πρεπει ....

Αυτό με το π...στοκράτος που πρέπει να ρίχνει κι άλλα πρόστιμα (και ρίχνει 700 και βουτάει διπλώματα) να το κοιτάξεις.
Όχι τίποτε άλλο γιατί...

-Κάθε Σάββατο βράδυ ξεμπουράρουν κάτι τύποι σαν το ΠαντεRλίδη ντίρλα απ τα ποτά και τη κόκa
άλλα η ένδοξη ΕΑ δεν είναι ΠΟΤΕ εκεί. Προφανώς περιμένουν την άλλη μέρα το πρωί να γράψουν μονά ζυγά στο Σύνταγμα.
Τα αυτά και για την επαρχία που ΟΛΟΙ ξέρουν αλλά δεν τρέχει και τίποτα.

- Έχουμε ξεχάσει του κωλοεργολάβους και τις κακοτεχνίες με τα γυαλιστερά οδοστρώματα, την ανύπαρκτη σήμανση,
τις άσπρες γραμμές που μόλις βρέξει τις πατάς ΚΑΙ ΕΦΥΓΕΣ, τις μπαριέρες ανθρωποσφάχτες, την έλλειψη διαχωριστικών μπλα μπλα μπλα

- Δεν υπάρχουν όρια ταχύτητας ΟΥΤΕ εντώς πόλης (κατεβαίνεις και με 300 τη Συγγρού έτσι?)

-ΚΤΕΟ καραγκιοζιλίκι

κλπ
κλπ

Έτσι το πρόστιμα είναι φοροεισπρακτικά -συχνά και άδικα- και οι άνθρωποι εκατόμβη.
Ένα κράτος δηλαδή που η δημοκρατία είναι ανέκδοτο
και στην ουσία γράφεις στα paparjia του τους πολίτες
οι οποίοι έχουν μετατραπεί σε κακομαθημένους , αγράμματους ΜΑΚΑΚΕΣ

Με το συμπάθιο αλλά η κατάσταση θέλει ΕΝΤΑΤΙΚΗ
οι ασπιρίνες δεν μας κάνουν τίποτε.

υγ
Το χειρότερο όμως είναι πως ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε μιά προσπάθεια επιστροφής της συζήτησης στο στατιστικό κομμάτι, στο ΜΟΤΟ έγραψαν η στατιστική είναι μεν σωστή καθαρά αριθμητικά, αλλά έχει γίνει κατανομή πληθυσμιακά. Πιο λογικό θα ήταν να γίνει κατανομή θανάτων/διανυθέν χιλιόμετρο, φέρνοντας σαν παράδειγμα έναν βόρειο ευρωπαίο που έχει μηχανάκια στο γκαράζ αλλά οδηγεί τρεις μήνες το χρόνο. Σε σχέση με εμάς που οδηγούμε πάντα/παντού, ο κίνδυνος που διατρέχει είναι πιο μικρός (αφήνοντας τους υπόλοιπους παράγοντες απ' έξω).

Στατιστικά Eurostat: “Πρώτη” η Ελλάδα σε θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσυκλέτα στην Ευρώπη | MOTOMAG
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Σε μιά προσπάθεια επιστροφής της συζήτησης στο στατιστικό κομμάτι, στο ΜΟΤΟ έγραψαν η στατιστική είναι μεν σωστή καθαρά αριθμητικά, αλλά έχει γίνει κατανομή πληθυσμιακά. Πιο λογικό θα ήταν να γίνει κατανομή θανάτων/διανυθέν χιλιόμετρο, φέρνοντας σαν παράδειγμα έναν βόρειο ευρωπαίο που έχει μηχανάκια στο γκαράζ αλλά οδηγεί τρεις μήνες το χρόνο. Σε σχέση με εμάς που οδηγούμε πάντα/παντού, ο κίνδυνος που διατρέχει είναι πιο μικρός (αφήνοντας τους υπόλοιπους παράγοντες απ' έξω).

Στατιστικά Eurostat: “Πρώτη” η Ελλάδα σε θανατηφόρα ατυχήματα με μοτοσυκλέτα στην Ευρώπη | MOTOMAG
Αυτό θα ήταν πολύ πιο σωστό εννοείται!!!
 
Top Bottom