Κάτι μάλλον δεν κάνουμε ακόμη σωστά.

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αυτο. Ουτε εγω δεχομαι οτι θελει ενημερωση καποιος πλεον εν ετει 2020 για τις συνεπειες του να μη φοραει κρανος/ζωνη ή να οδηγει μεθυσμενος/με κινητο. Αυτα τα λεγαμε το '80 αντε και το '90, που τα μονα που ηξερε ο καθενας ηταν τα νεα της γειτονιας, αντε και οτι διαβαζε στην εφημεριδα. Σημερα δεν υπαρχει δικαιολογια.
 

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
Δεν διαφωνω καθολου με τα παραπανω, αν και ανηκω στην κατηγορια πρωτα αγορασα κρανος-μετα μηχανη.

Εκει που διαφωνω ειναι στο θεμα παιδειας και γιατι ακομη και εμεις που δεν εχουμε παιδεια οταν βγουμε στο εξωτερικο γινομαστε αγγελοι, ή γιατι οι αλλοι οταν ερχονται Ελλαδα γινονται καφροι. Ξεκαθαριζω οτι θα ασχοληθω και θα σχολιασω μονο θεμα παιδειας/συμπεριφορας, οχι αστυνομευσης κτλ.

Εζησα 5 χρονια στην Αγγλια για σπουδες. Σε αυτα τα 5 χρονια μου εκανε τρομερη εντυπωση το τρομερο "fair-play" των Αγγλων στο δρομο, πως παντα δινει ο ενας προτεραιοτητα στον αλλο ακομη και αν δεν εχει υποχρεωση και πως παντα ο αλλος του το ανταποδιδει με χαιρετουρα. Στα 5 χρονια δεν ακουσα ενα τιμημενο κορναρισμα στο δρομο, δεν ειδα μια σφηνα, δεν ειδα καποιον μαγκα να περναει την ουρα για να μπει μπροστα στο φαναρι για στροφη, δεν ειδα κανεναν να προσπαθει να βγει απο ΛΕΑ, απο βοηθητικες, απο πεζοδρομια κτλ μπροστα απο ολους τους αλλους σε μποτιλιαρισμα. Αυτα, δεν ειναι θεμα νομου. Ειναι θεμα παιδειας, ειναι θεμα συμπεριφορας. Απο την αλλη εβλεπα καθε Παρασκευη-Σαββατο βραδυ ορδες απο τεζα μεθυσμενους αντρες και γυναικες να τρικλιζουν στους δρομους, με αναρθρα ουρλιαχτα, ασχετους τσακωμους, κατουρηματα και εμετους οπου βρουνε κτλ. Σαν να εβλεπα λαιβ σκηνικα απο ταινιες με ζομπι. Δεν τα κανουν μονο εδω στη Ζακυνθο , στη Ροδο και την Κρητη (αν και αμα θελανε οι μαγαζατορες των συγκεκριμενων περιοχων που πανε οι καφροι τουριστες θα το ειχαν ληξει το θεμα, απλα τα λεφτα τους ειναι πολυ ζεστα για να τα απαρνηθουνε...) . Το τι κανουν λοιπον οταν πιουν δεν εχει καμια σχεση με το πως συμπεριφερονται στο δρομο. Οπως επισης το τι κανουν στην χωρα τους οταν πιουν ειναι ακριβως το ιδιο με αυτα που κανουν εδω.

Για το αλλο παραδειγμα, των δικων μας "καφρων" που γινονται Παναγιες οταν περασουν τα συνορα, διαφωνω καθετως. Ειμαι της αποψης οτι αυτοι που βγαινουν στο εξωτερικο με το αμαξι/μηχανακι τους δεν πανε επειδη ετσι εκατσε, αλλα επειδη αυτη ειναι η νοοτροπια τους. Και ειμαι πεπεισμενος οτι οι ιδιοι ανθρωποι ξερουν πως να συμπεριφερθουν και στην Ελλαδα, γιατι πολυ απλα δεν ειναι ο κλασσικος τυπος "το οχημα ειναι να με πηγαινοφερνει στη δουλεια" ή "σαξοραλο/R6 μονο για παντιλικια και καφετερια, διοδια δεν εχω περασει ποτε". Ο Ελληνας που ταξιδευει στο εξωτερικο με το οχημα του λοιπον και αποδεικνύει οτι παιδεια ειχε παντα και δεν την απεκτησε περνοντας τα συνορα απο φοβο δεν ειναι το τυπικο παραδειγμα καφρου/ασχετου Ελληνα οδηγου. Ειναι οι ιδιοι λιγοι , οι ιδιες εξαιρεσεις που ακομη και εντος συνορων εχουν σωστη συμπεριφορα.
σε γενικες γραμμες εχεις δικιο οντως στο ευρωπα είναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα,περσυ και φετος εκανα ιρλανδια,σκωτια ,αγγλια,ειδα και καγκουρες και ασχημα προσπεράσματα σε επαρχιακος και ταχυτητα πολύ παραπανω στην εθνικη......κατεβαινα προς λονδινο από Μ δρομο αριστερη και άλλες τρεις λωρίδες γεματες πηγαίναμε με 55 μιλια μου την επεσαν δυο μπατσοι από πισω επειδή λεει δεν πηγαινα οσο εδειχνα οι φωτεινες πινακίδες από πανω 50 μιλια λες και προσπερναγα κομβοι πηγαίναμε βεβαια ειδαν ελληνικα νουμερα σου λεει βλαχοι είναι αυτοι........εχω δει και μεσα στο λονδινο μια μαζερατι να πηγαινει τον κωλο της την εχω και σε βιντεο κλπ κλπ ,,,,,,,απλα είναι λιγο καλυτεροι από εμας

στο θεμα νησων αν πας μαλτα κάθε παρασκευη ερχονται από αγγλια καραβιες εκει να δεις τι γινεται η ζακυνθος είναι αγιο ορος

εγω θα ελεγα να ξεκινησουν από κατι πιο απλο.........ολες οι πινακίδες που είναι κατω στις ουρες κρυμενες και α μαυρα τζαμακια στις πινακίδες,και από εκει συνεχιζουμε ,,,,μειωση προστιμων για να πληρωνονται και από αυτόν που παιρνει 580 μισθο.....εμενα μου ριξανε 700 και παιρνω συνταξη 720 το ιδιο προστιμο θα πληρωση και ο άλλος με 49999 εισοδημα κουφο?
την ωρα που με εγραφε ένα φορτηγο εκανε αναστροφη σε δρομο 3ων λωρίδων και παρκαρησε σε ραμπα,,,,,,,,,κουφο
καποιος ταρίφας μου ειπε εμας τους επαγγελματιες δεν μας γραφουν άλλο κουφο για αυτό βλέπεις αυτή την ασυδοσια από επαγγελματιες κλπ κλπ
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
σε γενικες γραμμες εχεις δικιο οντως στο ευρωπα είναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα,περσυ και φετος εκανα ιρλανδια,σκωτια ,αγγλια,ειδα και καγκουρες και ασχημα προσπεράσματα σε επαρχιακος και ταχυτητα πολύ παραπανω στην εθνικη......κατεβαινα προς λονδινο από Μ δρομο αριστερη και άλλες τρεις λωρίδες γεματες πηγαίναμε με 55 μιλια μου την επεσαν δυο μπατσοι από πισω επειδή λεει δεν πηγαινα οσο εδειχνα οι φωτεινες πινακίδες από πανω 50 μιλια λες και προσπερναγα κομβοι πηγαίναμε βεβαια ειδαν ελληνικα νουμερα σου λεει βλαχοι είναι αυτοι........εχω δει και μεσα στο λονδινο μια μαζερατι να πηγαινει τον κωλο της την εχω και σε βιντεο κλπ κλπ ,,,,,,,απλα είναι λιγο καλυτεροι από εμας

στο θεμα νησων αν πας μαλτα κάθε παρασκευη ερχονται από αγγλια καραβιες εκει να δεις τι γινεται η ζακυνθος είναι αγιο ορος

εγω θα ελεγα να ξεκινησουν από κατι πιο απλο.........ολες οι πινακίδες που είναι κατω στις ουρες κρυμενες και α μαυρα τζαμακια στις πινακίδες,και από εκει συνεχιζουμε ,,,,μειωση προστιμων για να πληρωνονται και από αυτόν που παιρνει 580 μισθο.....εμενα μου ριξανε 700 και παιρνω συνταξη 720 το ιδιο προστιμο θα πληρωση και ο άλλος με 49999 εισοδημα κουφο?
την ωρα που με εγραφε ένα φορτηγο εκανε αναστροφη σε δρομο 3ων λωρίδων και παρκαρησε σε ραμπα,,,,,,,,,κουφο
καποιος ταρίφας μου ειπε εμας τους επαγγελματιες δεν μας γραφουν άλλο κουφο για αυτό βλέπεις αυτή την ασυδοσια από επαγγελματιες κλπ κλπ
Ναι αυτο που λες... Ειδες ΚΑΙ καγκουρες, και μια Μαζερατι να κατεβαινει μπαλα στο Λονδινο. Εδω βλεπεις κυριως καγκουριες, και να μη σου πω ποσα χρεπια κατεβαινουν μπαλα Ιερα Οδο και Θηβων...
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Για εμένα είναι πολύ απλά τα πράγματα
Αστυνόμευση και σχολείο, κάποια στιγμή θα φέρει αποτελέσματα
Με ένα από τα δύο δεν γίνεται
 

vakou

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Το παράδειγμα με την επιτυχία που είχε κάποτε το κυνήγι για τα κράνη στη Χαλκίδα, δεν το ξαναγράφω. Κάπου είχα διαβάσει μία μελέτη για το κόστος που επιφέρει στο κράτος και το ασφαλιστικό σύστημα ένα ατύχημα & το κέρδος (στεγνά οικονομικά) που θα είχαμε με τη μείωση των σοβαρών ατυχημάτων! Εντυπωσιακό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το παράδειγμα με την επιτυχία που είχε κάποτε το κυνήγι για τα κράνη στη Χαλκίδα, δεν το ξαναγράφω. Κάπου είχα διαβάσει μία μελέτη για το κόστος που επιφέρει στο κράτος και το ασφαλιστικό σύστημα ένα ατύχημα & το κέρδος (στεγνά οικονομικά) που θα είχαμε με τη μείωση των σοβαρών ατυχημάτων! Εντυπωσιακό.
Ετσι θα υπαρχουν και πιο πολλα λεφτα στα ταμεια του κρατους:cautious:, για να κλεβουν περισσοτερα οι... αρχοντες μας:ll:!!!!!
Απορω που ακομα δεν το εχουν σκεφτει ετσι, και να μας πηδηξουν στις κλησεις φταις δεν φταις....................... για το καλο μας:UH:!!!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
αυτά είναι, δεν είναι κάγκουρες είναι αναρχικοί ενάντια στο σύστημα και τρώνε τα λεφτά του ασφαλιστικού ταμείου πριν τα φάνε οι πολιτικοί
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γράφεις και διαβάζεις σε 10 forum, τα ίδια. Συζητάς με φίλους και συγγενείς, τα ίδια. Στη δουλειά, συνάδελφοι... τα ίδια! Όλοι μιλάνε και γράφουν για το πόσοι μ@λάκες κυκλοφορούν στους δρόμους, μα ΟΛΟΙ! Ποιοι "είμαστε" τελικά όλοι αυτοί οι μ@λακές, γιατί στατιστικά δε μου βγαίνει... πρέπει να είναι 0,01%.

Όλη αυτή η κριτική είναι άνευ σημασίας και άνευ αξίας. Και έχει καταντήσει κουραστικό. Καλύτερα να γράφουμε τι κάνουμε εμείς σωστά παρά τι κάνουν οι "άλλοι" λάθος. Αυτός είναι ο τρόπος να κάνεις έλεγχο στον εαυτό σου και να δώσεις τροφή για σκέψη στον άλλον.

Τα λάθη τους τα ξέρουμε και τα ξέρουνε! Τα λάθη μας τα ξέρουνε και τα ξέρουμε! Κάτι άλλο;

Πόσο όμορφο θα ήταν να διαβάζαμε ένα παράδειγμα για τον μοτοσυκλετιστή που βοήθησε έναν τραυματία. Πόσο ωραίο θα ήταν να διαβάζουμε ότι στη Ρόδο οι διαβάσεις πεζών λειτουργούν όπως στην Ευρώπη. Πόσο θαυμάσιο θα ήταν να διαβάσουμε για τον αστυνομικό που σταμάτησε παραβάτη και του έκανε σύσταση υπεύθυνα και όμορφα και με τρόπο που "έγραψε" στη μνήμη μας για πάντα, χίλιες φορές πιο παραγωγικό από μια κλήση. Πόσο πιο χρηστικό θα ήταν να διατυπώνονται τα θετικά αντί από την έως γραφική πλέον γκρίνια....

Ας ψάξουμε πόσα μάλλον κάνουμε σωστά, αυτό θα βοηθήσει πραγματικά.

Πιστεύετε πως αυτά δεν συμβαίνουν; Πιστεύετε πως τέτοια γραφόμενα δε θα είχαν σημασία;
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Εδώ έρχεται και ο τίτλος που βγήκε αυθόρμητα όταν διάβασα τα στατιστικά ..ότι μάλλον κάτι δεν κανουμε εμείς σωστά όχι οι άλλοι - που οδηγάμε τις τελευταίες δεκαετίες μηχανές .. για να συμβαινουν αυτά ακόμη και να βγαίνουμε πρώτοι στα ατυχήματα ...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
"Να μην ξεκινάτε γρήγορα μόλις ανάψει το πράσινο εσείς με τα μηχανάκια..."
Ήταν η τελευταία κορυφαία δικαιολογία οδηγού αυτοκινήτου ο οποίος αντέδρασε στην παρατήρηση μου ότι πέρασε με κόκκινο... :hh:
Δεν υπάρχει σωτηρία λέμε...:hungover:
(Τουλάχιστον σύντομα...)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
"Να μην ξεκινάτε γρήγορα μόλις ανάψει το πράσινο εσείς με τα μηχανάκια..."
Ήταν η τελευταία κορυφαία δικαιολογία οδηγού αυτοκινήτου ο οποίος αντέδρασε στην παρατήρηση μου ότι πέρασε με κόκκινο... :hh:
Δεν υπάρχει σωτηρία λέμε...:hungover:
(Τουλάχιστον σύντομα...)
Εγω παντως το εφαρμοζω και δεν εχω βγει χαμενος.
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Μια θλιβερή πρωτιά κατέχει η Ελλάδα σύμφωνα με τη Eurostat καθώς στη χώρα μας – το 2017 –
σημειώνονταν τα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα με μοτοσικλέτες ανά εκατομμύριο κατοίκους.
Συγκεκριμένα στην Ελλάδα σημειώνονταν 20 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκους όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ ήταν 8 θάνατοι ανά εκατομμύριου κατοίκους.

Όσον αφορά τους νεκρούς από δυστυχήματα με αυτοκίνητο,
το υψηλότερο επίπεδο καταγράφεται στην Βουλγαρία με 64 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους και το χαμηλότερο στη Μάλτα με 11 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους.

Στους πεζούς θύματα τροχαίων δυστυχημάτων τη «μαύρη» πρωτιά έχει η Ρουμανία με 37 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους.


Συνολικά το 2017 οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα στην ΕΕ ανήλθαν 25.000 αριθμός που είναι σταθερός από το 2013.




Πηγή: protothema.gr
Δύσκολο πράγμα η Στατιστική και πολλές φορές εργαλείο παραπλάνησης.
π.χ. στην συγκεκριμένη περίπτωση δείχνουν έναν δείκτη θανατηφόρα δυστυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους.
Δεν παίζει σημαντικό ρόλο και ο Αριθμός Μοτοσυκλετών ανά εκατομμύριο κατοίκους?
και μάλιστα ακόμα σωστότερα τα διανυόμενα χ.λ.μ. με μοτοσυκλέτα ανά εκατομμύριο κατοίκους?
π.χ.
αν μια χώρα Α έχει 8 θανατηφόρα δυστυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους ΑΛΛΑ 160 μοτοσυκλέτες ανά εκατομμύριο κατοίκους δηλαδή το 5% είχε θανατηφόρο ατύχημα είναι Τεράστιο ποσοστό
Ενώ μια άλλη χώρα έχει 20 θανατηφόρα δυστυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους ΑΛΛΑ 1000 μοτοσυκλέτες ανά εκατομμύριο κατοίκους δηλαδή το 2% είχε θανατηφόρο ατύχημα είναι μικρότερο ποσοστό από την πρώτη Χώρα.

Επίσης είναι ίδια κατηγορία η κίνηση με μεγάλη μοτοσυκλέτα με τα παπάκια που κινούνται μέσα στην πόλη?
κατ' εμένα όχι και δεν πρέπει να τα βάζουμε όλα στον ίδιο κουβά.
π.χ.
πόσα παπάκια έχει η Αθήνα και πόσα έχει το Λονδίνο ?
επίσης πόσους μήνες τον χρόνο κινείται ο μοτοσικλετιστής στην Αγγλία και πόσους στην Ελλάδα ?

γι αυτό επαναλαμβάνω "Δύσκολο πράγμα η Στατιστική" και πολλές φορές "εργαλείο παραπλάνησης"
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Δύσκολο πράγμα η Στατιστική και πολλές φορές εργαλείο παραπλάνησης.
π.χ. στην συγκεκριμένη περίπτωση δείχνουν έναν δείκτη θανατηφόρα δυστυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους.
Δεν παίζει σημαντικό ρόλο και ο Αριθμός Μοτοσυκλετών ανά εκατομμύριο κατοίκους?
και μάλιστα ακόμα σωστότερα τα διανυόμενα χ.λ.μ. με μοτοσυκλέτα ανά εκατομμύριο κατοίκους?
π.χ.
αν μια χώρα Α έχει 8 θανατηφόρα δυστυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους ΑΛΛΑ 160 μοτοσυκλέτες ανά εκατομμύριο κατοίκους δηλαδή το 5% είχε θανατηφόρο ατύχημα είναι Τεράστιο ποσοστό
Ενώ μια άλλη χώρα έχει 20 θανατηφόρα δυστυχήματα ανά εκατομμύριο κατοίκους ΑΛΛΑ 1000 μοτοσυκλέτες ανά εκατομμύριο κατοίκους δηλαδή το 2% είχε θανατηφόρο ατύχημα είναι μικρότερο ποσοστό από την πρώτη Χώρα.

Επίσης είναι ίδια κατηγορία η κίνηση με μεγάλη μοτοσυκλέτα με τα παπάκια που κινούνται μέσα στην πόλη?
κατ' εμένα όχι και δεν πρέπει να τα βάζουμε όλα στον ίδιο κουβά.
π.χ.
πόσα παπάκια έχει η Αθήνα και πόσα έχει το Λονδίνο ?
επίσης πόσους μήνες τον χρόνο κινείται ο μοτοσικλετιστής στην Αγγλία και πόσους στην Ελλάδα ?

γι αυτό επαναλαμβάνω "Δύσκολο πράγμα η Στατιστική" και πολλές φορές "εργαλείο παραπλάνησης"

Σωστός! :ok:


Motorcyclist Fatalities And Fatality Rates, 2007-2016


YearFatalitiesRegistered
motorcycles
Fatality rate per
100,000 registered
motorcycles
Vehicle miles
traveled
(millions)
Fatality rate per
100 million vehicle
miles traveled
20075,1747,138,47672.4821,39624.18
20085,3127,752,92668.5220,81125.52
20094,4697,929,72456.3620,82221.46
20104,5188,009,50356.4118,51324.40
20114,6308,437,50254.8718,54224.97
20124,9868,454,93958.9721,38523.32
20134,6928,404,68755.8320,36623.04
20144,5948,417,71854.5819,97023.00
20155,0298,600,93658.4719,60625.65
20165,2868,679,38060.9020,44525.85
Source: U.S. Department of Transportation, National Highway Traffic Safety Administration; Federal Highway Administration.


Πηγή: Facts + Statistics: Motorcycle crashes | III
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
"Να μην ξεκινάτε γρήγορα μόλις ανάψει το πράσινο εσείς με τα μηχανάκια..."
Ήταν η τελευταία κορυφαία δικαιολογία οδηγού αυτοκινήτου ο οποίος αντέδρασε στην παρατήρηση μου ότι πέρασε με κόκκινο... :hh:
Δεν υπάρχει σωτηρία λέμε...:hungover:
(Τουλάχιστον σύντομα...)
Θανάση και εγω το κάνω αυτό ειδικά εάν πίσω μου δεν περιμένει κάποιος το αφήνω να πρασινίσει καλα!!Χαζο ακούγεται αλλά στο τρελοκομείο την Αθήνα βρίσκει εφαρμογή.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θανάση και εγω το κάνω αυτό ειδικά εάν πίσω μου δεν περιμένει κάποιος το αφήνω να πρασινίσει καλα!!Χαζο ακούγεται αλλά στο τρελοκομείο την Αθήνα βρίσκει εφαρμογή.
Σαν τρόπος αυτοπροστασίας είναι σωστό απλά το ανέφερα για το γελοίο της υπόθεσης...
Είναι δυνατόν να σου βάζει χέρι αυτός που πέρασε με κόκκινο επειδή πέρασες με πράσινο...?:wacky:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Gasολογίες #700
ΝΟΜΟΙ & ΥΠΟΝΟΜΟΙ

Ακούστε πως δουλεύει το σύστημα αλλού και κάντε τις συγκρίσεις. Ο φίλος μας ο Αντώνης ήταν εκεί τότε και μας τα περιέγραψε ακριβώς όπως θα σας το πούμε. Σε έναν κεντρικό δρόμο της Στοκχόλμης λοιπόν, πριν από δέκα μέρες, ένας ελληνάρας περνάει ένα φανάρι με πολύ βαθύ πορτοκαλί. Πολύ βαθύ όμως. Τον σταματάει λίγο πιο κάτω ένα ινκόγκνιτο ασφαλίτικο αστυνομικό και τον ρωτάει αν ήξερε γιατί τον σταμάτησαν. «Βέβαια», είπε αυτός, «επειδή πέρασα με πορτοκαλί». «Πολύ σωστά. Πάω στο περιπολικό να δω στο καταγραφικό της κάμερας – εάν ήταν πορτοκαλί θα σας γράψω πρόστιμο, εάν όμως ήταν κόκκινο πρέπει να σας πάρουμε πινακίδες και δίπλωμα για τρεις μήνες». «Μα ξέρετε…». Ούτε κουβέντα. Επιστρέφει μετά από πέντε λεπτά ο χωροφύλαξ και του λέει: «Κοίταξα το βίντεο με τον συνάδελφό μου όπου αποδεικνύεται ότι περάσατε με κόκκινο. Για κλάσματα του δευτερολέπτου μεν, αλλά κόκκινο δε. Πρέπει να σας πάρουμε δίπλωμα και πινακίδες». «Μα ξέρετε, είμαι επαγγελματίας οδηγός, θα χάσω τη δουλειά μου, θα πεινάσουν τα παιδιά μου…» «Μπορείτε να ασκήσετε έφεση στον ειδικό όπου θα ακούσει την αιτία που περάσατε με κόκκινο και θα αποφανθεί αναλόγως. Καλό βράδυ κύριε, μην σας δουν να κυκλοφορείτε χωρίς πινακίδες τώρα διότι θα πάτε κατευθείαν φυλακή».

Όλα αυτά ασφαλώς καταγράφτηκαν ηλεκτρονικά και πέρασαν τα πάντα στο σύστημα στο οποίο έχουν πρόσβαση όλοι οι πολίτες το ίδιο λεπτό. Το επόμενο πρωί τον πήραν από τη δουλειά για να περάσει να υπογράψει την τρίμηνη άδειά του άνευ αποδοχών, διότι τι να τον κάνουν χωρίς δίπλωμα; Δεν θα σχολιάσουμε, το αφήνουμε σε σας!
www.gasmoto.gr
Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Chill In News
 

MEG@

Μέλος
Όνομα
Τελης
Μοτό
KTM 390 ADV
Gasολογίες #700
ΝΟΜΟΙ & ΥΠΟΝΟΜΟΙ

Ακούστε πως δουλεύει το σύστημα αλλού και κάντε τις συγκρίσεις. Ο φίλος μας ο Αντώνης ήταν εκεί τότε και μας τα περιέγραψε ακριβώς όπως θα σας το πούμε. Σε έναν κεντρικό δρόμο της Στοκχόλμης λοιπόν, πριν από δέκα μέρες, ένας ελληνάρας περνάει ένα φανάρι με πολύ βαθύ πορτοκαλί. Πολύ βαθύ όμως. Τον σταματάει λίγο πιο κάτω ένα ινκόγκνιτο ασφαλίτικο αστυνομικό και τον ρωτάει αν ήξερε γιατί τον σταμάτησαν. «Βέβαια», είπε αυτός, «επειδή πέρασα με πορτοκαλί». «Πολύ σωστά. Πάω στο περιπολικό να δω στο καταγραφικό της κάμερας – εάν ήταν πορτοκαλί θα σας γράψω πρόστιμο, εάν όμως ήταν κόκκινο πρέπει να σας πάρουμε πινακίδες και δίπλωμα για τρεις μήνες». «Μα ξέρετε…». Ούτε κουβέντα. Επιστρέφει μετά από πέντε λεπτά ο χωροφύλαξ και του λέει: «Κοίταξα το βίντεο με τον συνάδελφό μου όπου αποδεικνύεται ότι περάσατε με κόκκινο. Για κλάσματα του δευτερολέπτου μεν, αλλά κόκκινο δε. Πρέπει να σας πάρουμε δίπλωμα και πινακίδες». «Μα ξέρετε, είμαι επαγγελματίας οδηγός, θα χάσω τη δουλειά μου, θα πεινάσουν τα παιδιά μου…» «Μπορείτε να ασκήσετε έφεση στον ειδικό όπου θα ακούσει την αιτία που περάσατε με κόκκινο και θα αποφανθεί αναλόγως. Καλό βράδυ κύριε, μην σας δουν να κυκλοφορείτε χωρίς πινακίδες τώρα διότι θα πάτε κατευθείαν φυλακή».

Όλα αυτά ασφαλώς καταγράφτηκαν ηλεκτρονικά και πέρασαν τα πάντα στο σύστημα στο οποίο έχουν πρόσβαση όλοι οι πολίτες το ίδιο λεπτό. Το επόμενο πρωί τον πήραν από τη δουλειά για να περάσει να υπογράψει την τρίμηνη άδειά του άνευ αποδοχών, διότι τι να τον κάνουν χωρίς δίπλωμα; Δεν θα σχολιάσουμε, το αφήνουμε σε σας!
www.gasmoto.gr
Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Chill In News
Εδώ αν φρενάρεις σε πορτοκαλί έκανες καραμπόλα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εδώ αν φρενάρεις σε πορτοκαλί έκανες καραμπόλα
Αν είναι κάποιος κοντά πατάω φρένο ίσα να ανάψει το λαμπάκι μήπως και τον ψαρώσω και κόψει αλλά εννοείται δεν σταματάω. Παθών/μαθών.
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Σαν τρόπος αυτοπροστασίας είναι σωστό απλά το ανέφερα για το γελοίο της υπόθεσης...
Είναι δυνατόν να σου βάζει χέρι αυτός που πέρασε με κόκκινο επειδή πέρασες με πράσινο...?:wacky:
απο τα πιό ωραία που έχω ακούσει :mad:

  • καταλαβαίνεις ότι πέρασες με κόκκινο...........
  • και τί σε νοιάζει εσένα τι κάνω εγώ.............
:ang3:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επιστράτευση μεγάλων μέσων. Επιτήρηση με drones για το καλό μας στην Εθνική (ο Θεός να την κάνει) ΒΟΑΚ. Αν επιβιώσουν από τα καλάσνικοφ των κρητικών θα επεκταθεί το μέτρο και αλλού.


 
Top Bottom