Καδενες-γλυστρες.... Μετά από 263000 χλμ!

Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
#22
Οι κατάρες του πουλιού έπιασαν.
εγω δεν μπορω να καταλαβω ακομα, γιατι δεν το πετας απο εναν ωραιο γκρεμο!!!
Μια εικονα χιλιες λεξεις θα ελεγα:eek:... και θα ορκιζομουν οτι το Πλι εκτυπωσε τη φωτο αυτη και εχει φυγει με ενα τεραστιο χαμογελο για 1 Μηνα διακοπες στη Χαβαη....με προλαβε ομως η απαντηση του....τελικα 3 Μηνες εχει παει :fun:fun:fun
 
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
#23
Άνοιγμα κινητήρα και η τηλεφωνική διάγνωση ήταν σωστή.
Σπασμένη δεξιά γλυστρα... Η αριστερή αθικτη



Advphone....
Η εκδικηση των αλυσιδατων στους εχοντες αξονες!..Ε ναι!!!:p:fun:fun
 

thenos

Χωματερό Μέλος...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Koziakas Mountain...
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
#24
Μετά από 2 ημέρες ήρθε στην Αθήνα



Advphone....
Βλέποντας το δέσιμο της μηχανης σε αυτη τη φωτό θυμήθηκα πριν απο δυο εβδομάδες περίπου ενα αντίστοιχο περιστατικό με GS 1200 εδώ πάνω το οποίο ο οδηγός της οδικής παρόλες τις φωνές μου το έδεσε στο διπλό στάντ και με τους αυτοκινητάδικους ιμάντες είχε πατησει κατω τους τροχούς για να το δέσει...:wacky:
Στην συνέχεια αφου δεν εσπασε τοτε θεωρησε καλό να πατήσει και τις αναρτήσεις κάτω με τους υπολοιπους ιμάντες...
Respect στο αθάνατο διπλο σταντ των GS...:ok:
 
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
xlv 650
#25
Το ότι η αλλαγές λαδιών γίνονται ανά 5000χλμ είναι μεγάλο + στην μακροζωία του κινητήρα,αλλά εγώ δεν θα έκλεινα ένα μοτέρ που τα ελατήρια εμβόλων έχουν τόσο χιλιόμετρα στην πλάτη τους, βέβαια το μαστωρη που της βάζει χέρι κάτι θα ξέρει παραπάνω.Ποσο κόστος έχουν τα ελατήρια;;
 
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
#26
Το ότι η αλλαγές λαδιών γίνονται ανά 5000χλμ είναι μεγάλο + στην μακροζωία του κινητήρα,αλλά εγώ δεν θα έκλεινα ένα μοτέρ που τα ελατήρια εμβόλων έχουν τόσο χιλιόμετρα στην πλάτη τους, βέβαια το μαστωρη που της βάζει χέρι κάτι θα ξέρει παραπάνω.Ποσο κόστος έχουν τα ελατήρια;;
Δεν είναι θέμα κόστους, αλλά βασικό κριτήριο είναι η υψηλή συμπίεση που έχει ο κινητήρας και η μηδενική κατανάλωση λαδιού.
Ακόμα ένα σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι αλλαγή ελατηρίων κάνεις εύκολα οποιαδήποτε στιγμή θέλεις, λόγω κατασκευής του boxer.
Η αλλαγή των κουζινετων μπιελων ήταν αναγκαία λόγω ανοίγματος μοτέρ.
Κοστος ελατηρίων 240 ευρώ.
 
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
#27
Κάτι ακόμα για τα ελατήρια εμβολων....
Ο κινητήρας μέχρι σήμερα στα 263000 χλμ δεν έχει κάψει καθόλου λαδι και έχει μεγάλη συμπίεση.
Αν αλλαχτούν τα ελατήρια, μέχρι να "πατήσουν" θα χάσει συμπίεση και θα καίει λάδια.
Οπότε θα αλλαχτούν όταν και αν αρχίσουν να χάνουν συμπίεση και να τσιμπάνε λαδακι
 
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
#28
Κάτι ακόμα για τα ελατήρια εμβολων....
Ο κινητήρας μέχρι σήμερα στα 263000 χλμ δεν έχει κάψει καθόλου λαδι και έχει μεγάλη συμπίεση.
Αν αλλαχτούν τα ελατήρια, μέχρι να "πατήσουν" θα χάσει συμπίεση και θα καίει λάδια.
Οπότε θα αλλαχτούν όταν και αν αρχίσουν να χάνουν συμπίεση και να τσιμπάνε λαδακι
Έτσι ακριβώς!

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#29
Βλέποντας το δέσιμο της μηχανης σε αυτη τη φωτό θυμήθηκα πριν απο δυο εβδομάδες περίπου ενα αντίστοιχο περιστατικό με GS 1200 εδώ πάνω το οποίο ο οδηγός της οδικής παρόλες τις φωνές μου το έδεσε στο διπλό στάντ και με τους αυτοκινητάδικους ιμάντες είχε πατησει κατω τους τροχούς για να το δέσει...:wacky:
Στην συνέχεια αφου δεν εσπασε τοτε θεωρησε καλό να πατήσει και τις αναρτήσεις κάτω με τους υπολοιπους ιμάντες...
Respect στο αθάνατο διπλο σταντ των GS...:ok:

Το GS δένεται πολύ εύκολα και απλά με 2 ή με 3 ιμάντες.
Με 2 δένεις εμπρός ψαλίδι και πίσω παραλέβερ.
Με 3 δένεις πίσω όπως πριν και εμπρός κλασικά από τα άκρα του τιμονιού. Το μάνιουαλ προτείνει το 2ο τρόπο. Εχω κάνει και τους 2 (ποτέ σε οδική, μόνο σε τρέιλερ - οταν είχα- και την έπαιρνα διακοπες μαζί μου σουρνάμενη ;) .

Η ουσία είναι ότι ΔΕΝ απαιτείται να είναι συμπιεσμένες τέζα οι αναρτήσεις! Ειδικά η πίσω (και βάσει μάνιουαλ ;) ).
 

thenos

Χωματερό Μέλος...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Koziakas Mountain...
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
#30
Το GS δένεται πολύ εύκολα και απλά με 2 ή με 3 ιμάντες.
Με 2 δένεις εμπρός ψαλίδι και πίσω παραλέβερ.
Με 3 δένεις πίσω όπως πριν και εμπρός κλασικά από τα άκρα του τιμονιού. Το μάνιουαλ προτείνει το 2ο τρόπο. Εχω κάνει και τους 2 (ποτέ σε οδική, μόνο σε τρέιλερ - οταν είχα- και την έπαιρνα διακοπες μαζί μου σουρνάμενη ;) .

Η ουσία είναι ότι ΔΕΝ απαιτείται να είναι συμπιεσμένες τέζα οι αναρτήσεις! Ειδικά η πίσω (και βάσει μάνιουαλ ;) ).
Στο διπλό στάντ ή στο μονό...?
 

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#31

thenos

Χωματερό Μέλος...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Koziakas Mountain...
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
#32

forester

ανένταχτος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
#33
Γι' αυτό έγραψα το παραπάνω...;)
καλά αυτό που περιέγραψες είναι ακραίο....
Πολύ κουτός ο ντράϊβερ της οδικής που έκανε τέτοιο πράγμα!
 
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
xlv 650
#34
Πάω πάσο τοτε..απλά το έγραψα από την εμπειρία μου, από τις επισκευές που έχω κάνει σε μοτέρ αυτοκινητων..μωρέ μπράβο μπράβο αντοχή ο μπόξερ..!!
 
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
#35
Πάω πάσο τοτε..απλά το έγραψα από την εμπειρία μου, από τις επισκευές που έχω κάνει σε μοτέρ αυτοκινητων..μωρέ μπράβο μπράβο αντοχή ο μπόξερ..!!
Και εγώ επέμενα να αλλαχτούν, αλλά με έπεισε με επιχειρήματα ο πετσαμαν.
Είναι και τα εργατικά πολύ λίγα για να αλλαχτούν μόνο τα ελατήρια, λόγω βυζιων.
 
Top Bottom