Padis
ven pasa ...
Ελα μου ντε ....τι δουλεια εχει ο Παντελης ,με τα λαδια ??????
Ελα μου ντε ....τι δουλεια εχει ο Παντελης ,με τα λαδια ??????
Οι κατάρες του πουλιού έπιασαν.
Advphone....
Μια εικονα χιλιες λεξεις θα ελεγα... και θα ορκιζομουν οτι το Πλι εκτυπωσε τη φωτο αυτη και εχει φυγει με ενα τεραστιο χαμογελο για 1 Μηνα διακοπες στη Χαβαη....με προλαβε ομως η απαντηση του....τελικα 3 Μηνες εχει παει :fun:fun:funεγω δεν μπορω να καταλαβω ακομα, γιατι δεν το πετας απο εναν ωραιο γκρεμο!!!
Η εκδικηση των αλυσιδατων στους εχοντες αξονες!..Ε ναι!!!:fun:funΆνοιγμα κινητήρα και η τηλεφωνική διάγνωση ήταν σωστή.
Σπασμένη δεξιά γλυστρα... Η αριστερή αθικτη
Advphone....
Βλέποντας το δέσιμο της μηχανης σε αυτη τη φωτό θυμήθηκα πριν απο δυο εβδομάδες περίπου ενα αντίστοιχο περιστατικό με GS 1200 εδώ πάνω το οποίο ο οδηγός της οδικής παρόλες τις φωνές μου το έδεσε στο διπλό στάντ και με τους αυτοκινητάδικους ιμάντες είχε πατησει κατω τους τροχούς για να το δέσει...Μετά από 2 ημέρες ήρθε στην Αθήνα
Advphone....
Δεν είναι θέμα κόστους, αλλά βασικό κριτήριο είναι η υψηλή συμπίεση που έχει ο κινητήρας και η μηδενική κατανάλωση λαδιού.Το ότι η αλλαγές λαδιών γίνονται ανά 5000χλμ είναι μεγάλο + στην μακροζωία του κινητήρα,αλλά εγώ δεν θα έκλεινα ένα μοτέρ που τα ελατήρια εμβόλων έχουν τόσο χιλιόμετρα στην πλάτη τους, βέβαια το μαστωρη που της βάζει χέρι κάτι θα ξέρει παραπάνω.Ποσο κόστος έχουν τα ελατήρια;;
Έτσι ακριβώς!Κάτι ακόμα για τα ελατήρια εμβολων....
Ο κινητήρας μέχρι σήμερα στα 263000 χλμ δεν έχει κάψει καθόλου λαδι και έχει μεγάλη συμπίεση.
Αν αλλαχτούν τα ελατήρια, μέχρι να "πατήσουν" θα χάσει συμπίεση και θα καίει λάδια.
Οπότε θα αλλαχτούν όταν και αν αρχίσουν να χάνουν συμπίεση και να τσιμπάνε λαδακι
Βλέποντας το δέσιμο της μηχανης σε αυτη τη φωτό θυμήθηκα πριν απο δυο εβδομάδες περίπου ενα αντίστοιχο περιστατικό με GS 1200 εδώ πάνω το οποίο ο οδηγός της οδικής παρόλες τις φωνές μου το έδεσε στο διπλό στάντ και με τους αυτοκινητάδικους ιμάντες είχε πατησει κατω τους τροχούς για να το δέσει...
Στην συνέχεια αφου δεν εσπασε τοτε θεωρησε καλό να πατήσει και τις αναρτήσεις κάτω με τους υπολοιπους ιμάντες...
Respect στο αθάνατο διπλο σταντ των GS...
Στο διπλό στάντ ή στο μονό...?Το GS δένεται πολύ εύκολα και απλά με 2 ή με 3 ιμάντες.
Με 2 δένεις εμπρός ψαλίδι και πίσω παραλέβερ.
Με 3 δένεις πίσω όπως πριν και εμπρός κλασικά από τα άκρα του τιμονιού. Το μάνιουαλ προτείνει το 2ο τρόπο. Εχω κάνει και τους 2 (ποτέ σε οδική, μόνο σε τρέιλερ - οταν είχα- και την έπαιρνα διακοπες μαζί μου σουρνάμενη .
Η ουσία είναι ότι ΔΕΝ απαιτείται να είναι συμπιεσμένες τέζα οι αναρτήσεις! Ειδικά η πίσω (και βάσει μάνιουαλ ).
μονό πάντα!!!! και με οδηγία σχετική (μάνιουαλ.... )Στο διπλό στάντ ή στο μονό...?
Γι' αυτό έγραψα το παραπάνω...μονό πάντα!!!! και με οδηγία σχετική (μάνιουαλ.... )
καλά αυτό που περιέγραψες είναι ακραίο....Γι' αυτό έγραψα το παραπάνω...
Και εγώ επέμενα να αλλαχτούν, αλλά με έπεισε με επιχειρήματα ο πετσαμαν.Πάω πάσο τοτε..απλά το έγραψα από την εμπειρία μου, από τις επισκευές που έχω κάνει σε μοτέρ αυτοκινητων..μωρέ μπράβο μπράβο αντοχή ο μπόξερ..!!
Όχι ρε φουστη μου....!!!!!!!!!!!!Ready
Advphone....