Καδενες-γλυστρες.... Μετά από 263000 χλμ!

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Οι κατάρες του πουλιού έπιασαν.


Advphone....
εγω δεν μπορω να καταλαβω ακομα, γιατι δεν το πετας απο εναν ωραιο γκρεμο!!!
Μια εικονα χιλιες λεξεις θα ελεγα:eek:... και θα ορκιζομουν οτι το Πλι εκτυπωσε τη φωτο αυτη και εχει φυγει με ενα τεραστιο χαμογελο για 1 Μηνα διακοπες στη Χαβαη....με προλαβε ομως η απαντηση του....τελικα 3 Μηνες εχει παει :fun:fun:fun
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Άνοιγμα κινητήρα και η τηλεφωνική διάγνωση ήταν σωστή.
Σπασμένη δεξιά γλυστρα... Η αριστερή αθικτη



Advphone....
Η εκδικηση των αλυσιδατων στους εχοντες αξονες!..Ε ναι!!!:p:fun:fun
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μετά από 2 ημέρες ήρθε στην Αθήνα



Advphone....
Βλέποντας το δέσιμο της μηχανης σε αυτη τη φωτό θυμήθηκα πριν απο δυο εβδομάδες περίπου ενα αντίστοιχο περιστατικό με GS 1200 εδώ πάνω το οποίο ο οδηγός της οδικής παρόλες τις φωνές μου το έδεσε στο διπλό στάντ και με τους αυτοκινητάδικους ιμάντες είχε πατησει κατω τους τροχούς για να το δέσει...:wacky:
Στην συνέχεια αφου δεν εσπασε τοτε θεωρησε καλό να πατήσει και τις αναρτήσεις κάτω με τους υπολοιπους ιμάντες...
Respect στο αθάνατο διπλο σταντ των GS...:ok:
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Το ότι η αλλαγές λαδιών γίνονται ανά 5000χλμ είναι μεγάλο + στην μακροζωία του κινητήρα,αλλά εγώ δεν θα έκλεινα ένα μοτέρ που τα ελατήρια εμβόλων έχουν τόσο χιλιόμετρα στην πλάτη τους, βέβαια το μαστωρη που της βάζει χέρι κάτι θα ξέρει παραπάνω.Ποσο κόστος έχουν τα ελατήρια;;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το ότι η αλλαγές λαδιών γίνονται ανά 5000χλμ είναι μεγάλο + στην μακροζωία του κινητήρα,αλλά εγώ δεν θα έκλεινα ένα μοτέρ που τα ελατήρια εμβόλων έχουν τόσο χιλιόμετρα στην πλάτη τους, βέβαια το μαστωρη που της βάζει χέρι κάτι θα ξέρει παραπάνω.Ποσο κόστος έχουν τα ελατήρια;;
Δεν είναι θέμα κόστους, αλλά βασικό κριτήριο είναι η υψηλή συμπίεση που έχει ο κινητήρας και η μηδενική κατανάλωση λαδιού.
Ακόμα ένα σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι αλλαγή ελατηρίων κάνεις εύκολα οποιαδήποτε στιγμή θέλεις, λόγω κατασκευής του boxer.
Η αλλαγή των κουζινετων μπιελων ήταν αναγκαία λόγω ανοίγματος μοτέρ.
Κοστος ελατηρίων 240 ευρώ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κάτι ακόμα για τα ελατήρια εμβολων....
Ο κινητήρας μέχρι σήμερα στα 263000 χλμ δεν έχει κάψει καθόλου λαδι και έχει μεγάλη συμπίεση.
Αν αλλαχτούν τα ελατήρια, μέχρι να "πατήσουν" θα χάσει συμπίεση και θα καίει λάδια.
Οπότε θα αλλαχτούν όταν και αν αρχίσουν να χάνουν συμπίεση και να τσιμπάνε λαδακι
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Κάτι ακόμα για τα ελατήρια εμβολων....
Ο κινητήρας μέχρι σήμερα στα 263000 χλμ δεν έχει κάψει καθόλου λαδι και έχει μεγάλη συμπίεση.
Αν αλλαχτούν τα ελατήρια, μέχρι να "πατήσουν" θα χάσει συμπίεση και θα καίει λάδια.
Οπότε θα αλλαχτούν όταν και αν αρχίσουν να χάνουν συμπίεση και να τσιμπάνε λαδακι
Έτσι ακριβώς!

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βλέποντας το δέσιμο της μηχανης σε αυτη τη φωτό θυμήθηκα πριν απο δυο εβδομάδες περίπου ενα αντίστοιχο περιστατικό με GS 1200 εδώ πάνω το οποίο ο οδηγός της οδικής παρόλες τις φωνές μου το έδεσε στο διπλό στάντ και με τους αυτοκινητάδικους ιμάντες είχε πατησει κατω τους τροχούς για να το δέσει...:wacky:
Στην συνέχεια αφου δεν εσπασε τοτε θεωρησε καλό να πατήσει και τις αναρτήσεις κάτω με τους υπολοιπους ιμάντες...
Respect στο αθάνατο διπλο σταντ των GS...:ok:

Το GS δένεται πολύ εύκολα και απλά με 2 ή με 3 ιμάντες.
Με 2 δένεις εμπρός ψαλίδι και πίσω παραλέβερ.
Με 3 δένεις πίσω όπως πριν και εμπρός κλασικά από τα άκρα του τιμονιού. Το μάνιουαλ προτείνει το 2ο τρόπο. Εχω κάνει και τους 2 (ποτέ σε οδική, μόνο σε τρέιλερ - οταν είχα- και την έπαιρνα διακοπες μαζί μου σουρνάμενη ;) .

Η ουσία είναι ότι ΔΕΝ απαιτείται να είναι συμπιεσμένες τέζα οι αναρτήσεις! Ειδικά η πίσω (και βάσει μάνιουαλ ;) ).
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το GS δένεται πολύ εύκολα και απλά με 2 ή με 3 ιμάντες.
Με 2 δένεις εμπρός ψαλίδι και πίσω παραλέβερ.
Με 3 δένεις πίσω όπως πριν και εμπρός κλασικά από τα άκρα του τιμονιού. Το μάνιουαλ προτείνει το 2ο τρόπο. Εχω κάνει και τους 2 (ποτέ σε οδική, μόνο σε τρέιλερ - οταν είχα- και την έπαιρνα διακοπες μαζί μου σουρνάμενη ;) .

Η ουσία είναι ότι ΔΕΝ απαιτείται να είναι συμπιεσμένες τέζα οι αναρτήσεις! Ειδικά η πίσω (και βάσει μάνιουαλ ;) ).
Στο διπλό στάντ ή στο μονό...?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γι' αυτό έγραψα το παραπάνω...;)
καλά αυτό που περιέγραψες είναι ακραίο....
Πολύ κουτός ο ντράϊβερ της οδικής που έκανε τέτοιο πράγμα!
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Πάω πάσο τοτε..απλά το έγραψα από την εμπειρία μου, από τις επισκευές που έχω κάνει σε μοτέρ αυτοκινητων..μωρέ μπράβο μπράβο αντοχή ο μπόξερ..!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πάω πάσο τοτε..απλά το έγραψα από την εμπειρία μου, από τις επισκευές που έχω κάνει σε μοτέρ αυτοκινητων..μωρέ μπράβο μπράβο αντοχή ο μπόξερ..!!
Και εγώ επέμενα να αλλαχτούν, αλλά με έπεισε με επιχειρήματα ο πετσαμαν.
Είναι και τα εργατικά πολύ λίγα για να αλλαχτούν μόνο τα ελατήρια, λόγω βυζιων.
 
Top Bottom