Καθαρισμός και λίπανση αλυσίδας ....

Tsili

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Kωστας
Μοτό
Honda CBF 600
Καλα τα λεει ο μαστορας; Για λιπανση γνωριζω αλλα για καθαρισμο δεν εχω ιδεα. Tο σπρευ καθαρισμου ποση ωρα το αφηνουμε πανω στην αλυσιδα μεχρι να το σκουπισουμε με πανακι;

 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
ΌΧΙ WD40 στην αλυσίδα! Το καλύτερο είναι παραφινέλαιο και πινελάκι! Μετά πανί και μετά ψέκασμα... Προσοχή, μην πάει παραφινέλαιο σε δισκόπλακες/τακάκια. Προσωπικά θεωρώ must τον καθαρισμό κάθε 1000-1500 χλμ. Ψεκασμός ανά 300-500χλμ (πιο συχνά αν πάμε και χώμα).
 

Rizzla+

Μέλος
Όνομα
non
Μοτό
Ducati Monster S4
Το ιδιο κανω και εγω.
Παραφινελαιο και γινεται καινουργια!
Ιδανικα καθε 500 χλμ λαδωμα.
 

Tsili

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Kωστας
Μοτό
Honda CBF 600
Εχω ακουσει για παραφινελεο αλλα αγορασα που αγορασα το σπρευ καθαρισμου, τουλαχιστον να το χρησημοποιησω σωστα. Η απορια μου ειναι στο σκουπισμα με το πανι μετα το ψεκασμα. Στο βιντεο το σκουπιζει κατευθειαν. Μηπως το αφηνουμε μερικα λεπτα και μετα το σκουπιζουμε?
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Εχω ακουσει για παραφινελεο αλλα αγορασα που αγορασα το σπρευ καθαρισμου, τουλαχιστον να το χρησημοποιησω σωστα. Η απορια μου ειναι στο σκουπισμα με το πανι μετα το ψεκασμα. Στο βιντεο το σκουπιζει κατευθειαν. Μηπως το αφηνουμε μερικα λεπτα και μετα το σκουπιζουμε?
Κατ'εμε η λιπανση θελει...
1.Zεστη αλυσιδα(=μετα απο βολτα)
2.Ψεκαζεις 2 γύρες ολοκληρες (το πολυ) με ΣΒΗΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ και ΧΩΡΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ με καλο λιπαντικο σπρε"υ αλυσιδας!!!
3.Καποιοι καθαριζουν την αλυσιδα μετα το περασμα με σπρευ ισως για να φυγει το πλεοναζον σπρευ που ΘΑ σταξει...αν θες το κάνεις-δεν το εχω κάνει ποτέ χρησιμοποιωντας σπρευ(με βαλβολινη αλλαζει το θεμα...).
4...Συχνοτητα λιπανσης:Καθε 500χλμ λενε(μεσα σ αυτους κ εγω),καθε 1000χλμ λενε αλλοι...οι ασφαλτινοι -γιατι οι χωματινοι άλλα λενε(και καλα λεμε αν παμε πολυ χωμα)...
5.Βασικο επισης ειναι να ξερεις οτι περα απο τη λιπανση θελει ΚΑΙ καθαρισμα η αλυσιδα...ανα 2000-2500χλμ ασφαλτινα ή μετα απο χωματινη "καλη" βολτα,ειδικα σε αμμο αμεσως μετα...αν τη λιπανεις ενω εχει χωματα ή αμμο πανω...κανεις μια τρυπα στο νερο,ισως και χειροτερα...

-Παντως το παραφινελαιο προσωπικα το χρησιμοποιω για ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ και οχι ΛΙΠΑΝΣΗ αλυσιδας...πλενω/καθαριζω με αυτο,σκουπιζω καλα και μετα λιπαινω με σπρεϋ.
-ΟΧΙ WD40 αφου τα πετρελαιοειδη που περιεχει ενδεχεται να κανουν ζημια στα oring.
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Πιστεύω οτι , οτιδήποτε είναι πετρελαικής βάσης δημιουργεί πρόβλημα στα ελαστικά μέρη, αλλά οχι με την 1η εφαρμογή.
Οι λόγοι που χρησιμοποιώ 90αρα βαλβολίνη , ενώ καλοκαίρι έχω δοκιμάσει κ 130αρα αλλά μια απο ίδια, είναι, πρωτον το συστήνει η Honda στο βιβλίο χρήστη κ δεύτερον οτι όσα χρόνια χρησιμοποιώ βαλβολίνη εχω καθαρίσει την αλυσίδα μια φορά στην αρχή οταν αφαίρεσα την μαύρη μπίχλα λιπαντικού σε σπρεύ με σκόνη που είχε μαζέψει .
Απο τότε η αλυσίδα μου είναι πάντα καθαρή με την βοήθεια της φυγόκεντρου :), αλλά γίνονται κ όλα τα αλλα στόλος.
Τυχεροί όσοι διαθ'έτουν αξονα η ιμάντα, ειδικά αν είναι σαν εμένα που έχω θέμα με την καθαριότητα :)
 

Rizzla+

Μέλος
Όνομα
non
Μοτό
Ducati Monster S4
Για την λίπανση πλέον χρησιμοποιώ κατά κύριο λόγο βαλβολίνη.
Όντως δεν κρατάει βρωμιές, οπότε καθαρισμό με παραφινέλαιο θέλει ανα πολύ αραιά χρονικά διαστήματα.
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι όσο και να την περάσεις με πανάκι μετά το λάδωμα, πάντα πετάει πολύ στην αρχή.
Έχουμε καμία λύση για αυτό το θέμα?
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Για την λίπανση πλέον χρησιμοποιώ κατά κύριο λόγο βαλβολίνη.
Όντως δεν κρατάει βρωμιές, οπότε καθαρισμό με παραφινέλαιο θέλει ανα πολύ αραιά χρονικά διαστήματα.
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι όσο και να την περάσεις με πανάκι μετά το λάδωμα, πάντα πετάει πολύ στην αρχή.
Έχουμε καμία λύση για αυτό το θέμα?
Μονο το σπρευ σε γλυτωνει απο την ατσαλια.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γειά σου κ πάλι ωρέ Νικόλα:)
Χαθήκαμε ωρέ...
Πιστεύω οτι , οτιδήποτε είναι πετρελαικής βάσης δημιουργεί πρόβλημα στα ελαστικά μέρη, αλλά οχι με την 1η εφαρμογή.
Οι λόγοι που χρησιμοποιώ 90αρα βαλβολίνη , ενώ καλοκαίρι έχω δοκιμάσει κ 130αρα αλλά μια απο ίδια, είναι, πρωτον το συστήνει η Honda στο βιβλίο χρήστη κ δεύτερον οτι όσα χρόνια χρησιμοποιώ βαλβολίνη εχω καθαρίσει την αλυσίδα μια φορά στην αρχή οταν αφαίρεσα την μαύρη μπίχλα λιπαντικού σε σπρεύ με σκόνη που είχε μαζέψει .
Απο τότε η αλυσίδα μου είναι πάντα καθαρή με την βοήθεια της φυγόκεντρου :), αλλά γίνονται κ όλα τα αλλα στόλος.
Τυχεροί όσοι διαθ'έτουν αξονα η ιμάντα, ειδικά αν είναι σαν εμένα που έχω θέμα με την καθαριότητα :)
Τα περισσότερα manuals ,προτείνουν λίπανση της αλυσίδας με "engine oil" ή "motor oil".(η βαλβολίνη είναι ΚΑΙ αυτή ένα είδος "motor oil")
Προτείνουν όμως ΕΠΙΣΗΣ ,και καθαρισμό με ΚΗΡΟΖΙΝΗ ,η οποία και πετρελαιϊκής βάσης είναι ,και απείρως πιό πτητική-καυστική & καθαριστική ,απο οποιοοδήποτε -τύπου WD- υγρό.

Επίσης ,για να μαζέψει μπίχλα η αλυσίδα ,θα πρέπει να υπάρξει έντονη κ συνεχόμενη χρήση ,χωρίς ενδιάμεσα στάδια καθαρισμού.
Η δικιά σου που να τη βρεί την μπίχλα ωρέ ...; :D

Επίσης . . . http://www.advride.gr/threads/Λάδωμα-αλυσίδας-spray-vs-Βαλβολίνη.4055/page-4#post-114061

Επίσης ,αναρωτιέμαι ,γιατί θα πρέπει να υπάρχουν πολλά διάσπαρτα νήματα για το ίδιο θέμα ;
Δεν θα ήταν καλύτερα να συγχωνευτούν σε ένα ;
(ας είναι το παλιότερο ,κι ας μπερδευτούν λίγο ημερομηνιακά τα πόστς ,καλύτερη άκρη θα βγαίνει αν θα είναι μαζεμένα ,και δεν θα χρειάζεται να επαναλαμβάνονται οι όποιες τοποθετήσεις)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Χρόνια τώρα παραφινέλαιο και πινελάκι για καθαρισμό κάθε 1000χλμ. Καλό, φτηνό, αποτελεσματικό.

Με μέτρο όμως, γιατί μια δόση τα πιτσίλισα όλα και δε μου έπιαναν τα πίσω φρένα.

Για λίπανση, μετα από προτροπή γνωστού καλού μηχανικού που τα πηγαίνουμε εμείς οι Triumphάδες, χρησιμοποιώ το παρακaτω κάθε 500χλμ.



:rolleyes:

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Tsili

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Kωστας
Μοτό
Honda CBF 600
Και το ερωτημα μου παραμενει :). Μετα το ψεκασμα της αλυσιδας με ειδικο σπρευ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ για αλυσιδες, και ΟΧΙ λοιπανσης, την σκουπιζουμε αμεσως με πανακι η το αφηνουμε να δρασει μερικα λεπτα και μετα την σκουπιζουμε?
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Και το ερωτημα μου παραμενει :). Μετα το ψεκασμα της αλυσιδας με ειδικο σπρευ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ για αλυσιδες, και ΟΧΙ λοιπανσης, την σκουπιζουμε αμεσως με πανακι η το αφηνουμε να δρασει μερικα λεπτα και μετα την σκουπιζουμε?
Ριχνεις σπρευ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ για να ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ την αλυσιδα...απο οτιδηποτε εχει παραμεινει πανω της,απο χωμα εως "μάκα"...Το αφηνεις να δρασει ενα 10λεπτο και μετα ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ/ΣΚΟΥΠΙΖΕΙΣ καλά με ενα πανι την αλυσιδα.
Οταν πλεον η αλυσιδα αστραφτει,προχωρας σε λιπανση με τον τροπο που επιλεγεις εσυ...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και το ερωτημα μου παραμενει :). Μετα το ψεκασμα της αλυσιδας με ειδικο σπρευ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ για αλυσιδες, και ΟΧΙ λοιπανσης, την σκουπιζουμε αμεσως με πανακι η το αφηνουμε να δρασει μερικα λεπτα και μετα την σκουπιζουμε?
Φαντάζομαι ότι το εκάστοτε σπρέυ θα έχει οδηγίες χρήσης.:)
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Ο λόγος που δεν θέλει ΠΟΤΕ καθάρισμα η αλυσίδα μου είναι οτι δεν πάω χώμα, καλό η κακό δεν ξερω :), κ επειδή την καθαρίζω ετσι:


Οσο το τι να κάνουμε για να μην λερώνει? ο ενας τρόπος είναι να την αφήνω ολη νυχτα να στραγγίζει, κ ο δεύτερος οτι 1.2km απο το σπιτι μου είναι ενας μπετζινάς που πάω εκεί με 1η μετα το λάδωμα, ελέγχω πιέσεις (οχι δικές μου...) του αφήνω ενα λεκέ κ επιστρέφω. Μια ζωή μου λέει οτι το μηχανάκι χάνει λάδια :)Μετα στραγγίζει κάαααααπως κ όλα καλά.
Πάντως πιτσιλιές εχω οτι κ να κάνω, ακόμα κ στην πινακίδα ... πως παέι εκεί η ατιμη η βαλβολίνη? φεύγει και κάνει στροφή κ επιστρέφει επίτηδες? :thumbsdown:
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Ξέχασα , φιλιά κ σε σένα ορέ συμπολεμιστή Κωνσταντίνε κ σε όλα τα καλά παιδιά. :friendship:

Δεν χαθήκαμε, σε έχουμε στην κουβέντα μας, ισως έχεις κάπου κάπου φαγούρα , αλλά εσκασε μια σουλήνα στο μπάνιο κ εσκαβα κάτι μηνους ...:devilish:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ο λόγος που δεν θέλει ΠΟΤΕ καθάρισμα η αλυσίδα μου είναι οτι δεν πάω χώμα, καλό η κακό δεν ξερω :), κ επειδή την καθαρίζω ετσι:


Οσο το τι να κάνουμε για να μην λερώνει? ο ενας τρόπος είναι να την αφήνω ολη νυχτα να στραγγίζει, κ ο δεύτερος οτι 1.2km απο το σπιτι μου είναι ενας μπετζινάς που πάω εκεί με 1η μετα το λάδωμα, ελέγχω πιέσεις (οχι δικές μου...) του αφήνω ενα λεκέ κ επιστρέφω. Μια ζωή μου λέει οτι το μηχανάκι χάνει λάδια :)Μετα στραγγίζει κάαααααπως κ όλα καλά.
Πάντως πιτσιλιές εχω οτι κ να κάνω, ακόμα κ στην πινακίδα ... πως παέι εκεί η ατιμη η βαλβολίνη? φεύγει και κάνει στροφή κ επιστρέφει επίτηδες? :thumbsdown:
:pointu:
:hailbig:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ο λόγος που δεν θέλει ΠΟΤΕ καθάρισμα η αλυσίδα μου είναι οτι δεν πάω χώμα, καλό η κακό δεν ξερω :), κ επειδή την καθαρίζω ετσι:


Οσο το τι να κάνουμε για να μην λερώνει? ο ενας τρόπος είναι να την αφήνω ολη νυχτα να στραγγίζει, κ ο δεύτερος οτι 1.2km απο το σπιτι μου είναι ενας μπετζινάς που πάω εκεί με 1η μετα το λάδωμα, ελέγχω πιέσεις (οχι δικές μου...) του αφήνω ενα λεκέ κ επιστρέφω. Μια ζωή μου λέει οτι το μηχανάκι χάνει λάδια :)Μετα στραγγίζει κάαααααπως κ όλα καλά.
Πάντως πιτσιλιές εχω οτι κ να κάνω, ακόμα κ στην πινακίδα ... πως παέι εκεί η ατιμη η βαλβολίνη? φεύγει και κάνει στροφή κ επιστρέφει επίτηδες? :thumbsdown:
Ρε Νικολα αυτη ειναι δουλεια για φυλακισμενους ρε συ:roflmao:
Ξεκινησα να δω το βιντεο και αντεξα κανα λεπτο μονο
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ο λόγος που δεν θέλει ΠΟΤΕ καθάρισμα η αλυσίδα μου είναι οτι δεν πάω χώμα, καλό η κακό δεν ξερω :), κ επειδή την καθαρίζω ετσι:

Μετά τα γευματα να υποθέσω, ε; Να μην είναι πολύ σκληρή η οδοντόβουρτσα μην πάθει καμιά ουλίτιδα... :D :D :D

Γιατί δεν παίρνεις κάνα ειδικό βουρτσάκι να διευκολύνεις τη ζωή σου;

 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν καθαριζω ποτε την αλυσιδα! Για την ακριβεια την προηγουμενη την καθαρισα μια-δυο φορες, δεν θυμαμαι
Και παω χωμα, λασπες, πετρες ...οτι βρεθει τελος παντων στο διαβα μου
Τα προηγουμενα αλυσιδογραναζα μου εβγαλαν 72000 χλμ με μονη συντηρηση την λιπανση με βαλβολινη και σωστο κατα καιρους τεντωμα
Αυτα που εχω τωρα εχουν ηδη κατι παραπανω απο 40000 χλμ και την αλυσιδα δεν την εχω τεντωσει ακομα Την λιπαινω βιβαια πλεον με σπρει γιατι βαρεθηκα να καθαριζω συχνα την περιοχη του μπροστα γραναζιου απο το χωμα και τα πετραδαξια που κολανε εκει λογω της βαλβολινης
 
Top Bottom