Καθημερινοί εργάτες το μικρονήμα !

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Πως περνάμε την καθημερινότητά μας, με μικρά μηχανάκια;
Τι καβαλάμε για να πάμε να βγάλουμε το μεροκάματο, τι μας φτιάχνει και δεν κάνουμε
κέφι να στριμωχτούμε στα ΜΜΜ;

Ωραίες οι μεγάλες μας On-Off, ακόμα καλύτερα τα all around μεσαία τετρακύλινδρά μας, πολύ
πιο σούπερ τα καλοστημένα sport ξυράφια μας...αλλά με ζέστη ή με κρύο, με λιακάδα και με βροχή
όλο και κάποιο μικρό μηχανάκι, έχουμε οι περισσότεροι που τραβάει όλα τα ζόρια, όσο η απαστράπτουσα καλή μας μάς περιμένει στο γκαράζ να την ξεσκίσουμε και αυτή το Σαββατοκύριακο.

Ας μοιραστούμε τις εμπειρίες μας από τους μικρούς μας εργάτες, ας συζητήσουμε για αναλώσιμα, για αξεσουάρ, για τις μικροβλάβες που μας ταλαιπωρούν, για τη συντήρηση που κάνουμε, για ο,τιδήποτε
μας αρέσει ή μας χαλάει στο μικρούλη που καβαλάμε. Κινέζικα, Ιαπωνικά, Ιταλικά, Ινδικά, Μαλαισιανά και Ινδονησιακά, παπιά, σκούτερ και μικρά μοτοσυκλετάκια, εδώ είναι το νήμα σας !

:friendship:
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Ας ξεκινήσω με το μηχανάκι της γυναίκας, που λατρεύω να το μισώ.

Modenas Kristar 125

Πήραμε ένα από τα πρώτα που είχαν έρθει στην Ελλάδα το 2005, χτύπησε αμέσως στο μάτι με την ωραία σχεδίαση που είχε, κάπως διαφορετικό
από τα κινέζικα παπιά που άρχιζαν να κατακλύζουν την αγορά τότε.
Αντικατέστησε το πολύ πετυχημένο Kriss 110, φορώντας το ίδιο μοτέρ με άλλο γρανάζομα και άλλο καρμπυρατέρ. Το μοτέρ ποτέ δεν ήταν 124 ή έστω 120 κυβικά για να δικαιολογεί την ονομασία του. Ακριβώς το ίδιο μοτέρ των 110cc από το Kriss το φόρεσαν και σε αυτό, άλλαξαν το καρμπυρατέρ με ένα
Keihin Pb18 και απλά το λάνσαραν στην αγορά. Το γιατί έκαναν αυτήν την κίνηση μόνο η Modenas το ξέρει, αφού το ίδιο προβληματικό καρμπυρατέρ φορούσαν και τα Kawasaki παπιά. Ποτέ και κανένας δεν μπόρεσε να το ρυθμίσει σωστά, είχε αλλαχτεί στα πλαίσια της εγγύησης αλλά και το καινούριο που μπήκε τα ίδια προβλήματα είχε, συχνά πλυμμήριζε ο κύλινδρος χωρίς λόγο και αιτία, η εκκίνηση τους χειμώνες ήταν πολύ προβληματική και τα "σκασίματα" συνεχή στα κατεβάσματα του γκαζιού.
Το 2007 στο μοντέλο Euro 3, το pb18 αντικαταστάθηκε με ένα Spaco 22, και από τότε που τοποθετήθηκε επάνω μεταμορφώθηκε το μηχανάκι και τελείωσαν τα προβλήματα τροφοδοσίας μέχρι σήμερα.
Οι αναρτήσεις είναι της KYB και δίνουν πολύ άνεση ακόμα και με δυο άτομα στην ευρύχωρη σέλα και δεν προβληματίζουν στις λακούβες των πόλεων, τα φρένα της Nissin είναι άγκυρες και εξαιρετικά προοδευτικά με άριστη πληροφόρηση. Tα ηλεκτρικά είναι της NipponDenso και είναι όλα ποιοτικά και ακόμα και σήμερα σαν καινούρια, όπως και οι καλά προστατευμένοι διακόπτες που δεν έχουν δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα.

Το μοτεράκι είναι πραγματικά αλεξίσφαιρο, βασίζεται στα μοτέρ της Kawasaki, με φίλτρο λαδιού που αλλάζεται και πολύ ομαλή λειτουργία. Εχω αλλάξει 2 φορές πηνίο μπουζί στα 61000 χλμ που έχει, το πρώτο γνήσιο Modenas (πανάκριβο) στα 27000 χλμ το οποίο κάηκε ξανά στα 32000 χλμ περίπου και το άλλαξα πάλι με ένα φτηνό κινέζικο, το οποίο είναι ακόμα επάνω και δουλεύει (!!!!). Δίσκοι συμπλέκτη και σιαγώνες φυγοκεντρικού δεν έχουν αλλαχτεί ακόμα. Οι αλλαγές λαδιών γίνονται στα 2500 χλμ παίρνει 1,1 λίτρα, και τσιμπάει περίπου 100ml σε κάθε αλλαγή. Το φίλτρο λαδιού το αλλάζω κάθε 5000 χλμ, ενώ το φίλτρο αέρα είναι τύπου σφουγγάρι και απλά το πλένω και το επανατοποθετώ. Οι βαλβίδες ΕΙΣ-ΕΞ έχουν τα ίδια διάκενα 0,08.

Κάτω από την σέλα έχει ένα μικρό αποθηκευτικό χώρο περίπου 8 λίτρα που χωράει αδιάβροχο, γάντια, το τσαντάκι μέσης που φοράμε, και κλειδαριά φρένου ή πέταλο. Το ρεζερβουάρ έχει διακόπτη επάνω του και παίρνει 4,5 λίτρα που φτάνουν για 140 χιλιόμετρα περίπου.
Η συντήρηση είναι λίγο μπελαλίδικη, αφού πρέπει να λυθεί σχεδόν όλο το μηχανάκι από την μέση και μπρος, αλλιώς δεν υπάρχει πρόσβαση ούτε για μια απλή αλλαγή μπουζί. Τα πλαστικά του είναι ποιοτικά και συναρμόζουν μεταξύ τους τέλεια χωρίς τριγμούς ακόμα και μετά από τόσα χρόνια.

Στο δρόμο χαίρομαι να το οδηγώ, είναι πολύ άνετο, σχεδόν δεν καταλαβαίνεις τις ανωμαλίες της ασφάλτου. Σε βάζει μέσα στο μηχανάκι, πόδια και χέρια κάνουν ορθές γωνίες και δεν κουράζει καθόλου. Η ποδιά δεν προστατεύει ούτε από τα νερά, ούτε από το κρύο και είναι εκεί μάλλον για αισθητικούς λόγους. Κραδασμοί δεν παιρνούν καθόλου σε χέρια και πόδια και ακόμα και στην τελική του είναι πολύ ήσυχο. Οι αλλαγές ταχυτήτων πάντα θετικές ακόμα και στατικό στο φανάρι, το σασμάν είναι μαλακό, ενώ θεωρώ πως είναι μειονέκτημα ότι δεν έχει σασμάν "μύλο".

Από αναλώσιμα παίρνει ότι παίρνουν και τα υπόλοιπα παπιά, μπουζί CR-7HSA, λαδιά 20W-50 και φίλτρο λαδιού και αέρα από ότι Kawasaki και Modenas κυκλοφορεί, τα ίδια είναι. Τα τακάκια είναι ίδια με τα υπόλοιπα παπιά.
Τα πλαστικά είναι πανάκριβα όπως και τα διάφορα παραφερνάλια που ίσως χρειαστούν, ενδεικτικά το φλοτέρ της βενζίνης έχει 40 ευρώ περίπου και το καβούκι του κοντέρ περίπου 30. Καμμία σχέση δηλαδή με τα Honda based παπιά που έχουν πληθώρα από φθηνά πλαστικά και παραφερνάλια.
Το 2005 κόστιζε περίπου 2000 ευρώ, ενώ τώρα παίζει περίπου στα 800 με 1000. Συνήθως οι ιδιοκτήτες τα προσέχουν καθώς δεν βλέπω ερείπια στους δρόμους, μόνο κάτι ρημάδια που συνήθως καβαλάνε πιτσιρικάδες και τα σπάνε από πτώσεις.

Το συμπέρασμά μου όλο αυτά τα χρόνια είναι πως πρόκειται για ένα εξαιρετικό παπί, με κάπως χρονοβόρα διαδικασία συντήρησης.


 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ φίλε Νίκο είμαι εύκολος.. Όπως ξέρεις Daytona DY125.. Αυτό ξέρουμε, αυτό εμπιστευόμαστε..:hungry:

44.000km σχεδόν μετά απο 4+ κάτι χρόνια χρήσης.

Λαδάκια αλλάζω κάθε 2000km 20W50 και παίρνει 800ml :wacky:

Εκτός απο τα τυπικά λάδια, μπουζάκια, κάνα φιλτράκι βενζίνης και 2-3 ζευγάρια τακάκια μπροστά που έχει φάει έχω αλλάξει και σινεμπλοκάκια πίσω μια φορά (2-3 ευρά), ένα φλοτέρ βενζίνης που κάποια στιγμή μας άφησε (3-4 ευρά) και ένα χαζοελατηριακι στο σασμάν που έσπασε και αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση.αα ναι κάποια στιγμή χάλασε και τα πηνιάκια του το καημένο και δεν γέμιζε σωστά την μπαταρία και ξοδεύτηκα και έδωσα 15€ και του τα άλλαξα.

Αλυσιδ/ζα τα μαμά ακόμα, λάστιχα τώρα τελειώνω το 2ο ζευγάρι ΜΕ22

Γενικώς με έχει καταστρέψει αυτό το μηχανάκι. Ότι ψιλάκια έχω μέσα στη τσέπη μου τα τρώει αδηφάγα και δεν με αφήνει να ψωνίσω τσίχλες..:D:D

Στο δρόμο είναι ωραιότατο, κάτι ψευτοτριγμούς στις ψηλές στροφές και εντάξει δεν πάει και όσο γρηγορα πάει ένα Innova π.χ. ενδεχομένως.

Εργαλείο με την πραγματική έννοια της λέξης, έχει βγάλει τα λεφτά του (που ήταν λίγα έτσι κι αλλιώς) 3 φορές!~
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Να πω για το δικο μου μικρο εργατη της καθημερινοτητας αλλα κ εργαλειο δουλειας που ειναι ψυχωμενο ακουραστο σκυλι κ μουλαρι μαζι.
Το οποιο ειναι....











Το...Κουλουρι μου....( μη βαρατε ρεεε με αυτο κανω τα παντα ) !!! κ δεν θελει συντηρηση γιατι ειναι γεννημενο.....Σαμουραι !!!!!
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Εγώ φίλε Νίκο είμαι εύκολος.. Όπως ξέρεις Daytona DY125.. Αυτό ξέρουμε, αυτό εμπιστευόμαστε..:hungry:

44.000km σχεδόν μετά απο 4+ κάτι χρόνια χρήσης.

Λαδάκια αλλάζω κάθε 2000km 20W50 και παίρνει 800ml :wacky:

Εκτός απο τα τυπικά λάδια, μπουζάκια, κάνα φιλτράκι βενζίνης και 2-3 ζευγάρια τακάκια μπροστά που έχει φάει έχω αλλάξει και σινεμπλοκάκια πίσω μια φορά (2-3 ευρά), ένα φλοτέρ βενζίνης που κάποια στιγμή μας άφησε (3-4 ευρά) και ένα χαζοελατηριακι στο σασμάν που έσπασε και αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση.αα ναι κάποια στιγμή χάλασε και τα πηνιάκια του το καημένο και δεν γέμιζε σωστά την μπαταρία και ξοδεύτηκα και έδωσα 15€ και του τα άλλαξα.

Αλυσιδ/ζα τα μαμά ακόμα, λάστιχα τώρα τελειώνω το 2ο ζευγάρι ΜΕ22

Γενικώς με έχει καταστρέψει αυτό το μηχανάκι. Ότι ψιλάκια έχω μέσα στη τσέπη μου τα τρώει αδηφάγα και δεν με αφήνει να ψωνίσω τσίχλες..:D:D

Στο δρόμο είναι ωραιότατο, κάτι ψευτοτριγμούς στις ψηλές στροφές και εντάξει δεν πάει και όσο γρηγορα πάει ένα Innova π.χ. ενδεχομένως.

Εργαλείο με την πραγματική έννοια της λέξης, έχει βγάλει τα λεφτά του (που ήταν λίγα έτσι κι αλλιώς) 3 φορές!~

Πραγματικά αυτό το παπί είναι παράδειγμα αξιοπιστίας, και τι μπορεί να φτιάξει ο κινέζος όταν έχει σωστές προδιαγραφές. Θα κάνω εκτενή παρουσίαση του συγχωρεμένου του δικού μου μόλις βρω λίγο χρόνο.
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Όταν μιλάμε για καθημερινό εργάτη η απάντηση είναι εύκολη !

"Παπί" & όσο γίνεται πιο Ιαπωνικό.

Από τα 16 μου πάντα ως βασικό και καθημερινο μέσο κίνησης είχα (και εχω) πάντα ένα παπάκι.

Το 2000 ξεκίνησα στα βαριά και ως 1ο μου μηχανάκι πήρα τον τοτε Πύραυλο
Yamaha Z-125 με 850.000 δραχμές θυμάμαι
{σηκώνοντας οτι λεφτα ειχα στην τράπεζα απο παππουδες , γιαγιάδες , γιορτές , βαφτίσια μου... Κτλ ...}

ένα πρωτοεμφανιζομενο παικτη στην κατηγορία των παπιων
με Συμπλεκτη !!!
& 6 ταχύτητες & δίχρονο !
Κατανάλωση όμως πολύ υψηλή
(αν και τοτε η βενζίνη είχε 0.65-0.70 € ανά λίτρο , αλλά αυτό ζήταγε και πολύ λάδι (Motul φράουλα...)

Γρήγορα σε κάνα χρόνο το πούλησα και μετά στα καπάκια πήρα το ίσως καλύτερο συνολικά παπί της Ελληνικής αγορας το Kawasaki Kaze-r (112cc) κρατώντας το για 5+ χρονια δουλευοντας το delivery και καθημερινά πραγματικά σπαστό παντού & ποτέ αλλά ποτέ δεν έβγαλε το παραμικρό (με τακτική συντήρηση μόνο σε λάδια και όλα τα άλλα όποτε...) .

Η αλλαγή του ήταν το Modenas kriss 125 το οποίο ποιοτικά ήταν κατώτερο απο το kaze-r , η αίσθηση του δεν μαρεσε εξαρχής , δεν μου ενέπνεε εμπιστοσύνη και αν και δεν έβγαλε κάποια ζημιά το πούλησα & το αντικατέστησα με τον τωρινό μου εργάτη.

Το Kawasaki ZX-130 με 2.000€ καινούριο.

Κλασσικά καρμπιρατερατο όπως θελω να ειναι ενα παπί που όμως εχει 1 τεράστιο πλεονέκτημα !
Το τεπόζιτο γεμίζει απο μπροστά

και οχι κατω απο την σέλα πραγμα που παντα με τσαντιζε στα παπάκια να σηκωνεσαι για να βαλεις βενζινη.
Μάλιστα έχει στροφομετρο

και αρκετο χωρο κατω απο σελα για αρκετα πράγματα
.

Κατανάλωση Φοβερή την καλύτερη που είχα ποτέ σε παπί ( 2λίτρα ανα 100χλμ χαλαρά έως 2.5λίτρα σπασμένο.
Με σημερινές τιμές με 3ευρώ κανεις γυρω στα 100χλμ...
Επίσης έχει σελάρα , φοβερό στήσιμο (λογω και τεποζιτου που είναι μπροστα κατω απο το τιμόνι) και είναι και δυνατό βγάζοντας αποδεκτή ταχύτητα για τις λεωφόρους (100+ χλμ. σερί )
με τελική γυρω στα 130 κοντέρ.

Στην συντήρηση στα παπιά εγώ σίγουρα αλλάζω
Καθε 2 χρονια λαστιχα (michelin me22=50€)
Καθε 2.000 1λιτρο λάδι = 8ευρώ

Τα υπολοιπα όπως
Μπουζι + φιλτρα ανά 5.000 περίπου με τιμή ασήμαντη.
Αλυσιδογραναζα κανα 25αρι ευρώ αν και όποτε αλλάξεις .
ακόμα και η μπαταρία 10 ευρώ έχει αν & υπάρχει και η μανιβελα οπότε ...

* ένα θέμα που παρουσιάζουν τα ΖΧ από καινούρια με το καρμπιρατερ και σβησιματα στο ρελαντί λύνονται σχεδόν ανέξοδα*

Ποτέ δεν ειχα την παραμικρή ζημιά σε κανένα παπί απο τα 4 μου (όλα καινούρια) εδώ και 16 χρόνια και πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.

"Παπάκι" λοιπόν ...

Ο θρυλικός καθημερινός μας οικονομικός , ευλυγιστος ,
ακούραστος & πιστός μας φίλος ! :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Γιωργο με τετοιο εργαλειο δε χρειαζεσαι αλλο μικρο μηχανακι μη σου πω οτι κανεις κ ταξιδι με αυτο αντι για τη μεγαλη οπως ο Νικολας !!!!!
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Θεωρω οτι το zx ειναι η καλυτερη επιλογη κοστους-αποδοσης για παπι..
Αντιμετοπισες ποτε θεμα με το καρμπυρατερ που διαβαζω?
Το σκεφτομουνα να κανω την αλλαγη να παω απτο innova στο zx αλλα με ανυσηχησε το γεγονος αυτο που ακουω απο πολλους..
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Γιωργο με τετοιο εργαλειο δε χρειαζεσαι αλλο μικρο μηχανακι μη σου πω οτι κανεις κ ταξιδι με αυτο αντι για τη μεγαλη οπως ο Νικολας !!!!!
Κάθε 2τροχο έχει την δική του χρήση ,τομέα δράσης και ευχαρίστηση . Άλλο παπί , άλλο εντούρο , άλλο on-off , άλλο στρήτ , άλλο σούπερσπορτ .
Καλά να είμαστε μόνο


Θεωρω οτι το zx ειναι η καλυτερη επιλογη κοστους-αποδοσης για παπι..
Αντιμετοπισες ποτε θεμα με το καρμπυρατερ που διαβαζω?
Το σκεφτομουνα να κανω την αλλαγη να παω απτο innova στο zx αλλα με ανυσηχησε το γεγονος αυτο που ακουω απο πολλους..
Μόλις το διόρθωνα στο πόστ μου καλά που το ανέφερες κιόλας .
Τα πιο πολλά έχουν αυτό το θέμα που λες που προκαλεί σβησίματα στο ρελαντί αλλά λύνεται ή με αλλαγή καρμπιρατέρ ( βάζεις μικρότερο απο το κρίς αλλά χάνεις δύναμη ) ή με ρύθμιση σε γνώστη όπου πήγα και εγώ με μηδαμινό κόστος . Πιο πολλά συνεργεία ακόμα και επίσημα και εξουσιοδοτημένα της καβασάκι έχουν Μαύρα Μεσάνυχτα !
Αν θες να σου πω και το συνεργείο που το διάβασα από το kawasaki bikers και όσοι πήγαν εκεί λύθηκε το μοναδικό ψεγάδι που έχει αυτό το μοντέλο και από ηλιθιότητα η καβασάκι δεν το έλυσε μόνη της εξαρχής αλλά δεν ασχολήθηκε καν !
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Χμμ ισως σου στειλω να τα πουμε σε π.μ καποια στιγμη..
Σκεφτομαι να αλλαξω το ινοβα μου και ελεγα η για address, αλλα το αφησα λογω πανακριβων ανταλλακτικων και προβληματικου σασμαν και ελεγα και το zx αλλα με φοβησε το καρμπ γιατι δουλευω καθημερινα με το παπι και δεν θελω να εχω δυσαρεστα...
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Χμμ ισως σου στειλω να τα πουμε σε π.μ καποια στιγμη..
Σκεφτομαι να αλλαξω το ινοβα μου και ελεγα η για address, αλλα το αφησα λογω πανακριβων ανταλλακτικων και προβληματικου σασμαν και ελεγα και το zx αλλα με φοβησε το καρμπ γιατι δουλευω καθημερινα με το παπι και δεν θελω να εχω δυσαρεστα...
Kι εγώ καθημερινά το δουλεύω μην ανησυχείς .
Στείλε όποτε θες .
Μπορείς αν θες να το κάνεις και ένα test ride σε κάποιον καφέ πριν αποφασίσεις για αλλαγή !
Επειδή δούλευα πολύ με όλα τα παπιά έως πριν λίγα χρόνια τα ινόβα όλα των άλλων παιδιών βαράγανε 1-2 φορές μπιέλα + τρίζανε εκνευριστικά τα πλαστικά τους και το πίσω ταμπούρο σε έκανε υστερικό .
Τα πιο σκυλιά έως το 2010 ήταν τα kawasaki kaze-r και τα Yamaha crypton 110
( φυσικά και τα astrea 100cc αλλά είναι πολύ παλιά πλέον )
Το address παρουσιάζει ένα θέμα με το κιβώτιο-σασμάν όπως λες + αυτό με τα ακριβά ανταλλακτικά το έχω ακούσει κι εγώ .
Crypton X είναι καλό αλλά παράλογα ακριβό ( 2,700ευρώ καινούριο για παπί είναι εξωφρενικά ακριβό )
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ωραιο κ ενδιαφερον θεμα :)
Προσωπικα μετα το πρωτο Vespaκι μου,και απο τοτε που πρωτοαγορασα μοτοσυκλετα,δεν θελησα να την αφηνω στην ακρη για να εχω και ενα δευτερο μικρο για εργατη...Ισως ευθυνεται γιαυτο και οτι δεν ζω σε μια πολη ανυποφορη για κινηση και μια χαρα βολευομαι για οσα κανω και με την αγαπημενη μου μηχανη οποτε και δεν αισθανθηκα καποια αναγκη για να εχω ενα εργαλειο μικρο,εναν εργατη...:rolleyes:Τελευταια χρονια μαλιστα η σκεψη μου για τα της πολης εχει καλυφθει και απο ποδηλατο...οπότε απλα σας διαβαζω και σας χαιρομαι γιατι κατανοω οτι προσεγγιζει ο καθενας μας μεσα απο τη δικη του οπτικη;)
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Aς πω και εγω δυο λογια για την παπΚια μου..
Innova injection 2007 απτα πρωτα μοντελα..
Το πηρα με 30(κατι)000 χιλιομετρα.
Ημουνα συμβιβασμενος με την ιδεα οτι θα βαρεσει μπιελα συντομα..
Ειμαι στα 99.000 και η μπιελα μαλλον με ξεχασε.
Ειμαι ο μονος που ξερω με ινοβα και τοσα χιλιομετρα χωρις μπιελα...
Απο βλαβες μηδεν. Δεν με εχει αφησει ποτε και η μονη "βλαβη" του ειναι μια λαμπα μπροστα που εκαψε πριν μια εβδομαδα.
Λαδακια ανα 2-2.500. Και βαλβιδες εχουν χρειαστει ρυθμιση μονο 2 φορες..
Γενικα με εχει αφησει υπερευχαριστημενο.
Τα μονα κακα που του χρεωνω ειναι (κατα τη γνωμη μου) τα ανυπαρκτα φρενα του, και οτι δεν εχει τελικη. 110 μαξ εχω δει μια φορα σε κατηφορα τερμα γκαζι.
Δεν ειναι οτι θελω τελικη απλως θελω να κινουμαι σε μεγαλους δρομους με λιγη ταχυτητα παραπανω..
Εχω παιξει αρκετα με γραναζωματα αλλα δεν..
Α επισης στα μειον και η απιστευτα γλιστερη και κατηφορικη σελα του. Την πρωτη φορα που το οδηγησα και φρεναρα κολλησα πανω στο κοντερ χαχα
Στα θετικα του ακομα η μικρη καταναλωση και ο επαρκης χωρος κατω απτη σελα για αδιαβροχα και μια κλειδαρια.
Πλαστικα δεν τριξανε ποτε.. Μονο το φαναρι μπροστα που εχει κατασκευαστικο θεμα ουτως η αλλως απτη honda, αλλα αλλαξα το καβουκι με νομιζω μαξ 30 ευρω και τριξιματα τελος..

Σκεφτομαι μηηηπως το αλλαξω με zx 130 οπως εγραψα και παραπανω γιατι θα ηθελα πιο ανετη και πιο μεγαλη σελα και μεγαλυτερη τελικη γιατι το χρησιμοποιω αρκετα για εκτος μετακινηση. 1-2 φορες την εβδομαδα πηγαινοερχομαι κεντρο-αεροδρομιο με αυτο δικαβαλος η και αλλες μεγαλυτερες αποστασεις και θα ηθελα να ειμαι πιο ανετος..

 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
το c90 μου.το πηρα το 1991 καινουργιο.εχει περιπου 100000μιλια.του εχω αλαξει ενα κυλινδροπιστονο πριν 4 χρονια περιπου και συνεχιζει ακαθεκτο
Ίσως το πιο αξιόπιστο σε όλο τον κόσμο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom