Καθημερινοί εργάτες το μικρονήμα !

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Modenas kriss ii 110......ο σκυλος ο αραπης ο μαυρος ο ταμ ταμ ταμ.....συνολο περιπου 80000χλμ. μοντ. 2008 μια φουρνια που ειχαν ερθει με 100ρη κινητηρα τυπου astra....100-130 χλμ. καθε μερα με εμενα επανω 90κιλα. Το έλυσα για καποιον θορυβο, και εγινε μονο καλιμπραρισμα στροφαλου, αλλαγη μπιελας προληπτικα και ρουλεμαν μιας και λυθηκε, και τιποτα αλλο. Λαδια αλλαγη καθε 1500-2000χλμ. και γενικα ευλαβική συντηρηση διοτι ειναι ο εργατης;);)
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
honda super cub c90 το εχω στην κατοχη μου απο τα 16μου κ εχει αγοραστει κουτα.710.000 χιλ.δραγμες κ το πρωτο μου καινουργιο μηχανακι.(ζει κ βασιλευει ακομα με 50000 χιλ μιλια στο κοντερ χωρις να εχει λυθει ΠΟΤΕ)
suzuki fx 125 το πηρα για την γυναικα κ το πηρε κανα μισαωρο βολτα μονο.(πωλητε αυριο κ αντικατασταται με piaggio liberty 150 i get)
honda c 50 12 volt υπαρχει απο το 1984 μεταχειρισμενο ειχε αγοραστει κ υπαρχει μεχρι σημερα...με πολλες αλλαγες κυβικων (μεχρι κ νιτρο)κ πολλες κοντρες της εβηβειας..πλεον μαμα 90αρι κ σκυλι
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Modenas kriss ii 110..μοντ. 2008 μια φουρνια που ειχαν ερθει με 100ρη κινητηρα τυπου astra....100-130 χλμ. καθε μερα με εμενα επανω 90κιλα.
Είχε έρθει όντως μια φουρνιά Kriss με αυτόν τον κινητήρα τότε. Ξεκινούσε η Modenas τη μαζική παραγωγή και λόγω κάποιων οικονομικών προβλημάτων που είχε αγόρασε τέτοια μοτέρ από τη Honda. Μετά από λίγους μήνες έγινε η συμφωνία με την Kawasaki που αγόρασε το 30% της εταιρείας και έκτοτε χρησιμοποιεί μόνο τα μοτέρ της. Συλλεκτικό εργαλείο, μην το δώσεις ποτέ !!!

Στη φωτογραφία η σπορ Μαλαισιανή έκδοση MR 1 με αυτό το μοτέρ !

 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Είχε έρθει όντως μια φουρνιά Kriss με αυτόν τον κινητήρα τότε. Ξεκινούσε η Modenas τη μαζική παραγωγή και λόγω κάποιων οικονομικών προβλημάτων που είχε αγόρασε τέτοια μοτέρ από τη Honda. Μετά από λίγους μήνες έγινε η συμφωνία με την Kawasaki που αγόρασε το 30% της εταιρείας και έκτοτε χρησιμοποιεί μόνο τα μοτέρ της. Συλλεκτικό εργαλείο, μην το δώσεις ποτέ !!!

Στη φωτογραφία η σπορ Μαλαισιανή έκδοση MR 1 με αυτό το μοτέρ !

Ακριβώς αυτό το μοτέρ Νικόλα, μόνο που τα δικά μου πλαστικά είναι τα γκρι ματ με χρυσό και της κακιάς ώρας βέβαια επειδή το πήρα κακοποιημενο γενικά. Εμφανισιακά δεν το έχω μαζέψει για ευνόητους λόγους....(το αφηνω να με περιμένει μόνο του σε ασύλληπτες περιοχές και ώρες)...αλλά μηχανικά, λειτουργικά, είναι κομπλέ...Και παρ όλα αυτά δεν τρίζει...:thumbsdown::thumbsdown:
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Daytona DY 125 RS

Από τα μέσα του '14 που αισθανόμουν πάλι δυνατός, άρχισα να ψάχνω για ένα μικρό και ελαφρύ, μα πολύ ελαφρύ μηχανάκι, για να κάνω πιο εύκολα
τις καθημερινές δουλειές και ίσως τα ταξιδιωτικά μου όνειρα πραγματικότητα.

Μετά από αρκετό ψάξιμο, που το ένα μου βρώμαγε και το άλλο μου ξύνιζε, πήρα μάτι το μηχανάκι που είχε στην κατοχή του ο κάγκουρας πιτσιρικάς ντιλιβεράς του παρακείμενου από το σπίτι μου καφέ. Μερικές κουβέντες με τον μικρό, και λίγο ψάξιμο σε διάφορα ελληνικά φόρα και η απόφαση πάρθηκε σε μια στιγμή, για την αγορά του. Αγοράστηκε λοιπόν τον Μάϊο του 2014 εκμεταλλευόμενος και την προσφορά της αντιπροσωπείας στα 1200 ευρώ.

Από τότε άρχισε το τρελλό λούνα παρκ, κοινώς σκίσιμο τύπου ρόλερ κόστερ με 100 χιλιόμετρα καθημερινά από και προς τη δουλειά, εκδρομές και ταξίδια μερακλήδικα και τελικά το χάρισμα με 71.257 χιλιόμετρα γραμμένα στο κοντέρ του. Η αντίστροφη μέτρηση είχε έρθει μόλις είδα το Daytona Velos 125 αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Πραγματικά με τις τιμές που έχουν αυτά τα παπιά μπορείς σχεδόν κάθε χρόνο να τα αλλάζεις και να έχεις καινούριο μηχανάκι.

Η σχεδίαση του παραπέμπει στο θρυλικό Honda Astrea Supra, με το οποίο μοιράζεται το ίδιο αντίγραφο μοτέρ με πιο όμορφα σχεδιασμένο το δεξί καπάκι του μοτέρ, ενώ επίσης μοιράζεται την πληθώρα ανταλλακτικών, αναλωσίμων και αξεσουάρ που υπάρχουν για το μοντέλο της Honda εκτός από το μπροστινό σύστημα. Το μηχανάκι δεν θα ξετρελάνει σχεδιαστικά τον καυλωμένο πιτσιρικά, ούτε καν τον τριαντάρι που θέλει στυλ από το παπί του. Συντηρητικό και λιτό μηχανάκι ταιριάζει σε κάποιον που ξέρει τι θέλει και απλά θα το καβαλήσει για να κάνει την δουλειά του με το λιγότερο δυνατό κόστος και την πιο εύκολη συντήρηση.
Καβαλώντας το, αισθανόμουν μηδενικό άγχος, δεν με ενδιέφερε που θα το παρκάρω, δεν με ένοιαζε αν έτρωγε αλάτι από τη θάλασσα ούτε αν το έκαιγε ο ήλιος το καλοκαίρι, ποσώς με ενδιέφερε πως θα το δέσει ο ναύτης στο καράβι σε κάποιο ταξίδι ή αν θα γρατζουνιστεί κάπου. Απλά πατούσα τη μίζα και ποτέ μα ποτέ δεν με πρόδωσε σε κάθε πάτημά της.

Σε αυτά τα χιλιόμετρα, ζήτησε 6 σετ λάστιχα, 1 σετ σιαγώνες και τακάκια, λάδια 20W-50 κάθε 2500 χιλιόμετρα και μπουζί κάθε 5000. Το φίλτρο του αέρα απλά καθαριζόταν και ξαναέμπαινε πάλι αφού ήταν τύπου σφουγγάρι. Οι βαλβίδες ελέγχονταν κάθε 10000 χλμ και ρυθμίστηκαν 2 φορές.
Στα 41000 χλμ χάλασε το φλοτέρ της βενζίνης και αλλάχθηκε με ένα κινέζικο για 6 ευρώ που δούλευε μέχρι που δόθηκε το μηχανάκι. Οι δίσκοι του συμπλέκτη άρχισαν να πατινάρουν στα 50000 χλμ και αλλάχθηκαν.
Το ρουλεμάν της γραναζιέρας παρέδωσε το πνεύμα του γύρω στα 45000 χλμ κατά τη διάρκεια ταξιδιού στη Θεσσαλονίκη και αλλάχθηκε σε συνοικιακό συνεργείο πίσω από τον ΟΣΕ αντί 10 ευρώ.
Τα πλαστικά του είναι πολύ καλής ποιότητα για τα λεφτά του, δεν είχα ποτέ τριξίματα και η συναρμογή τους είναι καλή με λαστιχένιες ροδέλες στις βάσεις τους, εκτός από το καβούκι του τιμονιού που πετσικάρισε ίσως από τον ήλιο και αλλάχθηκε για 15 ευρώ. Χώρος κάτω από την σέλα δεν υπάρχει για μικροπράγματα, ενώ το ρεζερβουάρ είναι στο εμπρός μέρος του πλαισίου.
Κάτι τρελά χωμάτινα περάσματα σε Ζήρεια και Καφηρέα κατέστρεψαν τα ρουλεμάν του τιμονιού οπότε αλλάχτηκαν στα 20000 χλμ με καλύτερης ποιότητας ιαπωνικά Koyo και δεν με απασχόλησαν ξανά. Τα λάδια στις μπουκάλες αλλάχθηκαν 2 φορές με 20άρι λάδι γιατί το ήθελα λίγο σκληρό μπροστά, ενώ τα υγρά στο φρένο ήταν πάντα DOT 4.

Στο δρόμο, το σχετικά κοντό του γρανάζωμα δεν δίνει μεγάλες τελικές, έχει όμως διάρκεια στα ανηφορικά κομμάτια και δεν κρεμάει εύκολα το μοτέρ.
Η κύλιση δεν είναι ντελικάτη, είναι κάπως σκληροτράχηλη η αίσθηση που σου δίνει, η σέλα είναι στενή και ίσως κουράσει και το αφρώδες της είναι σκληρό. Παίρνει βελτίωση βέβαια σε κάποιον σελά, το σκεφτόμουν, αλλά δεν το έκανα ποτέ. Η αλυσίδα και τα γρανάζια δεν αλλάχθηκαν ποτέ όλα αυτά τα χιλιόμετρα γιατί τα πρόσεχα τα καθάριζα με παραφινέλαιο και τα λίπαινα πολύ συχνά με βαλβολίνη που είχα πάντα σε μπουκαλάκι κάτω από την σέλα. Η κατανάλωση δεν πέρασε ποτέ τα 2,5 λίτρα/100 χλμ και η αυτονομία έφτανε στα 140 χλμ περίπου. Στα συν του η τεράστια σχάρα που καταργεί τη μακρόστενη σέλα και μπορείς να φορτώσεις όλο τον εξοπλισμό του ταξιδιού και τα σακίδια εκεί αν ταξιδεύεις σόλο, που τη δίνουν για τα κουτιά των ντιλίβερι, την καλοκοίταζα αλλά δεν την πήρα ποτέ.

Μηχανολογικά το μοτέρ δεν με απασχόλησε, εκτός από τα αναλώσιμα και την συντήρηση, το μόνο που χρειάστηκε να κάνω ήταν δύο καθαρισμοί στο πολύ απλό αντίγραφο Mikuni, κινέζικο καρμπυρατέρ, μετά από νοθευμένη βενζίνη. Η συντήρηση γινόταν αποκλειστικά από εμένα και οι μόνες φορές που πήγε σε μηχανικό ήταν για να αλλάξω λάστιχα ή σαμπρέλες, και για το ρουλεμάν της γραναζιέρας αφού ήμουν σε ταξίδι.

Αν δεν υπήρχε το νέο παπί που θα πάρω, τότε θα έπαιρνα πάλι το ίδιο σε άλλο χρώμα και ξανά μανά τα ίδια, αφού στα μάτια μου είναι το απόλυτο τουριστικό και καθημερινό εργαλείο, αν δεν μου κάτσει καλά το νέο, ξέρω τι θα κάνω :D.


ΥΓ1. Όποιος πει κακιά κουβέντα για τα DY 125 RS θα τον μπανάρω μόνιμα :laugh:

ΥΓ2. Η φωτογραφία είναι την ημέρα που το είχα αγοράσει !


 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Μια εταιρεία μοτοσυκλετών από το Άμστερνταμ παράγει στην Κίνα και εισάγει στην Ολλανδία ένα τέλειο αντίγραφο του
θρυλικού 6V-12V C 50 Cub που όλοι σχεδόν καβαλήσαμε και μάθαμε μηχανάκι επάνω του. Με σύγχρονο μοτέρ βέβαια, διακόπτες
και ηλεκτρικά Euro 3! Το ολλανδέζικο Super 100 πέρα από την ντόπια αγορά, μόλις άρχισε να διατίθεται
και στην ισπανική αγορά (με τιμή 1.900 ευρώ όμως) με τους γνωστούς μας 17άρηδες τροχούς, τα φρένα που είναι ταμπούρα και το καρμπιρατέρ.

Παραγωγή ονείρων από τα νιάτα μας :)

http://www.supermotorcompany.com/motorcycles/
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Λοιπον....εχουμε και λεμε... Yamahara αθανατη..crypton r115. τσιμπαει λιγο λαδακι αλλα σκασιλα μου, ισως να φταιει που κοντευει τις 60.000χλμ,απο καταναλωση παιζει στο 2,2 λιτρα στα 100χιλιομετρα...με αυτο παω καθε μερα δουλεια,2-3 φορες τη βδομαδα χωριο που εχω κατι κηπευτικα να περναει η ωρα 60χιλιομετρα πηγενε-ελα,με αυτο παω βολτες ψωνια για καφε εντος πολεως και τον ερωτα τον εχω για τα ΣΚ...
Απο προβληματα 0 ΜΗΔΕΝ... μονο μια μπροστινη λαμπα εχω αλλαξει και βενζινα...το χω αυτη τη στιγμη 1 χρονο ακριβως και 11.000χλμ στα χερια μου...
Αυτο που με προβληματιζει ομως ειναι οτι αυτη τη στιγμη θελει λογω ηλικιας ενα μαζεματακι σε αλυσιδογραναζα-ζαντες ειναι ολοστραβες μπρος πισω,θελει καινουργια δισκοπλακα μπροστα,λαστιχα και βαση για το μπροστινο φαναρι γιατι εχει σπασει και τριζει το φαναρι(σπασμενο το πηρα βασικα)
Το κοστος ολων αυτων ανερχεται γυρω στο 250αρι.....και σκεφτομαι , να το πουλησω και αντι τα λεφτα που θα εδινα για σουλουπωμα- να τα συμπληρωσω και να παρω ενα πιο καινουργιο παπι (μεταχειρο-οχι κουτας) π.χ μ'αρεσει το innova i.... θα χαρω πολυ να διαβασω λεπτομερεις περιγραφη απο κατοχους innova i ;)

@CubMan , σουπερ θεμα!! ευγε ;)

 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Στείλτο πάνω να στο κάνω μπεκατσόνι :D, (Περιστεράουα λέμε, μανούλες στα πουλερικά :laugh:) να μην πάρεις άλλο, είναι εξαιρετικό παπί.
Λαδάκι τσιμπάνε όλα ακόμα και τα καινούρια ;) ... αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά και ξέρεις
ότι ο προηγούμενος έβαζε καλά λάδια και όχι τίποτα τελειωμένα αυτοκινητάδικα με 2 ευρώ το τετράλιτρο,
τότε γενική επισκευή το μοτέρ θα θέλει μετά τα 80000χλμ.

Μη σε προβληματίζει, παπί είναι, έχει φτιαχτεί να πηγαίνει ακόμα και παρταλιασμένο :)
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Στείλτο πάνω να στο κάνω μπεκατσόνι :D, (Περιστεράουα λέμε, μανούλες στα πουλερικά :laugh:) να μην πάρεις άλλο, είναι εξαιρετικό παπί.
Λαδάκι τσιμπάνε όλα ακόμα και τα καινούρια ;) ... αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά και ξέρεις
ότι ο προηγούμενος έβαζε καλά λάδια και όχι τίποτα τελειωμένα αυτοκινητάδικα με 2 ευρώ το τετράλιτρο,
τότε γενική επισκευή το μοτέρ θα θέλει μετά τα 80000χλμ.

Μη σε προβληματίζει, παπί είναι, έχει φτιαχτεί να πηγαίνει ακόμα και παρταλιασμένο :)
Στο παρελθον ειχα το ακριβος προηγουμενο μοντελο, ειχα αλλαξει τα παντα με καινουργια και το πουλησα 900 ευρω πριν 3μησι χρονια και το εκανα προκαταβολη για το vstrom...
Και τωρα αυτο που εχω το αγορασα 800 περυσι, του εκανα γενικο σερβις με 25 ολοκληρα ευρω :p αλλα τωρα θελει διαφορα...πιανουν τα χερια μου και γουσταρω να ασχοληθω αλλα και εμφανισιακα ειναι ολα τα πλαστικα ξεθωριασμενα(ολα μα ολα ομως) και με ξενιζει λιγο αυτο...επειδη θελω να ειναι περιποιημενα τα πραγματα μου...
Να φανταστεις ειχα κολλημα με τα yamaha...γι αυτο και ξαναπηρα yamaha...φοβερα σκυλια. αλλα με το crypton X πηγε αλλου η δουλεια.... βαλανε νερα-ψυγεια-4 βαλβιδες και ενα σωρο σκατα για να μη μπορει να βαλει χερι ο καθενας με σκοπο να ανεβαινουν τα κοστη συντηρισης...
Ααααα, και καιει και τα αντερα του το Χ..

Φιλος εχει το innova i και ξεπερναει τα 200χλμ με 5 ευρω τη στιγμη που εγω με 6 κανω κατω απο 180.... δηλαδη 1ευρω + διαφορα στο γεμισμα ειναι στην ουσια το κοστος που θελεις να αλλαξεις λαδια μπουζι κι οτι αλλο ψιλολοιδι σου τυχει...
Τελοσπαντων.... παρτε μια και το παλιο-το οποιο πουληθηκε εδω κοντα και το βλεπω τωρα και κυκλοφορει ερηπωμενο και ταρταλο και ποναει η καρδια μου
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Αφού σου αρέσουν τα Yamaha, πάρε τότε το κινέζικο κλωνάρι του, με 1200 ευρά και είσαι μέγκλα !

Gemini Ark 125 ;) και με διπλό αντικραδασμικό άξονα :ok: τέρας αξιοπιστίας κι αυτό, το έχω τσεκάρει.

 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μια που λετε για Yamaha, το καινουργιο μου αποκτημα ειναι το Τ110.
Απλο οσο δεν παει, και ελπιζω να βγει σκυλος και αυτο. Παντως, πολλα ντελιβερι και κουριερ, τετοια εχουν. Κατι θα ξερουν.....
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Μια που λετε για Yamaha, το καινουργιο μου αποκτημα ειναι το Τ110.
Απλο οσο δεν παει, και ελπιζω να βγει σκυλος και αυτο. Παντως, πολλα ντελιβερι και κουριερ, τετοια εχουν. Κατι θα ξερουν.....
Απο μοτερ και περιφεριακα ειναι σιγουρα σκυλος καρατσεκαρισμενο σε αντιξοες συνθηκες.... ;)
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Λοιπον....εχουμε και λεμε... Yamahara αθανατη..crypton r115. τσιμπαει λιγο λαδακι αλλα σκασιλα μου, ισως να φταιει που κοντευει τις 60.000χλμ,απο καταναλωση παιζει στο 2,2 λιτρα στα 100χιλιομετρα...με αυτο παω καθε μερα δουλεια,2-3 φορες τη βδομαδα χωριο που εχω κατι κηπευτικα να περναει η ωρα 60χιλιομετρα πηγενε-ελα,με αυτο παω βολτες ψωνια για καφε εντος πολεως και τον ερωτα τον εχω για τα ΣΚ...
Απο προβληματα 0 ΜΗΔΕΝ... μονο μια μπροστινη λαμπα εχω αλλαξει και βενζινα...το χω αυτη τη στιγμη 1 χρονο ακριβως και 11.000χλμ στα χερια μου...
Αυτο που με προβληματιζει ομως ειναι οτι αυτη τη στιγμη θελει λογω ηλικιας ενα μαζεματακι σε αλυσιδογραναζα-ζαντες ειναι ολοστραβες μπρος πισω,θελει καινουργια δισκοπλακα μπροστα,λαστιχα και βαση για το μπροστινο φαναρι γιατι εχει σπασει και τριζει το φαναρι(σπασμενο το πηρα βασικα)
Το κοστος ολων αυτων ανερχεται γυρω στο 250αρι.....και σκεφτομαι , να το πουλησω και αντι τα λεφτα που θα εδινα για σουλουπωμα- να τα συμπληρωσω και να παρω ενα πιο καινουργιο παπι (μεταχειρο-οχι κουτας) π.χ μ'αρεσει το innova i.... θα χαρω πολυ να διαβασω λεπτομερεις περιγραφη απο κατοχους innova i ;)

@CubMan , σουπερ θεμα!! ευγε ;)

Για innova i εχω ποσταρει στην προηγ σελιδα εγω.. Γνωμη μου, κρατα το crypton και φτιαξτο..
Το πιο αξιοπιστο παπι μακραν...
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Αφού σου αρέσουν τα Yamaha, πάρε τότε το κινέζικο κλωνάρι του, με 1200 ευρά και είσαι μέγκλα !

Gemini Ark 125 ;) και με διπλό αντικραδασμικό άξονα :ok: τέρας αξιοπιστίας κι αυτό, το έχω τσεκάρει.

Δεν θελω κινεζια, ποσο μαλλον καινουργια....χανει πολυ σε μεταπωληση,δεν μου αρεσει το οτι ειναι αντιγραφη ενος αξιολογου μοντελου με κακα υλικα-κακη αντιγραφη...γενικα δεν...
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Για innova i εχω ποσταρει στην προηγ σελιδα εγω.. Γνωμη μου, κρατα το crypton και φτιαξτο..
Το πιο αξιοπιστο παπι μακραν...
Το διαβασα το ποστ σου αγορινα ;)
Ειπα για ιννοβα γιατι και μεταπωληση εχει, και μικροτερη καταναλωση εχει, και καινουργιο ειναι...
Το παραξενο της υποθεσης που λες εσυ ειναι για την μικρη τελικη :/ εντελως εργοστασιακο του φιλου βγαζει παραπανω τελικη νομιζω πανω απο 125 κι αυτο οφειλεται στην μακρια 4η του, αναρωτιεμαι τι παει στραβα με το δικο σου :/ μηπως ειχε βαλει χερι ο προηγουμενος???

Αυτο για την σελα το εχω διαπιστωσει αλλα δοξα το θεο με λιγα ευρω κανεις οτι θες ;)
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Το διαβασα το ποστ σου αγορινα ;)
Ειπα για ιννοβα γιατι και μεταπωληση εχει, και μικροτερη καταναλωση εχει, και καινουργιο ειναι...
Το παραξενο της υποθεσης που λες εσυ ειναι για την μικρη τελικη :/ εντελως εργοστασιακο του φιλου βγαζει παραπανω τελικη νομιζω πανω απο 125 κι αυτο οφειλεται στην μακρια 4η του, αναρωτιεμαι τι παει στραβα με το δικο σου :/ μηπως ειχε βαλει χερι ο προηγουμενος???

Αυτο για την σελα το εχω διαπιστωσει αλλα δοξα το θεο με λιγα ευρω κανεις οτι θες ;)
Το δικο σου εχει καλυτερη μεταπωληση καθως ενα της προκοπης παιζει στο χιλιαρικο και ειναι ποσα χρονια πισω..
Μηπως ο δικος σου εχει βαλει χερι? χαχα γιατι 125 πιανουν τα carb. Τα injection με τιποτα...
Ειναι γενικα αρκετα μακρυ σαν παπι (γιαυτο και με εχει βολεψει) αλλα μιλοντας στις σχεσεις των ταχυτητων μεταξυ τους.. Τελικη δεν..
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Το δικο σου εχει καλυτερη μεταπωληση καθως ενα της προκοπης παιζει στο χιλιαρικο και ειναι ποσα χρονια πισω..
Μηπως ο δικος σου εχει βαλει χερι? χαχα γιατι 125 πιανουν τα carb. Τα injection με τιποτα...
Ειναι γενικα αρκετα μακρυ σαν παπι (γιαυτο και με εχει βολεψει) αλλα μιλοντας στις σχεσεις των ταχυτητων μεταξυ τους.. Τελικη δεν..
Εργοστασιακο ειναι,πρωτο χερι και αυτο που ξερω ειναι οτι κανει μεγαλες αποστασεις-λογω δουλειας τσιτα δικαβαλο και εχει τα 120 χαλαρα, τωρα να μου λεει παπαριες??? τι να σου πω. :p
Θα του ζζητησω να μου το δωσει βολτα να μου λυθει η απορια :p
 
Top Bottom