Καινούργιο Aprilia Tuareg 660 vs μεταχειρισμένο KTM 890

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Στα 12000 ευρώ Τι θα επιλέγατε και για ποιους λόγους:

Aprilia Tuareg κούτα ή KTM 890 μεταχειρισμένο;
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
890 γιατι θελω να εχω γκαζι και να το νιωθω και να καγκουριαζω μερικες φορες! αλλα το θεμα ειναι τι σου αρεσει εσενα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το 890 πάντως από τεστ που έχω διαβάσει είναι υπερβολικά σκληρό και πολεμικό. Δεν είναι μοτοσυκλέτα χωμάτινη βόλτας αλλά περισσότερο για επίθεση. Και όταν διαβάζεις σε άρθρα δημοσιογράφων που τα στρογγυλευουν πως είναι σκληρό και άβολο στη βόλτα τότε η πραγματικότητα μάλλον θα είναι χειρότερη

Διαβάζοντας σχετικά τεστ θυμήθηκα το exc 450 που είχα. Φοβερό εργαλείο, πόλεμος, αλλά όταν ερχόταν η ώρα που ήθελα να πάω πιο χαλαρά ήταν απλά άβολο και σκληρό! Άρα ο καθένας ζυγίζει τα θέλω του. Δεν είναι όλα για όλους.

Δεν το έχω οδηγήσει, δεν ξέρω απλά το αναφέρω ως κριτήριο.

Αν ο στόχος είναι ένα all around μηχανάκι και για χώμα και για βόλτα και για πόλη κλπ εγώ θα επέλεγα το tuareg με το bonus οως θα ήταν κούτα με την εγγύηση του.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
890adv γιατί ειναι καλύτερο κ για χώμα κ για άσφαλτο , άνοιγεις το γκαζι κ ξαφανιζεσαι κ περνάς οτι κινείται


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Tuareg.
Γιατί το καινούριο είναι καινούργιο και αν ισχύει ότι είναι όσο καλό λένε,θα σε καλύψει σίγουρα.
Και γκάζι για τα κυβικά του έχει ,μια πλαστική στα μούτρα κι έτοιμος:D
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ εικόνα έχω από 790r , και θα πω μακριά κ αγαπημένοι. Μπορεί να είναι καλό στο χώμα δεν προλαβα να το παω , αλλά σαν μηχανάκι all around πάσχει. Άβολο σκληρό, γενικά αν έχεις ευκαιρία κάνε μια βόλτα. Για το απλό με έφερε ο Orla συνεπιβάτη από θηβα. Κράμπες συνέχεια στα ποδια και ρίξη σπλήνας σε κάθε λακουβα :ha
Το norden μ άρεσε πολυ σαν μηχανή αλλά ήδη διαβάζω για αρκετά προβληματα και είναι κρίμα. Αναμένω να κάνω τεστ το απριλια, αλλιώς με βλέπω να μενω με το μπεμβε. Από την εικόνα παντως που έχω touareg ευκολα στα λεφτά αυτα
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Εγώ εικόνα έχω από 790r , και θα πω μακριά κ αγαπημένοι. Μπορεί να είναι καλό στο χώμα δεν προλαβα να το παω , αλλά σαν μηχανάκι all around πάσχει. Άβολο σκληρό, γενικά αν έχεις ευκαιρία κάνε μια βόλτα. Για το απλό με έφερε ο Orla συνεπιβάτη από θηβα. Κράμπες συνέχεια στα ποδια και ρίξη σπλήνας σε κάθε λακουβα :ha
Το norden μ άρεσε πολυ σαν μηχανή αλλά ήδη διαβάζω για αρκετά προβληματα και είναι κρίμα. Αναμένω να κάνω τεστ το απριλια, αλλιώς με βλέπω να μενω με το μπεμβε. Από την εικόνα παντως που έχω touareg ευκολα στα λεφτά αυτα
Αντί να πει ο κρυφό κτμμακιας πόσο τυχερός είναι που έκανε ταξίδι με ένα ready to race μηχανάκι γκρινιάζει και λέει ότι θα μείνει με την παππουδιερα.... Που πάνε οι νέοι??!! :ha
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εν τω μεταξύ το 790R το έχω οδηγήσει και... Καμία σχέση με αυτά που λέει ο δοκ
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Χωρίς δεύτερη σκέψη tuareg γιατί είναι πιο χρηστικό ον οφ που μπορεί να κάνει πολλά και έχει εγγύηση σαν καινούργιο.
Άρα το KTM είναι τόσο προσανατολισμένο στο χώμα που το κάνει κουραστικό για γενική χρήση, (βόλτες, ταξίδια, δικάβαλα κλπ);

Θα δω μήπως βρω κάπου test ride
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Εγώ εικόνα έχω από 790r , και θα πω μακριά κ αγαπημένοι. Μπορεί να είναι καλό στο χώμα δεν προλαβα να το παω , αλλά σαν μηχανάκι all around πάσχει. Άβολο σκληρό, γενικά αν έχεις ευκαιρία κάνε μια βόλτα. Για το απλό με έφερε ο Orla συνεπιβάτη από θηβα. Κράμπες συνέχεια στα ποδια και ρίξη σπλήνας σε κάθε λακουβα :ha
Το norden μ άρεσε πολυ σαν μηχανή αλλά ήδη διαβάζω για αρκετά προβληματα και είναι κρίμα. Αναμένω να κάνω τεστ το απριλια, αλλιώς με βλέπω να μενω με το μπεμβε. Από την εικόνα παντως που έχω touareg ευκολα στα λεφτά αυτα
Για το σκληρό που λες , ρυθμίζεις με ενα γάντζοκλειδο απο την εργαλειοθήκη την προφορτιση ελατηρίου 1, 2 κλικ , πιο μαλακό απο την αρχική ρύθμιση …
Εχω παει με τη γυναικα μου , δικαβαλο Πάτρα με 2,3 στάσεις κ δεν ειχε θεμα με την άνεση, καλύτερο απο το GS 650 κ 800 που ειχα …καθε μια ωρα ομως όντως θέλει μια στάση εκτος εαν αγοράσεις comfort σέλα ή ανακατασκευασεις με τζελ την υπάρχουσα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Για το σκληρό που λες , ρυθμίζεις με ενα γάντζοκλειδο απο την εργαλειοθήκη την προφορτιση ελατηρίου 1, 2 κλικ , πιο μαλακό απο την αρχική ρύθμιση …
Εχω παει με τη γυναικα μου , δικαβαλο Πάτρα με 2,3 στάσεις κ δεν ειχε θεμα με την άνεση, καλύτερο απο το GS 650 κ 800 που ειχα …καθε μια ωρα ομως όντως θέλει μια στάση εκτος εαν αγοράσεις comfort σέλα ή ανακατασκευασεις με τζελ την υπάρχουσα


Sent from my iPhone using Tapatalk
1 ώρα είναι πολύ λίγο πάντως...... Αν δεν βγάζει ένα 3ωρο σερί δεν θεωρείται ταξιδιάρικο
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
1 ώρα είναι πολύ λίγο πάντως...... Αν δεν βγάζει ένα 3ωρο σερί δεν θεωρείται ταξιδιάρικο
Βόλτα που δεν συμπληρώνει οκτώ ώρες στην σέλα δεν νοείται βόλτα :laugh:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Άρα το KTM είναι τόσο προσανατολισμένο στο χώμα που το κάνει κουραστικό για γενική χρήση, (βόλτες, ταξίδια, δικάβαλα κλπ);

Θα δω μήπως βρω κάπου test ride
Δε γνωρίζω πολλά για το 790, ούτε το έχω οδηγήσει, ούτε πρόκειται γιατί δεν μου κάνει κλικ .

Είμαι πάντα υπέρ του καινούργιου και επιπλέον από αυτά που διαβάζω για το tuareg θα το έπαιρνα γιατί πιστεύω πως θα μου ταιριάζει.
Εγώ θα το έβαζα και χώμα όμως.

Καλό θα ήταν να τα οδηγήσεις και τα δύο πριν δώσεις τον τίγρη σου που παρεμπιπτόντως είναι πιο όμορφη μοτοσυκλέτα και από τα δύο.
 
Top Bottom