Καινούργιο Aprilia Tuareg 660 vs μεταχειρισμένο KTM 890

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εν τω μεταξύ το 790R το έχω οδηγήσει και... Καμία σχέση με αυτά που λέει ο δοκ
Εσυ γεννήθηκες ready to race, μην μας συγκρίνεις, εγώ έχω ευαίσθητα μαλακα μόρια :p:roflmao:
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Αν πάρει Τουαρέγκ, η πρώτη αναβάθμιση που θα κάνει είναι να βάλει wp....
Σε βρίσκω λίγο υπερβολικό. Μέχρι τώρα οι αναρτήσεις του δεν έχουν δείξει αδυναμίες και ακούνε στις ρυθμίσεις αρκετά καλά και γνωρίζοντας τον Αντώνη (και όντας και πιο ελαφρύς απο μένα) και την χρήση που θελει να κάνει, δεν νομίζω να χρειαστεί σύντομα αλλαγή.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Πάντως άσχετο αλλα να πω κι εγώ τη μ@λακία μου με σεβασμό στους ιδιοκτήτες 790 και 890.

Η ΚΤΜ είχε βγάλει τη μ@νάρα 1090R που φαινόταν το τέλειο μηχανακι μετά το 990 και μετά έβγαλε τα 790 και 890 που εμφανισιακά τουλάχιστον εμένα με ξενερώνουν απίστευτα. Δε λέω μπορεί αυτό το τεπόζιτο χαμηλά να κάνει μεγάλη διαφορά αλλά εμένα μου φαίνεται σαν να ναι έγκυος το μηχανάκι!

Για μένα το 1090R ηταν το τελευταίο όμορφο ΚΤΜ, μετά τα χάλασαν πολύ για τα γούστα μου τουλάχιστον.
Και μένα που το εχω δεν μου αρεσει , αλλα με ενα χιλιάρικο ή 1200 ευρω νομίζω , αλλάζεις το μπροςτα φως κ γινεται ναραμού ετσι πιστεύω… προτιμώ να δώσω ομως τα χρηματα για Μότο ταξίδια ..
Βασικά θέλει τεστ ντραιβ εαν αγοράσεις καινουρια μηχανή , να δεις πως κουμπώνει πανω σου …. Εμένα στο υψος μου κ οπως ειναι η κατηγορία adv , 2 μηχανες μου ταίριαζαν, εργονομικά , το απλό 790adv και το Τ7 .. επειδη ομως παω συχνά Πάτρα κ θελω να κινούμαι γρήγορα πηρα το 790 που εχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη κ τελική ταχυτητα …
Διελεύσεις σε χωμάτινες διαδρομές για να παω σε παραλιες , τις βγάζει με άνεση ακομα κ με τα στοκ ελαστικά κ φορτωμένος κ με 2 ατομα
Τα αμορτισέρ σαφώς ειναι υποδυεστεΡα απο το 790r , πιο σκληρά χωρις ρύθμισεις απόσβεσης … ομως κ αυτο εαν θες το αναβαθμίζεις κ βαζεις την καλύτερη σειρά της Wp….
12.000 ευρω το πηρα με μια προσφορά εκπτωσης , κ ειμαι ευχαριστημένος
….
Παντως δεν ειμαι κ 35 χρόνων οποτε καθε μια ωρα σταματάω κανα δεκάλεπτο για να ισιωσω


Sent from my iPhone using Tapatalkο
 
Τελευταία επεξεργασία:

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
το καλυτερο ειναι να κανεις βολτα να δεις, εμενα μου αρεσει το νευρο του κτμ η δυναμη και το πως στριβει σε επαρχιακο ,στο χωμα τα περναει ολα αν και ασχετος εγω. ειναι παναλαφρο και σαν παπακι στην αθηνα. οσοι το πηραν για λιγο βολτα τρελαθηκαν, αλλα ολα αυτα ειναι σχετικα γιατι ο καθε ενας απο εμας το βλεπει διαφορετικα και οπως εχω ξαναπει η μοτο πρεπει πρωτα απ ολα να σου αρεσει να την γουσταρεις!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε βρίσκω λίγο υπερβολικό. Μέχρι τώρα οι αναρτήσεις του δεν έχουν δείξει αδυναμίες και ακούνε στις ρυθμίσεις αρκετά καλά και γνωρίζοντας τον Αντώνη (και όντας και πιο ελαφρύς απο μένα) και την χρήση που θελει να κάνει, δεν νομίζω να χρειαστεί σύντομα αλλαγή.
Δεν λέω ότι χρειάζεται αναρτήσεις, αλλά ότι αν χρειαστείς κάποτε να αναβαθμίσεις τις αναρτήσεις του, θα βάλεις wp...
Το ktm έχει τοπ αναρτηση
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν λέω ότι χρειάζεται αναρτήσεις, αλλά ότι αν χρειαστείς κάποτε να αναβαθμίσεις τις αναρτήσεις του, θα βάλεις wp...
Το ktm έχει τοπ αναρτηση
Το R μόνο.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Με 11.500-11.600 το πολύ με τα παζάρια σου(Ρίξε σύρμα και θα σου πω από που το πήρα και ποσο ) παίρνεις το Tuareg που τα κάνει όλα καλά για τα κυβικά του.
Και ταξίδι 120-140 και χώμα και καινούριο και 4 χρόνια εγγύηση και αρκετά και πλούσια ηλεκτρονικά.
Εγώ την έχω είμαι πολύ ευχαριστημένος και παρόλο τα 2.000 χιλιόμετρα που έχω γράψει σε 20 μέρες κάθε μέρα μου αρέσει και πιο πολύ.
Για σκληροπυρηνικά σε χώμα 200 + Κιλά γεμάτη δεν νομίζω ότι είναι αν και σε έμπειρα χέρια το μηχανάκι κάνει παπάδες και εκεί.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ζήσαμε(τε) 3 και 4 δεκαετίες με αναρτήσεις-σουμιεδες και καμιά αλλαγή λαδιών σε αυτές κάθε 2 χρόνια και τώρα κοιτάμε(τε) για αλλαγές μπροστινων σε καινούργια μηχανάκια των 15.000€.

Ευτυχώς που είμαι απενταρος και κουλομαριας παναιαμ και δεν έχω τέτοια προβληματα.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ζήσαμε(τε) 3 και 4 δεκαετίες με αναρτήσεις-σουμιεδες και καμιά αλλαγή λαδιών σε αυτές κάθε 2 χρόνια και τώρα κοιτάμε(τε) για αλλαγές μπροστινων σε καινούργια μηχανάκια των 15.000€.

Ευτυχώς που είμαι απενταρος και κουλομαριας παναιαμ και δεν έχω τέτοια προβληματα.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Άλλαξαν οι απαιτήσεις ....πρόοδος λέγεται όλο αυτό.
Υπάρχει και πολυ πληροφορία πλέον και αυτό καλο είναι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ζήσαμε(τε) 3 και 4 δεκαετίες με αναρτήσεις-σουμιεδες και καμιά αλλαγή λαδιών σε αυτές κάθε 2 χρόνια και τώρα κοιτάμε(τε) για αλλαγές μπροστινων σε καινούργια μηχανάκια των 15.000€.

Ευτυχώς που είμαι απενταρος και κουλομαριας παναιαμ και δεν έχω τέτοια προβληματα.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Πες τα τύπε, έμαθαν οι τραχανοπλαγιάδες τον πουρέ παστινακι και το ρεντουξιον της σάλτσας που μέχρι χτες ήταν κονσέρβα παλίρροια φασόλια.
 

ChrysN

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KTM Adv 790 ‘19
Καλησπέρα κ από μένα! Σίγουρα το καινούριο είναι καινούριο αλλά σαν κάτοχος του 790s σου λέω ότι δεν θέλω να κατέβω από την σέλα*. Το έχω ένα χρόνο, μεταχειρισμένο με 12.000km.
Συν σε ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο που μπορεί να χει κ προίκα άρα να σου βγει ακόμα πιο καλά, δεν χάνεις κ λεφτά τα πρώτα χρόνια αλλά πληρώνεις περισσότερο τόκο από ένα καινούριο για χρηματοδότηση. Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις.
Η καλύτερη συμβουλή πάντως είναι να τα δεις από κοντά και να τα οδηγήσεις για να δεις πιο σου ταιριάζει καλύτερα! Το ΚΤΜακι πάντως μόνο άβολο δεν θα το χαρακτήριζα! Ίσα ίσα κ είναι κ εξαιρετικά διασκεδαστικό κ απολαυστικό στην οδήγηση.

* προίκα θερμενόμενη σέλα
 
Τελευταία επεξεργασία:

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Άλλαξαν οι απαιτήσεις ....πρόοδος λέγεται όλο αυτό.
Υπάρχει και πολυ πληροφορία πλέον και αυτό καλο είναι.
Μαζί σου..... ΑΛΛΑ μου θυμίζει τους ceidαδες (φοιτητές μηχ η/υ) που έπαιρναν pc σταθερό , δηλαδή "χτιστό" 1,5 χιλιάρικο και πριν το παραλάβουν είχαν ήδη πάρει μεγαλύτερη ram και έξτρα ψύκτες.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν λέω ότι χρειάζεται αναρτήσεις, αλλά ότι αν χρειαστείς κάποτε να αναβαθμίσεις τις αναρτήσεις του, θα βάλεις wp...
Το ktm έχει τοπ αναρτηση
Όποιος αγοράζει μηχανή -τη σήμερον ημέρα- και αλλάζει αναρτήσεις αμέσως απλά έχει πάρει λάθος μηχανή (και δεν αναφέρομαι στην αλλαγή ενός ελατηρίου). Αντί να αλλάξει την ανάρτηση καλά θα κάνει να αλλάξει τη μηχανή.

Η WP δεν είναι θέσφατο, αν ήταν αντί για μοτοσυκλέτα θα αγοράζαμε WP και μετά θα βάζαμε και μια μηχανή από κάτω τους. Εκτός αν μαζευτήκαμε εδώ μέσα όλοι οι πολυπρωταθλητές που "ακούνε" τη διαφορά στα 3 κλικ στις ρυθμίσεις των αποσβέσεων. Αν υπάρχει ένας ανά δέκα εδώ μέσα... αμφιβάλλω (και βάλε κι εμένα μέσα στους εννέα). Αν θέλετε μπορώ να σας υποδείξω άτομα με μαμά V-Strom 1000 και μαμά NC700X (ναι εκείνο το παλιό) και τα δυο με στοκ αναρτήσεις και αν μπορεί απλά να τους ακολουθήσει οποιοδήποτε KTM με WP σε σφιχτά στροφιλίκια επαρχιακών θα του βγάλω το καπέλο (δύσκολο).
Ως γνωστόν.... δεν φταίει το μηχανάκι αν κάποιος δε μπορεί να το "πάει" και ανάποδα δε πάει μόνο του το μηχανάκι επειδή έχει γκάζια και WP.

Για να πω κι εγώ τη γνώμη μου στον Αντώνη antsoar

Σενάρια:
1. Δε θα δεις το φως το αληθινό με κανένα από τα δυο (ΚΤΜ vs APRILIA) αν έχω υποπτευθεί καλά τα θέλω σου.
Κάποιοι σου συστήσαν έξτρα μικρό μηχανάκι. Καμία μοτοσυκλέτα -αλλά καμία- δε μπορεί να κάνει το ίδιο καλά αυτό που μπορούν να κάνουν δυο διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Αυτό ήταν η πιο σοβαρή συμβουλή και πίστεψε με αν το δεύτερο είναι μικρό και σε καλά κατάσταση είναι από άποψη συντήρησης σαν να μην υπάρχει. Αν είναι δυο μεγάλα... πρέπει να το μπορεί η τσέπη σου.

2. Πάμε στο σενάριο όπου θέλεις να φύγεις από τον ασφάλτινο χαρακτήρα του Triumph και απλά να κάνεις λίγο περισσότερο χώμα, με περισσότερη ευκολία. Με τα test ride (και έχω κάνει πολλά) το μόνο που μπορείς να τσεκάρεις και να είναι αληθινό είναι ΑΝ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙΣ ΚΑΛΑ πάνω στη μηχανή, αν σου είναι εύκολη και αν σου αρέσουν τα φρένα της (το οποίο για μένα είναι πιο σημαντικό αν υπολογίζω σε μια μακροπρόθεσμη σχέση). Τα του μοτέρ είναι περίσσια.. δε χρειάζεται να οδηγήσεις για να εκβιάσεις έναν ενθουσιασμό. Πρέπει να ξέρεις πριν καλά-καλά καβαλήσεις ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ από τη μοτοσυκλέτα.

3. Μου αρέσει και.... τέλος! Θα συμφωνήσω, η ζωή είναι μικρή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όποιος αγοράζει μηχανή -τη σήμερον ημέρα- και αλλάζει αναρτήσεις απλά έχει πάρει λάθος μηχανή. Δε μιλάω για την αλλαγή ενός ελατηρίου.

Η WP δεν είναι θέσφατο, αν ήταν αντί για μοτοσυκλέτα θα αγοράζαμε WP και μετά θα βάζαμε και μια μηχανή από κάτω τους. Εκτός αν μαζευτήκαμε εδώ μέσα όλοι οι πολυπρωταθλητές που "ακούνε" τη διαφορά στα 3 κλικ στις ρυθμίσεις των αποσβέσεων. Αν υπάρχει ένας ανά δέκα εδώ μέσα... αμφιβάλλω (και βάλε κι εμένα μέσα στους εννέα). Αν θέλετε μπορώ να σας υποδείξω άτομα με μαμά V-Strom 1000 και μαμά NC700X (ναι εκείνο το παλιό) και τα δυο με στοκ αναρτήσεις και αν μπορεί απλά να τους ακολουθήσει οποιοδήποτε KTM με WP σε σφιχτά στροφιλίκια επαρχιακών θα του βγάλω το καπέλο (δύσκολο).
Ως γνωστόν.... δεν φταίει το μηχανάκι αν κάποιος δε μπορεί να το "πάει" και ανάποδα δε πάει μόνο του το μηχανάκι επειδή έχει γκάζια και WP.

Για να πω κι εγώ τη γνώμη μου στον Αντώνη antsoar

Σενάρια:
1. Δε θα δεις το φως το αληθινό με κανένα από τα δυο (ΚΤΜ vs APRILIA) αν έχω υποπτευθεί καλά τα θέλω σου.
Κάποιοι σου συστήσαν έξτρα μικρό μηχανάκι. Καμία μοτοσυκλέτα -αλλά καμία- δε μπορεί να κάνει το ίδιο καλά αυτό που μπορούν να κάνουν δυο διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Αυτό ήταν η πιο σοβαρή συμβουλή και πίστεψε με αν το δεύτερο είναι μικρό και σε καλά κατάσταση είναι από άποψη συντήρησης σαν να μην υπάρχει. Αν είναι δυο μεγάλα... πρέπει να το μπορεί η τσέπη σου.

2. Πάμε στο σενάριο όπου θέλεις να φύγεις από τον ασφάλτινο χαρακτήρα του Triumph και απλά να κάνεις λίγο περισσότερο χώμα, με περισσότερη ευκολία. Με τα test ride (και έχω κάνει πολλά) το μόνο που μπορείς να τσεκάρεις και να είναι αληθινό είναι ΑΝ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙΣ ΚΑΛΑ πάνω στη μηχανή, αν σου είναι εύκολη και αν σου αρέσουν τα φρένα της (το οποίο για μένα είναι πιο σημαντικό αν υπολογίζω σε μια μακροπρόθεσμη σχέση). Τα του μοτέρ είναι περίσσια.. δε χρειάζεται να οδηγήσεις για να εκβιάσεις έναν ενθουσιασμό. Πρέπει να ξέρεις πριν καλά-καλά καβαλήσεις ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ από τη μοτοσυκλέτα.

3. Μου αρέσει και.... τέλος! Θα συμφωνήσω, η ζωή είναι μικρή.
Μάλλον δεν έγινε κατανοητό όπως το έγραψα.
Δεν λέω ότι το Τουαρέγκ θέλει άλλες αναρτήσεις .
Λέω ότι αν χρειαστεί ανάρτηση κάποια στιγμή , για αναβάθμιση θα βαζαμε wp.
Και δεν χρειάζεται φυσικά να είσαι πρωταθλητής για να καταλάβεις την διαφορά μιας wp ανάρτησης σε όλες τις συνθήκες .

Αναλύουμε τα αυτονόητα ...σε λίγο θα πούμε ότι η κτμ κάνει χαζομάρα που βάζει wp....γιατί είναι άχρηστη για τον μέσο αναβατη
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μάλλον δεν έγινε κατανοητό όπως το έγραψα.
Δεν λέω ότι το Τουαρέγκ θέλει άλλες αναρτήσεις .
Λέω ότι αν χρειαστεί ανάρτηση κάποια στιγμή , για αναβάθμιση θα βαζαμε wp.
Και δεν χρειάζεται φυσικά να είσαι πρωταθλητής για να καταλάβεις την διαφορά μιας wp ανάρτησης σε όλες τις συνθήκες .

Αναλύουμε τα αυτονόητα ...σε λίγο θα πούμε ότι η κτμ κάνει χαζομάρα που βάζει wp....γιατί είναι άχρηστη για τον μέσο αναβατη
Η ΚΤΜ βάζει WP γιατί είναι δικές της και σίγουρα δε κάνει χαζομάρα. Ξέρω όμως πολλούς που κάνουν χαζομάρα γιατί αγοράζουν μια μηχανή επειδή έχει WP χωρίς να το έχουν ανάγκη.

Για να καταλάβεις τη διαφορά μιας ποιοτικής ανάρτησης σε σχέση με έναν σουμιέ ναι... δε χρειάζεται να είσαι πρωταθλητής. Για να καταλάβεις το εύρος των δυνατοτήτων της όμως χρειάζεται να είσαι πρωταθλήτης ή έστω να ασχολείσαι σοβαρά με αυτό που κάνεις.

Δεν είμαι σίγουρος ότι συζητάμε αυτονόητα πράγματα. Αποδεδειγμένο πολλάκις.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Άλλαξαν οι απαιτήσεις ....πρόοδος λέγεται όλο αυτό.
Υπάρχει και πολυ πληροφορία πλέον και αυτό καλο είναι.
Εεε εντάξει.. μπορείς να το πεις πρόοδο όλο αυτό...η άλλη όψη του νομίσματος όμως...γιατί πάντα υπάρχουν οι δύο όψεις...
Λέγεται.. υπερκαταναλωτισμός και πλήρης αποδοχή του μάρκετινγκ..!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και πάλι σωστή άκρη δεν θα βγάλει, αλλά είναι μια αρχή
Εγώ αυτές τις γνώμες ότι είναι σκληρό κλπ, δεν τις καταλαβαίνω.
Μιλάμε για τις καλύτερες αναρτήσεις που υπάρχουν .
Αν πάρει Τουαρέγκ, η πρώτη αναβάθμιση που θα κάνει είναι να βάλει wp....
Η wp και κάθε εταιρεία ακόμα και η ohlins βγάζει σειρές. Όπως η bmw βγάζει το 310r και βγάζει και το 1250gs.

Πραγματι η wp βγάζει Καλές αναρτήσεις. Και στο 450 που είχα και στο lc4 ποτέ δεν σκέφτηκα πως θα ήθελα κάτι καλύτερο.

Πρόχειρα όμως σκέφτομαι και το ttr600 που είχα με ένα paioli βαρβατο μπροστά και ένα ohlins πίσω (μαμά αναρτήσεις) ήταν πραγματικα εξαιρετικες και επίσης δεν θα χρειαζόμουν ποτέ αναβάθμιση.

Αυτο που πρέπει να αναλογιστουμε είναι πως οι εταιρείες αναρτήσεων προμηθευτούν μια ανάρτηση και από πίσω κρύβεται μια ολόκληρη ομάδα μηχανικών που θα σεταρουν και θα στήσουν και θα μικρό ρυθμίσουν και θα παραμετροποιησουν την ανάρτηση με εξαντλητικες δοκιμές. Είναι ολόκληρη επιστήμη.

Οι αναρτήσεις του Tuareg είναι full ρυθμιζόμενες της kayaba. Δεν βρίσκω προσωπικά τον λόγο να θεωρήσω a priori πως οι αναρτήσεις αυτές θα είναι κακές η μέτριες. Αν στη πράξη αποδειχτεί αυτό το συζητάμε. Η aprilia όμως δεν έχει δείξει στην ιστορία της να εξοπλίζει τις μοτοσυκλέτες με κακές αναρτήσεις μάλλον το αντίθετο!

Και yss πάντως να ήταν οι αναρτήσεις που λέει ο λόγος πρώτα θα τεσταρα και μετά θα απερριπτα. Δεν κρατάει η wp και η ohlins ένα μαγικό ραβδί να κάνουν αυτές μόνο καλές αναρτήσεις. Υπάρχουν μεγαθήρια όπως η kayaba και μικρότερες εταιρείες όπως η Marzocchi για παράδειγμα που έχουν βγάλει αναρτήσεις εκπληκτικές.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μαζί σου..... ΑΛΛΑ μου θυμίζει τους ceidαδες (φοιτητές μηχ η/υ) που έπαιρναν pc σταθερό , δηλαδή "χτιστό" 1,5 χιλιάρικο και πριν το παραλάβουν είχαν ήδη πάρει μεγαλύτερη ram και έξτρα ψύκτες.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Ε ναι!!!
Αφού τους είχαν πείσει, "γνώστες" του αντικειμένου ότι δεν θα τους καλύπτει......
Παίζει παντού αυτό!!!!!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όποιος αγοράζει μηχανή -τη σήμερον ημέρα- και αλλάζει αναρτήσεις αμέσως απλά έχει πάρει λάθος μηχανή (και δεν αναφέρομαι στην αλλαγή ενός ελατηρίου). Αντί να αλλάξει την ανάρτηση καλά θα κάνει να αλλάξει τη μηχανή.

Η WP δεν είναι θέσφατο, αν ήταν αντί για μοτοσυκλέτα θα αγοράζαμε WP και μετά θα βάζαμε και μια μηχανή από κάτω τους. Εκτός αν μαζευτήκαμε εδώ μέσα όλοι οι πολυπρωταθλητές που "ακούνε" τη διαφορά στα 3 κλικ στις ρυθμίσεις των αποσβέσεων. Αν υπάρχει ένας ανά δέκα εδώ μέσα... αμφιβάλλω (και βάλε κι εμένα μέσα στους εννέα). Αν θέλετε μπορώ να σας υποδείξω άτομα με μαμά V-Strom 1000 και μαμά NC700X (ναι εκείνο το παλιό) και τα δυο με στοκ αναρτήσεις και αν μπορεί απλά να τους ακολουθήσει οποιοδήποτε KTM με WP σε σφιχτά στροφιλίκια επαρχιακών θα του βγάλω το καπέλο (δύσκολο).
Ως γνωστόν.... δεν φταίει το μηχανάκι αν κάποιος δε μπορεί να το "πάει" και ανάποδα δε πάει μόνο του το μηχανάκι επειδή έχει γκάζια και WP.
Εεε εντάξει.. μπορείς να το πεις πρόοδο όλο αυτό...η άλλη όψη του νομίσματος όμως...γιατί πάντα υπάρχουν οι δύο όψεις...
Λέγεται.. υπερκαταναλωτισμός και πλήρης αποδοχή του μάρκετινγκ..!!!!
:hlb:
 
Top Bottom