Καιρός να πατήσω χώμα!

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Το Σάββατο 1 Απρίλη ή Την Κυριακή 2, εάν δεν βρέχει, θα ήθελα να πατήσω χώμα.
Θα με ενδιέφεραν χωμάτινοι δασικοί δρόμοι και όχι μονοπάτια. Για κάποιο λόγο ο Υμηττός, μου προκαλεί μια ασφάλεια, οπότε δεν θα έλεγα όχι στο να πάμε από Παπάγο - Κορωπί για παράδειγμα. Είναι ο μόνος πατημένος δασικός που ξέρω, για αυτό το λέω. Εάν κάποιος ξέρει κάτι αντίστοιχο, ακολουθώ με πάρα πολύ ευχαρίστηση. Υπάρχει και ένα μέρος που μαζεύονται για motocross στον Βύρωνα, αλλά δεν ξέρω πως πάμε.
Δεν με νοιάζει να κάνω δύσκολα περάσματα, δεν έχω να αποδείξω κάτι, είμαι παντελώς άσχετος. :cool: Θέλω απλά να δω πως είναι η αίσθηση στο χώμα.

Κατανοώ πως κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι "βαρετό" για κάποιον έμπειρο, οπότε αν δεν υπάρχουν συμμετοχές, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

edit: To κάνουμε για Κυριακή, για να έχουμε το Σάββατο ελεύθερο που είναι ανοιχτά και τα μαγαζιά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Το Σάββατο 1 Απρίλη ή την Κυριακή 2, εάν δεν βρέχει, θα ήθελα να πατήσω χώμα.
Θα με ενδιέφεραν χωμάτινοι δασικοί δρόμοι και όχι μονοπάτια. Για κάποιο λόγο ο Υμηττός, μου προκαλεί μια ασφάλεια, οπότε δεν θα έλεγα όχι στο να πάμε από Παπάγο - Κορωπί για παράδειγμα. Είναι ο μόνος πατημένος δασικός που ξέρω, για αυτό το λέω. Εάν κάποιος ξέρει κάτι αντίστοιχο, ακολουθώ με πάρα πολύ ευχαρίστηση. Υπάρχει και ένα μέρος που μαζεύονται για motocross στον Βύρωνα, αλλά δεν ξέρω πως πάμε.
Δεν με νοιάζει να κάνω δύσκολα περάσματα, δεν έχω να αποδείξω κάτι, είμαι παντελώς άσχετος. :cool: Θέλω απλά να δω πως είναι η αίσθηση στο χώμα.

Κατανοώ πως κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι "βαρετό" για κάποιον έμπειρο, οπότε αν δεν υπάρχουν συμμετοχές, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
εγω το βλέπω πάντως ;)
We’ll be in touch
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve