Καλές οι βόλτες στα βουνά αλλα θέλουν προσοχή.

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
ts8
dl650
Εμπειρος off-road rider, αλλα το κακό δεν αργεί να γίνει.
Δυσκολο τερεν, βαριά μηχανή και μια λάθος εκτίμηση.
 
Κι έτσι, είναι άλλη μία φορά που επιβεβαιώνεται το ρητό : ''Ποτέ μόνος στο βουνό'' ...
 
δεν καταλαβαινει τπτ Πεδρο. Ενα βουνο μονος του.
 
Άμα πει κάποιος δεν αξίζει και βρείτε να πάτε αλλού θα πέσουνε να τον φάνε και θα χουμε 300 σελίδες ποστ, όπως το νορντ καπ. Ας το να πάει στο διάολο... :roflmao:
 
Τό μόνος στο βουνό είναι ένα ποτήρι που ο καθένας το πίνει μόνος του.
 
Δεν αξίζει ούτε το νορντκαπ ούτε το βουνό.
 
Κίνηση,πτωσουλα..τελικά αξίζει;
Εν τω μεταξύ ρε μπρο αλήθεια, επειδή ο χαρλεάς δεν ξέρει να οδηγήσει φταίει η κίνηση η το βουνό; Ο άλλος ο τύπος που έκοψε την φουρκέτα από το γρασίδι στο εσωτερικό τι είχε στο μυαλό του;
 
Εν τω μεταξύ ρε μπρο αλήθεια, επειδή ο χαρλεάς δεν ξέρει να οδηγήσει φταίει η κίνηση η το βουνό; Ο άλλος ο τύπος που έκοψε την φουρκέτα από το γρασίδι στο εσωτερικό τι είχε στο μυαλό του;
Εν τω μεταξύ ρε μπρο αλήθεια, επειδή ο χαρλεάς δεν ξέρει να οδηγήσει φταίει η κίνηση η το βουνό; Ο άλλος ο τύπος που έκοψε την φουρκέτα από το γρασίδι στο εσωτερικό τι είχε στο μυαλό του;
δεν ειπα αυτο γιαννη οτι φταιει η κινηση,αλλα σαν συνολικη εικονα αν πραγματικα ευχαριστιεται καποιος οδηγηση..
Αν αξίζει τι;;;
οτι ειπα στον γιαννη
Άμα πει κάποιος δεν αξίζει και βρείτε να πάτε αλλού θα πέσουνε να τον φάνε και θα χουμε 300 σελίδες ποστ, όπως το νορντ καπ. Ας το να πάει στο διάολο... :roflmao:
:p:p:p:p
 
δεν ειπα αυτο γιαννη οτι φταιει η κινηση,αλλα σαν συνολικη εικονα αν πραγματικα ευχαριστιεται καποιος οδηγηση..

οτι ειπα στον γιαννη

:p:p:p:p
Σε γενικές γραμμές το ξαναείπαμε όπου έχει πάρα πολύ κόσμο δεν αξίζει θες να πας πήγαινε Σεπτέμβριο
 
Σε γενικές γραμμές το ξαναείπαμε όπου έχει πάρα πολύ κόσμο δεν αξίζει θες να πας πήγαινε Σεπτέμβριο
η μετζελερ με τα τουρανς εχει κανει και αρχες οκτωβρη παρουσιαση στα μερη και γενικως πληθαινουν τα ταξιδιωτικα οκτωβριου στις αλπεις
 
η μετζελερ με τα τουρανς εχει κανει και αρχες οκτωβρη παρουσιαση στα μερη και γενικως πληθαινουν τα ταξιδιωτικα οκτωβριου στις αλπεις
Μπαν στις Άλπεις

Μπαν παντού
 
η μετζελερ με τα τουρανς εχει κανει και αρχες οκτωβρη παρουσιαση στα μερη και γενικως πληθαινουν τα ταξιδιωτικα οκτωβριου στις αλπεις
Και Πάσχα που πέρασα πέρυσι στην περιοχή, κούκλα ήταν.
Να ανεβαίνεις Τρίκορφο μόνος σου, αξία ανεκτιμητη
 
Screenshot-20230704-110358-Chrome.jpg
 
Μπαν λέμε, θα έχει κόσμο τώρα
 
όπΧοιου του μέλει να πνιγεί ποτέ του δε μπεθαίνει
STaRXi:sas όλα.
Άμα είναι να ζεις με το φόβο γμτ
 
Εντωμεταξύ στο Triglav που εγραψε ο XR Maniac δεν υπαρχει ψυχη.
:p
 
Τελευταία επεξεργασία:
Back
Top Bottom