Καλιμπρα και αλουμινενιο πλαισιο

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εχουμε βρει με τον αδερφο μου απο φιλο του (φιλο, οχι γνωστο) ενα μηχανακι κουκλι του 2003. Το παλικαρι ειχε ενα ατυχημα (επεσε πανω σε αμαξι που σταματησε αποτομα, χαζευε και λιγο, επεσε με αρκετα) και αποφασισε να παρατησει το αθλημα. Φυσικα η ασφαλιστικη δεν καλυπτει τιποτα καθως η υπαιτιοτητα ηταν κυριως δικη του.
Εχει επισκευασει το μηχανακι απο τις ζημιες που επαθε (καινουρια καλαμια γιατι ειχαν στραβωσει, γενικη επισκευη μπροστινου, φαναρια, πλαστικα κτλ) αλλα λεει οτι μαλλον θελει καλιμπρα. Οντως, μετρωντας το μεταξονιο αλλα και αλλες αποστασεις απο μπροστινο τροχο προς σταθερα σημεια (προχειρη μεθοδος αλλα κατι δειχνει) βλεπουμε να λειπουν καποια εκατοστα (2εκ στο μεταξονιο).

Το παλικαρι ξαναλεω ειναι φιλος, δεν παει να κρυψει κατι, ισα ισα που το ξεραμε το σκηνικο οπως εγινε. Ελα ομως που το μηχανακι ειναι κουκλι και το λιγουρευομαστε... Και το ξερουμε και το εχει προσεγμενο , και εκατσε και το συμμαζεψε επειδη το λατρευει.

Η ερωτηση λοιπον ειναι η εξης. Το πλαισιο ειναι αλουμινιο. Δεν φαινονται πουθενα εμφανεις στρεβλωσεις οποτε αν εχει παρει καπου μαλλον ειναι στον λαιμο. Το μηχανακι αν το βγαλει βολτα καποιος δεν τραβαει αριστερα/δεξια, αλλα οπως ειπα βλεπουμε οτι λειπουν 2εκ στο μεταξονιο.

Ειναι αξιοπιστη μια επισκευη σε καλιμπρα σε πλαισιο αλουμινιου, σε επωνυμο συνεργειο εννοεται, πχ Παπουτσα? Δεν μιλαμε για 200αρες στην εθνικη και μαλλον μιλαμε για καποιες μοιρες στο λαιμο. Πιστευετε οτι αξιζει / ειναι ασφαλης μια τετοια επισκευη? Και εαν γνωριζετε περιπου για τι κοστος μιλαμε γιατι δεν εχω ξαναασχοληθει με το αντικειμενο...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα πρότεινα να κάνετε πρώτα μία μέτρηση του πλαισίου στο Μοτοσερτ και μετά βλέπετε τι θα κάνετε.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οσο κουκλι και να ειναι, αν δεν μιλαμε για κατι εξαιρετικα σπανιο, μαλλον υπαρχουν τοσες επιλογες που δεν αξιζει να ασχοληθεις. Τωρα μπακαλιστικα, αν δε μπει στην καλιμπρα δεν μπορεις να ξερεις τι εχει παρει και ποσο, αλλα με ισιωμα αλουμινενιου πλαισιου δε θα ασχολιομουν καν, δεν θα εχει ποτε τις ιδιες μηχανικες αντοχες. Αν θελετε να ασχοληθειτε ομως και ειναι σε τοσο καλη κατασταση το υπολοιπο, μπορειτε απλα να αλλαξετε πλαισιο, δεν ειναι τοοοοοσο πολυ δουλεια οσο ακουγεται.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eννοειται πως θα μετρηθει πρωτα, ουτως ή αλλως και στην καλιμπρα να παει πρωτα μετριεται.

Δεν μιλαμε για σπανιο μοντελο, αλλα για πολυ χαμηλη τιμη μιας και πρακτικα το παιδι μας το χαριζει...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πλαισιο δε μπορειτε να βρειτε; Αν ναι και η καλυμπρα βγαλει στραβο το πλαισιο, σε ενα σκ κανετε φουλ τρανσπλαντ.

Για τι μηχανακι μιλαμε;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πλαισιο δε μπορειτε να βρειτε; Αν ναι και η καλυμπρα βγαλει στραβο το πλαισιο, σε ενα σκ κανετε φουλ τρανσπλαντ.

Για τι μηχανακι μιλαμε;
ΣΚ είναι πολύ...
Σε ένα bros 650 το έκανα σε περίπου 12 ώρες... ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Και τσίπουρο με καλό μεζέ στο ενδιάμεσο, πεστα ολα...
Μπααααααα....
Δεν πίναμε τσίπουρα τοτες....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Χοντρικα παντως, αν οι μετρησεις ειναι περιπου σωστες, 2εκ ερχεται ο τροχος πιο πισω σε στριτ μηχανακι με 2 μοιρες καστερ γωνια λιγοτερο, που ειναι παρα πολυ, θα πρεπει να το νιωθεις στην οδηγηση. Περα απο μετρησεις, το μηχανακι το κανατε βολτα;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Χοντρικα παντως, αν οι μετρησεις ειναι περιπου σωστες, 2εκ ερχεται ο τροχος πιο πισω σε στριτ μηχανακι με 2 μοιρες καστερ γωνια λιγοτερο, που ειναι παρα πολυ, θα πρεπει να το νιωθεις στην οδηγηση. Περα απο μετρησεις, το μηχανακι το κανατε βολτα;
Ναι το καναμε βολτα, δεν τραβαει ουτε δειχνει κατι αλλο. Δεν το βγαλαμε εθνικη βεβαια να πιασουμε υψηλες ταχυτητες.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αμα δεν φαινεται περιεργο στην οδηγηση, ειναι καλο σημαδι. Τσεκαρετε στην περιοχη του λαιμου για τσακισματα, κυματωσεις στο υλικο που δειχνουν στραβωμα. Αν δεν εχει κατι εκει και δεν κανει και περιεργα στο δρομο το πιθανοτερο να ειναι οκ απο πλαισιο. Εξ αλλου, και λιγο να χανει, τα πλαισια εχουν ανοχες μεχρι ενα βαθμο, δεν ειναι παντα 100% ισια. Τελικα τι μηχανακι ειναι; Γιατι αμα δεν ειναι σβκ, τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν φαινεται τσακισμα/κυμματισμοι πουθενα.

Ενα CBR600F4.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Καλο ειναι να το μετρησετε, αλλα αν δεν καταλαβατε κατι στην οδηγηση, το πιθανοτερο ειναι να μην εχει παρει το πλαισιο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν μπορείτε λογικά μόνοι σας να κάνετε σωστές μετρήσεις για στραβωμα πλαισίου. Γνωρίζετε εργοστασιακά το μεταξόνιο με την πίσω ρόδα σε ποια θέση των ρεγουλατορων μετριέται? Δεν ξέρω αν είναι αφελής η ερώτηση μου αλλά μου φαίνονται πολλά τα 2 εκατοστά και υποθέτω το αλουμίνιο θα είχε κάνει κρακ προτού στραβώσει τόσο.

Θα έλεγα κι εγώ πως μια μέτρηση επαγγελματική (motocert πχ) είναι η πρώτη και ασφαλής λύση να πάρεις ένα χαρτί με μετρήσεις και ακριβώς ποια απόκλιση υπάρχει αν υπάρχει και μετά αποφασίζετε.

Αν όπως λες είναι τσάμπα η μηχανή την παίρνεις όπως και να χει και βρίσκετε και ένα ρεταλι cbrε άθικτο πλαισιο και χτίζετε μια μηχανή με τα υπόλοιπα κομμάτια spare και έχετε μια μηχανή για 20 χρόνια.
 
Top Bottom