Μια χαρα μπορουν να λειπουν 2 εκ. απο το μεταξονιο χωρις εμφανη δια γυμνου οφθαλμου ζημια του πλαισιου, δεδομεου της γωνιας καστερ και οτι αυτο μετριεται χαμηλα στους αξονες τους τροχους αν η ζημια στο πλαισιο μπορει να ειναι (ή και) στον λαιμο Επισης μπορει να εχει παρει (και) ο αξονας του σταυρουΔεν μπορείτε λογικά μόνοι σας να κάνετε σωστές μετρήσεις για στραβωμα πλαισίου. Γνωρίζετε εργοστασιακά το μεταξόνιο με την πίσω ρόδα σε ποια θέση των ρεγουλατορων μετριέται? Δεν ξέρω αν είναι αφελής η ερώτηση μου αλλά μου φαίνονται πολλά τα 2 εκατοστά και υποθέτω το αλουμίνιο θα είχε κάνει κρακ προτού στραβώσει τόσο.
Το μεταξονιο ειναι συγκεκριμενο οταν η αλυσιδα ειναι καινουρια με συγκεκριμενο αριθμο κρικων και με συγκεκριμενα γραναζια τελικης μεταδοσης που οριζονται απο το εργοστασιο Νομιζω λοιπον οτι οι ρεγουλατοροι σε μια καινουρια μοτο ειναι λιγο πιο μπροστα απο την μεση της διαδρομης τους ετσι ωστε και το περιθωριο ρυθμισης προς τα πισω να υπαρχει οσο φθειρεται η αλυσιδα αλλα και το περιθωριο να ερθουν μπροστα ωστε να μπορει να βγει και να μπει ευκολα ο τροχος
Αρα αν τα 2 εκ λειπουν λογω θεσης των ρεγουλατορων τοτε αυτοι θα ειναι τερμα μπροστα
Τελευταία επεξεργασία: