Καλιμπρα και αλουμινενιο πλαισιο

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν μπορείτε λογικά μόνοι σας να κάνετε σωστές μετρήσεις για στραβωμα πλαισίου. Γνωρίζετε εργοστασιακά το μεταξόνιο με την πίσω ρόδα σε ποια θέση των ρεγουλατορων μετριέται? Δεν ξέρω αν είναι αφελής η ερώτηση μου αλλά μου φαίνονται πολλά τα 2 εκατοστά και υποθέτω το αλουμίνιο θα είχε κάνει κρακ προτού στραβώσει τόσο.
Μια χαρα μπορουν να λειπουν 2 εκ. απο το μεταξονιο χωρις εμφανη δια γυμνου οφθαλμου ζημια του πλαισιου, δεδομεου της γωνιας καστερ και οτι αυτο μετριεται χαμηλα στους αξονες τους τροχους αν η ζημια στο πλαισιο μπορει να ειναι (ή και) στον λαιμο Επισης μπορει να εχει παρει (και) ο αξονας του σταυρου
Το μεταξονιο ειναι συγκεκριμενο οταν η αλυσιδα ειναι καινουρια με συγκεκριμενο αριθμο κρικων και με συγκεκριμενα γραναζια τελικης μεταδοσης που οριζονται απο το εργοστασιο Νομιζω λοιπον οτι οι ρεγουλατοροι σε μια καινουρια μοτο ειναι λιγο πιο μπροστα απο την μεση της διαδρομης τους ετσι ωστε και το περιθωριο ρυθμισης προς τα πισω να υπαρχει οσο φθειρεται η αλυσιδα αλλα και το περιθωριο να ερθουν μπροστα ωστε να μπορει να βγει και να μπει ευκολα ο τροχος
Αρα αν τα 2 εκ λειπουν λογω θεσης των ρεγουλατορων τοτε αυτοι θα ειναι τερμα μπροστα
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
κάποτε έγινε προσπαθεια να ισιώσει ένα ΖΧ7R
και το πλαίσιο έσπασε σαν αγγούρι
Για μένα μέτρηση πριν την αγορά
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
... σε κάθε περίπτωση το CBR F4 είναι ένα καταπληπτικό all round μοτό, με ένα απίθανα εύστροφο μοτέρ.
Κατά τα άλλα ,όντως 2 εκατοστά έλλειμα χωρίς κάποιες έστω αμυδρά ορατές ενδείξεις, εκτιμώ δύσκολο...
Το τόπικ έχει και "ακαδημαϊκό" χαρακτήρα, οπότε οι περαιτέρω ενημερώσεις για τις διαπιστώσεις θα είναι χρήσιμες.
/// Β
 
Top Bottom