Libero_mac
Μέλος
- Όνομα
- Μανώλης
- Μοτό
- F800GS
Είναι σωστό αυτό που λες Θανάση και αυτή ήταν η αρχική σκέψη. Υπάρχει το σημαντικό πλεονέκτημα της "αορατότητας". Όμως υπάρχουν τα εξής "προβλήματα" (και γι' αυτό δεν επιλέχθηκε). 1. Θα έχεις ροή λαδιού στην περιοχή, αλλά όχι άμεσο ψεκασμό πάνω στα πηνία που είναι και το ζητούμενο. 2. Θα πρέπει η τρύπα να είναι αρκετά μικρή ώστε να μην πέσει η πίεση του λαδιού, αλλά και ικανή ώστε να έχεις και επαρκή ποσότητα. Αν για κάποιο λόγο σου βγει λίγο μεγαλύτερη δεν έχεις δυνατότητα διόρθωσης. Κοινώς δεν μπορείς εύκολα να πειραματιστείς. Πιθανόν και να λειτουργήσει άψογα. Μόνο το πείραμα θα το δείξει. Αυτό που χρησιμοποιήθηκε στη δική μου μηχανή ήταν ένα ρακόρ με σωληνάκι υψηλής από φρένα. Θα μπορούσε νομίζω να είναι και πιο εφαρμοστό πάνω στο καπάκι, ώστε να μην προεξέχει τόσο. Θα ήταν και πιο "ευπαρουσίαστο". Η αλήθεια είναι ότι έγινε η "πατέντα" αυτή πειραματικά για να δούμε αν λειτουργεί με σκοπό να φτιάξουμε αργότερα ένα πιο εφαρμοστό. Τελικά έμεινε, κάπως το συνήθισα και έπαψα να ασχολούμαι. Κάποια στιγμή σε μελλοντικό χρόνο θα το αντικαταστήσω με κάτι πιο "μαζεμένο". Πάνω στην ίδια φιλοσοφία (εφόσον συνεχίζει να δουλεύει).όπως έγραψα και παραπάνω θα μπορούσε να γίνει μια μικρή τρύπα εσωτερικά στο καπάκι ώστε να περνάει λάδι
στο χώρο των πηνίων χωρίς εξωτερικό σωληνάκι.