Καμμένα Πηνια f800 gs

Libero_mac

Μέλος
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
F800GS
όπως έγραψα και παραπάνω θα μπορούσε να γίνει μια μικρή τρύπα εσωτερικά στο καπάκι ώστε να περνάει λάδι
στο χώρο των πηνίων χωρίς εξωτερικό σωληνάκι.
Είναι σωστό αυτό που λες Θανάση και αυτή ήταν η αρχική σκέψη. Υπάρχει το σημαντικό πλεονέκτημα της "αορατότητας". Όμως υπάρχουν τα εξής "προβλήματα" (και γι' αυτό δεν επιλέχθηκε). 1. Θα έχεις ροή λαδιού στην περιοχή, αλλά όχι άμεσο ψεκασμό πάνω στα πηνία που είναι και το ζητούμενο. 2. Θα πρέπει η τρύπα να είναι αρκετά μικρή ώστε να μην πέσει η πίεση του λαδιού, αλλά και ικανή ώστε να έχεις και επαρκή ποσότητα. Αν για κάποιο λόγο σου βγει λίγο μεγαλύτερη δεν έχεις δυνατότητα διόρθωσης. Κοινώς δεν μπορείς εύκολα να πειραματιστείς. Πιθανόν και να λειτουργήσει άψογα. Μόνο το πείραμα θα το δείξει. Αυτό που χρησιμοποιήθηκε στη δική μου μηχανή ήταν ένα ρακόρ με σωληνάκι υψηλής από φρένα. Θα μπορούσε νομίζω να είναι και πιο εφαρμοστό πάνω στο καπάκι, ώστε να μην προεξέχει τόσο. Θα ήταν και πιο "ευπαρουσίαστο". Η αλήθεια είναι ότι έγινε η "πατέντα" αυτή πειραματικά για να δούμε αν λειτουργεί με σκοπό να φτιάξουμε αργότερα ένα πιο εφαρμοστό. Τελικά έμεινε, κάπως το συνήθισα και έπαψα να ασχολούμαι. Κάποια στιγμή σε μελλοντικό χρόνο θα το αντικαταστήσω με κάτι πιο "μαζεμένο". Πάνω στην ίδια φιλοσοφία (εφόσον συνεχίζει να δουλεύει).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν ξέρω πάντως αν είναι τόσο αντιαισθητικο. Αν βάλεις και τα κάγκελα γύρω γύρω πολλοι θα το δουν λίγοι θα το σπουδαιολογησουν.

Εξάλλου λες πως έχεις κάνει μια ροικη στη κεφαλή μαζί με άγριους εκκεντροφόρους και το κατεβάζεις σε κόντρες να βγάζεις μεροκαμματο! Και χρειάζεται καλύτερη λίπανση το εργαλείο γιατί είναι πολλά τα άλογα. Και απευθείας θα παίρνεις και μπράβο.. :roflmao:
 

Libero_mac

Μέλος
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
F800GS
το δικό σου είναι πολύ καλύτερο απο αυτό :



Άρα και άλλοι έχουν σκεφτεί την πατέντα. Δεν είναι το δικό σου να υποθέσω... Βλέπω στο συγκεκριμένο, έχουν καλυφθεί και οι λαιμοί της εξάτμισης με θερμομονωτικό υλικό για έξτρα προστασία!
 

Libero_mac

Μέλος
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
F800GS
Δεν ξέρω πάντως αν είναι τόσο αντιαισθητικο. Αν βάλεις και τα κάγκελα γύρω γύρω πολλοι θα το δουν λίγοι θα το σπουδαιολογησουν.

Εξάλλου λες πως έχεις κάνει μια ροικη στη κεφαλή μαζί με άγριους εκκεντροφόρους και το κατεβάζεις σε κόντρες να βγάζεις μεροκαμματο! Και χρειάζεται καλύτερη λίπανση το εργαλείο γιατί είναι πολλά τα άλογα. Και απευθείας θα παίρνεις και μπράβο.. :roflmao:
Βαγγέλη κάτι άσχετο με το συγκεκριμένο post. Βλέπω ότι είσαι και κάτοχος ενός 300 Rally. Είσαι ευχαριστημένος; Το σκέφτομαι ως 2ο μηχανάκι για καμιά εντουροβόλτα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη κάτι άσχετο με το συγκεκριμένο post. Βλέπω ότι είσαι και κάτοχος ενός 300 Rally. Είσαι ευχαριστημένος; Το σκέφτομαι ως 2ο μηχανάκι για καμιά εντουροβόλτα
Αν και είμαι όντως κάτοχος λίγες μόνο μέρες δεν έχω κανένα λόγο να μην σου απαντήσω θετικά. Θα βρεις πολλές πληροφορίες στο σχετικό νήμα που έχουμε για τα 300 rally. Δεν έχει το τρελό γκάζι,ένα πολιτικό 300 είναι αλλά είναι αυτό που θες θα το αγαπήσεις.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Άρα και άλλοι έχουν σκεφτεί την πατέντα. Δεν είναι το δικό σου να υποθέσω... Βλέπω στο συγκεκριμένο, έχουν καλυφθεί και οι λαιμοί της εξάτμισης με θερμομονωτικό υλικό για έξτρα προστασία!
όχι δεν είναι δικό μου , και αυτό με τις εξατμίσεις έχω τη γνώμη ότι δεν κάνει τίποτε επειδή τα πηνία περιβάλλονται από το περιστρεφόμενο βολάν οπότε είναι μάλλον
αδύνατον να γίνει διάχυση της θερμότητας στα πηνία.
 

Libero_mac

Μέλος
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
F800GS
όχι δεν είναι δικό μου , και αυτό με τις εξατμίσεις έχω τη γνώμη ότι δεν κάνει τίποτε επειδή τα πηνία περιβάλλονται από το περιστρεφόμενο βολάν οπότε είναι μάλλον
αδύνατον να γίνει διάχυση της θερμότητας στα πηνία.
Τη δική σου γνώμη είχα κι εγώ. Όμως ο Γιάννης ο Σαλονικιός που μου επαναπρογραμμάτισε την ECU και έχει ασχοληθεί πολύ με BMW και ειδικά αυτό το μοντέλο, επιμένει ότι η θερμότητα που παράγεται από τους λαιμούς καθώς ανεβαίνει προς τα πάνω, θερμαίνει όλη τη δεξιά μεριά και συμβάλει πολύ στην υπερθέρμανση των πηνίων. Αυτός συστήνει τη μόνωση των λαιμών ως μέσο αντιμετώπισης του προβλήματος. Δική του άποψη είναι. Δε μου φαίνεται όμως και τόσο παράλογο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom