Καμμένα Πηνια f800 gs

Lupo1928

Μέλος
Όνομα
Νικος
Μοτό
F800 GS
Καλησπέρα. Είμαι κάτοχος ενός f800gs 2008 με 68000km
Πρόσφατα γυρνώντας από ένα τριήμερο Παρνασσό, Γκιώνα , Βαρδούσια στην εθνική και λίγο πριν στριψω για το σπίτι σταμάτησαν να δουλεύουν όλα τς ηλεκτρολογικά της μηχανής ( δείκτες ταχύτητας ,trip computer, φώτα ,φλας) το μηχανάκι δούλευε κανονικότατα αν και τον τελευταίο καιρό μου φαινόταν αρκετά πιο αργό από ότι είχα συνηθίσει.φτανω σπίτι σβήνω και μετά δεν έπαιρνε μπρος . Μετά απο τις ευχαριστιεσ στις ανώτερες δυνάμεις που δεν με άφησε το καλοκαίρι στα βουνά της Ρουμάνιας ή του Μαυροβούνιου ή της Αλβανίας όπου πήγα Καλώ οδική πάει συνεργείο και μόλις πάει να του δώσει ρεύμα αρχίζει να μυρίζει Καμμένο . Φεύγει για ηλεκτρολόγο διάγνωση καμμένα πηνια ! Όχι απλά καμμένα κάρβουνο (τα είδα) και ο ανόρθωτης στα τελευταία του μου είπε! Έκανε περίελξη στα Πηνια να μην τα πολυλογώ το μηχανάκι είναι σαν να του βάλαμε συν 10 άλογα πάει σφαίρα . Έχω 2 ερωτήσεις 1)Πόσοι είμαστε εδώ μέσα τουλάχιστον που έχουν κάψει πηνιΑ στα 800αρια τους; 2) Εχοντας αποκλείσει την λύση της μαμάς bmw (πακέτο πηνια βολάν με μεγαλύτερες τρύπες για καλύτερη ψύξη των πηνιων και Επειδή το Πάσχα σκέφτομαι να κάνω το μεγάλο βήμα της Αφρικής έχει κανείς να προτείνει έναν ανόρθωτη που να ρίχνει την θερμοκρασία στα πηνια; Οποιαδήποτε άλλη πρόταση δεκτή ευχαριστώ τα λέμε στους δρόμους
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Καλημερα, κ γω το καλοκαιρι εκανα περιελιξη. Ευτυχως ειχα βολτομετρο και το κατάλαβα αμεσως. Απο οτι καταλαβα δεν εχεις.Θα το βαλεις αμεσα για να παρακολουθεις. Το αν εδω μεσα εχουν καψει πηνια δεν λεει κατι. Οι περισσοτεροι εκει εξω σε αυτα τα μοντελα εχουν καψει. Το θεμα ανορθωτης σηκωνει πολυ κουβεντα.Εχω διαβασει παρα πολλα στο advrider κ f800riders. Γενικα παιζει . Regulator Mosfet ειναι η λεξη που ψαχνεις για ανορθωτη στο εξωτερικο . Εγω δεν χρειαστηκα ανορθωτη. Εαν δεν σε καλυπτει ο μαμα παρε mosfet.

Στα ελληνικα προιοντα εχουμε αυτα SXelectronics series R/R Αμφιλεγομενη γενικα η συζητηση πισω απο παραλληλη κ σειριακη συνδεση.Καποιος που το κατεχει καλυτερα ας μας πει.Εγω καταλαβα οτι εχουν υπερ κ κατα.

Καλου κακου παρε κ ενα αλλο πηνιο ετοιμο απο ebay που ειναι φτηνο να υπαρχει στο σακο σου. Δεν πιανει χωρο κ αλλαζεται πανευκολα. Οτι αλλο θες ρωτας. Επισης να εχεις φορτιστη μαζι σου
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
με μεγαλο κινδυνο να πεταξω χοντρη πατατα,θα τολμησω να ρωτησω κατι.
ειχα δει σε αλλο θεμα,πως το καπακι που περναει λαδι και ψυχει τα πηνια των πρωτων φ800,ειχε 2 πολυ μικρες τρυπες για να γινεται αυτο,και στα επομενα μοντελα,εκανα 5-6 πολυ μεγαλυτερες.
αν καποιος απλα κανει 2-3 τρυπες ακομα στο καπακι αυτο,δεν θα βοηθησει στο να μην καιγονται τα πηνια;
ακριβως γιατι το να σου καψει πηνια μπορει να γινει οπουδηποτε και να σου χαλασει βολτα,ταξιδι κλπ.
 

Lupo1928

Μέλος
Όνομα
Νικος
Μοτό
F800 GS
με μεγαλο κινδυνο να πεταξω χοντρη πατατα,θα τολμησω να ρωτησω κατι.
ειχα δει σε αλλο θεμα,πως το καπακι που περναει λαδι και ψυχει τα πηνια των πρωτων φ800,ειχε 2 πολυ μικρες τρυπες για να γινεται αυτο,και στα επομενα μοντελα,εκανα 5-6 πολυ μεγαλυτερες.
αν καποιος απλα κανει 2-3 τρυπες ακομα στο καπακι αυτο,δεν θα βοηθησει στο να μην καιγονται τα πηνια;
ακριβως γιατι το να σου καψει πηνια μπορει να γινει οπουδηποτε και να σου χαλασει βολτα,ταξιδι κλπ.
Κάπου κάτι έχει πάρει το μάτι μου ,με κάθε επιφύλαξη , για κάποιον που έχει κάνει μεγαλύτερες τρύπες στο υπάρχον βολάν . Έχει κανείς ιδέα;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ρε παιδιά το βολάν είναι ζυγοσταθμισμενο ή κάνω λάθος...?
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ρε παιδιά το βολάν είναι ζυγοσταθμισμενο ή κάνω λάθος...?
Ναι είναι ζυγοσταθμισμενο κανονικά. Στο παρελθόν πολλοί τα τρυπουσαν για να τα κάνουν πιο ελαφριά.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση του φ800 έχω διαβάσει ότι βάζουν βολάν από μεταγενεστερο μοντέλο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ναι είναι ζυγοσταθμισμενο κανονικά. Στο παρελθόν πολλοί τα τρυπουσαν για να τα κάνουν πιο ελαφριά.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση του φ800 έχω διαβάσει ότι βάζουν βολάν από μεταγενεστερο μοντέλο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το θεμα είναι μήπως οι κάτοχοι το προλάβουν και την βγάλουν τσάμπα, ή σχεδόν τσάμπα.
Γιατί το μεταγενέστερο η κάποιο αφτερ θα έχει 500+€.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Το θεμα είναι μήπως οι κάτοχοι το προλάβουν και την βγάλουν τσάμπα, ή σχεδόν τσάμπα.
Γιατί το μεταγενέστερο η κάποιο αφτερ θα έχει 500+€.
Ναι φίλος, νέα περιελιξη και βολάν από πιο καινούργιο πας πάνω από 700 - 800

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Και να κανεις τρύπες δεν γίνεται τπτ. Θέλει το καινούριο βολάν γιατί δεν αρκούν μόνο οι τρύπες . Επίσης σπάνια πάει κάποιος σε αυτό γιατί το κόστος σήμερα είναι 960 ευρώ σαν ανταλλακτικά .
Βέβαια η περιέλιξη δεν κρατάει για πάντα όσο καλή κ να γίνει . Εγώ στην Πάτρα έδωσα 70 ευρώ . Οποτε αν ξαναγίνει κάποιος στιγμή θα δώσω άλλα τόσα . Μέχρι τα 960 έχουμε
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Και να κανεις τρύπες δεν γίνεται τπτ. Θέλει το καινούριο βολάν γιατί δεν αρκούν μόνο οι τρύπες . Επίσης σπάνια πάει κάποιος σε αυτό γιατί το κόστος σήμερα είναι 960 ευρώ σαν ανταλλακτικά .
Βέβαια η περιέλιξη δεν κρατάει για πάντα όσο καλή κ να γίνει . Εγώ στην Πάτρα έδωσα 70 ευρώ . Οποτε αν ξαναγίνει κάποιος στιγμή θα δώσω άλλα τόσα . Μέχρι τα 960 έχουμε
Με την περιέλιξη ναι την γλυτώνεις για λίγο καιρό αλλά είναι απλά μια αναβολή.
Το θέμα είναι μην σε αφήσει στην μέση του πουθενά,δεν νομίζω ότι κανείς γούσταρει να δώσει ένα χιλιάρικο αν το φτιάχνει με 100.

Στάλθηκε από το Redmi 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Εμπειρικά από όσα διαβάζουμε μια τυπική περιέλιξη σου βγάζει λίγο πάνω από 20000κ . Φίλος μου είναι ήδη στα 30000. Όποτε πάνω κάτω ξέρεις αν χρειάζεται ή όχι . Το σημαντικότερο όμως είναι να έχεις βολτομετρο. Ακόμα κ έξω να είσαι θα το πάρεις χαμπάρι νωρίς . Επίσης όσοι κάνουν ταξίδια μεγάλα πχ Αφρική που λέει ο φίλος ,πάντα παίρνεις μαζί σου κάποια ανταλλακτικά . Όπως και προετοιμάζεις την μηχανή αντίστοιχα . Άλλο να πας Ευρώπη μια βδομάδα κ άλλο να φτάσεις Κιργισταν. Κατάλαβες τι λέω
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μπαινω στο θεμα επειδη εχω εμπειρια απο θεμα πηνιων σε VFR και καποια πραγματα που εχουμε μαθει σ'αυτα μπορει να βοηθησουν και στα F800. Τα VFR VTEC (2002-2012) εχουν στανταρ θεμα με πηνια, δεν ειναι θεμα αν θα βγαλουν θεμα αλλα πότε θα το βγαλουν με τον μαμα ανορθωτη. Συνηθως καιγονται στα 60-90000χμ αλλα εξαρταται και απο τη χρηση: αυτα που δουλευουν πολυ στην πολη, οπου σηκωνουν θερμοκρασιες, ισως τα καψουν και νωριτερα.

Αρχικα, οπως λεχθηκε και παραπανω, περιελιξεις δεν κρατανε πολυ - γυρω στα 20-30000χμ, αρκετες φορες και λιγοτερο, εξαρταται απο το ποσο καλη περιελιξη εχει γινει. Γι'αυτο και η σωστη λυση ειναι αντικατασταση με τα μαμα πηνια, τα οποια φερνουμε συνηθως απο Αμερικη γιατι κοστιζουν σαφως λιγοτερο σε σχεση με εδω (γυρω στα 200 αντι για 400€).

Μια λυση που υιοθετουν πολλοι ειναι να αντικαταστησουν τον μαμα ανορθωτη βραχυκυκλωματος (shunt type) με σειριακο (series). Οι ανορθωτες βραχυκυκλωματος τραβανε συνεχεια φουλ ρευμα απο τα πηνια (οσο αυτα μπορουν να δωσουν) και οσο δε καταναλωνεται απο ψεκασμο, φωτα κλπ, μετατρεπεται σε θερμοτητα στον ανορθωτη. Αντιθετα, οι σειριακοι τραβανε απο τα πηνια μονο οσο ρευμα καταναλωνεται, οποτε τα τελευταια δουλευουν σε χαμηλοτερη θερμοκρασια. Οι σειριακοι ανορθωτες που προτιμουνται σε VFR ειναι ο τζαπανεζικος Shindengen και ο αμερικανικος Compuseries. Με σειριακο ανορθωτη και μαμα πηνια δεν εχει ακομη αναφερθει καψιμο πηνιων, που σημαινει οτι μαλλον κανουν δουλεια - στα VFR τουλαχιστο.

Αυτο που ειναι πολυ σημαντικο για να μη μεινει κανεις ειναι ενα βολτομετρο που να δειχνει τι γινεται ακριβως στο ηλεκτρικο κυκλωμα, ολοι οι VFRαδες εχουν ;) Το ιδιο ειπωθηκε πιο πανω για F800. Με που βλεπει κανεις την ταση να αρχιζει να πεφτει σε σχεση με τις συνηθεις τιμες, η λυση ειναι να αποσυνδεσει τις φισες των φωτων: με τη μπαταρια σε σχετικα καλη κατασταση, εχει ακομη τουλαχιστο 300χμ με τα πηνια να μη δουλευουν - εχει ερθει ετσι μηχανακι πισω απο Ευρωπη κανοντας τραμπα τη μπαταρια του με αλλο VFR καθε 300+χμ. Οποτε μπορει κανεις να παει σε καποιο συνεργειο και θαταν καλο αν ειναι σε ταξιδι εκτος Ελλαδας ναχει ενα σετ φτηνων πηνιων μαζι του, πχ με περιελιξη, να τα δωσει να τα περασουν. Παντως αν πιανουν τα χερια του, η δουλεια στο VFR γινεται και στην ακρη του δρομου αν εχει κανεις καποια εργαλεια μαζι του - και απ'οτι διαβασα πανω, το ιδιο γινεται και στο F800.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Ακριβως οπως τα λες XLGeorge . Καποιοι λενε βεβαια οτι με σειριακο ανορθωτη μπορει να τραβηξει αρκετο ρευμα καποιες φορες χωρις οριο με αποτελεσμα να καει? Δηλ οτι ο παραλληλος γενικα ειναι πιο safe επιλογη και δεν μπορει να ξεπερασει το ρευμα που παιρνει με τπτ. Δεν ξερω αν τα εξηγω σωστα. Επισης αν αλλαξεις μαμα πηνια με σειριακο ανορθωτη μιλαμε για ενα τρελο κοστος.Αν και θα σου βγαλει λογικα και πολλες χιλλιαδες χλμ. Εγω ειμαι της φασης οτι αν δεν χαλασει κατι δεν το αλλαζω. Εμενα ευτυχως δεν ήθελε ανορθωτή
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ακριβως οπως τα λες XLGeorge . Καποιοι λενε βεβαια οτι με σειριακο ανορθωτη μπορει να τραβηξει αρκετο ρευμα καποιες φορες χωρις οριο με αποτελεσμα να καει? Δηλ οτι ο παραλληλος γενικα ειναι πιο safe επιλογη και δεν μπορει να ξεπερασει το ρευμα που παιρνει με τπτ. Δεν ξερω αν τα εξηγω σωστα. Επισης αν αλλαξεις μαμα πηνια με σειριακο ανορθωτη μιλαμε για ενα τρελο κοστος.Αν και θα σου βγαλει λογικα και πολλες χιλλιαδες χλμ. Εγω ειμαι της φασης οτι αν δεν χαλασει κατι δεν το αλλαζω. Εμενα ευτυχως
Ισχυει αυτο που λες Δημητρη για τους σειριακους ανορθωτες αλλα ειναι σπανιο φαινομενο, εχει παντως συμβει και τοτε επειδη τραβαει πολυ ρευμα καιει και τα πηνια. Εγω παντως εχω σειριακο Compufire ανορθωτη στο δικο μου VFR απο τα 62000χμ (τον αλλαξα προληπτικα μηπως σωσω τα πηνια αλλα δεν, καηκανε στα 70000) και τωρα εχω 104000χμ χωρις προβλημα. Τον ανορθωτη τον ειχα παρει σχετικα φτηνα, και τωρα που κοιταξα παλι φτηνο τον βρισκω (50-100€). Απ'οτι καταλαβαινω ειναι τα μαμα πηνια που ειναι πανακριβα στα F800.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
σειριακο ανορθωτη βρισκεις και ελλαδα πια...απο κορινθο μερια..πολυ αξιοπιστος..
οσοι εχουν βραχυκυκλωματος,καλο ειναι να τον βαλουν σε μια μεγαλη επιφανεια μεταλου για να διαχεετε η θερμοτητα...
τωρα με τα ιταλικα θα γινουμε γκουρου στα ηλεκτρικα:D:D:fun
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Γειά και από ΄μένα. Το δικό μου (μον 08) έκαψε πηνία στα 50.000 Km , έκανα περιέλιξη και τοποθέτησα μεταχείρο βελτιωμένο βολάν.
Οι επιλογές είναι :
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ βολτόμετρο
1. περιέλιξη
2. περιέλιξη και αγορά καινούργιων πηνίων για back up στο ταξίδι
3. + μεταχειρισμένο βολάν (βελτιωμένο)
4. στη μαμά για να στον πιάσουνε big time !!
Επιλέγεις ανάλογα την τσέπη !
Και όχι τρύπες στο παλιο βολάν γιατί θα χαθεί το ζύγισμα και θα τραντάζεται σαν χάρλευ ...
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Mεταχειρισμενο βολαν βελτιωμενο δν βρισκεις ευκολα παντως..Οσο εχω ψαξει δν εχω βρει τπτ
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Ο ανορθωτής που έχω εγώ στον Πήγασο πάνω από μια δεκαετία είναι ο sxelectronics. Είναι ελληνικής κατασκευής και τα δύο χρόνια εγγύησης που δίνει δείχνει την ποιότητα του μακροχρόνια!:)
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Καλησπέρα.. Ξέρει κάνεις από ποια χρονολογία άλλαξε το βολάν με τις περισσότερες τρύπες..?
 
Top Bottom