Κατασκευή σταθερής βάσης σαμαρίων 21Brothers για κάγκελα GIVI + Heavy Duties

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ωραία και βολικά τα σαμάρια αλλά αυτό το λύσε δέσε στα κάγκελα όταν είναι να τα χρησιμοποιήσεις είναι κουραστικό.
Έπειτα είδα και τα MOSKO του Στέφανου stefos και ζήλεψα την ευκολία με την οποία αφαιρούνται πάνω απο την μηχανή αλλά αυτά τα ποσά αγοράς είναι too much για μένα...
Οπότε στην γύρα για ψάξιμο υλικών που θα βοηθήσουν στην πραγματοποίηση του σχεδίου...
Τι θα χρειαστώ...
  • Δύο πλάκες κοπής απο σκληρό πλαστικό (το κλασικό άσπρο που πουλάνε παντού) σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο πάχος.
  • 4 κομμάτια σωλήνα αλουμινίου ή σκληρού πλαστικού.
  • 8 μεγάλα δεματικά.
  • 4 ροδέλες
  • 4 βίδες με τα παξιμάδια τους (ιδανικά αυτά που προορίζονται για να ενώνουν ντίζες) και αντίστοιχες ροδέλες.
  • Μαύρο (κατά προτίμηση) σπρέϋ
  • Όρεξη και λίγο χρόνο...:)
Απο τις πλάκες κοπής κόβουμε ένα κομμάτι από το μήκος κατά το δοκούν...
Επίσης ανοίγουμε με ένα ποτηροτρύπανο μερικές τρύπες στο πλαστικό από τις οποιες θα περαστούν μετά οι 4 ιμάντες του σάκου.
Στην πρώτη εικόνα με κόκκινο χρώμα τα σημεία που θα περαστούν τα δεματικά ώστε να δέσουν τα σαμάρια.
Με κίτρινο οι κάτω τρύπες που θα κουμπώσουν στις βάσεις που υπάρχουν ήδη στα κάγκελα για να δέχονται βαλίτσες.
Διακρίνονται πάνω και οι δυο βίδες οι οποίες μπαίνουν στο σημείο που υπήρχε πριν (το αφαιρούμε) το αυτί του monolock.
Εαν θέλουμε βάφουμε τις πλάκες (εγώ το έκανα αλλά δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει).
Περνάμε τα κομμάτια του αλουμινίου στα σαμάρια εκεί που θα πιάναν στα κάγκελα και τα δένουμε στις πλάκες με τα δεματικά αφού πρώτα έχουμε περάσει τους 4 ιμάντες μέσα απο τις τρύπες στο πίσω μέρος.



Τα δυο απο τα τέσσερα κομμάτια αλουμινίου που θα χρειαστώ (είναι από παλιά κεραία)


Τοποθετημένα στην πλαστική βάση.


Και το πίσω μέρος.


Πάνω όψη.


Κάτω όψη.


Τα εν λόγω κάγκελα που θα τοποθετηθούν οι βάσεις.


Διακρίνονται οι δυο ροδέλες που έχουν μπει στις βάσεις του κουμπώματος της βαλίτσας για περισσότερη ασφάλεια.


Και τοποθετημένες...






Το βάλε - βγάλε πλέον είναι υπόθεση δύο λεπτών...
Το αν ήταν καλή ιδέα θα το δούμε στην πράξη.
Για την ώρα Cheers...:friendship:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε Θενάρα, έγραψες ρε φιλαράκι :inlove::inlove:
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Μπράβο, θα βοηθήσει πάρα πολλούς

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θένκς...!
Επίσης να συμπληρώσω ότι η όλη κατασκευή είναι πλήρως αναστρέψιμη απλά κόβοντας τα δεματικά... ;)
Δεν δημιουργεί ζημιά ούτε αμυχές στον σάκο ούτε στην θήκη του.
Πριν την οριστική τοποθέτηση της βάσης και αφού έχει κουμπώσει στο κάτω μέρος περνάω τους πλαϊνούς ιμάντες της θήκης ΚΑΙ πίσω από τα κάγκελα για περισσότερη ασφάλεια στο δέσιμο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
εγώ ζήλεψα την βάση GPS, είχα μιά ιδέα με γωνιές αλλά το δικό σου ήταν πιο απλό.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
εγώ ζήλεψα την βάση GPS, είχα μιά ιδέα με γωνιές αλλά το δικό σου ήταν πιο απλό.
Μία βάση από προβολάκια χρειάζεσαι, ένα κομμάτι σωλήνα αλουμινίου (μπορώ να σου στείλω) μερικές βίδες ασφαλείας,ροδέλες και ένα κομμάτι πλακέ από φύλλο αλουμινίου για να δέσει στην βάση της συσκευής εάν δεν υπάρχει ήδη το δικό της... ;)
Η συγκεκριμένη αποδείχθηκε πολύ στιβαρή στην βόλτα αλλά το πρόβλημα μάλλον ήταν στο GPS το οποίο στο κεντρο της Βωβούσας μου έλεγε ότι θέλω ακόμα 11 χιλιόμετρα για να φτάσω...:roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα πάω σήμερα από μαγαζί με υδραυλικά γιατί έχω μιά ιδέα στο τι να κάνω και αν "βγει" θα το ανεβάσω γιατί λογικά κόστος δεν θα περάσει αυτό ενός καφέ (διπλού Κολωνακιώτικου).

το "χαχα" γιατί τα ίδια κάνουν όλα τα βρωμομηχανήματα του σατανά εκεί ακριβώς που τα θες να δουλέψουν.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μικρή αισθητική παρέμβαση με τοποθέτηση πλαστικών καπακιών στα άκρα τον αλουμινένιων σωλήνων.
Κοιτούσα σε ένα κατάστημα τις αντοχές των δεματικών και αυτά των 9mm γραφαν για αντοχή σε βάρος γύρω στα 80 kg...
Ισχύει κάτι τέτοιο ή εγώ κατάλαβα λάθος?


" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

Eπισης ερωτηση, δεν χωρανε παξιμαδια πεταλουδα στις δυο βιδες που πιανουν εκει που μπαινει το αυτακι της givi?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Eπισης ερωτηση, δεν χωρανε παξιμαδια πεταλουδα στις δυο βιδες που πιανουν εκει που μπαινει το αυτακι της givi?
Είχα βάλει κάποια στιγμή Κωστή τέτοιο παξιμάδι πεταλούδα και αντάπτορα σε κάθε βίδα (διότι δεν χωράνε να βιδώσουν) αλλά μου πέσανε μέσα στις οξιές και έψαχνα να τα βρω...:wacky:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Eπισης ερωτηση, δεν χωρανε παξιμαδια πεταλουδα στις δυο βιδες που πιανουν εκει που μπαινει το αυτακι της givi?
Κατατοπιστικό το βίντεο...:ok:
Οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να κοπούν ακόμα και αν γεμίσουν τα σαμάρια των 30 λίτρων...
(Χρησιμοποίησα δεματικά των 8 χιλιοστών)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κατατοπιστικό το βίντεο...:ok:
Οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να κοπούν ακόμα και αν γεμίσουν τα σαμάρια των 30 λίτρων...
(Χρησιμοποίησα δεματικά των 8 χιλιοστών)
Το παν ειναι η ποιοτητα, μην ανοιξουν στα κλεισιματα τους. ;)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το παν ειναι η ποιοτητα, μην ανοιξουν στα κλεισιματα τους. ;)
Ευτυχώς δεν έχουνε δείξει τέτοιο χαρακτήρα τα συγκεκριμένα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σκέφτηκα εναλλακτικά να βάλω τα μεταλλικά δεματικά πού χρησιμοποιούνε στις εξατμίσεις...
Αλλά δεν είμαι σίγουρος εάν ασφαλίζουν όπως πρέπει στο τέρμα...
Καμιά γνώμη...?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σκέφτηκα εναλλακτικά να βάλω τα μεταλλικά δεματικά πού χρησιμοποιούνε στις εξατμίσεις...
Αλλά δεν είμαι σίγουρος εάν ασφαλίζουν όπως πρέπει στο τέρμα...
Καμιά γνώμη...?
Μεταλικο διατρητο τσερκι επικαλυμενο με θερμοστστελομενο με βιδα-παξιμαδι για την ασφαλιση του?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μεταλικο διατρητο τσερκι επικαλυμενο με θερμοστστελομενο με βιδα-παξιμαδι για την ασφαλιση του?
Θέλω να είμαι σίγουρος ότι το αλουμίνιο δεν θα φύγει από την θέση του.
Το τσέρκι ναι μεν είναι μεταλλικό απλά δεν έχει κάποιο είδος σφικτήρα για να το καργαρεις.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To τσερκι δεν ειναι για τετοιες δουλειες παιδες, μετα απο λιγο καιρο θα κοψει. Μια χαρα ειναι τα πλαστικα δεματικα, ειδικα αν δεν ειναι no-name κανενα θεμα δεν θα εχεις. Aλλα αν θες ντε και καλα να το σιγουρεψεις 100% εγω θα εβαζα μικρα u-bolts να κρατανε το σωληνα στο πλαστικο.



Εdit: δεν ελεγα για το παραπανω κολιε αλλα το κλασσικο τσερκι , το οικοδομικο
 
Top Bottom