Κινηματογράφος και μοτοσυκλέτες

Το είδα μόλις αφού το ανέφερες,μου άρεσε προσωπικά πολύ!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τίτλος???
Πώς το βρίσκω ???

Μήπως είναι το GTmax???
 
Μόλις το είδαμε με την Alexandra ...
Οκ... Μια χαρά πέρασε το απόγευμα μας...

Μου άρεσε και εμένα πολύ,ελπίζω για δεύτερο σύντομα όπως αφέθηκε να εννοηθεί προς το τέλος.
Η κορασίδα μου κράτησε την προσοχή βασικά να τα λέμε όλα.

Κα Αλεξάνδρα μην διαβάζεις εσύ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
m91827324741_2.jpg


Κοπολα του 83, με Μίκυ Ρουρκ, Ματ Ντηλον, Νικολας Κεητζ, Ντενις Χοπερ, κα
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κακές συνήθειες!
 
Δεν ξέρω πόσοι θυμούνται το TRON, είπα να δω το 2025... Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν αφήνουν το στόρι στον καλτ θρύλο του, έχει γίνει κουραστικό το "παίρνουμε ένα παλιό ιστορικό όνομα και το κάνουμε reboot", στον κινηματογράφο συνέβη πριν την Βερτεμάτι. Δεν είναι ταινία για να χαρείς αυτό που είδες παρά τα "tronoμηχανάκια" και την ντουκάτι, απλά για να μην μείνεις απ' έξω στο franchise.
 
Πρέπει να γίνει ομαδική προβολή


 

H πρώτη ταινία της ομάδας του Fortnine με 10 δολάρια.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η οποία είναι "σχολείο" για το πώς ΔΕΝ θα κάνεις βαρετό ταξιδιωτικό. Βέβαια δεν είναι και βίντεο "ημερολόγιο" όπως μάλλον ζητάει κάποιο μέρος του κοινού, φαντάζομαι ότι σε αυτούς δεν θα αρέσει.

Την έκοψα στην μέση γιατί "καλά τώρα, έχεις συνδέσει το κινητό στην τηλεόραση για να δεις το Χαμπίμπι μεγάλο μέγεθος, ΠΑΛΙ μηχανάκια βλέπεις" ήθελα να πω οκ την επόμενη φορά κώλους αλλά και αυτό το έχουν συνηθίσει "αυτά τώρα είναι βίντεο γυμναστικής θες να πεις" δε φταίω εγώ όμως.

Απορίες, οι κάλτσες συμπίεσης υποτίθεται ότι αποτρέπουν το πρήξιμο στα πόδια, το αντίθετο απ'αυτό που είδαμε...

Δεν έχω δει το βίντεο με το r1 του Νικ Σάντερς αλλά είναι λίγο "ελεύθερη μετάφραση" το ταξίδι γύρω από τον κόσμο όπως το καταλαβαίνεις με το πρώτο άκουσμα.


Και τώρα που το τελείωσα... Νομίζω ότι όλο το βίντεο είναι στημένο για τα τελευταία λεπτά, την αποφώνηση (έτσι γράφεται αυτό; ). Θα το ξαναδώ αυτές τις ημέρες. Πολλή τροφή για σκέψη.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η οποία είναι "σχολείο" για το πώς ΔΕΝ θα κάνεις βαρετό ταξιδιωτικό. Βέβαια δεν είναι και βίντεο "ημερολόγιο" όπως μάλλον ζητάει κάποιο μέρος του κοινού, φαντάζομαι ότι σε αυτούς δεν θα αρέσει.

Την έκοψα στην μέση γιατί "καλά τώρα, έχεις συνδέσει το κινητό στην τηλεόραση για να δεις το Χαμπίμπι μεγάλο μέγεθος, ΠΑΛΙ μηχανάκια βλέπεις" ήθελα να πω οκ την επόμενη φορά κώλους αλλά και αυτό το έχουν συνηθίσει "αυτά τώρα είναι βίντεο γυμναστικής θες να πεις" δε φταίω εγώ όμως.

Απορίες, οι κάλτσες συμπίεσης υποτίθεται ότι αποτρέπουν το πρήξιμο στα πόδια, το αντίθετο απ'αυτό που είδαμε...

Δεν έχω δει το βίντεο με το r1 του Νικ Σάντερς αλλά είναι λίγο "ελεύθερη μετάφραση" το ταξίδι γύρω από τον κόσμο όπως το καταλαβαίνεις με το πρώτο άκουσμα.


Και τώρα που το τελείωσα... Νομίζω ότι όλο το βίντεο είναι στημένο για τα τελευταία λεπτά, την αποφώνηση (έτσι γράφεται αυτό; ). Θα το ξαναδώ αυτές τις ημέρες. Πολλή τροφή για σκέψη.

Χτες κατάφερα να το δω με πολλές προσδοκίες και τελικά... δεν θα έλεγα ότι με ενθουσίασε.

Νομίζω περίμενα πολλά περισσότερα στο κομμάτι του storytelling και της δομής από την ομάδα του F9. Σίγουρα στην ποιότητα και ποσότητα των πλάνων επαιξε ρόλο η κούραση του επιτεύγματος, αλλά νομίζω με εξαίρεση κάποια συναισθηματικά φορτισμένα κομμάτια, δεν θα έλεγα ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι αντάξιο της προσπάθειας που έκαναν. Μου φάνηκε ότι βιάστηκαν να την τελειώσουν και να την διανέμουν.
 
Έχεις κάποιο δίκιο σε αυτό.

Οκ να το πω τώρα spoiler alert ότι γράψω, ναι; Ναι.



Θα ήθελα κάποια στιγμή να βγάλουν πιο πολλά πλάνα από το ταξίδι, χωρίς την σάλτσα αεροδρόμια τελωνεία κλπ.

Η φάση "πάμε να σπάσουμε ρεκόρ" είναι πανηλίθια πλέον. Φυσικά είναι πολύ ωραία προβολή για τον κάτοχο του ρεκόρ, για την εταιρεία που του χορηγεί υλικά. Και τι μένει από αυτό, βασικά ότι βιάζονταν και εξαντλήθηκαν σωματικά. Πολύ ωραία μέρη που δεν είδαν πρακτικά (και που κανείς δεν βλέπει επί της ουσίας γιατί όλα αυτά τα wow πλάνα από drone δεν τα ζεις και δεν τα βλέπεις από τον δρόμο). Έχοντας διαβάσει αντίστοιχες ιστορίες του Νικ Σάντερς, δεν υπάρχει καμία διαφορά με την ομάδα f9. Το βίντεο άξιζε την μιάμιση ώρα από την ζωή μου γιατί οπτικοποίησα αν θες αυτό που πάνω κάτω είχα ήδη διαπιστώσει. Και μου άρεσε ότι ο άνθρωπος ήταν πιο συνειδητοποιημένος από άλλους κατόχους ρεκόρ, μια κοπέλα που παρακολουθούσα ήταν εντελώς Κάρεν, θες να πεις μπράβο και δεν σε αφήνει το ζονκ.

Πλάνα όπως το ότι η κορούλα σου σου λέει μου λείπεις γιατί πας για ρεκόρ τρεις εβδομάδες, σορι bruv αλλά στα παπάκια μας, έχει κόσμο που δεν βλέπει τα παιδιά του για πολύ πιο σοβαρούς λόγους και για περισσότερο καιρό, όχι για την καβλάντα. Δεν θα κλάψουμε κιόλας και δεν κατάλαβα τι μας αφορά, φτηνό τρικ. Το πάω 200+ μέχρι το αεροδρόμιο για να προλάβω, πολύ wtf. Κλασική συμπεριφορά υπερόπτη τουρίστα. Βγάζω στην σέντρα την συνοριοφύλακα, δεν έχω ιδέα τι σημαίνει "Ανατολική χώρα". Πολλά ακόμα wtff αλλά τέτοια έχει κάθε παρόμοια προσπάθεια και για αυτό δεν μου αρέσουν, δηλαδή για να δείξεις καμπόσος στο καφέ πρέπει ο πλανήτης να σταματήσει να γυρίζει όσο κανείς την μλκια σου...

Το τέλος, "αν τα καταφέρεις όλα αξίζουν και αν όχι δεν το ξέρει κανείς" είναι η ουσία. Για αυτό σέβομαι λίγο παραπάνω τους τύπους όπως ο Μπρους Σμαρτ aka teapot one που ξεκίνησε απλά με την λογική ότι θέλει να κάνει ένα ταξίδι rtw πριν πεθάνει. Χωρίς χρονόμετρο κλπ, η επιδίωξη είναι το ταξίδι.
 
Τελευταία επεξεργασία:
 
Είναι σειρά, αλλά έχει θέση

img-1-1772543201742.jpg
 

Α ρε Χόντα σε λοιδωρούν διαχρονικά όσοι δεν έχουν δει αυτή τη σκηνή.
 

Α ρε Χόντα σε λοιδωρούν διαχρονικά όσοι δεν έχουν δει αυτή τη σκηνή.
το αλάφρωσε ο Ντάγκ από το λάδι που έχασε και τον πήρε στην τελική ευθεία :roflmao:
 
Όπως η παλιά διαφήμιση σερβιέτας: "Την είδα -πετούσε- είχε φτερά!"

Ήταν Honda και κουτσούλαγε λάδια!
 
Back
Top Bottom