αγεια σου..@Greg Ø , πες την ιστορια μας ρε φιλε..... που προσπαθουσαμε 4 ατομα να ξεζανταρουμε το πισω λαστιχο και δεν εβγαινε με τιποτα.... εχεις καμια φωτο ???
Όχι τέσσερα ... δεκατέσσερα μάλλον!!! Και μάλιστα νταβραντισμένα και βαρέων βαρών ... Και χρησιμοποιήθηκε το πλαϊνό stand του 990 για το σπάσιμο και πάλι μας έβγαλε την πίστη ... Χρειάστηκε δύναμη, επιμονή και τέχνη. Θα αναζητήσω φωτογραφίες από την επέμβαση και θα ανεβάσω!@Greg Ø , πες την ιστορια μας ρε φιλε..... που προσπαθουσαμε 4 ατομα να ξεζανταρουμε το πισω λαστιχο και δεν εβγαινε με τιποτα.... εχεις καμια φωτο ???
@Greg Ø , πες την ιστορια μας ρε φιλε..... που προσπαθουσαμε 4 ατομα να ξεζανταρουμε το πισω λαστιχο και δεν εβγαινε με τιποτα.... εχεις καμια φωτο ???
Όχι τέσσερα ... δεκατέσσερα μάλλον!!! Και μάλιστα νταβραντισμένα και βαρέων βαρών ... Και χρησιμοποιήθηκε το πλαϊνό stand του 990 για το σπάσιμο και πάλι μας έβγαλε την πίστη ... Χρειάστηκε δύναμη, επιμονή και τέχνη. Θα αναζητήσω φωτογραφίες από την επέμβαση και θα ανεβάσω!
Αυτά τα ζουμιά ενώ στο transalp (τα παλιά τα χρόνια) με είχαν σώσει, στο 990 μου χάλαγε το ζύγισμα του μπροστινού. Προσπάθησα να με πείσω οτι ήταν η ιδέα μου, αλλά η διαφορά φάνηκε όταν τα πέταξα.Ναι.Κοιτάζω και αυτό το slime που βάζεις ώστε αν τρυπήσει την κλείνει την τρύπα......................................./
Το πίσω λάστιχο θέλει τρόπο και οχι κόπο.... απλά αφού βγάλεις τον τροχό, τον αφήνεις κάτω απο το πλάγιο στάντ, γέρνεις το 990 τόσο όσο.... και ως δια μαγείας το πίσω λάστιχο έχει ξεζανταριστεί....@Greg Ø , πες την ιστορια μας ρε φιλε..... που προσπαθουσαμε 4 ατομα να ξεζανταρουμε το πισω λαστιχο και δεν εβγαινε με τιποτα.... εχεις καμια φωτο ???
οτι γουσταρεις απο χρωμα....Αυτά τα ζουμιά ενώ στο transalp (τα παλιά τα χρόνια) με είχαν σώσει, στο 990 μου χάλαγε το ζύγισμα του μπροστινού. Προσπάθησα να με πείσω οτι ήταν η ιδέα μου, αλλά η διαφορά φάνηκε όταν τα πέταξα.
ΟΧΙ ΖΟΥΜΙΑ λοιπόν.
Το πίσω λάστιχο θέλει τρόπο και οχι κόπο.... απλά αφού βγάλεις τον τροχό, τον αφήνεις κάτω απο το πλάγιο στάντ, γέρνεις το 990 τόσο όσο.... και ως δια μαγείας το πίσω λάστιχο έχει ξεζανταριστεί....
Λεβιεδάκια καλής ποιότητας αλλά δυστυχώς μικρά, έχει ο ΜΑΚΑΝ τα οποία κάτω από την σέλα του 990 χωράνε πολύ άνετα.
Η τρόμπα είναι όντως πρόβλημα..οχι μόνο στο κουβάλημα αλλά και στο φούσκωμα.
Αμα δεν βάλεις αμπούλα από τα βουνά δεν φεύγεις μέρα....
Για τις παντόφλες διαλέγουμε και χρώμα ?
Βίντεο ? που να το βρω... αλλά όπως τακάρουμε το κεντρικό στάντ για να σηκωθεί ο μπροστινός τροχός για αλλαγή υγρων ψυγείου , ε αυτό είναι κομματάκι πιο εύκολο. τοποθετείς το λάστιχο κάτω από το πλαϊνό , σημαδεύεις και ξαζανταρίστηκε. Είναι απίστευτα εύκολο. Και στην απίθανη περίπτωση που το ανάγλυφο του εδάφους είναι χαμηλό και φοβάσαι να γείρης μόνος σου την μηχανή, τότε ανύψωσε τον ξαπλωμένο τροχό με ότι έχεις εύκολο (χώμα - ξύλα κλπ) μέχρι να πλησιάσει το πλαϊνό.οτι γουσταρεις απο χρωμα....
δεν βαζετε κανα βιντεο να το δουμε με το σταντ,μην μας ερθει και ξαπλα το μηχανακι.γιατι μονοι μας θα εχει ζορρι..
Με το μπαρδον, αλλα ξεζανταρισμα σημαινει να βγει το λαστιχο απο την ζαντα (ωστε να αλλαχτει η σαμπρελα) Με αυτον τον τροπο με το σταντ δεν γινεται ξεζανταρισμα Απλως ετσι ξεκολαμε το λαστιχο απο την ζαντα (και απο τις δυο πλευρες του) ωστε κατοπιν με τους λεβιεδες να το ξεζανταρουμε (αν τα καταφερουμε!)Αυτά τα ζουμιά ενώ στο transalp (τα παλιά τα χρόνια) με είχαν σώσει, στο 990 μου χάλαγε το ζύγισμα του μπροστινού. Προσπάθησα να με πείσω οτι ήταν η ιδέα μου, αλλά η διαφορά φάνηκε όταν τα πέταξα.
ΟΧΙ ΖΟΥΜΙΑ λοιπόν.
Το πίσω λάστιχο θέλει τρόπο και οχι κόπο.... απλά αφού βγάλεις τον τροχό, τον αφήνεις κάτω απο το πλάγιο στάντ, γέρνεις το 990 τόσο όσο.... και ως δια μαγείας το πίσω λάστιχο έχει ξεζανταριστεί....
Λεβιεδάκια καλής ποιότητας αλλά δυστυχώς μικρά, έχει ο ΜΑΚΑΝ τα οποία κάτω από την σέλα του 990 χωράνε πολύ άνετα.
Η τρόμπα είναι όντως πρόβλημα..οχι μόνο στο κουβάλημα αλλά και στο φούσκωμα.
Αμα δεν βάλεις αμπούλα από τα βουνά δεν φεύγεις μέρα....
Για τις παντόφλες διαλέγουμε και χρώμα ?
Α ναι, έχεις δίκιο. Μου έμεινε το ξεκόλημα ως ξεζαντάρισμα, γιατί κι αυτό έχει μια δυσκολία.Με το μπαρδον, αλλα ξεζανταρισμα σημαινει να βγει το λαστιχο απο την ζαντα (ωστε να αλλαχτει η σαμπρελα) Με αυτον τον τροπο με το σταντ δεν γινεται ξεζανταρισμα Απλως ετσι ξεκολαμε το λαστιχο απο την ζαντα (και απο τις δυο πλευρες του) ωστε κατοπιν με τους λεβιεδες να το ξεζανταρουμε (αν τα καταφερουμε!)
Το θέμα με τα κτμ ειναι πτι το πίσω δεν ξεκολλάει καν... και μεις είχαμε σηκώσει ολόκληρο μηχανάκι στον αέρα, τροχοί στον αέρα και πατούσε μόνο με το μόνο στάνταρ πάνω στο λάστιχο και δεν άνοιγε... με τα πολλά το καταφέραμε και μετά με τους λεβιεδες το ξεζαντερνεις εύκολα...Με το μπαρδον, αλλα ξεζανταρισμα σημαινει να βγει το λαστιχο απο την ζαντα (ωστε να αλλαχτει η σαμπρελα) Με αυτον τον τροπο με το σταντ δεν γινεται ξεζανταρισμα Απλως ετσι ξεκολαμε το λαστιχο απο την ζαντα (και απο τις δυο πλευρες του) ωστε κατοπιν με τους λεβιεδες να το ξεζανταρουμε (αν τα καταφερουμε!)
Ακριβώς γι αυτό το λόγο παίρνεις ένα παλιό τιμόνι ποδηλάτου, μηχανής (δεν έχει σημασία) το κόβεις έτσι ώστε να κερδίσεις και το Ζ που θα κάνει και έχεις αυτομάτως προέκταση.Για να βγάλεις το λάστιχο εκτός ζάντας, θέλει πάτημα, ώστε να έρθουν τα μάγουλα του ελαστικού στο κέντρο της ζάντας..... ω ναι αυτό πονάει...... και μεγάλους λεβιέδες.... κουραστική υπόθεση όλα αυτά.
Δεν ειναι προβλημα των ΚΤΜ αυτο Ειναι γενικα προβλημα των σκληρων ραντιαλ ελαστικων Kαι τα φαρδια ελαστικα οπως τα 140-150 ειναι σιγουρα σκληραΤο θέμα με τα κτμ ειναι πτι το πίσω δεν ξεκολλάει καν... και μεις είχαμε σηκώσει ολόκληρο μηχανάκι στον αέρα, τροχοί στον αέρα και πατούσε μόνο με το μόνο στάνταρ πάνω στο λάστιχο και δεν άνοιγε... με τα πολλά το καταφέραμε και μετά με τους λεβιεδες το ξεζαντερνεις εύκολα...
Επίσης οι τρόμπες δεν έχουν τόσο πολύ δύναμη ώστε να σκάσει το λάστιχο να κανει το πάφ που κανει ώστε να κουμπώσει σωστά στο φούσκωμα....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Λογικα γινεται Οπως γινεται και με οποιοδηποτε λιπαντικο Στην αναγκη δηλαδη ακομα και με λαδι απο τον κινητηρα γινεται!Mε σπρει WD-40 δεν γινεται δουλεια;
Λογικα γινεται Οπως γινεται και με οποιοδηποτε λιπαντικο Στην αναγκη δηλαδη ακομα και με λαδι απο τον κινητηρα γινεται!
Αλλα ποιος κουβαλαει WD-40 σε βολτα;
Φιλούρες στις μαγούλες πριν δυο τρεις βδομάδες...Εγώ θα σου προτείνω να πάρεις μια μικρή ποδηλατική τρομπίτσα ποδιού που εμένα προσωπικά με έχει σώσει 2-3 φορές.
Την έχω πάρει από τα LIDL πριν κανα χρόνο 7-8 ευρώ οπότε σιγά σιγά θα την ξαναφέρουν πάλι. Την ίδια έχει και στο Luis.de
αλλά κοστίσει κανα 30άρι. Είναι πολύ μικρή και χωράει παντού με το τσαντάκι της, ενώ μέσα μπορείς να χωρέσεις και
ένα μικρό μπουκαλάκι 50-100ml με υγρό σαπούνι το οποίο θα το χρησιμοποιήσεις σαν λιπαντικό στο λάστιχο για να ξεζαντάρεις πιο εύκολα.
Α εσυ λες για το "σπασιμο" του μαγουλου και οχι για μετα για το ξεζανταρισμα-ζανταρισμα Τοτε το λιπαντικο στο "σπασιμο" του μαγουλου δεν εχει καμια χρησιμοτητα αρα ουτε και το wd40 εχει!Στο ξεζανταρισμα-ζανταρισμα ομως ειναι απολυτως απαραιτητο και εκει κατα την γνωμη μου το καλυτερο-φτηνοτερο-βολικοτερο-που δεν πιανει καθολου χωρο, ισως ειναι μερικα ml υγρο σαπουνι για τα πιατα ...Και με το περισσευμα πλενεις μετα και τα χερια σουΟποιος δεν θελει να μεινει στο βουνο επειδη δεν μπορει να "σπασει" το μαγουλο απ την ζαντα;
Ενταξει, δεν ξερω τι κουβαλαει ο καθενας, παντως στον δικο μου σακο ανετα χωραει μαζι με σαμπρελες, κιτ tubeless, λεβιεδες, εργαλεια, κομπρεσερ, κλπ κλπ.
Μαμουθ μηχανακι.