Κιτ επισκευής σαμπρέλας και εργαλεία

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
@Greg Ø , πες την ιστορια μας ρε φιλε..... που προσπαθουσαμε 4 ατομα να ξεζανταρουμε το πισω λαστιχο και δεν εβγαινε με τιποτα.... εχεις καμια φωτο ???
αγεια σου..
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
@Greg Ø , πες την ιστορια μας ρε φιλε..... που προσπαθουσαμε 4 ατομα να ξεζανταρουμε το πισω λαστιχο και δεν εβγαινε με τιποτα.... εχεις καμια φωτο ???
Όχι τέσσερα ... δεκατέσσερα μάλλον!!! Και μάλιστα νταβραντισμένα και βαρέων βαρών ... Και χρησιμοποιήθηκε το πλαϊνό stand του 990 για το σπάσιμο και πάλι μας έβγαλε την πίστη ... Χρειάστηκε δύναμη, επιμονή και τέχνη. Θα αναζητήσω φωτογραφίες από την επέμβαση και θα ανεβάσω!
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
@Greg Ø , πες την ιστορια μας ρε φιλε..... που προσπαθουσαμε 4 ατομα να ξεζανταρουμε το πισω λαστιχο και δεν εβγαινε με τιποτα.... εχεις καμια φωτο ???
Όχι τέσσερα ... δεκατέσσερα μάλλον!!! Και μάλιστα νταβραντισμένα και βαρέων βαρών ... Και χρησιμοποιήθηκε το πλαϊνό stand του 990 για το σπάσιμο και πάλι μας έβγαλε την πίστη ... Χρειάστηκε δύναμη, επιμονή και τέχνη. Θα αναζητήσω φωτογραφίες από την επέμβαση και θα ανεβάσω!

Τουλάχιστον είχαμε την ευτυχία να κάνουμε τις εργασίες σε απόλυτα ειδυλλιακό περιβάλλον:


Το προς αντικατάσταση σαμπρέλας μηχανάκι είναι το τελευταίο, τέρμα δεξιά:


Ιδού και ο ένοχος!! :



Δυστυχώς οι περισσότερες φωτογραφίες από την επέμβαση και από το πολυπληθές χειρουργικό τιμ είναι από αυτές των 360 μοιρών, που δεν υποστηρίζονται από το site και δε μπορώ να τις ανεβάσω.


Με την ευκαιρία όμως, παραθέτω το λινκ με όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο από το KTM LC8 τριήμερο στο Πήλιο, για όποιον δεν τα έχει δει. Εκεί, μπορεί κανείς να δει και τις 360 φωτογραφίες: https://photos.google.com/share/AF1QipOJhKSmze04Fxd5JB4bcUsYUmnf7WUKuSnw_vrTcRKSPAwu5-oa1a5TfHzAPuYJ4A?key=X2l6cXk1RXJZSlhTS3o4dkdDTmUteHZrTF9DS3dB

Υ.Γ.: Άμα δεν ήταν όλοι αυτοί μαζί μου, ακόμα εκεί θα ήμουν :allk:
 

Dimor

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης.
Μοτό
KTM 990 Adv. 06
Ναι.Κοιτάζω και αυτό το slime που βάζεις ώστε αν τρυπήσει την κλείνει την τρύπα......................................./
Αυτά τα ζουμιά ενώ στο transalp (τα παλιά τα χρόνια) με είχαν σώσει, στο 990 μου χάλαγε το ζύγισμα του μπροστινού. Προσπάθησα να με πείσω οτι ήταν η ιδέα μου, αλλά η διαφορά φάνηκε όταν τα πέταξα.
ΟΧΙ ΖΟΥΜΙΑ λοιπόν.

@Greg Ø , πες την ιστορια μας ρε φιλε..... που προσπαθουσαμε 4 ατομα να ξεζανταρουμε το πισω λαστιχο και δεν εβγαινε με τιποτα.... εχεις καμια φωτο ???
Το πίσω λάστιχο θέλει τρόπο και οχι κόπο.... απλά αφού βγάλεις τον τροχό, τον αφήνεις κάτω απο το πλάγιο στάντ, γέρνεις το 990 τόσο όσο.... και ως δια μαγείας το πίσω λάστιχο έχει ξεζανταριστεί....

Λεβιεδάκια καλής ποιότητας αλλά δυστυχώς μικρά, έχει ο ΜΑΚΑΝ τα οποία κάτω από την σέλα του 990 χωράνε πολύ άνετα.
Η τρόμπα είναι όντως πρόβλημα..οχι μόνο στο κουβάλημα αλλά και στο φούσκωμα.
Αμα δεν βάλεις αμπούλα από τα βουνά δεν φεύγεις μέρα....

Για τις παντόφλες διαλέγουμε και χρώμα ?
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Αυτά τα ζουμιά ενώ στο transalp (τα παλιά τα χρόνια) με είχαν σώσει, στο 990 μου χάλαγε το ζύγισμα του μπροστινού. Προσπάθησα να με πείσω οτι ήταν η ιδέα μου, αλλά η διαφορά φάνηκε όταν τα πέταξα.
ΟΧΙ ΖΟΥΜΙΑ λοιπόν.



Το πίσω λάστιχο θέλει τρόπο και οχι κόπο.... απλά αφού βγάλεις τον τροχό, τον αφήνεις κάτω απο το πλάγιο στάντ, γέρνεις το 990 τόσο όσο.... και ως δια μαγείας το πίσω λάστιχο έχει ξεζανταριστεί....

Λεβιεδάκια καλής ποιότητας αλλά δυστυχώς μικρά, έχει ο ΜΑΚΑΝ τα οποία κάτω από την σέλα του 990 χωράνε πολύ άνετα.
Η τρόμπα είναι όντως πρόβλημα..οχι μόνο στο κουβάλημα αλλά και στο φούσκωμα.
Αμα δεν βάλεις αμπούλα από τα βουνά δεν φεύγεις μέρα....

Για τις παντόφλες διαλέγουμε και χρώμα ?
οτι γουσταρεις απο χρωμα....
δεν βαζετε κανα βιντεο να το δουμε με το σταντ,μην μας ερθει και ξαπλα το μηχανακι.γιατι μονοι μας θα εχει ζορρι..
 

Dimor

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης.
Μοτό
KTM 990 Adv. 06
οτι γουσταρεις απο χρωμα....
δεν βαζετε κανα βιντεο να το δουμε με το σταντ,μην μας ερθει και ξαπλα το μηχανακι.γιατι μονοι μας θα εχει ζορρι..
Βίντεο ? που να το βρω... αλλά όπως τακάρουμε το κεντρικό στάντ για να σηκωθεί ο μπροστινός τροχός για αλλαγή υγρων ψυγείου , ε αυτό είναι κομματάκι πιο εύκολο. τοποθετείς το λάστιχο κάτω από το πλαϊνό , σημαδεύεις και ξαζανταρίστηκε. Είναι απίστευτα εύκολο. Και στην απίθανη περίπτωση που το ανάγλυφο του εδάφους είναι χαμηλό και φοβάσαι να γείρης μόνος σου την μηχανή, τότε ανύψωσε τον ξαπλωμένο τροχό με ότι έχεις εύκολο (χώμα - ξύλα κλπ) μέχρι να πλησιάσει το πλαϊνό.

Σήμερα που είναι τσικνοπέμπτη και η πρωτεϊνη περισσεύει, κάνε πρόβα το ξεζαντάρισμα....
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αυτά τα ζουμιά ενώ στο transalp (τα παλιά τα χρόνια) με είχαν σώσει, στο 990 μου χάλαγε το ζύγισμα του μπροστινού. Προσπάθησα να με πείσω οτι ήταν η ιδέα μου, αλλά η διαφορά φάνηκε όταν τα πέταξα.
ΟΧΙ ΖΟΥΜΙΑ λοιπόν.



Το πίσω λάστιχο θέλει τρόπο και οχι κόπο.... απλά αφού βγάλεις τον τροχό, τον αφήνεις κάτω απο το πλάγιο στάντ, γέρνεις το 990 τόσο όσο.... και ως δια μαγείας το πίσω λάστιχο έχει ξεζανταριστεί....

Λεβιεδάκια καλής ποιότητας αλλά δυστυχώς μικρά, έχει ο ΜΑΚΑΝ τα οποία κάτω από την σέλα του 990 χωράνε πολύ άνετα.
Η τρόμπα είναι όντως πρόβλημα..οχι μόνο στο κουβάλημα αλλά και στο φούσκωμα.
Αμα δεν βάλεις αμπούλα από τα βουνά δεν φεύγεις μέρα....

Για τις παντόφλες διαλέγουμε και χρώμα ?
Με το μπαρδον, αλλα ξεζανταρισμα σημαινει να βγει το λαστιχο απο την ζαντα (ωστε να αλλαχτει η σαμπρελα) Με αυτον τον τροπο με το σταντ δεν γινεται ξεζανταρισμα Απλως ετσι ξεκολαμε το λαστιχο απο την ζαντα (και απο τις δυο πλευρες του) ωστε κατοπιν με τους λεβιεδες να το ξεζανταρουμε (αν τα καταφερουμε!)
 

Dimor

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης.
Μοτό
KTM 990 Adv. 06
Με το μπαρδον, αλλα ξεζανταρισμα σημαινει να βγει το λαστιχο απο την ζαντα (ωστε να αλλαχτει η σαμπρελα) Με αυτον τον τροπο με το σταντ δεν γινεται ξεζανταρισμα Απλως ετσι ξεκολαμε το λαστιχο απο την ζαντα (και απο τις δυο πλευρες του) ωστε κατοπιν με τους λεβιεδες να το ξεζανταρουμε (αν τα καταφερουμε!)
Α ναι, έχεις δίκιο. Μου έμεινε το ξεκόλημα ως ξεζαντάρισμα, γιατί κι αυτό έχει μια δυσκολία.
Ειμαι πάνω απο 100 κιλά, πάταγα επάνω και δεν ξεκόλαγε....
Σωστά το επεσήμανες.
Για να βγάλεις το λάστιχο εκτός ζάντας, θέλει πάτημα, ώστε να έρθουν τα μάγουλα του ελαστικού στο κέντρο της ζάντας..... ω ναι αυτό πονάει...... και μεγάλους λεβιέδες.... κουραστική υπόθεση όλα αυτά.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Με το μπαρδον, αλλα ξεζανταρισμα σημαινει να βγει το λαστιχο απο την ζαντα (ωστε να αλλαχτει η σαμπρελα) Με αυτον τον τροπο με το σταντ δεν γινεται ξεζανταρισμα Απλως ετσι ξεκολαμε το λαστιχο απο την ζαντα (και απο τις δυο πλευρες του) ωστε κατοπιν με τους λεβιεδες να το ξεζανταρουμε (αν τα καταφερουμε!)
Το θέμα με τα κτμ ειναι πτι το πίσω δεν ξεκολλάει καν... και μεις είχαμε σηκώσει ολόκληρο μηχανάκι στον αέρα, τροχοί στον αέρα και πατούσε μόνο με το μόνο στάνταρ πάνω στο λάστιχο και δεν άνοιγε... με τα πολλά το καταφέραμε και μετά με τους λεβιεδες το ξεζαντερνεις εύκολα...
Επίσης οι τρόμπες δεν έχουν τόσο πολύ δύναμη ώστε να σκάσει το λάστιχο να κανει το πάφ που κανει ώστε να κουμπώσει σωστά στο φούσκωμα....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Για να βγάλεις το λάστιχο εκτός ζάντας, θέλει πάτημα, ώστε να έρθουν τα μάγουλα του ελαστικού στο κέντρο της ζάντας..... ω ναι αυτό πονάει...... και μεγάλους λεβιέδες.... κουραστική υπόθεση όλα αυτά.
Ακριβώς γι αυτό το λόγο παίρνεις ένα παλιό τιμόνι ποδηλάτου, μηχανής (δεν έχει σημασία) το κόβεις έτσι ώστε να κερδίσεις και το Ζ που θα κάνει και έχεις αυτομάτως προέκταση.
Θέλεις λίγη δύναμη παραπάνω? Βάζεις την προέκταση στον λεβιέ και πατάς...
Θέλεις περισσότερη δύναμη? Βάζεις και τον άλλο λεβιέ @ποπiσw και έχεις μία μανέλα ΝΑ με το συμπάθιο.

Πιο λάστιχο θα αντισταθεί ???? :sneaky:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
κοιτα ρε φιλε μου τι κουταλιανο θελει το πορτοκαλι...
τωρα που ειμαι για λαστιχα θα το παλεψω σθεναρα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το θέμα με τα κτμ ειναι πτι το πίσω δεν ξεκολλάει καν... και μεις είχαμε σηκώσει ολόκληρο μηχανάκι στον αέρα, τροχοί στον αέρα και πατούσε μόνο με το μόνο στάνταρ πάνω στο λάστιχο και δεν άνοιγε... με τα πολλά το καταφέραμε και μετά με τους λεβιεδες το ξεζαντερνεις εύκολα...
Επίσης οι τρόμπες δεν έχουν τόσο πολύ δύναμη ώστε να σκάσει το λάστιχο να κανει το πάφ που κανει ώστε να κουμπώσει σωστά στο φούσκωμα....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν ειναι προβλημα των ΚΤΜ αυτο Ειναι γενικα προβλημα των σκληρων ραντιαλ ελαστικων Kαι τα φαρδια ελαστικα οπως τα 140-150 ειναι σιγουρα σκληρα
Μια καλη τρομπα ποδηλατου μπορει να σηκωσει πανω απο 100psi πιεση Χερια να εχεις και να τρομπαρεις! Και ακομα και το παφ να μην ακουστει θα υπαρχει αρκετος αερας (αλλα οχι υπερβολικος ωστε να ξεζανταρει)μεσα ωστε να συνεχιστει η βολτα και μεχρι το πρωτο βενζιναδικο οπου θα κουμπωσει σωστα
Ασε που το παφ αυτο ειναι χαρακτηριστικο των ελαστικων που πρωτομπαινουν σε ζαντα Μετα αποκτουν την σωστη φορμα και συνηθως κουμπωνουν με την βηθεια λιπαντικου και με πολυ λιγη πιεση Εκτος και αν στην ζαντα εχουμε κοντρα οποτε τοτε τα πραγματα πραγματι γινονται πιο δυσκολα αν δεν υπαρχει ισχυρη ηλεκτρικη τρομπα
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Mε σπρει WD-40 δεν γινεται δουλεια;
Λογικα γινεται Οπως γινεται και με οποιοδηποτε λιπαντικο Στην αναγκη δηλαδη ακομα και με λαδι απο τον κινητηρα γινεται!
Αλλα ποιος κουβαλαει WD-40 σε βολτα;
 

bros400pgm

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Kosmas
Μοτό
Aprilia
Λογικα γινεται Οπως γινεται και με οποιοδηποτε λιπαντικο Στην αναγκη δηλαδη ακομα και με λαδι απο τον κινητηρα γινεται!
Αλλα ποιος κουβαλαει WD-40 σε βολτα;

Οποιος δεν θελει να μεινει στο βουνο επειδη δεν μπορει να "σπασει" το μαγουλο απ την ζαντα; :thnkg:
Ενταξει, δεν ξερω τι κουβαλαει ο καθενας, παντως στον δικο μου σακο ανετα χωραει μαζι με σαμπρελες, κιτ tubeless, λεβιεδες, εργαλεια, κομπρεσερ, κλπ κλπ.
Μαμουθ μηχανακι.
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Εγώ θα σου προτείνω να πάρεις μια μικρή ποδηλατική τρομπίτσα ποδιού που εμένα προσωπικά με έχει σώσει 2-3 φορές.
Την έχω πάρει από τα LIDL πριν κανα χρόνο 7-8 ευρώ οπότε σιγά σιγά θα την ξαναφέρουν πάλι. Την ίδια έχει και στο Luis.de
αλλά κοστίσει κανα 30άρι. Είναι πολύ μικρή και χωράει παντού με το τσαντάκι της, ενώ μέσα μπορείς να χωρέσεις και
ένα μικρό μπουκαλάκι 50-100ml με υγρό σαπούνι το οποίο θα το χρησιμοποιήσεις σαν λιπαντικό στο λάστιχο για να ξεζαντάρεις πιο εύκολα.
Φιλούρες στις μαγούλες πριν δυο τρεις βδομάδες...


:p:):):):):):):)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Οποιος δεν θελει να μεινει στο βουνο επειδη δεν μπορει να "σπασει" το μαγουλο απ την ζαντα; :thnkg:
Ενταξει, δεν ξερω τι κουβαλαει ο καθενας, παντως στον δικο μου σακο ανετα χωραει μαζι με σαμπρελες, κιτ tubeless, λεβιεδες, εργαλεια, κομπρεσερ, κλπ κλπ.
Μαμουθ μηχανακι.
Α εσυ λες για το "σπασιμο" του μαγουλου και οχι για μετα για το ξεζανταρισμα-ζανταρισμα Τοτε το λιπαντικο στο "σπασιμο" του μαγουλου δεν εχει καμια χρησιμοτητα αρα ουτε και το wd40 εχει!Στο ξεζανταρισμα-ζανταρισμα ομως ειναι απολυτως απαραιτητο και εκει κατα την γνωμη μου το καλυτερο-φτηνοτερο-βολικοτερο-που δεν πιανει καθολου χωρο, ισως ειναι μερικα ml υγρο σαπουνι για τα πιατα ...Και με το περισσευμα πλενεις μετα και τα χερια σου
 
Top Bottom