Κλήση ταχύτητας από φωτογραφία ραντάρ

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Ευτυχώς πριν μερικά χρόνια σε κάποιο ταξίδι μου από αμερικα έφερα ένα μιλιτηρι - ρουφιάνο αυτων των σατανικών συσκευών που μας εντοπίζουν. Πλήρως παραμετροποιήσημο, αναβαθμίσιμο, με GPS ένδειξη αν θές να περάσεις έξτρα μνήμες κλπ.... τι σε βαράει και από πού........... άξιζε η αγορά του και με το παραπάνω. Έτσι την έχω σώσει με 100% επιτυχία. Το χρησιμοποιούσα στην μπουσα και στο αυτοκίνητο.... τώρα πλέον με το στρώμα δεν..... και το έχω δανείσει σε κολλητό.
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Κ μένα ήρθε κλήση από ραντάρ με φωτογραφία , μετά από ένα χρόνο . Αυτό που έκανα στην τροχαία κατόπιν συζήτησης με τον αξιωματικό , για να μην χάσω το δίπλωμα ήταν να κάνω ένσταση . Μόνο για το δίπλωμα όχι το ποσό.

Μου έδωσε το δίπλωμα κανονικά κ μου είπε το κρατασ Μέχρι να με πάρει τηλ ότι όντως εγκρίθηκε η ένσταση . Αλλιώς θα το παρέδιδα για το χρονικό διάστημα του προστίμου. Πλήρωσα αμέσως την κλήση ως καλή θέληση να το πω έτσι κ σε μια βδομάδα με πήρε ο αξιωματικός κ μου είπε ότι όλα οκ κρατάω δίπλωμα .

Γιαυτο από δω κ πέρα στα ραντάρ προσέχω πολύ γτ ήταν πολύ κρίμα τα λεφτά που έδωσα .
Ναι για ένσταση παω απλά περιμένω να έρθει η κλήση στο αντίστοιχο Α.Τ. Αθήνας που υπάγεται η κατοικία μου.
Προς το παρόν έχω ενημερωθεί για τα εξής:

1. Η ταυτότητα του παραβάτη οδηγού είναι άγνωστη στην τροχαία. Μόνο αν κάποιος το παραδεχθεί (βλέπε .2) η παράβαση τελεσιδικεί εναντίον του.

2. Σαφώς ο οδηγός δεν μπορεί να αρνηθεί να παραλάβει την κλήση. Αλλά! Το έντυπο της κλήσης, προβλέπει (και αποδέχεται) την άρνηση του οδηγού να μην υπογράψει την κλήση. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί η υπογραφή της κλήσης σημαίνει ότι αποδέχεται ο υπογράφων την ενοχή δηλαδή παραδέχεται και ταυτοποιεί τον ευατό του ως τον παραβάτη. Κατ΄επέκταση αυτό σημαίνει ότι η καλύτερη δυνατή υπεράσπιση και διεκδίκηση είναι με μια ανυπόγραφη κλήση (που έχουμε παραλάβει) και συμπληρωμένη την ένσταση (βλέπε 3.) κατά αυτής.

3. Αν αρνηθείτε την παράβαση, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε τα στοιχεία του παραβάτη οδηγού. Αν δηλώσετε ότι τη μηχανή σας την οδηγούν περιστασιακά μερικοί φίλοι (δεν απαγορεύεται από το νόμο) ή καλή ώρα την είχατε σε αγγελία και είστε ιδιώτης, τότε κατά την άποψή μου και τελείως υποθετικά, υπάρχει κενό νομικό και σε ενδεχόμενη διαδικασία δίκης, μάλλον θα αθωωθείτε λόγω αμφιβολιών. Την άποψη αυτή υποστηρίζουν και μερικοί άλλοι φίλοι με τους οποίους συζήτησα το θέμα.

Ενημερώνω για την εξέλιξη και παρακαλώ έχετε την προσοχή σας για το συγκεκριμένο σημείο αλλά και παρόμοια. Είναι μια μεγάλη άδεια ευθεία που κάνει μπαμ ότι δεν είναι κατάλληλο το όριο των 50 χιλιομέτρων. Σαν παλιός αυτοκινητόδρομος είναι, οπότε θα μπορούσε να την πατήσει ο οποιοσδήποτε και όχι κάποιος τρελαμένος που το τρέχει γενικά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι για ένσταση παω απλά περιμένω να έρθει η κλήση στο αντίστοιχο Α.Τ. Αθήνας που υπάγεται η κατοικία μου.
Προς το παρόν έχω ενημερωθεί για τα εξής:

1. Η ταυτότητα του παραβάτη οδηγού είναι άγνωστη στην τροχαία. Μόνο αν κάποιος το παραδεχθεί (βλέπε .2) η παράβαση τελεσιδικεί εναντίον του.

2. Σαφώς ο οδηγός δεν μπορεί να αρνηθεί να παραλάβει την κλήση. Αλλά! Το έντυπο της κλήσης, προβλέπει (και αποδέχεται) την άρνηση του οδηγού να μην υπογράψει την κλήση. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί η υπογραφή της κλήσης σημαίνει ότι αποδέχεται ο υπογράφων την ενοχή δηλαδή παραδέχεται και ταυτοποιεί τον ευατό του ως τον παραβάτη. Κατ΄επέκταση αυτό σημαίνει ότι η καλύτερη δυνατή υπεράσπιση και διεκδίκηση είναι με μια ανυπόγραφη κλήση (που έχουμε παραλάβει) και συμπληρωμένη την ένσταση (βλέπε 3.) κατά αυτής.

3. Αν αρνηθείτε την παράβαση, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε τα στοιχεία του παραβάτη οδηγού. Αν δηλώσετε ότι τη μηχανή σας την οδηγούν περιστασιακά μερικοί φίλοι (δεν απαγορεύεται από το νόμο) ή καλή ώρα την είχατε σε αγγελία και είστε ιδιώτης, τότε κατά την άποψή μου και τελείως υποθετικά, υπάρχει κενό νομικό και σε ενδεχόμενη διαδικασία δίκης, μάλλον θα αθωωθείτε λόγω αμφιβολιών. Την άποψη αυτή υποστηρίζουν και μερικοί άλλοι φίλοι με τους οποίους συζήτησα το θέμα.

Ενημερώνω για την εξέλιξη και παρακαλώ έχετε την προσοχή σας για το συγκεκριμένο σημείο αλλά και παρόμοια. Είναι μια μεγάλη άδεια ευθεία που κάνει μπαμ ότι δεν είναι κατάλληλο το όριο των 50 χιλιομέτρων. Σαν παλιός αυτοκινητόδρομος είναι, οπότε θα μπορούσε να την πατήσει ο οποιοσδήποτε και όχι κάποιος τρελαμένος που το τρέχει γενικά.
Θέμα δικαστηρίου η απόφαση. Όποιο και να είναι το αποτέλεσμα δε μπορεί να θεωρηθεί ασφαλές για ένα μελλοντικό δικαστήριο και το λέω όχι μόνο για τη περίπτωση απαλλαγής αλλά ακόμη και για τη περίπτωση καταδίκης.
 
Reactions: Tol

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Θέμα δικαστηρίου η απόφαση. Όποιο και να είναι το αποτέλεσμα δε μπορεί να θεωρηθεί ασφαλές για ένα μελλοντικό δικαστήριο και το λέω όχι μόνο για τη περίπτωση απαλλαγής αλλά ακόμη και για τη περίπτωση καταδίκης.
Σαφώς αν και κατά την ταπεινή μου άποψη αυτό εφάπτεται με το κομμάτι της Ελληνικής δικαιοσύνης το οποίο είναι μια... διαφορετική κουβέντα.
 
Reactions: STF

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Ναι για ένσταση παω απλά περιμένω να έρθει η κλήση στο αντίστοιχο Α.Τ. Αθήνας που υπάγεται η κατοικία μου.
Προς το παρόν έχω ενημερωθεί για τα εξής:

1. Η ταυτότητα του παραβάτη οδηγού είναι άγνωστη στην τροχαία. Μόνο αν κάποιος το παραδεχθεί (βλέπε .2) η παράβαση τελεσιδικεί εναντίον του.

2. Σαφώς ο οδηγός δεν μπορεί να αρνηθεί να παραλάβει την κλήση. Αλλά! Το έντυπο της κλήσης, προβλέπει (και αποδέχεται) την άρνηση του οδηγού να μην υπογράψει την κλήση. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί η υπογραφή της κλήσης σημαίνει ότι αποδέχεται ο υπογράφων την ενοχή δηλαδή παραδέχεται και ταυτοποιεί τον ευατό του ως τον παραβάτη. Κατ΄επέκταση αυτό σημαίνει ότι η καλύτερη δυνατή υπεράσπιση και διεκδίκηση είναι με μια ανυπόγραφη κλήση (που έχουμε παραλάβει) και συμπληρωμένη την ένσταση (βλέπε 3.) κατά αυτής.

3. Αν αρνηθείτε την παράβαση, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε τα στοιχεία του παραβάτη οδηγού. Αν δηλώσετε ότι τη μηχανή σας την οδηγούν περιστασιακά μερικοί φίλοι (δεν απαγορεύεται από το νόμο) ή καλή ώρα την είχατε σε αγγελία και είστε ιδιώτης, τότε κατά την άποψή μου και τελείως υποθετικά, υπάρχει κενό νομικό και σε ενδεχόμενη διαδικασία δίκης, μάλλον θα αθωωθείτε λόγω αμφιβολιών. Την άποψη αυτή υποστηρίζουν και μερικοί άλλοι φίλοι με τους οποίους συζήτησα το θέμα.

Ενημερώνω για την εξέλιξη και παρακαλώ έχετε την προσοχή σας για το συγκεκριμένο σημείο αλλά και παρόμοια. Είναι μια μεγάλη άδεια ευθεία που κάνει μπαμ ότι δεν είναι κατάλληλο το όριο των 50 χιλιομέτρων. Σαν παλιός αυτοκινητόδρομος είναι, οπότε θα μπορούσε να την πατήσει ο οποιοσδήποτε και όχι κάποιος τρελαμένος που το τρέχει γενικά.
Η υπογραφή της κλήσης δεν σημαίνει αποδοχή ενοχής. Γι'αυτό άλλωστε και όσοι υπογράφουν, έχουν δικαίωμα ένστασης. Αν δεν υπογράψεις, δεν παραλαμβάνεις την κλήση, και σου έρχεται το ποσό στο αφμ σου, και διαταγή αφαίρεσης του διπλώματος.
Επίσης η μη υπογραφή, δυσχεραινει πολύ τα πράγματα στην εξέλιξη της ένστασης, μιας και ο εκάστοτε διοικητής, μπορεί να απορρίψει την ένταση σου και να κρατήσει το διπλωμα για όλη την διαρκεια της ποινής.

Στο θέμα του ποιος ήταν οδηγός, δεν υπάρχει νομικό κενό. Εφόσον δεν υπάρχει άλλος οδηγός (πλην του ιδιοκτήτη) ο οποίος θα δηλώσει ότι οδηγούσε το όχημα εκείνη την ημέρα, η παράβαση βαραίνει τον ιδιοκτήτη.
Και ειλικρινά δεν αξίζει να κινηθείς δικαστικά. Δεν προβλέπεται δικαστήριο για τα διοικητικά πρόστιμα πλέον, άρα θα πρέπει να το κυνηγήσεις μόνος σου, με ότι συνεπάγεται αυτό οικονομικά και χρονικά. Και θα είναι ο λόγος σου, απέναντι σε ένα φωτογραφικό αποδεικτικό στοιχείο. Δύσκολα τα πράγματα και κοστοβορα.


Εν συντομία, την πάτησες επειδή δεν ξέρεις ποιος το οδηγούσε.
Η ιδανική κίνηση για εσένα είναι να πας, να παραλάβεις την παράβαση υπογεγραμμένη, να την πληρωσεις, και να κάνεις μια ένσταση, στην οποία θα γράφεις ότι χρειαζεσαι το δίπλωμα για βιοποριστικούς λόγους ή για λόγους υγείας. Ότι το χρειάζεσαι για να μεταφέρεις ένα μέλος της οικογένειας για θεραπείες πχ (μακριά από μας)
Στο 99% των περιπτώσεων, και αν δεν προσπαθήσεις να είσαι αντιδραστικός (μη υπογραφή κλήσης ή μανουρα στο τμήμα) είτε δεν θα σου κρατήσουν το δίπλωμα καθόλου, είτε θα στο κρατήσουν για πολύ λιγοτερο

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Η υπογραφή της κλήσης δεν σημαίνει αποδοχή ενοχής. Γι'αυτό άλλωστε και όσοι υπογράφουν, έχουν δικαίωμα ένστασης. Αν δεν υπογράψεις, δεν παραλαμβάνεις την κλήση, και σου έρχεται το ποσό στο αφμ σου, και διαταγή αφαίρεσης του διπλώματος.
Επίσης η μη υπογραφή, δυσχεραινει πολύ τα πράγματα στην εξέλιξη της ένστασης, μιας και ο εκάστοτε διοικητής, μπορεί να απορρίψει την ένταση σου και να κρατήσει το διπλωμα για όλη την διαρκεια της ποινής.

Στο θέμα του ποιος ήταν οδηγός, δεν υπάρχει νομικό κενό. Εφόσον δεν υπάρχει άλλος οδηγός (πλην του ιδιοκτήτη) ο οποίος θα δηλώσει ότι οδηγούσε το όχημα εκείνη την ημέρα, η παράβαση βαραίνει τον ιδιοκτήτη.
Και ειλικρινά δεν αξίζει να κινηθείς δικαστικά. Δεν προβλέπεται δικαστήριο για τα διοικητικά πρόστιμα πλέον, άρα θα πρέπει να το κυνηγήσεις μόνος σου, με ότι συνεπάγεται αυτό οικονομικά και χρονικά. Και θα είναι ο λόγος σου, απέναντι σε ένα φωτογραφικό αποδεικτικό στοιχείο. Δύσκολα τα πράγματα και κοστοβορα.


Εν συντομία, την πάτησες επειδή δεν ξέρεις ποιος το οδηγούσε.
Η ιδανική κίνηση για εσένα είναι να πας, να παραλάβεις την παράβαση υπογεγραμμένη, να την πληρωσεις, και να κάνεις μια ένσταση, στην οποία θα γράφεις ότι χρειαζεσαι το δίπλωμα για βιοποριστικούς λόγους ή για λόγους υγείας. Ότι το χρειάζεσαι για να μεταφέρεις ένα μέλος της οικογένειας για θεραπείες πχ (μακριά από μας)
Στο 99% των περιπτώσεων, και αν δεν προσπαθήσεις να είσαι αντιδραστικός (μη υπογραφή κλήσης ή μανουρα στο τμήμα) είτε δεν θα σου κρατήσουν το δίπλωμα καθόλου, είτε θα στο κρατήσουν για πολύ λιγοτερο

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Aν δεν κανω λαθος για να εχεις δικαιωμα ενστασης πρεπει ετσι και αλλιως να πληρωσεις την κλιση.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Μου έχει τύχει με το κουτί.
Εκτός του χρηματικου προστίμου ,υπήρχε και διοικητικό,δεν θυμάμαι πόσο έπρεπε να παράδοσω το δίπλωμα.
Πήγα με πληρωμένη την κλίση την επομένη και ζήτησα να μην μου το κρατήσουν λέγοντας ότι θα είχα προβλημα με τη δουλειά μου (αποδεδειγμένα).
Δεν μου το κράτησαν τελικα
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Aν δεν κανω λαθος για να εχεις δικαιωμα ενστασης πρεπει ετσι και αλλιως να πληρωσεις την κλιση.
Όχι, δεν είναι απαραίτητο να έχει πληρωθεί. Αν πχ κάνεις ένσταση ότι η κλήση ήταν λάθος, και γίνει δεκτή η ένσταση, τότε ακυρώνεται η κλήση.
Εδώ δεν μιλάμε ακριβώς για "ένσταση" βέβαια.
Εδώ ο πολίτης αποδέχεται την παράβαση, και ζητάει από τον διοικητή να μην του αφαιρεθεί το δίπλωμα. Δεν τίθεται δλδ θέμα ακύρωσης της ένστασης. Οπότε, μια πληρωμένη κλήση σε αυτή την περίπτωση, μετράει θετικά.
Συνήθως ο αξιωματικός που είναι υπεύθυνος για τις φωτογραφικές παραβάσεις, λέει στους παραβάτες να πληρώσουν την κλήση για να γίνει δεκτή αυτή η ενσταση

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ακριβώς!
Στη δικιά μου περίπτωση ,βγαλαν και φωτοτυπία την πληρωμένη κλίση (γιατί αργεί ο Δήμος να ενημερώσει με είπαν) και έφυγα με το δίπλωμα κανονικα
 

Ταξιδευτής

Αμετανόητα ονειροπόλος
Περιοχή
71° 10′ 11.32″ N 25° 46′ 58.27″ E
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Αύρα
Αν έπαιρνα τον χαμηλό μισθό της Φινλανδίας (στην Ελλάδα) τότε θα ήμουν χαρούμενος, θα πλήρωνα ευχαρίστως τα 728€, θα μου έμεναν και 1300€ να τη βγάλω.... :roflmao: και σε 3-4 χρόνια θα αγόραζα και την Αφρικάνα....
Χαχαχαχα! Έχε όμως υπόψη σου όμως ότι το μέσο ενοίκιο για ένα μικρομεσαίο διαμέρισμα 60 τμ είναι 900 - 1000 ευρώ / μήνα (το φτηνότερο είναι ~600 ευρώ για 30 τμ.) Επίσης σκέψου οτι εκεί δεν παίζει πάω με τα πόδια/ποδήλατο/σκούτερ/μοτό στη δουλειά παρά μόνο τους 3 καλούς μήνες του χρόνου. Για τους υπόλοιπους 9 μήνες χρειάζεσαι οπωσδήποτε αμάξι, οπότε για ένα μικρομεσαίο ΙΧ 1400-1600 υπολόγισε και το κόστος ασφάλειας (500-800 ευρώ το χρόνο απλή ασφάλεια), τα τέλη κυκλοφορίας (280-320 ευρώ), τα θερινά-χειμερινά σετ ελαστικών που πρέπει να "τραμπάρεις" δυο φορές το χρόνο, βενζίνες κλπ κλπ κλπ. Α, είπα και για το παράδοξο της ύδρευσης που είναι πανάκριβη και χρεώνεται ...με το κεφάλι; (40 ευρώ το άτομο το μήνα) Και όλα αυτά άσχετα από τα κλασσικά που έχουμε και εδώ με service, ανταλλακτικά, σουπερμάρκετ κλπ κλπ κλπ Άσε τα φάρμακα... Πας στο φαρμακείο για παυσίπονα και αφήνεις τα κλειδιά στο καινούργιο χιλιοδιακοσαράκι GS που μόλις αγόρασες... :hungover::cry:

Δεν τη βλέπω καλά την Αφρικάνα στο βάθος του ορίζοντα αδερφέ...:roflmao:

ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη που εκτροχιάζω το θέμα του φίλου Τόλη. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, μπορώ να ανοίξω ένα σχετικό θέμα για να μην χαλάω τα άλλα θεματάκια...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Όχι, δεν είναι απαραίτητο να έχει πληρωθεί. Αν πχ κάνεις ένσταση ότι η κλήση ήταν λάθος, και γίνει δεκτή η ένσταση, τότε ακυρώνεται η κλήση.
Εδώ δεν μιλάμε ακριβώς για "ένσταση" βέβαια.
Εδώ ο πολίτης αποδέχεται την παράβαση, και ζητάει από τον διοικητή να μην του αφαιρεθεί το δίπλωμα. Δεν τίθεται δλδ θέμα ακύρωσης της ένστασης. Οπότε, μια πληρωμένη κλήση σε αυτή την περίπτωση, μετράει θετικά.
Συνήθως ο αξιωματικός που είναι υπεύθυνος για τις φωτογραφικές παραβάσεις, λέει στους παραβάτες να πληρώσουν την κλήση για να γίνει δεκτή αυτή η ενσταση

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
dimos47ki7 Οπότε συνοψίζοντας είναι 2 οι επιλογές:

  1. Δεν υπογράφω κλήση -> κάνω ένσταση κατά της κλήσης -> και πάει δικαστικά.
  2. Υπογράφω κλήση -> πληρώνω και επικαλούμαι λόγους δουλειάς ή ανάγκη για το δίπλωμα -> είναι θέμα διοικητή.
Αν είναι έτσι τότε φαίνεται στην 1η περίπτωση ότι δεν παραδέχομαι ενοχή και στην 2η παραδέχομαι. Όπως και να έχει έχω αποφασίσει να κινηθώ με τον 2ο τρόπο. Όχι επειδή είμαι ένοχος αλλά επειδή έχω καλύτερες πιθανότητες να μην τραβήξει η ιστορία.

Ταξιδευτής Φίλε Νίκο ελεύθερα. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε το σύστημα μιας τόσο προηγμένης χώρας με το δικό μας όχι μόνο στον Κ.Ο.Κ. αλλά γενικότερα. Οπότε επιχείρημα τύπου "καλά είμαστε εδώ με τόσο μικρό πρόστιμο γιατί αλλού είναι τεράστιο και με άλλες κυρώσεις" είναι τελείως άκυρο, κατ'εμέ πάντα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Δε νομιζω οτι τιθεται θεμα μη υπογραφής. Η υπογραφή δε σημαινει παραδοχή. Υπογράφεις και κάνεις ένσταση. Έτσι έκανα και εγώ για διαφορετική περίπτωση περι (λανθασμένης) μη πληρωμής διοδίων. Ακόμα και εκεί που είχα δίκιο αφού είχα αποδείξεις ότι πλήρωσα, υπέγραψα και έκανα ένσταση και έγινε δεκτή. Δεν είμαι ειδικός, αλλά προτείνω προσοχή στο "δεν υπογράφω".
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Δε νομιζω οτι τιθεται θεμα μη υπογραφής. Η υπογραφή δε σημαινει παραδοχή. Υπογράφεις και κάνεις ένσταση. Έτσι έκανα και εγώ για διαφορετική περίπτωση περι (λανθασμένης) μη πληρωμής διοδίων. Ακόμα και εκεί που είχα δίκιο αφού είχα αποδείξεις ότι πλήρωσα, υπέγραψα και έκανα ένσταση και έγινε δεκτή. Δεν είμαι ειδικός, αλλά προτείνω προσοχή στο "δεν υπογράφω".
Ούτε εγώ είμαι ειδικός σαφώς για αυτό έγραψα προηγουμένως κατά την άποψή μου και τελείως υποθετικά. Και αυτό με την παραδοχή της ενοχής το άκουσα από φίλο ο οποίος σε αντίστοιχη περίπτωση ο διοικητής του είπε:
"τυπικά" με την υπογραφή παραδέχεσαι την ενοχή σου.

Αλλά με τα συμφραζόμενα που γράφτηκαν εδώ υποθέτω ότι η υπογραφή μάλλον είναι απλά για να παραλάβεις την κλήση ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Θα βοηθούσε να μας απαντήσει ένας ειδικός αλλά όπως και να έχει από πριν θα την υπέγραφα. Απλά σκεφτόμουν να το κάνω μπροστά στον διοικητή - αν έχει διαφορά - σαν ένδειξη καλής θέλησης και όχι παραδοχής ενοχής. Αλλά παίζει και κρίσιμο ρόλο (ίσως τον πιο σημαντικό) αυτό που ανέφερε ο Δήμος, να είναι συνεργάσιμος ο πιθανός παραβάτης μέσα στο τμήμα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μου εχει τυχει να με γραψουν για ταχυτητα (οντως ετρεχα) με φορητο ρανταρ στην εθνική Θήβα και επειδή ήμουν συνεργάσιμος αντί για 160 μου την έγραψε 145.

Μου έχει τυχει στην Κρήτη να βγαλω κρανος για να ψωνισω τσιγαρα στο περίπτερο 500μ πριν το εργοταξιο, και στα 250μ να με γραψουν. Πάλι συνεργάσιμος, αλλα εκεί μου εκοψε τον κωλο κανονικα (κληση και να παραδωσω το διπλωμα επιτόπου), γιατι ειδε πινακιδα διπλωμα κτλ απο Αθηνα. Μόλις του ειπα εδω μενω, εδω δουλεύω μου λεει τι να σου κανω, τωρα το εκοψα.

Εξαρταται που θα πεσεις.
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
dimos47ki7 Οπότε συνοψίζοντας είναι 2 οι επιλογές:

  1. Δεν υπογράφω κλήση -> κάνω ένσταση κατά της κλήσης -> και πάει δικαστικά.
  2. Υπογράφω κλήση -> πληρώνω και επικαλούμαι λόγους δουλειάς ή ανάγκη για το δίπλωμα -> είναι θέμα διοικητή.
Αν είναι έτσι τότε φαίνεται στην 1η περίπτωση ότι δεν παραδέχομαι ενοχή και στην 2η παραδέχομαι. Όπως και να έχει έχω αποφασίσει να κινηθώ με τον 2ο τρόπο. Όχι επειδή είμαι ένοχος αλλά επειδή έχω καλύτερες πιθανότητες να μην τραβήξει η ιστορία.

Ταξιδευτής Φίλε Νίκο ελεύθερα. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε το σύστημα μιας τόσο προηγμένης χώρας με το δικό μας όχι μόνο στον Κ.Ο.Κ. αλλά γενικότερα. Οπότε επιχείρημα τύπου "καλά είμαστε εδώ με τόσο μικρό πρόστιμο γιατί αλλού είναι τεράστιο και με άλλες κυρώσεις" είναι τελείως άκυρο, κατ'εμέ πάντα.
Η 1η περίπτωση δεν υφίσταται στην ουσία. Παλιότερα, υπήρχε ειδικό δικαστήριο που ασχολούνταν με τροχαίες παραβάσεις. Μάλιστα ακόμα και τα σημερινά μπλοκακια της τροχαίας, στο πίσω μέρος έχουν σημείο όπου ο τροχονόμος παλιότερα ανεγραφε την ημερομηνία της δικασιμου, αν θέλεις να ακολουθήσεις αυτή την οδό, αλλά δεν έχει πλεον ισχύ.
Θα πρέπει ο ίδιος να κινηθείς νομικά μέσω του δικηγόρου σου, αλλά δεν ξέρω καν την διαδικασία.



Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Ούτε εγώ είμαι ειδικός σαφώς για αυτό έγραψα προηγουμένως κατά την άποψή μου και τελείως υποθετικά. Και αυτό με την παραδοχή της ενοχής το άκουσα από φίλο ο οποίος σε αντίστοιχη περίπτωση ο διοικητής του είπε:
"τυπικά" με την υπογραφή παραδέχεσαι την ενοχή σου.

Αλλά με τα συμφραζόμενα που γράφτηκαν εδώ υποθέτω ότι η υπογραφή μάλλον είναι απλά για να παραλάβεις την κλήση ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Θα βοηθούσε να μας απαντήσει ένας ειδικός αλλά όπως και να έχει από πριν θα την υπέγραφα. Απλά σκεφτόμουν να το κάνω μπροστά στον διοικητή - αν έχει διαφορά - σαν ένδειξη καλής θέλησης και όχι παραδοχής ενοχής. Αλλά παίζει και κρίσιμο ρόλο (ίσως τον πιο σημαντικό) αυτό που ανέφερε ο Δήμος, να είναι συνεργάσιμος ο πιθανός παραβάτης μέσα στο τμήμα.
Ακριβώς, η υπογραφή μπαίνει για να παραλάβεις την κλήση, και για να μπορεί να αποδείξει και ο αστυνομικός ότι ενημερώθηκες για τα δικαιώματα σου, για το πόσο και για τον τρόπο πληρωμής.
Αν δεν υπογράψεις, ο αστυνομικός υπογράφει στο κάτω μέρος που αναγράφει "ο οδηγός αρνήθηκε να υπογράψει", και παίρνει την κλήση μαζί του. Αν σου τη δώσει χωρίς εσύ να έχεις υπογράψει, αυτό θα αποτελούσε λόγο ακυρότητας της παράβασης, καθώς θα μπορούσες να ισχυριστείς ότι δεν σε ενημέρωσε. Μοναδική εξαίρεση αποτελούν οι παραβάσεις στάθμευσης, όπου ο οδηγός προφανώς δεν είναι στο σημείο.

Δεν χρειάζεται να υπογράψεις μπροστά στον διοικητή. Μπορείς όμως όταν πας, να ζητήσεις μια ακρόαση από τον διοικητή όπου θα του αναφέρεις τι συνέβη, και θα του εξηγήσεις και τους λόγους που χρειάζεσαι το δίπλωμα, και μετά κάνεις και την ενσταση. Μια καλή εικόνα μετράει πάντα θετικά σε αυτές τις περιπτώσεις.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Χαχαχαχα! Έχε όμως υπόψη σου όμως ότι το μέσο ενοίκιο για ένα μικρομεσαίο διαμέρισμα 60 τμ είναι 900 - 1000 ευρώ / μήνα (το φτηνότερο είναι ~600 ευρώ για 30 τμ.) Επίσης σκέψου οτι εκεί δεν παίζει πάω με τα πόδια/ποδήλατο/σκούτερ/μοτό στη δουλειά παρά μόνο τους 3 καλούς μήνες του χρόνου. Για τους υπόλοιπους 9 μήνες χρειάζεσαι οπωσδήποτε αμάξι, οπότε για ένα μικρομεσαίο ΙΧ 1400-1600 υπολόγισε και το κόστος ασφάλειας (500-800 ευρώ το χρόνο απλή ασφάλεια), τα τέλη κυκλοφορίας (280-320 ευρώ), τα θερινά-χειμερινά σετ ελαστικών που πρέπει να "τραμπάρεις" δυο φορές το χρόνο, βενζίνες κλπ κλπ κλπ. Α, είπα και για το παράδοξο της ύδρευσης που είναι πανάκριβη και χρεώνεται ...με το κεφάλι; (40 ευρώ το άτομο το μήνα) Και όλα αυτά άσχετα από τα κλασσικά που έχουμε και εδώ με service, ανταλλακτικά, σουπερμάρκετ κλπ κλπ κλπ Άσε τα φάρμακα... Πας στο φαρμακείο για παυσίπονα και αφήνεις τα κλειδιά στο καινούργιο χιλιοδιακοσαράκι GS που μόλις αγόρασες... :hungover::cry:

Δεν τη βλέπω καλά την Αφρικάνα στο βάθος του ορίζοντα αδερφέ...:roflmao:

ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη που εκτροχιάζω το θέμα του φίλου Τόλη. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, μπορώ να ανοίξω ένα σχετικό θέμα για να μην χαλάω τα άλλα θεματάκια...
Τα ξέρω Νίκο μου. Κάπως έτσι τσιμπημένα είναι και Γερμανία (ενοίκια, ασφάλιστρα και κάποια άλλα, όχι όμως τόσο και το νερό) και για αυτό φρόντισα και έβαλα σε παρένθεση "αυτόν τον μισθό" αλλά στην Ελλάδα.... Για τις Σκανδιναβικές χώρες τέτοιοι μισθοί είναι βασικοί.
Στη Φινλανδία πάντως βρίσκεις και κάποια πράγματα δεν είναι τόσο ακραία όσο π.χ. στη Σουηδία. Ήρθα το 2017 στο Ελσίνκι και μου άρεσε πολύ.
 
Top Bottom