Ναι για ένσταση παω απλά περιμένω να έρθει η κλήση στο αντίστοιχο Α.Τ. Αθήνας που υπάγεται η κατοικία μου.
Προς το παρόν έχω ενημερωθεί για τα εξής:
1. Η ταυτότητα του παραβάτη οδηγού είναι άγνωστη στην τροχαία. Μόνο αν κάποιος το παραδεχθεί (βλέπε .2) η παράβαση τελεσιδικεί εναντίον του.
2. Σαφώς ο οδηγός δεν μπορεί να αρνηθεί να παραλάβει την κλήση. Αλλά! Το έντυπο της κλήσης, προβλέπει (και αποδέχεται) την άρνηση του οδηγού να μην υπογράψει την κλήση. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί η υπογραφή της κλήσης σημαίνει ότι αποδέχεται ο υπογράφων την ενοχή δηλαδή παραδέχεται και ταυτοποιεί τον ευατό του ως τον παραβάτη. Κατ΄επέκταση αυτό σημαίνει ότι η καλύτερη δυνατή υπεράσπιση και διεκδίκηση είναι με μια ανυπόγραφη κλήση (που έχουμε παραλάβει) και συμπληρωμένη την ένσταση (βλέπε 3.) κατά αυτής.
3. Αν αρνηθείτε την παράβαση, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε τα στοιχεία του παραβάτη οδηγού. Αν δηλώσετε ότι τη μηχανή σας την οδηγούν περιστασιακά μερικοί φίλοι (δεν απαγορεύεται από το νόμο) ή καλή ώρα την είχατε σε αγγελία και είστε ιδιώτης, τότε κατά την άποψή μου και τελείως υποθετικά, υπάρχει κενό νομικό και σε ενδεχόμενη διαδικασία δίκης, μάλλον θα αθωωθείτε λόγω αμφιβολιών. Την άποψη αυτή υποστηρίζουν και μερικοί άλλοι φίλοι με τους οποίους συζήτησα το θέμα.
Ενημερώνω για την εξέλιξη και παρακαλώ έχετε την προσοχή σας για το συγκεκριμένο σημείο αλλά και παρόμοια. Είναι μια μεγάλη άδεια ευθεία που κάνει μπαμ ότι δεν είναι κατάλληλο το όριο των 50 χιλιομέτρων. Σαν παλιός αυτοκινητόδρομος είναι, οπότε θα μπορούσε να την πατήσει ο οποιοσδήποτε και όχι κάποιος τρελαμένος που το τρέχει γενικά.
Η υπογραφή της κλήσης δεν σημαίνει αποδοχή ενοχής. Γι'αυτό άλλωστε και όσοι υπογράφουν, έχουν δικαίωμα ένστασης. Αν δεν υπογράψεις, δεν παραλαμβάνεις την κλήση, και σου έρχεται το ποσό στο αφμ σου, και διαταγή αφαίρεσης του διπλώματος.
Επίσης η μη υπογραφή, δυσχεραινει πολύ τα πράγματα στην εξέλιξη της ένστασης, μιας και ο εκάστοτε διοικητής, μπορεί να απορρίψει την ένταση σου και να κρατήσει το διπλωμα για όλη την διαρκεια της ποινής.
Στο θέμα του ποιος ήταν οδηγός, δεν υπάρχει νομικό κενό. Εφόσον δεν υπάρχει άλλος οδηγός (πλην του ιδιοκτήτη) ο οποίος θα δηλώσει ότι οδηγούσε το όχημα εκείνη την ημέρα, η παράβαση βαραίνει τον ιδιοκτήτη.
Και ειλικρινά δεν αξίζει να κινηθείς δικαστικά. Δεν προβλέπεται δικαστήριο για τα διοικητικά πρόστιμα πλέον, άρα θα πρέπει να το κυνηγήσεις μόνος σου, με ότι συνεπάγεται αυτό οικονομικά και χρονικά. Και θα είναι ο λόγος σου, απέναντι σε ένα φωτογραφικό αποδεικτικό στοιχείο. Δύσκολα τα πράγματα και κοστοβορα.
Εν συντομία, την πάτησες επειδή δεν ξέρεις ποιος το οδηγούσε.
Η ιδανική κίνηση για εσένα είναι να πας, να παραλάβεις την παράβαση υπογεγραμμένη, να την πληρωσεις, και να κάνεις μια ένσταση, στην οποία θα γράφεις ότι χρειαζεσαι το δίπλωμα για βιοποριστικούς λόγους ή για λόγους υγείας. Ότι το χρειάζεσαι για να μεταφέρεις ένα μέλος της οικογένειας για θεραπείες πχ (μακριά από μας)
Στο 99% των περιπτώσεων, και αν δεν προσπαθήσεις να είσαι αντιδραστικός (μη υπογραφή κλήσης ή μανουρα στο τμήμα) είτε δεν θα σου κρατήσουν το δίπλωμα καθόλου, είτε θα στο κρατήσουν για πολύ λιγοτερο
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk