Κλασσική περίπτωση ατυχήματος Μoto - Auto

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Οπότε ,για πες ,σε σχέση με το εδάφιο 2 ,που ακριβως θα βασιζόταν η συνυπαιτιότητα ,κατά τον δικηγόρο του αυτ/τή ;
Δεν ξέρω τα νομικά αγαπητέ μου Κωστή. Κρίνω με το δικό μου μυαλό και λέω πως εφόσον ο ΚΟΚ ορίζει πως και οι 2 βρίσκονται σε παράνομη διαδικασία, φταίνε και οι 2.
Λέει ''υποχρεούται να κινείται αποκλειστικά στις καθορισμένες για την κατηγορία του οχήματός του ειδικές οδούς''. Εκεί που βρέθηκαν δεν ήταν καθορισμένη θέση ! :)
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δεν ξέρω τα νομικά αγαπητέ μου Κωστή. Κρίνω με το δικό μου μυαλό και λέω πως εφόσον ο ΚΟΚ ορίζει πως και οι 2 βρίσκονται σε παράνομη διαδικασία, φταίνε και οι 2.
Λέει ''υποχρεούται να κινείται αποκλειστικά στις καθορισμένες για την κατηγορία του οχήματός του ειδικές οδούς''. Εκεί που βρέθηκαν δεν ήταν καθορισμένη θέση ! :)
Από την στιγμή πού επιτρέπεται η προσπέραση λόγω διακεκομμένης η μηχανή δεν είναι παράνομη παράνομος είναι αυτός που αλλάζει λωρίδα χωρίς να ελέγξει.
Αν πάρουμε από μόνο του αυτό πού έχεις ανεβάσει θα πρέπει να είμαστε όλοι στοιχισμενοι ο ένας πίσω από τον άλλο για αυτό χρησιμοποιούμε όλον τον ΚΟΚ και όχι μόνο ένα εδάφιο
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν ξέρω τα νομικά αγαπητέ μου Κωστή. Κρίνω με το δικό μου μυαλό και λέω πως εφόσον ο ΚΟΚ ορίζει πως και οι 2 βρίσκονται σε παράνομη διαδικασία, φταίνε και οι 2.
Λέει ''υποχρεούται να κινείται αποκλειστικά στις καθορισμένες για την κατηγορία του οχήματός του ειδικές οδούς''. Εκεί που βρέθηκαν δεν ήταν καθορισμένη θέση ! :)
OK. Σεβαστόν να δηλώνεις ότι δεν ξέρεις καλά τον ΚΟΚ
(γιατί ο ΚΟΚ στο σύνολό του ,είναι οι Νόμοι ,σύμφωνα με τους οποίους κρίνονται νομικά τα ατυχήματα)

Οπότε ,το τί ακριβώς ισχύει νομικά βάσει ΚΟΚ ,στην συγκεκριμένη περίπτωση ,το εξήγησα παραπάνω.

Να κάνω επίσης κ μία επισήμανση για το συγκεκριμένο ατύχημα.
ΑΝ ΔΕΝ υπήρχε το βίντεο ,κ δεν υπήρχε καθαρή μαρτυρία τρίτου ,κ ο αυτοκ/της τα έλεγε αλλιώς ,τότε ,η υπαιτιότητα ,θα κρινόταν σύμφωνα με το:
ποιό? όχημα -> χτύπησε ποιό? όχημα + ->σε ποιό? ->σημειο του οχήματος
Βάσει σημείων επαφής και ΜΟΝΟ ,νομικά υπέυθυνος θα κρινόταν ο μοτοσυκλετιστής.
Κακώς και Αδίκως ,αλλά αυτό θα συνέβαινε ,λόγω μη δυνατότητας απόδειξης του πραγματικού συμβάντος.

Οπως βλέπεις λοιπόν ,ο νομικός καθορισμός υπαιτιότητας σε κάποια ατυχήματα ,δεν είναι τόσο απλή υπόθεση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αμα θελετε τετοια γραφτειτε στο ΦΒ του Μοτοτριτη, εκει θα δειτε ολες τις κατηγοριες αναβατων του ΜΟΤΟGP να σχολιαζουν απο κατω

(και εκει θα καταλαβετε την σημερινη καταντια μας βλεποντας το ειδος των ψηφοφορων)
 
Top Bottom