Κλασσικό ιστορικό συλλεκτικό.

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Με αφορμή προηγούμενη ανάρτηση του Θανάση Θανασεν και την χαλαρότητα Κυριακάτικου απογεύματος , κάποιες σκέψεις για κλασσική μοτοσυκλέτα χωρίς να διεκδικώ αλάθητο ή βραβείο αντικειμενικότητας ( αντιμερκελιστής μέχρι τα μπούνια).
Ιστορικό είναι οποιοδήποτε μηχανάκι κατασκευάστηκε πριν 30 χρόνια . Με τον ορισμό αυτό ένας Μεζες ΜΖ και ένα RG 500 είναι 2 ιστορικά οχήματα και δικαιούνται , υπό προϋποθέσεις, τις γνωστές κίτρινες πινακίδες (πονεμένη ιστορία)
Κλασσικό. Μεγάλη κουβέντα. New old classics. Κάποια μηχανάκια (οχήματα) δημιουργήθηκαν κλασσικά (916 ). Εδώ ο καθένας μπορεί να θεωρήσει ότι ο ίδιος κάνει κέφι (και τα σκυλιά δεμένα) . Κλασσικό το ΧΤ 500 δίπλα στον Βίκτωρα, κλασσικό το 85αρι GSXR 750 μαζί με το 851 , future classic η πρώτη Ρένα , κλασσικό το 640 adv (γμτκ!)
Συλλεκτικό. Όχι το ΧΤ 550 δεν είναι συλλεκτικό ! Συλλεκτικό δεν γίνεται ένα μηχανάκι επειδή μπήκε στο ψαρ.γρ και ο επίδοξος πωλητής θέλει να πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ. Συλλεκτικό είναι ένα μηχανάκι που βγήκε σε λίγα κομμάτια και που έχει γράψει την δική του ιστορία.
Θέλει λεφτά αυτή η ιστορία ;
Εξαρτάται. Αν θες την Husqvarna του Στηβ στο on any Sanday 1 , θα πλερώσεις.
Αν αρκείσαι σε μια ίδια και την ψάξεις , με 3000 είσαι άρχοντας. Θα την ευχαριστηθείς ; Εσύ ξέρεις , πάντως είναι σίγουρο ότι δεν έχει σχέση με ότι έχεις οδηγήσει μέχρι τώρα.
Ανακαλύπτεις ότι η μοτοσυκλέτα είναι ένα στρογγυλό φανάρι , ένα ρεζερβουάρ και ένας κινητήρας. Όμως το Ζ1 έχει ξεφύγει. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που βγάζουν πορτοκάλια. Ζέφειρος λέγεται και μαζέψτε έναν (με ακτίνες) γιατί δεν θα υπάρχουν για πολύ.
Αυτά για αρχή, ελπίζω να υπάρξει συνέχεια στην κουβέντα

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Husaberg χωρίς κυλιντρα!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Husaberg χωρίς κυλιντρα!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα Husaberg είναι μια κατηγορία μόνα τους (μαζί με τα Vertemati). Ένας λόγος που δεν θέλω να βλέπω τους μετά το 2013 ΚΤΜαδες είναι ότι την εξαγόρασαν για να την κλείσουν. Το πρώτο που της έκλεψαν ήταν το ready to race ( που το έκανε μετά four stroke force)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μεγάλη κουβέντα και νομίζω ότι όπως σχεδόν τα πάντα σε αυτή την χώρα... Είναι σε λάθος δρόμο από την πλευρά της πολιτείας.
Εγώ έμπλεξα με ιστορικό όχημα το μακρινό 1997.
Για να πάρω πινακίδες ΕΛΠΑ, πέρασα το οχημα μου από τεχνικό έλεγχο σε κάποιον άνθρωπο της ΕΛΠΑ, ο οποίος ήξερε πολύ καλά τι κοιτούσε και τι έλεγε.
Μετά από χρόνια βλέποντας αντίστοιχα "ιστορικά" οχήματα με πινακίδες από συλλόγους, πραγματικά θλιβομαι.

Να διαφωνήσω σε ένα μικρό κομμάτι σε αυτά που είπες Τάκη.
Ιστορικό πρέπει να είναι ένα όχημα τέλεια ανακατασκευασμενη και σε άριστη ορίτζιναλ κατάστασης.
Φυσικά τα οχήματα με πολύ μικρή παραγωγή είναι σπάνια και πολύτιμα, αλλά υπάρχουν πολύ όμορφα οχήματα που αξίζουν να ανακατασκευαστουν.
Πάντα με την αξιολόγηση που τους αρμόζει να παίρνουν ιστορικές πινακίδες... Βεβαια
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Καλημέρα , καλή εβδομάδα, καλό μήνα.
Δυστυχώς οι "κίτρινες" αντί για κίνητρο διάσωσης και διατήρησης μιας πολιτιστικής κληρονομιάς έχουν καταλήξει σε μηχανή παραγωγής χρήματος από τους περισσότερους εμπλεκόμενους ΚΑΙ της ΕΛΠΑ συμπεριλαμβανομένης. Το ιστορικό "κιτρινισμένο" όχημα πρέπει να είναι με τις προδιαγραφές που αναφέρεις και να κινείται σύμφωνα με τους περιορισμούς (δίκαιους ή άδικους άλλο θέμα) που έγιναν δεκτοί για την έκδοση της πινακίδας Ι.Ο. Όποιος θέλει να μην έχει νταβατζή στο κεφάλι του κρατάει πινακίδες υπουργείου.
Οι κίτρινες πινακίδες όμως είναι το λιγότερο στα κλασσικά οχήματα ( Ναι και τα αυτοκίνητα έχουν ψυχή). Είδες ένα καλοδιατηρημένο Laverda SF του 1970 και άρχισε η σιελόρροια. Το θέλω αναφωνείς!!! Όπα μεγάλε χαλάρωσε . Υπάρχουν ερωτήματα που πρέπει να απαντήσεις (στον εαυτό σου)
1. Γιατί θέλεις ένα κλασσικό , ιστορικό, συλλεκτικό;
Τυχαίες απαντήσεις. Μ'αρέσει, για να ξεχωρίζω , για επένδυση , γιατί το είχα νέος , βαρέθηκα τα καινούργια, δεν θέλω να τρέχω, είμαι νεκρόφιλος ,
2. Τι χρήση θα του κάνεις;
Καθημερινή , καμία στο σαλόνι, χιλιόμετρα συντήρησης, σε τρέιλερ για μόστρα.
3.Πώς θα το συντηρήσω ;
Μόνος, κανένας , δεν χαλάνε , θα δω όταν σπάσει.
  1. Τι είναι ακριβό και τι φθηνό ; τι μπορώ - Θέλω να πληρώσω;
  2. Υπάρχουν πονηροί στον χώρο;
ΝΑΙ!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όλα σωστά...
Δεν μπλέκεις με τέτοια πράγματα αν δεν ξέρεις τι θέλεις.
Σε 22 χρόνια μετά την ανακατασκευή έχω 2500 χλμ
Ερωτήματα του τύπου... Γιατί το έφτιαξες και γιατί δεν το βγάζεις, δεν μπορώ να τα απαντησω
.


Advphone....
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Με πόνο ψυχής (αντιμερκελιστής γαρ) οφείλω να ομολογήσω ... ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η 2002!
Να δοκιμάσω για σένα;
Δεν έχεις την αντίστοιχη παρέα
Στην έσπασε ο χώρος
Προτιμάς μοτοσυκλέτα ή κάτι άλλο στον ελεύθερο χρόνο
Πάντως πέτρα που δεν κυλάει , χορταριάζει.
Στα δικά μου προσπαθώ 500 με 1000 χιλ τον χρόνο για συντήρηση . Όσα είναι σε μακροχρόνια ακινησία τα έχω με λάδια συντήρησης , άδεια , χωρίς μπαταρία
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Όλα σωστά...
Δεν μπλέκεις με τέτοια πράγματα αν δεν ξέρεις τι θέλεις.
Σε 22 χρόνια μετά την ανακατασκευή έχω 2500 χλμ
Ερωτήματα του τύπου... Γιατί το έφτιαξες και γιατί δεν το βγάζεις, δεν μπορώ να τα απαντησω
.


Advphone....
Επειδη εχουμε την ιδια τρελα, μπορω να σου απαντησω!!!!! '' γιατι το ΠΟΝΑΩΩΩΩ''......

#xrv_world_explorer
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με πόνο ψυχής (αντιμερκελιστής γαρ) οφείλω να ομολογήσω ... ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η 2002!
Να δοκιμάσω για σένα;
Δεν έχεις την αντίστοιχη παρέα
Στην έσπασε ο χώρος
Προτιμάς μοτοσυκλέτα ή κάτι άλλο στον ελεύθερο χρόνο
Πάντως πέτρα που δεν κυλάει , χορταριάζει.
Στα δικά μου προσπαθώ 500 με 1000 χιλ τον χρόνο για συντήρηση . Όσα είναι σε μακροχρόνια ακινησία τα έχω με λάδια συντήρησης , άδεια , χωρίς μπαταρία
Κινείται κάθε 2 με 3 μήνες για τα ζουμιά, αλλάζει κάθε χρόνο λάδια παραφλου και φυσικά είναι σκεπασμένη σε γκαράζ με καθόλου υγρασία.
Ο λογος που δεν βγαίνει συχνά έξω είναι βασικά ότι δεν είμαι σε ηλικία να κάνω φυλακή.
Γιατί αν με ακουμπήσει κάποιος... Εκεί θα καταλήξω.
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Δεν θα πας κέντρο Αθήνας , ούτε θα παρκάρεις σε πεζοδρόμιο. Είμαι της άποψης ότι τα μηχανάκια - αυτοκίνητα ανήκουν στους δρόμους. Με την Λέσχη κλασσικής μέχρι TD σε πίστα γίνονται και υπάρχει σκέψη για πρωτάθλημα. Αντίστοιχα γίνονται και με αυτοκίνητα. Πιο light καταστάσεις οι "αγώνες " regularite που μπορείς να το χαρείς ταυτόχρονα με μια ωραία βόλτα.
Προσωπικά ένα μόνο μηχανάκι μου δεν χρησιμοποιώ γιατί είναι και μοναδικό αλλά και αν πάθει κάτι δεν μπορεί να επισκευαστεί
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξέχασα να προσθέσω ότι πολλά ανταλλακτικά φανοποιιας δεν υπάρχουν... Άλλη μια δικαιολογία να φοβαμαι να το τσουλησω.

Είμαι μπλεγμένος και με τα παλιό μηχανάκια βέβαια και δεν πολυγουσταρω τα κουτιά.
Τεσπα...τωρα που έφτιαξε λίγο ο καιρός θα κοιτάξω τις υγρασιες και θα πάει μια βολτιτσα
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Να μη φοβάσαι! Όλα (σχεδον) φτιάχνονται. Και στο φινάλε αν δεν τα χαρούμε εμείς , τότε ποιός; οι κληρονόμοι; να τα αφήσουμε σε καλή κατάσταση για να τα πουλήσουν ακριβότερα; μου θυμίζει τους παλιούς που δεν έβγαζαν τα νάιλον από τα καθίσματα ή έβαζαν καλύμματα για να μην χαλάσει το σαλόνι
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Να μη φοβάσαι! Όλα (σχεδον) φτιάχνονται. Και στο φινάλε αν δεν τα χαρούμε εμείς , τότε ποιός; οι κληρονόμοι; να τα αφήσουμε σε καλή κατάσταση για να τα πουλήσουν ακριβότερα; μου θυμίζει τους παλιούς που δεν έβγαζαν τα νάιλον από τα καθίσματα ή έβαζαν καλύμματα για να μην χαλάσει το σαλόνι
με βαση τα παραπανω.
πιστευω ειναι στη νοοτροπια εδω τη δικια μας αυτο το χάλι με το "να μη χαλασει".
δε το εχω συνατησει αλλου.
εχω γειτονες που εμεναν σε ενα αποθηκακι 5χ5 ολοκληρη οικογενεια.
εφτιαξαν σπιταρωνα διπλα,μεγαρο,και συνεχιζουν να μενουν στο αποθηκακι για να μη το χαλασουν το νεο σπιτι,και το ανοιγουν μονο στις γιορτες.
ο ιδιος εχει μηχανακι 25 χρονω ενα lead σαν καινουριο,αλλα δε βλεπεται γιατι το εχει τυλιγμενο με ναυλον,μοκετες,και ενα καλυμα σιδερωστρας στη σελα για να μη χαλασει.
αν τα βγαλει ολα αυτα πρεγματικα ειναι καινουριο το μηχανακι.
εχω φιλο με gsr που δεν ερχεται σε βολτες για να μη το φορτωσει χιλιομετρα.οτι να ναι...
οπως κανανε οι γιαγιαδες με τις σακουλες στα τηλεκοντρολ,και τις ζελατινες ακομα και τωρα στα κινητα.
τεσπα
ασχετα με τα μηχανοκινητα ολα αυτα,αλλα δειχνει φουλ τη νοοτροπια μας.

γι αυτο χαρειτε τα οσο μπορειτε τωρα που μπορειτε.

υγ:και οχι ουτε τα africa τα παλια ειναι συλλεκτικα,ουτε τα xt,ουτε τα drz,ουτε τα astrea,ουτε ολες οι βεσπες οπως νομιζουν οι ιδιοκτητες τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
με βαση τα παραπανω.
πιστευω ειναι στη νοοτροπια εδω τη δικια μας αυτο το χάλι με το "να μη χαλασει".
δε το εχω συνατησει αλλου.
εχω γειτονες που εμεναν σε ενα αποθηκακι 5χ5 ολοκληρη οικογενεια.
εφτιαξαν σπιταρωνα διπλα,μεγαρο,και συνεχιζουν να μενουν στο αποθηκακι για να μη το χαλασουν το νεο σπιτι,και το ανοιγουν μονο στις γιορτες.
ο ιδιος εχει μηχανακι 25 χρονω ενα lead σαν καινουριο,αλλα δε βλεπεται γιατι το εχει τυλιγμενο με ναυλον,μοκετες,και ενα καλυμα σιδερωστρας στη σελα για να μη χαλασει.
αν τα βγαλει ολα αυτα πρεγματικα ειναι καινουριο το μηχανακι.
εχω φιλο με gsr που δεν ερχεται σε βολτες για να μη το φορτωσει χιλιομετρα.οτι να ναι...
οπως κανανε οι γιαγιαδες με τις σακουλες στα τηλεκοντρολ,και τις ζελατινες ακομα και τωρα στα κινητα.
τεσπα
ασχετα με τα μηχανοκινητα ολα αυτα,αλλα δειχνει φουλ τη νοοτροπια μας.

γι αυτο χαρειτε τα οσο μπορειτε τωρα που μπορειτε.

υγ:και οχι ουτε τα africa τα παλια ειναι συλλεκτικα,ουτε τα xt,ουτε τα drz,ουτε τα astrea,ουτε ολες οι βεσπες οπως νομιζουν οι ιδιοκτητες τους.
Συμφωνώ και επαυξάνω!
Αν δεν τα χαίρεσαι δεν έχει νόημα, εκτός και αν είσαι συλλέκτης και τα υπολογίζεις σαν εκθέματα με μουσιακή αξία.
Η ζωή είναι μικρή, τα σίδερα σίδερα και η σκάφη σκάφη.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Ωραίο θέμα!

Λοιπόν... κάπου στη βόρεια Ελλάδα, πρώτη μούρη στη βιτρίνα ενός μαγαζιού με μοτοσυκλέτες, είναι στημένο πάνω στο ξύλινο κιβώτιο, με το οποίο έφυγε από το εργοστάσιο, ένα Ducati 916. Όχι απλώς με 0 χλμ, αλλά δεν έχει καν γυρίσει ποτέ η μίζα του... Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο τέτοιο 916, όχι μόνο στην Ελλάδα.

Κάθε τόσο, όποτε πάω πάνω, περνάω από το μαγαζί να του ρίξω μια ματιά... Ο ιδιοκτήτης του λέει ότι αν πουληθεί, θα πουληθεί στο Ebay και θα πιάσει πολλά λεφτά.

Δεν το αμφισβητώ αυτό, όμως κάθε μα κάθε φορά που φεύγω από κει σκέφτομαι το ίδιο πράγμα... Τι δε θα δινα να μοιραζόμουν χλμ και αναμνήσεις μαζί του αν ήταν δικό μου.... Για 916 μιλάμε ρε γαμώτο, όχι για πίνακα του Βαν Γκόγκ!

Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν το δούμε υπό ορθο-λογικό πρίσμα σκέψης ,κ βάσει πρακτικής κ πραγματικότητας ,σε συνδιασμό με το πεπερασμένο της ανθρώπινης ύπαρξης ,δίκιο έχετε κ συμφωνώ.

Απο την άλλη όμως ,ποιά λογική υπάρχει στο να σκάσει κάποιος έναν σκασμό λ7 για να ανακατασκευάσει ένα όχημα 30-40-50ετίας ,έστω κι αν το χρησιμοποιήσει ,αφού θα του στοιχίσει τα ίδια ή παραπάνω με κάποιο σύγχρονο ,το οποίο όσον αφορά την χρήση(γιατί εκεί είδα τις ενστάσεις) ,θα είναι σαφώς ανώτερο παντού;

Ρητορική η ερώτηση ,γιατί το να φτιάξεις-έχεις-συντηρείς κάποιο κλασσικό όχημα ,ουδε μία σχέση εχει με την λογική κ την χρήση κ την πραγματικότητα.
Είναι μια προσωπική εικαστική υλικο-τεχνική εμμονή.
Δημιουργική εμμονή αν το στήσεις μόνος σου.
Αντισταθμιστική χρηματο-οικονομική εμμονή ψυχικής ικανοποίησης ,αν έχεις να πληρώσεις να το πάρεις έτοιμο ή να στο στήσουν.

Οπως κ να'χει ,είναι θέμα k@vl@s κ προσωπικής φιλοσοφίας κ ψυχολογίας ,και είναι εντελώς προσωπική υπόθεση ,κ ποιός είμαι εγώ που θα κρίνω ,ποιά θα πρέπει να είναι η k@vl@ του καθενός κ πως τη φχαριστιέται καλύτερα...?

Βασικά ,ακριβώς επειδή η Ζωή είναι μικρή ,χαίρομαι να βλέπω κόσμο γύρω μου να χαίρεται ,κ δεν κρίνω ποτέ τον λόγο της χαράς του ,με μοναδική προϋπόθεση να μην χαίρεται εις βάρος τρίτων.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Γάτε έχεις δίκιο!!!
Αλλά επειδή κάναμε μια βόλτα (μικρή) με τις 2 παλαιά σπορ όμως μοτοσυκλετες
Ducati, moto guzzi
Ενοιωσα ότι μπήκα και βγήκα, από μια δίνη του χρόνου,
Και έζησα σε λίγο χρόνο έντονα συναισθήματα!
Δεν έχει να κάνει με την λογική
Είναι καθαρά ψυχή και συναίσθημα.

Ίσως να φταίει και η ηλικία μου και το ότι έχω δει και ζήσει (λιγότερο)
Παλιότερες κατασκευές
Ένας μικροτερος, ηλικιακά, δεν νομίζω να νιώσει κάτι!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Ωραίο θέμα!

Λοιπόν... κάπου στη βόρεια Ελλάδα, πρώτη μούρη στη βιτρίνα ενός μαγαζιού με μοτοσυκλέτες, είναι στημένο πάνω στο ξύλινο κιβώτιο, με το οποίο έφυγε από το εργοστάσιο, ένα Ducati 916. Όχι απλώς με 0 χλμ, αλλά δεν έχει καν γυρίσει ποτέ η μίζα του... Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο τέτοιο 916, όχι μόνο στην Ελλάδα.

Κάθε τόσο, όποτε πάω πάνω, περνάω από το μαγαζί να του ρίξω μια ματιά... Ο ιδιοκτήτης του λέει ότι αν πουληθεί, θα πουληθεί στο Ebay και θα πιάσει πολλά λεφτά.

Δεν το αμφισβητώ αυτό, όμως κάθε μα κάθε φορά που φεύγω από κει σκέφτομαι το ίδιο πράγμα... Τι δε θα δινα να μοιραζόμουν χλμ και αναμνήσεις μαζί του αν ήταν δικό μου.... Για 916 μιλάμε ρε γαμώτο, όχι για πίνακα του Βαν Γκόγκ!

Στάλθηκε από το SM-J330FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν θα πιάσει ούτε τα χρήματα που είχε καινούργιο ( 5,5 μύρια δρχ 17,18 k ευρωπαϊκά). Το μηχανάκι (υποθέτω) έμεινε απούλητα, στην συνέχεια βγήκε 996,998 θάφτηκε και μετά την 10ετία δύσκολα αγοράζει κάποιος καινούργιο μηχανάκι.
Αν θες να βρεις Tamburini , υπάρχουν και σε λογικές τιμές. Καινούργιο μηχανάκι 30ετίας ,σχεδόν, είναι ευχή και κατάρα ότι και να το κάνεις. Σαλονάτο ή βολτίσιο πάντα θα αναρωτιέσαι αν έκανες σωστά
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Ίσως να φταίει και η ηλικία μου και το ότι έχω δει και ζήσει (λιγότερο)
Παλιότερες κατασκευές
Ένας μικροτερος, ηλικιακά, δεν νομίζω να νιώσει κάτι.
Σίγουρα όχι όλοι , ούτε καν οι περισσότεροι. Κάποιοι όμως θα νιώσουν και έτσι η μοτοσυκλετιστική κουλτούρα διευρύνεται και ανανεώνεται .
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αν το δούμε υπό ορθο-λογικό πρίσμα σκέψης ,κ βάσει πρακτικής κ πραγματικότητας ,σε συνδιασμό με το πεπερασμένο της ανθρώπινης ύπαρξης ,δίκιο έχετε κ συμφωνώ.

Απο την άλλη όμως ,ποιά λογική υπάρχει στο να σκάσει κάποιος έναν σκασμό λ7 για να ανακατασκευάσει ένα όχημα 30-40-50ετίας ,έστω κι αν το χρησιμοποιήσει ,αφού θα του στοιχίσει τα ίδια ή παραπάνω με κάποιο σύγχρονο ,το οποίο όσον αφορά την χρήση(γιατί εκεί είδα τις ενστάσεις) ,θα είναι σαφώς ανώτερο παντού;

Ρητορική η ερώτηση ,γιατί το να φτιάξεις-έχεις-συντηρείς κάποιο κλασσικό όχημα ,ουδε μία σχέση εχει με την λογική κ την χρήση κ την πραγματικότητα.
Είναι μια προσωπική εικαστική υλικο-τεχνική εμμονή.
Δημιουργική εμμονή αν το στήσεις μόνος σου.
Αντισταθμιστική χρηματο-οικονομική εμμονή ψυχικής ικανοποίησης ,αν έχεις να πληρώσεις να το πάρεις έτοιμο ή να στο στήσουν.

Οπως κ να'χει ,είναι θέμα k@vl@s κ προσωπικής φιλοσοφίας κ ψυχολογίας ,και είναι εντελώς προσωπική υπόθεση ,κ ποιός είμαι εγώ που θα κρίνω ,ποιά θα πρέπει να είναι η k@vl@ του καθενός κ πως τη φχαριστιέται καλύτερα...?

Βασικά ,ακριβώς επειδή η Ζωή είναι μικρή ,χαίρομαι να βλέπω κόσμο γύρω μου να χαίρεται ,κ δεν κρίνω ποτέ τον λόγο της χαράς του ,με μοναδική προϋπόθεση να μην χαίρεται εις βάρος τρίτων.
Η αναπαλαίωση είναι νομίζω καθαρά θέμα προσωπικής ικανοποίησης, που αυτό προϋποθέτει μεράκι, αφοσίωση και αγάπη για το αντικείμενο!
Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα χρήσης, γιατί επι της ουσίας δεν γίνεται για αυτό (συνήθως)!
Επίσης, δεν νομίζω να τίθεται θέμα σύγκρισης παλιού με νεότερο, ως προς την τιμή απόκτισης του και τον τρόπο χρήσης του, εάν αξίζει η αγορά του κτλ... Συνήθως, όσοι αναπαλαιώνουν κάποιο όχημα, έχουν ένα «καινούργιο» να κάνουν την δουλειά τους! Το «παλιό» είναι..... «ψυχοθεραπεία» υπό προϋποθέσεις!!!
 
Top Bottom