Με αφορμή προηγούμενη ανάρτηση του Θανάση Θανασεν και την χαλαρότητα Κυριακάτικου απογεύματος , κάποιες σκέψεις για κλασσική μοτοσυκλέτα χωρίς να διεκδικώ αλάθητο ή βραβείο αντικειμενικότητας ( αντιμερκελιστής μέχρι τα μπούνια).
Ιστορικό είναι οποιοδήποτε μηχανάκι κατασκευάστηκε πριν 30 χρόνια . Με τον ορισμό αυτό ένας Μεζες ΜΖ και ένα RG 500 είναι 2 ιστορικά οχήματα και δικαιούνται , υπό προϋποθέσεις, τις γνωστές κίτρινες πινακίδες (πονεμένη ιστορία)
Κλασσικό. Μεγάλη κουβέντα. New old classics. Κάποια μηχανάκια (οχήματα) δημιουργήθηκαν κλασσικά (916 ). Εδώ ο καθένας μπορεί να θεωρήσει ότι ο ίδιος κάνει κέφι (και τα σκυλιά δεμένα) . Κλασσικό το ΧΤ 500 δίπλα στον Βίκτωρα, κλασσικό το 85αρι GSXR 750 μαζί με το 851 , future classic η πρώτη Ρένα , κλασσικό το 640 adv (γμτκ!)
Συλλεκτικό. Όχι το ΧΤ 550 δεν είναι συλλεκτικό ! Συλλεκτικό δεν γίνεται ένα μηχανάκι επειδή μπήκε στο ψαρ.γρ και ο επίδοξος πωλητής θέλει να πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ. Συλλεκτικό είναι ένα μηχανάκι που βγήκε σε λίγα κομμάτια και που έχει γράψει την δική του ιστορία.
Θέλει λεφτά αυτή η ιστορία ;
Εξαρτάται. Αν θες την Husqvarna του Στηβ στο on any Sanday 1 , θα πλερώσεις.
Αν αρκείσαι σε μια ίδια και την ψάξεις , με 3000 είσαι άρχοντας. Θα την ευχαριστηθείς ; Εσύ ξέρεις , πάντως είναι σίγουρο ότι δεν έχει σχέση με ότι έχεις οδηγήσει μέχρι τώρα.
Ανακαλύπτεις ότι η μοτοσυκλέτα είναι ένα στρογγυλό φανάρι , ένα ρεζερβουάρ και ένας κινητήρας. Όμως το Ζ1 έχει ξεφύγει. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που βγάζουν πορτοκάλια. Ζέφειρος λέγεται και μαζέψτε έναν (με ακτίνες) γιατί δεν θα υπάρχουν για πολύ.
Αυτά για αρχή, ελπίζω να υπάρξει συνέχεια στην κουβέντα
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ιστορικό είναι οποιοδήποτε μηχανάκι κατασκευάστηκε πριν 30 χρόνια . Με τον ορισμό αυτό ένας Μεζες ΜΖ και ένα RG 500 είναι 2 ιστορικά οχήματα και δικαιούνται , υπό προϋποθέσεις, τις γνωστές κίτρινες πινακίδες (πονεμένη ιστορία)
Κλασσικό. Μεγάλη κουβέντα. New old classics. Κάποια μηχανάκια (οχήματα) δημιουργήθηκαν κλασσικά (916 ). Εδώ ο καθένας μπορεί να θεωρήσει ότι ο ίδιος κάνει κέφι (και τα σκυλιά δεμένα) . Κλασσικό το ΧΤ 500 δίπλα στον Βίκτωρα, κλασσικό το 85αρι GSXR 750 μαζί με το 851 , future classic η πρώτη Ρένα , κλασσικό το 640 adv (γμτκ!)
Συλλεκτικό. Όχι το ΧΤ 550 δεν είναι συλλεκτικό ! Συλλεκτικό δεν γίνεται ένα μηχανάκι επειδή μπήκε στο ψαρ.γρ και ο επίδοξος πωλητής θέλει να πληρώσει τον ΕΝΦΙΑ. Συλλεκτικό είναι ένα μηχανάκι που βγήκε σε λίγα κομμάτια και που έχει γράψει την δική του ιστορία.
Θέλει λεφτά αυτή η ιστορία ;
Εξαρτάται. Αν θες την Husqvarna του Στηβ στο on any Sanday 1 , θα πλερώσεις.
Αν αρκείσαι σε μια ίδια και την ψάξεις , με 3000 είσαι άρχοντας. Θα την ευχαριστηθείς ; Εσύ ξέρεις , πάντως είναι σίγουρο ότι δεν έχει σχέση με ότι έχεις οδηγήσει μέχρι τώρα.
Ανακαλύπτεις ότι η μοτοσυκλέτα είναι ένα στρογγυλό φανάρι , ένα ρεζερβουάρ και ένας κινητήρας. Όμως το Ζ1 έχει ξεφύγει. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που βγάζουν πορτοκάλια. Ζέφειρος λέγεται και μαζέψτε έναν (με ακτίνες) γιατί δεν θα υπάρχουν για πολύ.
Αυτά για αρχή, ελπίζω να υπάρξει συνέχεια στην κουβέντα
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk