Κοντέρ χαλασμένο από ktm enduro 690 2008

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
KTM 690 ENDURO
Όπως λέει ο τίτλος ψάχνω κοντέρ για το μηχανάκι μου απο ktm enduro 690 2008 μοντέλο μιας και το δικό μου αν και δουλεύει έχει σπασμένα τα 2 από τα 3 ποδαράκια από την πίσω μεριά που πιάνουν οι βίδες για να το στερεώνει . Θα ανεβάσω και φωτογραφίες μήπως και μου προτείνετε καμιά πατέντα ευχαριστώ
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 600
Όπως λέει ο τίτλος ψάχνω κοντέρ για το μηχανάκι μου απο ktm enduro 690 2008 μοντέλο μιας και το δικό μου αν και δουλεύει έχει σπασμένα τα 2 από τα 3 ποδαράκια από την πίσω μεριά που πιάνουν οι βίδες για να το στερεώνει . Θα ανεβάσω και φωτογραφίες μήπως και μου προτείνετε καμιά πατέντα ευχαριστώ
Για ανέβασε, μου αρέσουν οι πατέντες. Η οθόνη υγρών κρυστάλλων σου δουλεύει κανονικά, δεν σου κάνει διακοπές;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 600



Sent from my iPhone using Tapatalk
Μια πρώτη σκέψη είναι να βάλεις εποξικη κόλλα στα συστατικών στα σπασμένα, αφού πρώτα έχεις βάλει χαρτοταινια στο κομμάτι που έχει μείνει. Έτσι σου επιτρέπει να κάνεις ένα είδος καλουπιου για να χύσεις την κόλλα μέσα. Όταν στεγνώσει καλά το δουλεύεις με dremel να το φέρεις εκεί που θες. Έτσι φτιάχνω όλα τα κουμπωματα στα πλαστικά μου που έχουν σπάσει. Δουλεύει. Μια δεύτερη ιδέα είναι να ξυρισεις και το άλλο που έχει μείνει και να βάλεις περαστες βίδες από τη μέσα μεριά και να τις στερεωσεις/κολλήσεις εκεί. Και στις τρεις βίδες που εξέχουν βάζεις λαστιχενιες ροδέλες όσο το πάχος που έκοψες από τα πλαστικά και το βάζεις στη θέση του και συγκρατεί με παξιμάδια η πεταλούδες. Ο δεύτερος τρόπος θέλει Καλό έλεγχο ότι χωράνε και δεν βρίσκει πουθενά.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
KTM 690 ENDURO
ευχαριστώ και οι δυο οι λύσεις ακούγονται καλές !! Αν προχωρήσω τελικά στην λύση με την κόλλα δεν θα έχω θέμα μιας κ εκεί μέσα είναι το σπείρωμα που πιάνουν οι βίδες? από την άλλη επειδή έχω πολλούς κραδασμούς φοβάμαι οτι θα ειναι προσωρινή λύση προφανώς για αυτό ειχαν σπάσει κ αυτά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA


Mod.1: Παίρνεις αυτοκόλλητο ΧΡΑΤΣ ,κ κολλάς 2 κομμάτια εκεί που είναι τα λευκά πλαίσια.
Εύκολη κ γρήγορη μόντα ,σταθερή ,κ μπορείς να το βαζο-βγαζεις κιόλας.

Mod.2: Παίρνεις το όργανό σου στο χέρι (τώρα αυτό....ακούγεται κάπως...) πας σε μαγαζί με ξυλόβιδες ,βρίσκεις φλάτ βίδες(όχι μυτερές στο τελείωμα) με αραιό σπείρωμα 1-1,5 mm παχύτερες από τις τρύπες ,κ τις βιδώνεις προσεκτικά ωστε να φτιάξουν νέο σπείρωμα στις πλαστικές τρύπες κ να σφίξουν.
Θα δουλέψει στις 1-2 ,στην 3 χλωμό γιατί έχει κουτσουρευτεί.
Προσοχή κ σωστό μέτρημα ,στο χρειαζούμενο μήκος της κάθε βίδας ,ώστε να μην ξε-τρυπήσεις το πλαστικό περίβλημα του οργάνου.

Mod.3: Bάζεις HelliCoil στις 1-2 (ισως μπεί οριακά κ στην 3) κ βιδώνεις με τις αντίστοιχες βίδες.
Κι εδώ καλό μέτρημα κ σωστά μήκη βίδας (διαφέρουν πλέον οι ανάγκες για κάθε τρύπα) ώστε να μην βάλεις μεγαλύτερες κ ξηλώσεις τα σπειρώματα ή σπάσεις ότι έχει μείνει από τις βάσεις.



ΥΓ: Η ζημιά έγινε από πολύ σφίξιμο ,ή από μη τοποθέτηση των αποστατών κ των ελαστικών παρεμβυσμάτων τους ,ή και από τα 2 μαζί.
Εκτός κι αν κάποιος προσπάθησε να το ξηλώσει τραβώντας το.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 600
ευχαριστώ και οι δυο οι λύσεις ακούγονται καλές !! Αν προχωρήσω τελικά στην λύση με την κόλλα δεν θα έχω θέμα μιας κ εκεί μέσα είναι το σπείρωμα που πιάνουν οι βίδες? από την άλλη επειδή έχω πολλούς κραδασμούς φοβάμαι οτι θα ειναι προσωρινή λύση προφανώς για αυτό ειχαν σπάσει κ αυτά.
Ίσως η δεύτερη λύση να είναι πιο ανθεκτική σε βάθος χρόνου.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Η λυση των αυτοκολητων σκρατς δεν θα δουλεψει παρα μονο επικουρικα
Μην την δοκιμασεις καν αφου σε λιγο καιρο απο την τοποθετηση η κολλα τους θα εχει χαλασει λογω ζεστης, κρυου, υγρασιας κλπ
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
KTM 690 ENDURO


Mod.1: Παίρνεις αυτοκόλλητο ΧΡΑΤΣ ,κ κολλάς 2 κομμάτια εκεί που είναι τα λευκά πλαίσια.
Εύκολη κ γρήγορη μόντα ,σταθερή ,κ μπορείς να το βαζο-βγαζεις κιόλας.

Mod.2: Παίρνεις το όργανό σου στο χέρι (τώρα αυτό....ακούγεται κάπως...) πας σε μαγαζί με ξυλόβιδες ,βρίσκεις φλάτ βίδες(όχι μυτερές στο τελείωμα) με αραιό σπείρωμα 1-1,5 mm παχύτερες από τις τρύπες ,κ τις βιδώνεις προσεκτικά ωστε να φτιάξουν νέο σπείρωμα στις πλαστικές τρύπες κ να σφίξουν.
Θα δουλέψει στις 1-2 ,στην 3 χλωμό γιατί έχει κουτσουρευτεί.
Προσοχή κ σωστό μέτρημα ,στο χρειαζούμενο μήκος της κάθε βίδας ,ώστε να μην ξε-τρυπήσεις το πλαστικό περίβλημα του οργάνου.

Mod.3: Bάζεις HelliCoil στις 1-2 (ισως μπεί οριακά κ στην 3) κ βιδώνεις με τις αντίστοιχες βίδες.
Κι εδώ καλό μέτρημα κ σωστά μήκη βίδας (διαφέρουν πλέον οι ανάγκες για κάθε τρύπα) ώστε να μην βάλεις μεγαλύτερες κ ξηλώσεις τα σπειρώματα ή σπάσεις ότι έχει μείνει από τις βάσεις.



ΥΓ: Η ζημιά έγινε από πολύ σφίξιμο ,ή από μη τοποθέτηση των αποστατών κ των ελαστικών παρεμβυσμάτων τους ,ή και από τα 2 μαζί.
Εκτός κι αν κάποιος προσπάθησε να το ξηλώσει τραβώντας το.
Στο 690 πως το είχες κουμπώσει το κοντέρ στον πυργο; Είχες βάλει κ την μαμά βάση ; Γιατί κ εγώ πάνω σε πυργο θέλω να το βάλω


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Στο 690 πως το είχες κουμπώσει το κοντέρ στον πυργο; Είχες βάλει κ την μαμά βάση ; Γιατί κ εγώ πάνω σε πυργο θέλω να το βάλω


Sent from my iPhone using Tapatalk
Η πλάκα οργάνων στον πύργο μου ,ήταν αλουμινένια 2πλού τοιχώματος ,κ στο σημείο που μπήκε το όργανο ,σχεδιασμένη κ κομμένη με laser ώστε να φωλιάζει το όργανο μέσα στο "σάντουιτς" ,κ με τις κατάλληλες υποδοχές στο κάτω μέρος ,ώστε να βιδώνει με τους μαμά αποστάτες-λαστιχα-βίδες.

Δεν ξέρω τι πύργο έχεις ,τι (κ αν) πλάκα οργάνων ,ωστε να σου προτείνω τρόπο.

Αν κάπου μπορείς να στηρίξεις κάποια πλάκα πάντως ,κόψε τρύπες που να φωλιάζουν τα όποια εξογκώματα του οργάνου ,κόλλα το πάνω με ταινία διπλής όψης ,κ μόνταρε την πλάκα να μπαινει-βγαίνει μαζί με το όργανο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Αυτοκολητα σκρατς, αυτοκολητες ταινειες διπλης οψης και αλλα τετοια οσο καλης ποιοτητας και να ειναι δεν θα αντεξουν για πολυ πανω σε μια μοτοσυκλετα Ποσο μαλλον οταν ειναι προορισμενη για χωματινη χρηση
Οι οποιες συναρμογες πρεπει να γινονται με σταθερα μεσα οπως ειναι οι βιδες και ταυτοχρονα να εχουν και την απαιτουμενη ελαστικοτητα με ελαστικα πχ παρεμβρισματα
...Γνωμη μου
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
KTM 690 ENDURO
Η λύση ίσως να είναι ανάμεσα σε όλα αυτά που μου προτείνετε ! Θα βάλω κ σκρατς αλλά θα βάλω σίγουρα κ την μια βίδα που είναι οκ! Ίσως να μπορεί να πιάσει κ καμία άλλη ... ξέρει κανείς ποια μοντέλα φοράνε ίδιο κοντέρ ώστε να έχω περισσότερες επιλογές να βρω αυτό που ψάχνω ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Η λύση ίσως να είναι ανάμεσα σε όλα αυτά που μου προτείνετε ! Θα βάλω κ σκρατς αλλά θα βάλω σίγουρα κ την μια βίδα που είναι οκ! Ίσως να μπορεί να πιάσει κ καμία άλλη ... ξέρει κανείς ποια μοντέλα φοράνε ίδιο κοντέρ ώστε να έχω περισσότερες επιλογές να βρω αυτό που ψάχνω ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν καταλαβαίνω γιατί να πληρώσεις για άλλο ένα ,αφού αυτό λειτουργεί κανονκά.
Να εχεις υπ'όψιν σου ότι ,το πιθανό επόμενο ,εφόσον ξανασφιχτούν πολύ οι βίδες ,θα ξαναπάθει τα ίδια.


Σου έχω κι άλλη λύση ,αλλά είναι πιό εξειδικευμένη.

Ανοίγεις/αποσυναρμολογείς το όργανο ,βγάζεις από μέσα όλο το ηλεκτρονικό μέρος ,κ σου μένει στο χέρι μόνο το καβούκι.
Παίρνεις το κάτω κομμάτι ,κ τρυπάς προσεκτικά από έξω (μέσα στις τρύπες που πιάνουν οι βίδες) προς τα μέσα.
Εφαρμόζεις μετά βίδες (με φλατ κεφάλι) από μέσα προς τα έξω ,με κόλλα ή λαστιχένια ροδέλλα στο κεφάλι (για στεγανοποίηση) κ κόντρα παξιμάδι απ'έξω(για μονιμοποίηση) ,έχοντας αφήσει αρκετό μήκος βίδας να εξέχει.
Επανασυναρμολογείς ,κι έχεις στο κάτω μέρος 3 έτοιμες ντίζες για βίδωμα κανονικά στη θέση τους ,χρησιμοποιώντας λαστιχάκι/αποστάτη/ροδελα/παξιμάδι.

Σφίγγεις προσεκτικά κ Λίγο !!!
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
KTM 690 ENDURO
Θα αγόραζα μόνο εάν έβρισκα κάτι πολύ οικονομικό αλλά νομίζω ότι κάποια πατέντα θα βρω !μετα από τόσες ιδέες !!! Θα σας κρατήσω ενήμερους ελπίζω να μην κάνω καμία ζημιά παραπάνω :p
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Δεν καταλαβαίνω γιατί να πληρώσεις για άλλο ένα ,αφού αυτό λειτουργεί κανονκά.
Να εχεις υπ'όψιν σου ότι ,το πιθανό επόμενο ,εφόσον ξανασφιχτούν πολύ οι βίδες ,θα ξαναπάθει τα ίδια.


Σου έχω κι άλλη λύση ,αλλά είναι πιό εξειδικευμένη.

Ανοίγεις/αποσυναρμολογείς το όργανο ,βγάζεις από μέσα όλο το ηλεκτρονικό μέρος ,κ σου μένει στο χέρι μόνο το καβούκι.
Παίρνεις το κάτω κομμάτι ,κ τρυπάς προσεκτικά από έξω (μέσα στις τρύπες που πιάνουν οι βίδες) προς τα μέσα.
Εφαρμόζεις μετά βίδες (με φλατ κεφάλι) από μέσα προς τα έξω ,με κόλλα ή λαστιχένια ροδέλλα στο κεφάλι (για στεγανοποίηση) κ κόντρα παξιμάδι απ'έξω(για μονιμοποίηση) ,έχοντας αφήσει αρκετό μήκος βίδας να εξέχει.
Επανασυναρμολογείς ,κι έχεις στο κάτω μέρος 3 έτοιμες ντίζες για βίδωμα κανονικά στη θέση τους ,χρησιμοποιώντας λαστιχάκι/αποστάτη/ροδελα/παξιμάδι.

Σφίγγεις προσεκτικά κ Λίγο !!!
Αυτη η λυση φαινεται να ειναι η καλυτερη και λογικα θα αντεξει και στον χρονο. Το προτεινε και ο stefos παραπανω..

Αυτο θα εκανα και εγω. Καθαρες δουλειες, χωρις κολλες και ιστοριες
 
Top Bottom