Κουίζ για δυνατούς λύτες...

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχουμε ένα KTM exc 450 του 2005...
Έχουνε τσεκαριστεί ότι λειτουργούνε μπουτόν μίζας, ρελέ μίζας, μπαταρία, η μίζα
(Η οποία έχει αλλαχτεί και με άλλη και το πρόβλημα εξακολουθεί να παραμένει) αυτόματος αποσυμπιεστης εσωτερικά του κινητήρα φαίνεται να λειτουργεί διότι όταν είναι σε λειτουργία ο κινητήρας κρατώντας ελάχιστα πατημένο το λεβιέ του εξωτερικού αποσυμπιεστη αισθάνεσαι το χτύπημα της βαλβίδας, βαλβίδες επίσης έχουνε ελεγχθεί και ρυθμιστεί, κάποιος περίεργος θόρυβος πού να σε ανησυχήσει δεν ακούγεται από τον κινητήρα και αυτό εξακολουθεί να αρνείται να πάρει μπρος με την μίζα...
Στο παρακάτω βίντεο θα καταλάβετε τι εννοώ..
Κάνε μία στροφή ο κινητήρας και stop...
Καμία ιδέα κανείς τι μπορεί να συμβαίνει...?
Ευχαριστώ...

 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
To ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα σε crfx και λύθηκε με τον εξής πολύ απλό τρόπο:
Κατάργηση μίζας και αφαίρεση μπαταρίας. Έκτοτε δε με ξαναπασχόλησε :oops:

υ.γ είχα καλή φυσική κατάσταση και όχι και τόσο καλή νοητική :p
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
To ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα σε crfx και λύθηκε με τον εξής πολύ απλό τρόπο:
Κατάργηση μίζας και αφαίρεση μπαταρίας. Έκτοτε δε με ξαναπασχόλησε :oops:

υ.γ είχα καλή φυσική κατάσταση και όχι και τόσο καλή νοητική :p
Καλή ιδέα αλλά όταν είσαι μέσα στο μονοπάτι στάζοντας μούστο απ' τον ιδρώτα και ίσα ίσα που μπορείς να ακουμπήσεις το ένα πόδι κάτω τότε χρειάζεται η ρουφι***να... :fun
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Έχουμε ένα KTM exc 450 του 2005...
Έχουνε τσεκαριστεί ότι λειτουργούνε μπουτόν μίζας, ρελέ μίζας, μπαταρία, η μίζα
(Η οποία έχει αλλαχτεί και με άλλη και το πρόβλημα εξακολουθεί να παραμένει) αυτόματος αποσυμπιεστης εσωτερικά του κινητήρα φαίνεται να λειτουργεί διότι όταν είναι σε λειτουργία ο κινητήρας κρατώντας ελάχιστα πατημένο το λεβιέ του εξωτερικού αποσυμπιεστη αισθάνεσαι το χτύπημα της βαλβίδας, βαλβίδες επίσης έχουνε ελεγχθεί και ρυθμιστεί, κάποιος περίεργος θόρυβος πού να σε ανησυχήσει δεν ακούγεται από τον κινητήρα και αυτό εξακολουθεί να αρνείται να πάρει μπρος με την μίζα...
Στο παρακάτω βίντεο θα καταλάβετε τι εννοώ..
Κάνε μία στροφή ο κινητήρας και stop...
Καμία ιδέα κανείς τι μπορεί να συμβαίνει...?
Ευχαριστώ...


Με μανιβέλα παίρνει εύκολα?
Πήγε το μυαλό μου σε μάτι στροφάλου αλλά αν παίρνει με μανιβέλα δεν είναι αυτό.

Το κόμπλερ της μίζας δουλεύει σωστά?

Τέλος έχετε τσεκάρει με προσοχή την καλωδίωση που έχει να κάνει με την μίζα. Μήπως υπάρχει κάπου διαρροή ή πρόβλημα σε κάποια σύνδεση?
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Με μανιβέλα παίρνει εύκολα?
Πήγε το μυαλό μου σε μάτι στροφάλου αλλά αν παίρνει με μανιβέλα δεν είναι αυτό.

Το κόμπλερ της μίζας δουλεύει σωστά?

Τέλος έχετε τσεκάρει με προσοχή την καλωδίωση που έχει να κάνει με την μίζα. Μήπως υπάρχει κάπου διαρροή ή πρόβλημα σε κάποια σύνδεση?
Κώστα παίρνει εύκολα να την μανιβέλα.
Ίσως λίγο πιο δύσκολα μετά από πτώση όταν είναι ζεστό.
Οσον αφορά την καλωδίωση έχω δώσει ρεύμα απευθείας στη μίζα και εξακολουθεί να κάνει τα ίδια...
Επίσης το κόμπλερ δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα...
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Η μπαταρία όταν λες έχει ελεγχθεί τι εννοείς? Σε ηλεκτρολόγο με ειδικό μηχάνημα αν έχει κάψει κάποιο στοιχείο? Γιατί τάση μπορεί να σου δείχνει αλλά τη στιγμή που τραβάει ρεύμα η μίζα να μην δίνει η μπαταρία τα απαιτούμενα αμπέρ και να έχει θέμα ενδεχομένως ο σπινθήρας μετά. Δοκιμάσατε κάποια άλλη μπαταρία?

Βασικά άσε την μπαταρία όπως είναι και δώσε ρεύμα στη μίζα από μια δεύτερη μπαταρία εξωτερικά. Ουσιαστικά έτσι θα τσεκάρεις αν ει αι θέμα από ρεύματα.

Αν πάλι δεν πάρει μπρος έτσι μετά πας σε κομπλέρ έλεγχο δεν νομίζω πως μπορεί να ειναι κάτι άλλο.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
STX1300 - XR250R
Μπορει να γραψω και βλακεία, γιατι φυσικα και γνωρίζετε τα μηχανακια σας, αλλα...
Σε πολλα exc μπερδευουν τα καλωδια των φλας ή της κορνας, επειδη βολευει το σημειο και βαζουν διακοπτη, αν θυμαμαι καλα της μιζας.
Εαν υπαρχει καποια τετοια πατεντα ελεγξε την καλωδιωση στο χειριστηριο των φλας.
Εκτος εαν ειναι στο δικο σου και δεν ψαχνεις τι εκανε ο προηγουμενος.
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Ποια είναι δηλαδή η λογική εδώ στη διάγνωση. Η δουλειά της μίζας είναι να γυρίζει το μοτέρ, τίποτα άλλο. Ότι παίρνει εμπρός με μανιβέλα σημαίνει πως όλα τα άλλα λεομιτιυργουν σωστά. Συνεπώς είτε δεν γυρίζει το μοτέρ είτε γυρίζει αλλά η μίζα τραβάει ρεύμα λόγω κακής μπαταρίας η βραχυκύκλωματος κάπου από την ανόρθωση και δεν έχεις σπινθήρα.

Βαδικα τώρα που το σκέφτομαι ξεβιδώστε και το μπουζί και δώσε μίζα να δεις αν φέρνει σπινθηρα
 

Padis

Μέλος
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
XLV, GLX, DRZ, EXC
Παλιότερα σε ένα triumph που είχα, ταλαιπωριόμουν γιατί κάποιος είχε βάλει μία ότι νάναι μπαταρία με πολύ λίγα αμπέρ κρύας εκκίνησης με αποτέλεσμα να γυρνάει μεν ο κινητήρας, αλλά όχι με την δύναμη που χρειαζόταν για να πάρει μπροστά.
Μήπως η μπαταρία σου είναι με λιγότερα cca απο ότι λέει η tkm ?
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η μπαταρία όταν λες έχει ελεγχθεί τι εννοείς? Σε ηλεκτρολόγο με ειδικό μηχάνημα αν έχει κάψει κάποιο στοιχείο? Γιατί τάση μπορεί να σου δείχνει αλλά τη στιγμή που τραβάει ρεύμα η μίζα να μην δίνει η μπαταρία τα απαιτούμενα αμπέρ και να έχει θέμα ενδεχομένως ο σπινθήρας μετά. Δοκιμάσατε κάποια άλλη μπαταρία?

Βασικά άσε την μπαταρία όπως είναι και δώσε ρεύμα στη μίζα από μια δεύτερη μπαταρία εξωτερικά. Ουσιαστικά έτσι θα τσεκάρεις αν ει αι θέμα από ρεύματα.

Αν πάλι δεν πάρει μπρος έτσι μετά πας σε κομπλέρ έλεγχο δεν νομίζω πως μπορεί να ειναι κάτι άλλο.
Το έχω κάνει αυτό όπως έγραψα και παραπάνω στον Κώστα δίνοντας ρεύμα απευθείας στη μίζα από άλλη μπαταρία.
Και εκεί τα ίδια...
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ποια είναι δηλαδή η λογική εδώ στη διάγνωση. Η δουλειά της μίζας είναι να γυρίζει το μοτέρ, τίποτα άλλο. Ότι παίρνει εμπρός με μανιβέλα σημαίνει πως όλα τα άλλα λεομιτιυργουν σωστά. Συνεπώς είτε δεν γυρίζει το μοτέρ είτε γυρίζει αλλά η μίζα τραβάει ρεύμα λόγω κακής μπαταρίας η βραχυκύκλωματος κάπου από την ανόρθωση και δεν έχεις σπινθήρα.

Βαδικα τώρα που το σκέφτομαι ξεβιδώστε και το μπουζί και δώσε μίζα να δεις αν φέρνει σπινθηρα
Εάν είχε πρόβλημα γενικά με τον σπινθήρα θα έπρεπε να δουλεύει κανονικά πάρει μπρος με τη μανιβέλα...?
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παλιότερα σε ένα triumph που είχα, ταλαιπωριόμουν γιατί κάποιος είχε βάλει μία ότι νάναι μπαταρία με πολύ λίγα αμπέρ κρύας εκκίνησης με αποτέλεσμα να γυρνάει μεν ο κινητήρας, αλλά όχι με την δύναμη που χρειαζόταν για να πάρει μπροστά.
Μήπως η μπαταρία σου είναι με λιγότερα cca απο ότι λέει η tkm ?
Εντέλει η μπαταρία έχει λίγα περισσότερα cca από ότι προβλέπεται...
Έχει δοκιμαστεί και με άλλες μπαταρίες και επίσης αρνείται να πάρει μπρος...
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μπορει να γραψω και βλακεία, γιατι φυσικα και γνωρίζετε τα μηχανακια σας, αλλα...
Σε πολλα exc μπερδευουν τα καλωδια των φλας ή της κορνας, επειδη βολευει το σημειο και βαζουν διακοπτη, αν θυμαμαι καλα της μιζας.
Εαν υπαρχει καποια τετοια πατεντα ελεγξε την καλωδιωση στο χειριστηριο των φλας.
Εκτος εαν ειναι στο δικο σου και δεν ψαχνεις τι εκανε ο προηγουμενος.
Λευτέρη δεν υπάρχει τέτοιος διακόπτης στο δικό μου μιας και το δικό μου μηχανάκι πρόκειται και επίσης δοκίμασα να αποσυνδέσω όλες τις επαφές που περιλαμβάνουν φώτα φλας κόρνα.
Το βιολί του αυτό...:wacky:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Με ανοιχτο χειροκινητα τον αποσυμπιεστη δηλαδη η μιζα γυριζει κανονικα ή παλι κολλαει στο ΑΝΣ (γιατι εκει εικαζω οτι κολλαει)
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Με ανοιχτο χειροκινητα τον αποσυμπιεστη δηλαδη η μιζα γυριζει κανονικα ή παλι κολλαει στο ΑΝΣ (γιατι εκει εικαζω οτι κολλαει)
Κάνει μια στροφή όπως στο βίντεο και σταματάει...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aρα δεν ειναι μπαταρια, ειναι θεμα μιζας και περιφερειακων. Εαν ηταν η μπαταρια απλα θα ζοριζοταν λογω συμπιεσης.

Ψαξε γενικα μιζα, καρβουνακια, καλωδιωσεις, γειωσεις, συνδεσεις αλλα αποψη μου επικεντρωσου στη μιζα.


*edit= η μιζα εχει αλλαχτει με αλλη και το προβλημα παραμενει ή η μπαταρια?
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Aρα δεν ειναι μπαταρια, ειναι θεμα μιζας και περιφερειακων. Εαν ηταν η μπαταρια απλα θα ζοριζοταν λογω συμπιεσης.

Ψαξε γενικα μιζα, καρβουνακια, καλωδιωσεις, γειωσεις, συνδεσεις αλλα αποψη μου επικεντρωσου στη μιζα.
Κώστα έχω κάνει αντικατάσταση της μίζας από άλλο ίδιο μηχανάκι για το πρόβλημα παραμένει...
Να είμαι τόσο γκαντέμης δηλαδή και να έχει πρόβλημα και η δεύτερη μίζα...?
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
STX1300 - XR250R
Λευτέρη δεν υπάρχει τέτοιος διακόπτης στο δικό μου μιας και το δικό μου μηχανάκι πρόκειται και επίσης δοκίμασα να αποσυνδέσω όλες τις επαφές που περιλαμβάνουν φώτα φλας κόρνα.
Το βιολί του αυτό...:wacky:
HKVplvWqXWI
:plqtr:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κώστα έχω κάνει αντικατάσταση της μίζας από άλλο ίδιο μηχανάκι για το πρόβλημα παραμένει...
Να είμαι τόσο γκαντέμης δηλαδή και να έχει πρόβλημα και η δεύτερη μίζα...?
Μηπως δεν ηταν λοιπον θεμα μιζας αλλα τροφοδοσιας μιζας? Μηπως εχει φθαρει καπου το καλωδιο που δινει ρευμα στη μιζα? Μηπως ειναι θεμα ρελε μιζας?
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μηπως δεν ηταν λοιπον θεμα μιζας αλλα τροφοδοσιας μιζας? Μηπως εχει φθαρει καπου το καλωδιο που δινει ρευμα στη μιζα? Μηπως ειναι θεμα ρελε μιζας?
Μα έχω δώσει και απευθείας ρεύμα στην μίζα παρακάμπτοντας τα πάντα...
 
Top Bottom