Κουίζ για δυνατούς λύτες...

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ekανα λάθος σε αυτό.
Είδα τον τρόπο στήριξης στη φωτό ,κ λόγω σχήματος το πέρασα για μοχλικό.
Διαβαζω τώρα λεπτομέρειες γι'αυτήν ,κ τελικά δεν υπάρχει μοχλικό.
Υπάρχουν όμως πολλές σχεδιαστικές καινοτομίες + ψεκασμός.
Πολύ μπροστά για την εποχή της. (09)
Ναι αλλά στην πράξη δεν δούλευαν όλα αυτά. Στις ειδικές και τις απλές των αγώνων εντούρο δεν πήγε καλά. Είχε το μπροστινό μια περίεργη αίσθηση που είχε να κάνει με το πλαίσιο και την όλη σχεδίαση. Το φάουλ είναι πως σταμάτησαν την εξέλιξη. Θα μπορούσαν να το φτάσουν σε πολύ καλό σημείο.
Και είναι λογικό, ο ανταγωνισμός εδώ και χρόνια αλλάζει και βελτιώνει τα μοντέλα κάθε χρόνο (και πολλές φορές χωρίς επιτυχία).
Δεν μπορείς κυρα bmw να στήσεις από το μηδέν καθαρόαιμο εντούρο που να επισκιάσει τον ανταγωνισμό.

Κι έτσι αγόρασε την ατυχη Χουκσβάρνα που τελικά την πούλησε στην ΚΤΜ και πάει η Ιταλική εταιρεία...

Δεν είχε μοχλικό, αλλά η πίσω ανάρτηση δεν ήταν προβλημα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ναι αλλά στην πράξη δεν δούλευαν όλα αυτά. Στις ειδικές και τις απλές των αγώνων εντούρο δεν πήγε καλά. Είχε το μπροστινό μια περίεργη αίσθηση που είχε να κάνει με το πλαίσιο και την όλη σχεδίαση. Το φάουλ είναι πως σταμάτησαν την εξέλιξη. Θα μπορούσαν να το φτάσουν σε πολύ καλό σημείο.
Και είναι λογικό, ο ανταγωνισμός εδώ και χρόνια αλλάζει και βελτιώνει τα μοντέλα κάθε χρόνο (και πολλές φορές χωρίς επιτυχία).
Δεν μπορείς κυρα bmw να στήσεις από το μηδέν καθαρόαιμο εντούρο που να επισκιάσει τον ανταγωνισμό.

Κι έτσι αγόρασε την ατυχη Χουκσβάρνα που τελικά την πούλησε στην ΚΤΜ και πάει η Ιταλική εταιρεία...

Δεν είχε μοχλικό, αλλά η πίσω ανάρτηση δεν ήταν προβλημα.
Kωστή ,σέβομαι τις απόψεις σου γενικά ,γιατί γνωριζω οτι είσαι σοβαρός σαν άνθρωπος ,κ ότι λες το έχεις ψάξει.
Ειδικά στο χώρο του Enduro ,είσαι ο πλέον ειδικότερος (ανάμεσα σε άτομα που γνωρίζω προσωπικά) δια να ομιλείς.
Αυτό που μου κινεί την περιέργεια ,είναι ότι μου βγήκε χθές ένα ψαχτικό ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ,και ,όπου-ότι άρθρο διάβασα ,περιείχε από θετικά έως κ διθυραμβικά σχόλια.
Και διάβασα άρθρα εξωτερικού αλλά κ Ελληνικά.
Ολοι είχαν μόνο καλά να πουν για τις τεχνολογικές πρωτοτυπίες αλλά κ για τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
Διάβασα επίσης ότι ,την 1η χρονιά παρουσίας της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro ,πήρε την 2η θέση στην γενική κατάταξη ,με αρκετές πρωτιές σε αγώνες.
Διάβασα επίσης οτι δέχθηκε βελτιώσεις το 2010 ,εστιασμένες πάνω στις αδυναμίες του πρωτοτύπου ,οι οποίες την έκαναν συνολικά πολύ καλύτερη.
Ολα αυτά που διάβασα ,αν δεν είναι πληρωμένη συνωμοσία της ΠεΝΦέ ,μάλλον κάτι άλλο λένε για την μοτό.

Τώρα ,το ατυχές γεγονός σιγουρα είναι η εγκατάλειψη της εμπλοκής της μαμά BMW με την εξέλιξή της ,λόγω επιχειρηματικών αποφάσεων κ μόνο ,δηλ την αγορά της Ηusky k την πρόθεση το Enduro κομμάτι του ομίλου να επενδυθεί εκεί.
Κάτι που αστόχησε για διάφορους λόγους ,θεωρήθηκε μη κερδοφόρο ,κ εγκαταλείφθηκε γρήγορα απο την BMW.

Το ΚΑΚΟ λοιπόν για την συγκεκριμένη μοτό ,είναι οτι εγκαταλείφθηκε σαν πρότζεκτ ,αλλά κ σαν παραγωγική διαδικασία ,οπότε ,δεν θα μάθουμε ποτέ τι θα μπορούσε να έχει συμβεί αν συνέχιζε.

Σίγουρα η ΚΤΜ ειναι στον αντίποδα όσον αφορά τις Enduro μοτοσυκλέτες ,αφού από εκεί ξεκίνησε ,κι ακόμα εκεί θριαμβεύει.

Θα ήθελα πολύ να πάρω ένα G450 X κ να το δοκιμάσω ,για να δω εμένα τι μου λεει ,που δεν είμαι μΠαγκόσμιος κι έχω πολύ χαμηλές οδηγικές απαιτήσεις σε σχέση με αυτά για τα οποία σχεδιάστηκε.
Το μόνο που με προβληματίζει ,ειναι η πιθανή ανυπαρξία υποστήριξης ,ανταλλακτικών κ γνώσης για το συγκεκριμένο σύνολο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αφού αν κατάλαβα καλά με την μανιβελα παίρνει τότε πως μπορεί να φταίει ο αποσυμπίεσης ή οτιδήποτε άλλο στην κεφαλή?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αφού αν κατάλαβα καλά με την μανιβελα παίρνει τότε πως μπορεί να φταίει ο αποσυμπίεσης ή οτιδήποτε άλλο στην κεφαλή?
Ο αυτόματος εσωτερικά αποσυμπιεστής "σπάει" ελαφρώς την συμπίεση με το που πατάς την μίζα για να κάνει πιο εύκολα την δουλειά της.
Με το που αρχίζει να στροφάρει ο εκκεντροφόρος σταματάει και η λειτουργία του
Με την μανιβέλα δεν χρειάζεται να γίνει αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Βαλε μπροστα με την μανιβελα και πηγαινε μια βολτα στον Μπαρο, για να δοκιμασεις εαν στο υψομετρο παιρνει και με την μιζα.
Ειμαι περιεργος....
:fun
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Βαλε μπροστα με την μανιβελα και πηγαινε μια βολτα στον Μπαρο, για να δοκιμασεις εαν στο υψομετρο παιρνει και με την μιζα.
Ειμαι περιεργος....
:fun
Λέω να βγω να σκονιστώ αύριο οπότε το βλέπουμε για αργότερα... :p
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρες...
Χωρίς μπουζί η μίζα γυρίζει κανονικά.
Οπότε το πρόβλημα εστιάζεται στον μηχανισμό του αυτόματου αποσυμπιεστή.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πάντως έως ότου μπει χέρι θα μας βγάζει βόλτα...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οπότε θα χρειαστεί αντικατάσταση ο παρακάτω μηχανισμός.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θένο ,το άνοιξες κ είδες το πρόβλημα ;
Οχι μάστορα...
Το έβγαλα βόλτα...:happy:
Αλλά όλες οι ενδείξεις εκεί οδηγούν.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ναι ,γι'αυτό ρωτάω.
Πιθανότατα το fail θα είναι στο ελατήριο (λάθος τοποθέτηση-ξεκούμπωμα) ,και όχι στο μηχανισμό.
Οπότε δεν νομίζω να χρειαστείς ολόκληρο το νεο ανταλλακτικό.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ναι ,γι'αυτό ρωτάω.
Πιθανότατα το fail θα είναι στο ελατήριο (λάθος τοποθέτηση-ξεκούμπωμα) ,και όχι στο μηχανισμό.
Οπότε δεν νομίζω να χρειαστείς ολόκληρο το νεο ανταλλακτικό.
Κατά την διάρκεια της βόλτας και πατώντας ελάχιστα τον εξωτερικό αποσυμπιεστή έπαιρνε κανονικά με την μίζα.
Όταν γύρισα και αφού κρύωσε ξανά τα ίδια... :wacky:
Εάν έχει φύγει το ελατήριο ρε Κώστα δεν θα έπρεπε να χτυπάει ή να ακούγεται κάποιος θόρυβος πάνω στην κεφαλή?
Το πιο πιθανό είναι ελάχιστη φθορά στο μηχανισμό που πατάει τη βαλβίδα υποθέτω...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κατά την διάρκεια της βόλτας και πατώντας ελάχιστα τον εξωτερικό αποσυμπιεστή έπαιρνε κανονικά με την μίζα.
Όταν γύρισα και αφού κρύωσε ξανά τα ίδια... :wacky:
Εάν έχει φύγει το ελατήριο ρε Κώστα δεν θα έπρεπε να χτυπάει ή να ακούγεται κάποιος θόρυβος πάνω στην κεφαλή?
Το πιο πιθανό είναι ελάχιστη φθορά στο μηχανισμό που πατάει τη βαλβίδα υποθέτω...
Οχι Θένο ,δεν θα άκουγες θόρυβο ,γιατί δεν θα έχει φύγει από τη θέση του ,ή θα έχει ξεκουμπώσει ή θα έχει σπάσει (σπάνιο) το ένα αυτάκι του ,οπότε δεν κάνει προένταση την ώρα της μιζιάς ,κ δεν σπάει η συμπίεση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οχι Θένο ,δεν θα άκουγες θόρυβο ,γιατί δεν θα έχει φύγει από τη θέση του ,ή θα έχει ξεκουμπώσει ή θα έχει σπάσει (σπάνιο) το ένα αυτάκι του ,οπότε δεν κάνει προένταση την ώρα της μιζιάς ,κ δεν σπάει η συμπίεση.
Θα το ανοίξω από εβδομάδα και θα ενημερώσω...
 
Top Bottom