Ναι αλλά στην πράξη δεν δούλευαν όλα αυτά. Στις ειδικές και τις απλές των αγώνων εντούρο δεν πήγε καλά. Είχε το μπροστινό μια περίεργη αίσθηση που είχε να κάνει με το πλαίσιο και την όλη σχεδίαση. Το φάουλ είναι πως σταμάτησαν την εξέλιξη. Θα μπορούσαν να το φτάσουν σε πολύ καλό σημείο.
Και είναι λογικό, ο ανταγωνισμός εδώ και χρόνια αλλάζει και βελτιώνει τα μοντέλα κάθε χρόνο (και πολλές φορές χωρίς επιτυχία).
Δεν μπορείς κυρα bmw να στήσεις από το μηδέν καθαρόαιμο εντούρο που να επισκιάσει τον ανταγωνισμό.
Κι έτσι αγόρασε την ατυχη Χουκσβάρνα που τελικά την πούλησε στην ΚΤΜ και πάει η Ιταλική εταιρεία...
Δεν είχε μοχλικό, αλλά η πίσω ανάρτηση δεν ήταν προβλημα.
Kωστή ,σέβομαι τις απόψεις σου γενικά ,γιατί γνωριζω οτι είσαι σοβαρός σαν άνθρωπος ,κ ότι λες το έχεις ψάξει.
Ειδικά στο χώρο του Enduro ,είσαι ο πλέον ειδικότερος (ανάμεσα σε άτομα που γνωρίζω προσωπικά) δια να ομιλείς.
Αυτό που μου κινεί την περιέργεια ,είναι ότι μου βγήκε χθές ένα ψαχτικό ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ,και ,όπου-ότι άρθρο διάβασα ,περιείχε από θετικά έως κ διθυραμβικά σχόλια.
Και διάβασα άρθρα εξωτερικού αλλά κ Ελληνικά.
Ολοι είχαν μόνο καλά να πουν για τις τεχνολογικές πρωτοτυπίες αλλά κ για τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
Διάβασα επίσης ότι ,την 1η χρονιά παρουσίας της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro ,πήρε την 2η θέση στην γενική κατάταξη ,με αρκετές πρωτιές σε αγώνες.
Διάβασα επίσης οτι δέχθηκε βελτιώσεις το 2010 ,εστιασμένες πάνω στις αδυναμίες του πρωτοτύπου ,οι οποίες την έκαναν συνολικά πολύ καλύτερη.
Ολα αυτά που διάβασα ,αν δεν είναι πληρωμένη συνωμοσία της ΠεΝΦέ ,μάλλον κάτι άλλο λένε για την μοτό.
Τώρα ,το ατυχές γεγονός σιγουρα είναι η εγκατάλειψη της εμπλοκής της μαμά BMW με την εξέλιξή της ,λόγω επιχειρηματικών αποφάσεων κ μόνο ,δηλ την αγορά της Ηusky k την πρόθεση το Enduro κομμάτι του ομίλου να επενδυθεί εκεί.
Κάτι που αστόχησε για διάφορους λόγους ,θεωρήθηκε μη κερδοφόρο ,κ εγκαταλείφθηκε γρήγορα απο την BMW.
Το ΚΑΚΟ λοιπόν για την συγκεκριμένη μοτό ,είναι οτι εγκαταλείφθηκε σαν πρότζεκτ ,αλλά κ σαν παραγωγική διαδικασία ,οπότε ,δεν θα μάθουμε ποτέ τι θα μπορούσε να έχει συμβεί αν συνέχιζε.
Σίγουρα η ΚΤΜ ειναι στον αντίποδα όσον αφορά τις Enduro μοτοσυκλέτες ,αφού από εκεί ξεκίνησε ,κι ακόμα εκεί θριαμβεύει.
Θα ήθελα πολύ να πάρω ένα G450 X κ να το δοκιμάσω ,για να δω εμένα τι μου λεει ,που δεν είμαι μΠαγκόσμιος κι έχω πολύ χαμηλές οδηγικές απαιτήσεις σε σχέση με αυτά για τα οποία σχεδιάστηκε.
Το μόνο που με προβληματίζει ,ειναι η πιθανή ανυπαρξία υποστήριξης ,ανταλλακτικών κ γνώσης για το συγκεκριμένο σύνολο.