Κουνημα και πισω αναρτηση

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι πρέπει να προφορτιζεις περισσότερο όταν το "πιέζεις"
Τα gs δεν χρειάζονται σέρβις στις αναρτήσεις πριν τις 50000 χλμ και βάλε.
Τουλαχιστον δεν δημιουργούν πρόβλημα... Ιδίως η wp που φοράς
Παίξε με τις ρυθμίσεις.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Νομίζω ότι πρέπει να προφορτιζεις περισσότερο όταν το "πιέζεις"
Τα gs δεν χρειάζονται σέρβις στις αναρτήσεις πριν τις 50000 χλμ και βάλε.
Τουλαχιστον δεν δημιουργούν πρόβλημα... Ιδίως η wp που φοράς
Παίξε με τις ρυθμίσεις.
Καταλαβα οτι ειναι θεμα απο πισω και προφανως λαθος ρυθμισης...
Θα το προφορτισω λιγο ακομα και θα δουμε... :ok:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
για τα θέματα "από πίσω" και "κουνήματος" καλύτερα να ρωτάτε το παιδί από τα τρελά νερά.

μην το προφορτίσεις μόνο, σφίξε το και ένα δυο κλικ.

θα συμφωνήσω με το ότι 40,000 είναι πολλά για αμορτισέρ (από την στιγμή που επισκευάζεται, με τα κλειστά δεν υπάρχει επιλογή συνήθως) και πως αν δεν πιάσει το κόλπο με το σφίξιμο καλό θα ήταν να το πας.

Μέτρα και το ελατήριο σαν ελεύθερο μήκος, στο service manual πρέπει να γράφει όρια. Γερνάνε και αυτά και μετά νομίζεις ότι προφορτίζεις αλλά δεν.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
για τα θέματα "από πίσω" και "κουνήματος" καλύτερα να ρωτάτε το παιδί από τα τρελά νερά.

μην το προφορτίσεις μόνο, σφίξε το και ένα δυο κλικ.

θα συμφωνήσω με το ότι 40,000 είναι πολλά για αμορτισέρ (από την στιγμή που επισκευάζεται, με τα κλειστά δεν υπάρχει επιλογή συνήθως) και πως αν δεν πιάσει το κόλπο με το σφίξιμο καλό θα ήταν να το πας.

Μέτρα και το ελατήριο σαν ελεύθερο μήκος, στο service manual πρέπει να γράφει όρια. Γερνάνε και αυτά και μετά νομίζεις ότι προφορτίζεις αλλά δεν.
Ειναι πρωτης τοποθετησης, ειναι μη επισκευαζομενο αλλα επισκευαστηκε.
Σκεφτομαι να κανω υπομονη και να παω μετα για σουηδικα....
Σας ευχαριστω! Παω Χαλκιδα.... :p
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Σε χθεσινο ταξιδι που εκανα παρατηρησα οταν πιεζα την μηχανη σε κλισεις, και ειχε καμμια μικρη ανωμαλια ο δρομος μου εβγαζε ενα μικρο κουνημα στο τιμονι.
Αυτο καταλαβα οτι μαλλον προερχοταν απο πισω.

Ημουν μετρια φορτωμενος.

Ηθελα περισσοτερη προφορτηση?
Ηθελε γρηγοροτερη αποσβεση?

Το μετρια φορτωμενος ισως μαρτυραει πως με 2 στροφες στην προφορτιση ισως δωσει την λυση. Σαν 1ο βημα κανε αυτο ή εαν υπαρχει δυνατοτητα δες το χωρις φορτωμα.

Γρηγοροτερη αποσβεση δεν νομιζω. Θα σου ''πηδαγε''.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Το μετρια φορτωμενος ισως μαρτυραει πως με 2 στροφες στην προφορτιση ισως δωσει την λυση. Σαν 1ο βημα κανε αυτο ή εαν υπαρχει δυνατοτητα δες το χωρις φορτωμα.

Γρηγοροτερη αποσβεση δεν νομιζω. Θα σου ''πηδαγε''.
Η αληθεια ειναι οτι την ειχα στην ''μεση'' της προφορτισης για να καταλαβεις μιας και δεν ειμαστε βαριοι αναβατες και ηταν ρουχα 2 ημερων.
Θα το εχω στο μυαλο μου για την επομενη.
Ξεφορτωτος δεν εχει κουνησει ποτε...
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Πού το έκανες καί πόσο περίπου το μαλλί?
Κ shock πισω
Ρεμουνδος μπροστα.
Τιμη δεν θυμαμαι ακριβως.
140 πισω και 160 μπροστα με τα βαλε βγαλε, θαρρω...

Ειδικα με το πισω ηταν σαν να αλλαξα μηχανη.. Τρομερη αλλαγη!
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
1200gs 2008 με wp πρωτης τοποθετησης.
Γενικα θεωρω οτι δεν το φορτωνω πολυ.
Καθως ειμαστε και κατηγορια φτερου και δεν κουβαλαω πολλα πολλα..
Εγώ φίλε έπαθα το ανάποδο.... έχασα 8 κιλά και έχασα το SAG. Με παίδεψε γιατί παρουσιάστηκε ως βλάβη εφόσον δεν είχα πειράξει τίποτα, έφτιαξε με χαλάρωση προφόρτησης και απόσβεσης. Καλό θα είναι πριν μπεις σε οποιαδήποτε διαδικασία να το μετρήσεις και εφόσον το πιάσεις (ρυθμίσεις το SAG) στον δρόμο θα βρεις και την απόσβεση.
Αν δεν φτύσει τα λάδια για σέρβις δεν το πάω εφόσον ρυθμίζει πλήρως. 65.000χιλ έχει τώρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εγώ φίλε έπαθα το ανάποδο.... έχασα 8 κιλά και έχασα το SAG. Με παίδεψε γιατί παρουσιάστηκε ως βλάβη εφόσον δεν είχα πειράξει τίποτα, έφτιαξε με χαλάρωση προφόρτησης και απόσβεσης. Καλό θα είναι πριν μπεις σε οποιαδήποτε διαδικασία να το μετρήσεις και εφόσον το πιάσεις (ρυθμίσεις το SAG) στον δρόμο θα βρεις και την απόσβεση.
Αν δεν φτύσει τα λάδια για σέρβις δεν το πάω εφόσον ρυθμίζει πλήρως. 65.000χιλ έχει τώρα.
Και εγω πολεμαω να ειμαι μεσα στο sag λογω 67 κιλων.
Αλλα για εμενα θα δεις διαφορα μεγαλη με ενα σερβις της αναρτησης στα 65.000km.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Και εγω πολεμαω να ειμαι μεσα στο sag λογω 67 κιλων.
Αλλα για εμενα θα δεις διαφορα μεγαλη με ενα σερβις της αναρτησης στα 65.000km.
Εγώ είμαι 70 κιλά...ήμουν 78, στην αρχή νόμιζα ότι έχει τσακίσει τα λάδια και έσφιγγα την απόσβεση. Μέγα λάθος μου, ήθελε μπόλικο χαλάρωμα στην προφόρτιση και μια ιδέα στην απόσβεση.

Σαν τι διαφορά θα δω; δεν καταλαβαίνω. Αν τσακίσει τα λάδια σφίγγω απόσβεση και είμαι πάλι στο επιθυμητό. Το θέμα είναι να μη τα ξεράσει.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εγώ είμαι 70 κιλά...ήμουν 78, στην αρχή νόμιζα ότι έχει τσακίσει τα λάδια και έσφιγγα την απόσβεση. Μέγα λάθος μου, ήθελε μπόλικο χαλάρωμα στην προφόρτιση και μια ιδέα στην απόσβεση.

Σαν τι διαφορά θα δω; δεν καταλαβαίνω. Αν τσακίσει τα λάδια σφίγγω απόσβεση και είμαι πάλι στο επιθυμητό. Το θέμα είναι να μη τα ξεράσει.
Στο μοτερ γιατι αλλαζουμε λαδια τοτε, εφοσον εχει μεσα?
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Στο μοτερ γιατι αλλαζουμε λαδια τοτε, εφοσον εχει μεσα?
Γιατί έχει τάπα.... η δικιά μου ανάρτηση δεν έχει, λέει το μάνουαλ όταν ξεράσει λάδια βάζεις καινούργια ανάρτηση, μέχρι τότε ρυθμίζεις. Ε, όταν ξεράσει κάνουμε σέρβις για να γλυτώσουμε τα χρήματα της καινούργιας.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Εφόσον βρε Κώστα μπορώ να την ρυθμίζω και να την έχω πάντα σε σωστή κατάσταση λειτουργίας γιατί να την ανοίξω και να πληρώνω;
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εφόσον βρε Κώστα μπορώ να την ρυθμίζω και να την έχω πάντα σε σωστή κατάσταση λειτουργίας γιατί να την ανοίξω και να πληρώνω;
Ε τωρα τι να σου εξηγω..
Υπαρχει διαφορα οταν κανεις σερβις....Ειναι η ασφαλεια σου...
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Ε τωρα τι να σου εξηγω..
Υπαρχει διαφορα οταν κανεις σερβις....Ειναι η ασφαλεια σου...
Καταλαβαίνω τι θες να πεις αλλά όταν θα αρχίσει να τα φτύνει θα το καταλάβω, όταν αρχίσει και θέλει ρυθμίσεις προς το σφιχτό τότε θα την πάω για σέρβις γιατί θα είναι θέμα χρόνου να φτύσει τα λάδια... γιατί θα λεπτύνουν τόσο πολύ που θα περνάν από τις τσιμούχες, δεν θα την αφήσω να γίνει επικίνδυνη. Μέχρι τότε καλά είμαστε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom