Μας δουλεύουν κανονικά...
Όσοι το παρακολουθούν μπορούν να μου απαντήσουν ποιες είναι οι επίσημες αιτιολογίες στα εξής ερωτήματα:
1. Γιατί μας χωρίζουν σε κατηγορίες δικαιούχων ανάλογα το όχημα (δικυκλιστές ή ΙΧίδες);
2. Γιατί δίνουν bonus σε όσους κάνουν χρήση του κουπονιού μέσω app ψηφιακής κάρτας;
3. Γιατί σε υποχρεώνουν να είσαι εγγεγραμμένος στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜεπ);
Προσωπικά δεν θα τρέξω να πάρω το υπέρογκο 25άρι € που μου αναλογεί προ ΕΦΚ δλδ τα 10 καθαρά δλδ τα 5 ανα μήνα που μουυ δίνουν.
Ναι ειμαι τόσο στραβόγιαννος. Ναι δεν δέχομαι την κοροϊδία ειδικά αν εχει και ανταλλάγματα και υποτιμούν την νοημοσύνη μου.
Όσοι το παρακολουθούν μπορούν να μου απαντήσουν ποιες είναι οι επίσημες αιτιολογίες στα εξής ερωτήματα:
1. Γιατί μας χωρίζουν σε κατηγορίες δικαιούχων ανάλογα το όχημα (δικυκλιστές ή ΙΧίδες);
2. Γιατί δίνουν bonus σε όσους κάνουν χρήση του κουπονιού μέσω app ψηφιακής κάρτας;
3. Γιατί σε υποχρεώνουν να είσαι εγγεγραμμένος στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜεπ);
Προσωπικά δεν θα τρέξω να πάρω το υπέρογκο 25άρι € που μου αναλογεί προ ΕΦΚ δλδ τα 10 καθαρά δλδ τα 5 ανα μήνα που μουυ δίνουν.
Ναι ειμαι τόσο στραβόγιαννος. Ναι δεν δέχομαι την κοροϊδία ειδικά αν εχει και ανταλλάγματα και υποτιμούν την νοημοσύνη μου.

Το κορυφαίο εδώ δεν ειναι το πόσο απατεώνες ειναι οι πολιτικοί .