Κουπονάκι πήρατε; (fuel pass -sic-)

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
ts8
dl650
Μας δουλεύουν κανονικά...

Όσοι το παρακολουθούν μπορούν να μου απαντήσουν ποιες είναι οι επίσημες αιτιολογίες στα εξής ερωτήματα:

1. Γιατί μας χωρίζουν σε κατηγορίες δικαιούχων ανάλογα το όχημα (δικυκλιστές ή ΙΧίδες);

2. Γιατί δίνουν bonus σε όσους κάνουν χρήση του κουπονιού μέσω app ψηφιακής κάρτας;

3. Γιατί σε υποχρεώνουν να είσαι εγγεγραμμένος στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜεπ);

Προσωπικά δεν θα τρέξω να πάρω το υπέρογκο 25άρι € που μου αναλογεί προ ΕΦΚ δλδ τα 10 καθαρά δλδ τα 5 ανα μήνα που μουυ δίνουν.
Ναι ειμαι τόσο στραβόγιαννος. Ναι δεν δέχομαι την κοροϊδία ειδικά αν εχει και ανταλλάγματα και υποτιμούν την νοημοσύνη μου.
 
To "σκάνδαλο" της υπόθεσης διαβάζω είναι ότι άνοιξε πιο νωρίς η πλατφόρμα και κάποιοι πήραν pass και οι άλλοι πήραν μέζεα.
 
Τα παντα ειναι μια κοροιδια σε αυτη τη χωρα. Απο τα πιο επιτυχημενα ειναι και το επιδομα ενοικιου. 70 ευρω το μηνα αν μενεις μονος σου και το εισοδημα σου δεν ξεπερναει τα 7 χιλιαρικα.
Δηλαδη αν βγαζεις το μηνα περιπου 500 ευρω. Λες και με 500 ευρω το μηνα μπορεις να νοικιασεις σπιτι και να μεινεις μονος σου.
 
Δε δούλεψε ποτέ η μλκια απλά ..
ας τα κρατήσουν για να συμπληρώσουν για τους οπεκεπεδες .
Ο Σωκράτης μια χαρά το έθεσε.

..Και μη ξεχάσετε το φαρμακείο ε? :hlb:Το κορυφαίο εδώ δεν ειναι το πόσο απατεώνες ειναι οι πολιτικοί .

Είναι το πόσο χάπατα ειναι ο κόσμος πλέον .
Τόσο που ανέχεται την καταστολή και τον εκφοβισμό αντί του πολιτισμού .
Και ειναι τραγικό ότι αυτές οι γενιές είμαστε μορφωμένοι και όχι από κατοχές και πείνες . Τραγικό ρε φίλε.... γύριζα από την έκθεση και άλλαζε το όριο ταχύτητας κάθε 100 μέτρα κυριολεκτικά.. Κάποια στιγμή είδα το ανεπανάληπτο 50 χλμ/ ώρα ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΤΑΧΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (αττική οδός) . Σώνει και καλά να μας κάνουν παράνομους ή να μας σκοτώσει κάποιος ας πούμε ??? . Και καποιοι ακομα καθονται και πιστευουν στ αληθεια οτι ειναι μια καλη διοικηση ολοι αυτοι ..
 
Αρνουμαι να ασχοληθω...
Δεν επιτρεπω στον εαυτο μου να παρει αυτα τα χρηματα...
Τεραστια κοροιδια
Γελοιοι
Σου λενε μεσα στα μουτρα σου οτι εισαι φτωχος και σου πετανε ενα κομματι ψωμι για να σου κοψουν την πεινα, ετσι το νιωθω εγω
 
Το πιο άσχημο με αυτή την ιστορία είναι ότι όταν την είχαν κάνει οι πολιτικοί αντίπαλοι κορόιδευαν αυτοί που είναι σήμερα στην θέση κυβέρνησης.
 
Δε δούλεψε ποτέ η μλκια απλά ..
ας τα κρατήσουν για να συμπληρώσουν για τους οπεκεπεδες .
Ο Σωκράτης μια χαρά το έθεσε.

..Και μη ξεχάσετε το φαρμακείο ε? :hlb:Το κορυφαίο εδώ δεν ειναι το πόσο απατεώνες ειναι οι πολιτικοί .

Είναι το πόσο χάπατα ειναι ο κόσμος πλέον .
Τόσο που ανέχεται την καταστολή και τον εκφοβισμό αντί του πολιτισμού .
Και ειναι τραγικό ότι αυτές οι γενιές είμαστε μορφωμένοι και όχι από κατοχές και πείνες . Τραγικό ρε φίλε.... γύριζα από την έκθεση και άλλαζε το όριο ταχύτητας κάθε 100 μέτρα κυριολεκτικά.. Κάποια στιγμή είδα το ανεπανάληπτο 50 χλμ/ ώρα ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΤΑΧΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (αττική οδός) . Σώνει και καλά να μας κάνουν παράνομους ή να μας σκοτώσει κάποιος ας πούμε ??? . Και καποιοι ακομα καθονται και πιστευουν στ αληθεια οτι ειναι μια καλη διοικηση ολοι αυτοι ..

Το να είσαι παντού παράνομος είναι βούτυρο στο ψωμί κάθε κυβέρνησης που θέλει να λειτουργεί πελατειακά.
Να μην μπορείς να κάνεις την δουλειά σου αν δεν παρακαλέσεις τον πολιτικό, τον κομματάρχη, τον δικό μας άνθρωπο γενικά.

Το κακό με όλο αυτό είναι ότι δημιουργεί έναν αυτότροφοδοτούμενο κύκλο που είναι πολύ δύσκολο να σπάσει. Θέλει ανθρώπους μορφωμένους και με ηθικές αρχές, και δεν βλέπω να περισσεύουν πολλοί τέτοιοι στις μέρες μας.
 
Κουπονάκι δεν πήρα, για την ακρίβεια δε μου έδωσαν. Μου είπαν ότι δε δικαιούμαι. Τους ρώτησα γιατί. Μού είπαν έχεις πε εν φε ρ12 και ο κύριος amyroukai το εχει κατατάξει στα υπερτιμημένα.
κύριε amyroukai αν πάρω S1000r θα δικαιούμαι κουπονάκι; εγκρίνετε;
 
Κανονικά κύριε Αλ επειδή έχετε γαλάζιο και λευκό σήμα έπρεπε να πάρετε διπλό, ένα για κάθε πλευρά του ντεπόζιτου.

Βγήκε όμως ο κύριος Μόσχος και είπε ότι υπάρχουν μερικά εκατομμύρια πρόβατα φαντάσματα ακόμα στα οποία η ααδε δίνει λεφτά με τον κουβά, το συμπέρασμα είναι ότι αν δεν έχετε Φεράρι θα πάρετε κάτι άλλο που κάνει ριμα
 
Back
Top Bottom