Κούμπωμα κράνους

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
....με αφορμή το τραγικό ατύχημα (με την τραγική του αντιμετώπιση απο την κυβέρνηση) και παράλληλα την πληροφορία ότι σε πολλά άλλα ατυχήματα με μηχανή , το κράνος φεύγει από το κεφάλι θα ήθελα την γνώμη σας για το κούμπωμα του κράνους.
Το D ring είναι η επιλογή μου γιατί υποσυνείδητα θεωρώ ότι μπορεί να παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια.
Από την άλλη για τους συνοδηγούς μου (γυναίκα, κόρη, υιό) η επιλογή του clip είναι σχετικά μονόδρομος.
Υπάρχει τελικά σαφής διαχωρισμός τι είναι περισσότερο ασφαλές και τι κάτιτις λιγότερο ασφαλές, ώ στε το κούμπωμα να αποτελέσει παράγοντα επιλογής αγοράς κράνους;
Τα φώτα αλλά και την εμπειρία σας Pls
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Γνώμη μου είναι ότι το βασικότερο είναι το σωστό νούμερο κράνους και το να κουμπώνουμε σωστά το κράνος με ότι κούμπωμα διαθέτει. Βλέπω πολλούς στο δρόμο, ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον να τα έχουν ξεκούμπωτα η με πολύ χαλαρό το λουράκι.
Να μην μιλήσουμε για ορισμένους που τα φοράνε σαν περικεφαλαία...
Σημαντικό μέρος των τεστ που περνούν τα κράνη για έγκριση αφορούν το σύστημα δεσίματος, οπότε δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα σε όλους τους τύπους.
Πάντως έχω ακούσει ότι τα D ring θεωρούνται ασφαλέστερα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι λέει ο ανωμαλιαρης από πανω
D-D ring.... Εγώ της πήρα παλιά ένα κράνος με τέτοιο κούμπωμα και στις αρχές την βοηθούσα στο βάλε, βγάλε.
Μετά αναγκαστικά το έμαθε μόνη της.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Γνώμη μου είναι ότι το βασικότερο είναι το σωστό νούμερο κράνους και το να κουμπώνουμε σωστά το κράνος με ότι κούμπωμα διαθέτει.
Αυτό και μόνο αυτό!!!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ασφαλέστερο θεωρώ το double D διότι σε εκείνο τουλάχιστον το σημείο αποκλείεται να λύσει...
Από κει και πέρα παίζει ρόλο φυσικά και η σωστή χρήση του κράνους καθώς και το σωστό μέγεθος όπως προαναφέρθηκε.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μπορει και να εχει αλλαξει η νομοθεσία.
Τους τελευταιους 3 μηνες για εντουρο κρανος ειχε μονο με D ring.
Εαν ισχυει θα ειναι το ιδιο και για ολα τα κρανη.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το double D είναι πολύ καλύτερο , είτε μιλάμε για κράνος είτε για στήθος .


Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στήθος?

Dd το καλύτερο,μόλις το μάθεις γίνεται αυτόματα.. άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι το βλέπεις σε Κράνη άνω των 200€ και λίγα λεω
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
....με αφορμή το τραγικό ατύχημα (με την τραγική του αντιμετώπιση απο την κυβέρνηση) και παράλληλα την πληροφορία ότι σε πολλά άλλα ατυχήματα με μηχανή , το κράνος φεύγει από το κεφάλι θα ήθελα την γνώμη σας για το κούμπωμα του κράνους.
Το D ring είναι η επιλογή μου γιατί υποσυνείδητα θεωρώ ότι μπορεί να παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια.
Από την άλλη για τους συνοδηγούς μου (γυναίκα, κόρη, υιό) η επιλογή του clip είναι σχετικά μονόδρομος.
Υπάρχει τελικά σαφής διαχωρισμός τι είναι περισσότερο ασφαλές και τι κάτιτις λιγότερο ασφαλές, ώ στε το κούμπωμα να αποτελέσει παράγοντα επιλογής αγοράς κράνους;
Τα φώτα αλλά και την εμπειρία σας Pls
Κλεαρχε σαφώς αν αυτό που έχεις υπόψιν να αγοράσεις φέρει d ring τοτε είναι πλεονεκτημα σοβαρό.
Επίσης αυτό το πλεονέκτημα εξαφανίζεται εάν επιλέξεις κράνος open face η' ανοιγομενο...
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Μπορει και να εχει αλλαξει η νομοθεσία.
Τους τελευταιους 3 μηνες για εντουρο κρανος ειχε μονο με D ring.
Εαν ισχυει θα ειναι το ιδιο και για ολα τα κρανη.
Η νομοθεσία αναφέρεται στην συμμόρφωση με την ΕCE 22.06 (από τον Ιούλιο του 2020) που στην ουσία περιγράφει μια σειρά από "δοκιμασίες" που θα πρέπει να περάσουν τα επι μέρους μέρη του κάθε κράνους για να μπορεί να πουλιέται νόμιμα.
Εκεί περιγράφονται και οι απαιτήσεις για το λουρί πρόσδεσης όπως πχ την αντοχή του, του κουμπώματός του, της αντοχής του σημείου σύνδεσης του με το κέλυφος κλπ
Τα "ακριβά" κράνη συνήθως υπερκαλύπτουν τις ελάχιστες απαιτήσεις.
Το KLIM Krios Pro που κυκλοφόρησε πέρσι και που είναι από τα σχετικά ακριβά ον - οφ κράνη έχει έναν πρωτοποριακό μηχανισμό κουμπώματος, που σε πρώτη ματιά δεν πείθει (μετά το 2ο λεπτό)
Προφανώς όμως έχει περάσει όλα τα απαραίτητα τεστ.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πάντως φίλος που έπεσε με κράνος που είχε clip έσπασε την κάτω γναθο!
Παρόλα αυτά εγώ, κάθε μέρα στο σκουτ,
φοράω agv με clip, βάλε βγάλε πολλές φορές είναι ευκολία
Αλλά δεν έχεi την ασφάλεια του D ring
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Πάντως φίλος που έπεσε με κράνος που είχε clip έσπασε την κάτω γναθο!
Παρόλα αυτά εγώ, κάθε μέρα στο σκουτ,
φοράω agv με clip, βάλε βγάλε πολλές φορές είναι ευκολία
Αλλά δεν έχεi την ασφάλεια του D ring
Του έσπασε;
Άνοιξε;
Δεν το είχε βάλει σωστά;
Για πε..αν ξέρεις
Ρωτώ διότι μερικές φορές το κλιπ νιώθεις ότι έπιασε αλλά είναι μόνο τα πρώτα 1,2 δόντια κ αυτά ίσως λέω ίσως σε ενδεχόμενη δυνατή πτωση να μην είναι ικανά να αντέξουν τις δυνάμεις..
 

sakis.tasioudis

Μέλος
Όνομα
sakis
Μοτό
bmw r1200gs
Ένα άλλο πλεονέκτημα που έχει για εμένα το d ring και δε μπορώ να βάλω άλλο κράνος είναι ότι κάθε φορά που το βάζεις μπορείς και το σφίγγεις όπως πρέπει να είναι!!

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Του έσπασε;
Άνοιξε;
Δεν το είχε βάλει σωστά;
Για πε..αν ξέρεις
Ρωτώ διότι μερικές φορές το κλιπ νιώθεις ότι έπιασε αλλά είναι μόνο τα πρώτα 1,2 δόντια κ αυτά ίσως λέω ίσως σε ενδεχόμενη δυνατή πτωση να μην είναι ικανά να αντέξουν τις δυνάμεις..
Το d ring έχει μια ανοχή νομίζω σε πτώση.
Το κούμπωμα ειναι σφιχτό και σταθερό
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να βάλουμε και στην συζήτηση το ότι τα κράνη με μικρομετρικό συνήθως είναι οικονομικά, συνήθως με θερμοπλαστικό κέλυψος, για να στοιχίζουν 100-150 ευρώ κάπου κάτι συμβιβάζουν σε σχέση με αυτά της τριπλής τιμής, παρά το γεγονός ότι έχουν την ίδια σήμανση ασφάλειας κατά CE.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Έχω την εντύπωση ότι από την χρήση που έχω κάνει σε ποικιλία από κράνη, ότι και οι δύο τύποι από κουμπώματα είναι ασφαλέστατα. Νομίζω οι περισσότερες πιθανότητες είναι κάποιος να το ξεχάσει να το κουμπώσει παρά να ανοίξει από μόνο του.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μικρή παρένθεση για το μικρόμετρικό.
Έπειτα από πολλά χρόνια με Double D ring, εξεπλάγην όταν διαπίστωσα ότι το νέο μου Shoei GT Air έρχεται με μικρομετρικό κούμπωμα...
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Μικρή παρένθεση για το μικρόμετρικό.
Έπειτα από πολλά χρόνια με Double D ring, εξεπλάγην όταν διαπίστωσα ότι το νέο μου Shoei GT Air έρχεται με μικρομετρικό κούμπωμα...
Μεταλλικό ομως κι οχι πλαστικο.
:ok:
 
Top Bottom