Κούμπωμα κράνους

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μικρή παρένθεση για το μικρόμετρικό.
Έπειτα από πολλά χρόνια με Double D ring, εξεπλάγην όταν διαπίστωσα ότι το νέο μου Shoei GT Air έρχεται με μικρομετρικό κούμπωμα...
Το Ευρωπαϊκό, γιατί τα Αγγλικά (όσο μπορούσαμε να τα πάρουμε) είχαν DD.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Γιατί, υπάρχουν και πλαστικά (σε κράνη αξιοπρεπή και όχι τύπου λίντλ)?
Μονο στα shoei εχω δει μεταλλικα. Πιστευω πανω απο 200€ κρανος να μην ειναι πλαστικα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Οχι μονο στα shoei Εχω δει και σε φτηνοτερης κατηγοριας κρανη Οπως για παραδειγμα στο παλιο μου hjc, σε ενα nolan και ενα shark που ειχα πριν πολλα χρονια Επισης ενα παλιο μου κρανος hjc με kevlar κελυφος και το τωρινο μου LS2 με κελυφος απο fiberglass εχουν μεταλικο μικρομετρικο κουμπωμα

Εικαζω οτι ολα τα επωνυμα κρανη εχουν κουμπωμα που τηρει καποιες ελαχιστες τουλαχιστον προδιαγραφες ασφαλειας
Ναι το κουμπωμα τυπου DD δεν προκειτε σε καμια περιπτωση να λυσει σε περιπτωση ατυχηματος αλλα και τα υπολοιπα συστηματα ειναι το ιδιο ασφαλη οσο τουλαχιστον ειναι σε καλη κατασταση Στα "αγωνιστικα" κρανη καθιερωθηκε ο DD τυπος ακριβως γιατι ειναι αδυνατον να λυθει το λουρακι Εκλειπει δηλαδη ενας μηχανισμος που εν δυναμει θα μπορουσε να αστοχησει (εστω και μια στο εκκατομυριο) Κατοπιν λογω μαρκετινγ (ισως και λογω κοστους) περασε και σε φτηνοτερα κρανη αυτος ο τυπος

Προσωπικα δεν ειχα ποτε κρανος με DD κουμπωμα Δεν το εχω προτιμησει λογω της δυσχρηστιας του εναντι του μικρομετρικου
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προσωπικα δεν ειχα ποτε κρανος με DD κουμπωμα Δεν το εχω προτιμησει λογω της δυσχρηστιας του εναντι του μικρομετρικου
To αστείο είναι ότι μη έχοντας χρησιμοποιήσει ποτέ μικρομετρικό, μου φαίνεται πολύ δύσκολο στην χρήση του όσες φορές δοκίμασα κράνος με τέτοιο.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
....με αφορμή το τραγικό ατύχημα (με την τραγική του αντιμετώπιση απο την κυβέρνηση) και παράλληλα την πληροφορία ότι σε πολλά άλλα ατυχήματα με μηχανή , το κράνος φεύγει από το κεφάλι θα ήθελα την γνώμη σας για το κούμπωμα του κράνους.
Το D ring είναι η επιλογή μου γιατί υποσυνείδητα θεωρώ ότι μπορεί να παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια.
Από την άλλη για τους συνοδηγούς μου (γυναίκα, κόρη, υιό) η επιλογή του clip είναι σχετικά μονόδρομος.
Υπάρχει τελικά σαφής διαχωρισμός τι είναι περισσότερο ασφαλές και τι κάτιτις λιγότερο ασφαλές, ώ στε το κούμπωμα να αποτελέσει παράγοντα επιλογής αγοράς κράνους;
Τα φώτα αλλά και την εμπειρία σας Pls
Οτιδήποτε έχει ελατήριο στον μηχανισμό του, πιστεύω ότι έχει πιθανότητα να αστοχήσει κάποια στιγμή.D ring μόνο...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στήθος?

Dd το καλύτερο,μόλις το μάθεις γίνεται αυτόματα.. άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι το βλέπεις σε Κράνη άνω των 200€ και λίγα λεω
Δεν με αφήνουν να βάλω φωτό για το στήθος DD , εκπαιδευτική τηλεόραση .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Οτιδήποτε έχει ελατήριο στον μηχανισμό του, πιστεύω ότι έχει πιθανότητα να αστοχήσει κάποια στιγμή.D ring μόνο...
Εχει περασει απο το κεφαλι μου κρανος που εσπασε το ελατηριο.
Αντιθετα το D ring οταν παρει φορμα ανοιγει και κλεινει και με το αριστερο χερι μονο ( τουλαχιστον το εκανα σε arai)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οχι μονο στα shoei Εχω δει και σε φτηνοτερης κατηγοριας κρανη Οπως για παραδειγμα στο παλιο μου hjc, σε ενα nolan και ενα shark που ειχα πριν πολλα χρονια Επισης ενα παλιο μου κρανος hjc με kevlar κελυφος και το τωρινο μου LS2 με κελυφος απο fiberglass εχουν μεταλικο μικρομετρικο κουμπωμα

Εικαζω οτι ολα τα επωνυμα κρανη εχουν κουμπωμα που τηρει καποιες ελαχιστες τουλαχιστον προδιαγραφες ασφαλειας
Ναι το κουμπωμα τυπου DD δεν προκειτε σε καμια περιπτωση να λυσει σε περιπτωση ατυχηματος αλλα και τα υπολοιπα συστηματα ειναι το ιδιο ασφαλη οσο τουλαχιστον ειναι σε καλη κατασταση Στα "αγωνιστικα" κρανη καθιερωθηκε ο DD τυπος ακριβως γιατι ειναι αδυνατον να λυθει το λουρακι Εκλειπει δηλαδη ενας μηχανισμος που εν δυναμει θα μπορουσε να αστοχησει (εστω και μια στο εκκατομυριο) Κατοπιν λογω μαρκετινγ (ισως και λογω κοστους) περασε και σε φτηνοτερα κρανη αυτος ο τυπος

Προσωπικα δεν ειχα ποτε κρανος με DD κουμπωμα Δεν το εχω προτιμησει λογω της δυσχρηστιας του εναντι του μικρομετρικου
Αγαπητέ να μιλάμε για κράνη της δεκαετίας μας, ναι; Το 1970 και το κέλυφος του κράνους από μέταλλο ήταν. Ακού ένα "παλιό hjc και ένα shark που είχα πριν πολλά χρόνια..."

Αν έχεις δάχτυλα που θυμίζουν μπουκάλες πετρογκαζ δε σου φταίει το DD....
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Προσωπικά ,επιλέγω πάντα κράνη με DD lock.
Θεωρώ ασφαλέστερο αυτό τον τύπο κουμπώματος ,απλούστερο σαν κατασκευή ,κ ποτέ δεν με προβλημάτισε να το λύσω-δέσω ,ακόμα κ με γάντια.

Αλλά...!

Τα Shubert των 750 € ,έχουν μικρομετρικό κούμπωμα.
Να φανταστώ ότι η Shubert ,επέλεξε συνειδητά έκπτωση στην ασφάλεια ,εφαρμόζοντας μάλιστα κούμπωμα με μεγαλύτερο κόστος κατασκευής κ εφαρμογής ,από 2 κρίκους κι ένα γαζί...?
Τροφή για σκέψη.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αγαπητέ να μιλάμε για κράνη της δεκαετίας μας, ναι; Το 1970 και το κέλυφος του κράνους από μέταλλο ήταν. Ακού ένα "παλιό hjc και ένα shark που είχα πριν πολλά χρόνια..."

Αν έχεις δάχτυλα που θυμίζουν μπουκάλες πετρογκαζ δε σου φταίει το DD....
Και που να σου πω και για ενα nava που ειχα
...Aλλα που να τα ξερεις εσυ τα nava Ησουν μικρουλης τοτε
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Πάρα πολλά κράνη με DD έχουν επίτηδες μακρύ λουράκι έτσι ωστε να μπαινοβγαίνει απλά χαλαρώνοντας το DD χωρις να λυθεί τελείως. To Bell mx9 adventure ενα παράδειγμα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eχω την εντυπωση οτι εχω διαβασει σε ερευνα οτι το fast release ειναι (εστω και οριακα) πιο ακριβο σαν κοστος κατασκευης απο το dd ring, και νομιζω οτι στεκει, καθως οπως και να εχει το ενα ειναι οπως και να το κανεις ενας μηχανισμος ενω το αλλο ειναι απλα δυο μεταλικα κρικακια. Αρα δεν ειναι θεμα κοστους, Ειναι θεμα ευκολιας. Κρανη που προοριζονται κυριως για αρχαριους ερχονται με fast release, γιατι εχουν μεγαλυτερη πιθανοτητα να επιλεχθουν απο τον υποψηφιο νουμπα αγοραστη. Εξαλλου το 80ευρω LS2 Pioneer μου εχει DD ring... Δε λεει κατι. Και τα δυο θα κρατησουν για να κανουν τη δουλεια τους. Οι αρχαριοι προφανως προτιμουν το fast release για να το βαλουν και να φυγουν.

Προσωπικα ο λογος που προτιμω τα dd-ring ειναι το στην ουσια απεριοριστο ευρος ρυθμισης του, ενω αντιθετα το fast release θελει λυσιμο, προσαρμογη με δοκιμες στο πηγουνι σου, και ακομη και τοτε σε κοβει στον λαιμο καθως ειναι συνηθως τοποθετημενα πολυ πιο πισω προς τον λαιμο για αυτον ακριβως το λογο, για να κρατησουν το κρανος εστω και αν ειναι λιγο λασκα για το μεγεθος σου. Επισης εχουν μεγαλη επιφανεια σε μηκος που ειναι ακαμπτη και σε κοβουν στο λαιμο, ενω το ddring ειναι ολο σχεδον ευκαμπτο. Ο λογος που οι αγωνιστικες ομοσπονδιες ζητανε ddring ειναι το οτι το fast release μπορει να λυθει καταλαθος αν μπλεξει καπου καθως κανεις κινηση. Δυσκολο στο δρομο, πιθανο στην πιστα, εκει που οι πιθανοτητες να αξιοποιηθει το κρανος ειναι μεγαλυτερες.

Τεσπα, αυτο το παλικαρακι εκατσε και εκανε δοκιμες και κατεληξε στο συμπερασμα οτι η δυναμη που απαιτειται για να σπασει το fast release θα σου ειχε πρωτα ξεκολλησει το κρανιο απο τη σπονδυλικη στηλη, αρα ειναι θεμα προτιμησης.




Μην ξεχναμε ποσοι εκει εξω φορανε λαθος μεγεθος κρανους, ειτε επειδη το ενιωθαν πιο ανετο , ειτε επειδη το σχεδιο που τους αρεσε υπηρχε μονο σε αυτο το μεγεθος, ειτε επειδη αυτο βρηκαν απο φιλο που τους το χαρησε. Δυστυχως...
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και που να σου πω και για ενα nava που ειχα
...Aλλα που να τα ξερεις εσυ τα nava Ησουν μικρουλης τοτε
Nava;;; Αυτά τα φορούσαν στις αρχές του προηγούμενου αιώνα ρε.... και καβαλάς ακόμη ρε θηρίο!

Αν το έχεις σε παρακαλώ να μου το δώσεις. Θα το κάνω ένα πολύ όμορφο ρετρό πορτατίφ.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Το δαχτυλιδι ειναι το καλυτερο κατα την αποψη μου γι αυτο και υπαρχει σε ολα τα αγωνιστικα κρανη.Εμενα δεν με βολευει γι αυτο προτιμω το κλασικο μεταλλικο clip.Προσφατα εχω δει οτι κυκλοφορουν κρανη με πλαστικο clip το οποιο θεωρω απαραδεκτο.
 
Top Bottom