Κράνος για μετακινήσεις στην Αθήνα duke 200

geopap

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Duke 200
Καλησπέρα παιδιά! Είχα πάει σήμερα να κοιτάξω κράνοι για τις καθημερινές μετακινήσεις μου στη πόλη. Από αυτά που είδα τελικά είμαι ανάμεσα σε ένα hebo και ένα nolan. Το hebo μου φάνηκε αεράτο και αρκετά πιο άνετο από το nolan (N60-5) το οποίο μου καθόταν και λίγο βαρύ στο κεφάλι. Βέβαια από ότι είδα η hebo βγάζει κυρίως κράνη για χώμα ενώ εγώ κοιτάζω full face. Εσείς, ποιό θα θεωρούσατε πιο αξιόπιστο; Αν έχετε στο μυαλό σας κάνα καλύτερο κράνος να μου πείτε.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Έχω το Νολαν που αναφέρεις 2.5 χρόνια..Σκυλι κανονικό!!
Το πήρα για το παπί στην δουλεια κ το φοράω αβέρτα, το χω λιώσει που λένε.

Εξαιρετική αγορά. Πολύ καλή ποιότητα κ εφαρμογή.
Κ σε 2 ταξίδια κάμποσες ώρες δεν με κούρασε καν.
Τα δε μαξιλαράκια δεν έχουν ακούσει τπτ. Παρά την χρήση κ τα πλυσίματα εξακολουθούν να έχουν την αρχική του μορφή κ ποιότητα.
Το παίρνεις κ με έξτρα δώρο την φιμε ζελατινα στην τιμή αγοράς.
Για μένα προχώρα άφοβα.
Από τις πολύ καλές μοτοαγορες που χω κάνει τα τελευταία χρόνια
Μόνο να δώσεις ένα 10ρικο ακόμα να πάρεις κ το υποσιαγωνο που έχει έξτρα. Θα το χρειαστείς τον χειμώνα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παίδες με την επιφύλαξη του ότι σε ξένη τσέπη κουμάντο δεν μπορεί να γίνει από τρίτους:
Στην φάση "αναλώσιμο φτηνό κράνος" είχα μπει μιά περίοδο. Συνειδητοποίησα όμως το ότι αστικές μετακινήσεις πρακτικά δεν έχω αλλά και όταν κάνω οι ταχύτητες που μπορεί να συναντήσω μέσα στην ημέρα δεν είναι χαμηλές, πχ σε μιά Κηφισίας με χαλαρή κίνηση μπορεί να υπάρξουν ταχύτητες τριψήφιες από όλα τα οχήματα, αναφέρω αυτήν γιατί όταν έμενα Μαρούσι την χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά, τώρα οι μετακινήσεις μου προς/από την πόλη έχουν πάντα ΕΟ που έχει πάντα τριψήφιες ταχύτητες. Μιά ενδεχόμενη πτώση δεν είναι σίγουρο ότι θα συμβεί με 30, ό,τι και ονειρεύεται ο νομοθέτης κατά την πρωινή του απόλαυση, το πιθανότερο είναι με περισσότερα. Αυτό σημαίνει ότι το κράνος το φτηνό καλώς υπάρχει γιατί δεν μπορούν να αγοράσουν όλοι κάτι ακριβό (ειδικά τώρα που χάσαμε και τα Αγγλικά μαγαζιά) αλλά από ασφάλεια αν υπάρχει η δυνατότητα καλό είναι να αποφεύγεται. Το λέω μόνο και μόνο γιατί ρώτησε ο άνθρωπος για "κάτι καλύτερο" από θερμοπλαστικό του 100ρικου.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Γιάννη καλά τα λες, δεν ξέρω τι ζητάει κ πόσα δίνει ο φίλος.
Το εν λόγω κομμάτι είναι του 150ρικου, δεν είναι ΜΤ του 85ρικου
Ενναλακτικα βάζει ακόμα 70 ευρώ κ στα 220 παίρνει το Ν87 που είναι ένα πολύ καλό κρανος μεσαίας πια κατηγορίας
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το θλιβερό στην όλη φάση είναι ότι τόσο (235) πήρα το rpha11, γιατί ήταν χρώμα περασμένης σεζόν.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τα περισσοτερα μου κρανη ηταν arai και shoe, και λιγη επαφη με φτηνα η midrange εταιρειες. Θα ελεγα οτι η ατακα, ''το κρανος πρεπει να εχει την αξια που κοστολογεις το κεφαλι σου'' ειναι η μεγαλυτερη μαλακια που εχω ακουσει ποτε, και μια εξαιρετικη case study για το πως γινεται το μαρκετινγκ, οταν η ψυχολογια μπαινει στο παιχνιδι.

Απο θεμα ασφαλειας, αν το κρανος ειναι φτιαγμενο απο οποιουδηποτε ειδους composed material (fiberglass, kevlar, carbon) ειναι αρκετα ανθεκτικο για να αντεξει οποιαδηποτε προσκρουση, δεδομενου οτι μιλαμε για επωνυμος κρανος. Το κερασακι που ολοκληρωνει την καλυψη στον τομεα ασφαλειας ειναι το DD ring, δεν υπαρχει λογος να πας σε τιποτα αλλο, οπως επισης και το σχημα του κρανους. Οσο πιο αβγο, τοσο το καλυτερο, οτιδηποτε προεξεχει, σε τουμπα μπορει να ''αρπαξει'' οπουδηποτε με οτι μπορει αυτο να συνεπαγεται για λαιμο/αυχενα. Δηλαδη για καθημερινες μετακινησεις, το χειροτερο στον τομεα αυτο ειναι τα χωματινα κρανη. Κατα τ'αλλα, τα πριμιουμ κρανη θα ελεγα οτι εχουν περισσοτερο το ονομα και οχι τοσο τη χαρη, μιας και εταιρειες οπως η suomi, shark, hjc κλπ να δινουν την εντυπωση στον εγκεφαλο μου οτι τα υλικα του κρανους ειναι καλυτερα σε ποιοτητα η τουλαχιστον εφαμηλα των high end. Μετα, η κατηγορια του κρανους θα πρεπει να εχει να κανει αποκλειστικα με τη χρηση, με τον κυριοτερο λογο να διαλεξεις συγκεκριμενο κρανος να εινια η αεροδυναμικη (ο λογος που εχω κυριως αραι τοσα χρονια, στην εθνικη δε παιζονται). Για πολη, θα κοιταγα μονο υλικο κατασκευης και εφαρμογη, και να ειναι απο καποιον σχετικα επωνυμο κατασκευαστη με πιστοποιηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

geopap

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Duke 200
Οκ παιδιά ευχαριστώ για την βοηθεια
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Γιώργο μη βιαστείς και πάρε κάτι που να σου κάθεται καλά στο κεφάλι και να έχεις καλή ορατότητα.

Πάρε κάτι επώνυμο και fullface, όχι ανοιγόμενο ούτε adv δηλαδή χωμάτινο με γείσο και ζελατίνα.

Nolan, hjc, airoh, ls, agp και υπάρχουν ακόμα ένα σωρό μαρκες.
 
Top Bottom