Λάδια κινητήρα GS 1200

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Πάμε...

Ούτε στο αυτοκίνητο κοιτάς σωστά. Όχι ότι είναι και καμιά σοβαρή διαφορά.
Και εκεί καλό είναι να δουλέψει η μηχανή (να κυκλοφορήσει εννοώ, όχι να την έχεις ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΨΥΚΤΗ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ σταθμευμένη να ζεσταίνεται) και μετά αφού τη σβήσεις να τσεκάρεις λίγο πιο μετά (10-20 λεπτά).
Το ίδιο στη μηχανή, στο κεντρικό σταντ.
Επίσης όρθια να είναι όταν βάζεις μπρος, έχω λόγους να πιστεύω (και συμφωνούν οι παλιοί μηχανικοί αν και έχω δει και διαφωνούντες) ότι καίει λίγο λαδάκι όταν μιζάρεις με τη μηχανή στο πλαϊνό.
Εγώ σε 7.5 χρόνια έχω συμπληρώσει τρεις φορές που και στις τρεις ήξερα πως τα έκαψα. Άρα κάτι σωστό λέω (ή έτυχε στις ανοχές του δικού μου μοτέρ).

Τώρα. Η νορμάλ στάθμη είναι στη μέση του τζαμιού. Μην ακούω άλλες θεωρίες, η BMW είναι σαφής.
ΟΜΩΣ το να είναι στο πάνω μέρος (όχι ΠΑΝΩ από το πάνω μέρος) και στο κάτω μέρος (όχι ΚΑΤΩ από το κάτω μέρος) του τζαμιού, είσαι οκ.
(προσοχή έχει διαφορά το πόσο είναι από το κάτω μέχρι το πάνω μέρος στην LC με την προ-LC)
Αν είναι στο κάτω, συμπληρώνεις αν θες (και αν δεν είναι κοντά η αλλαγή λαδιού έτσι κι αλλιώς... γιατί αν σε 500 χλμ. είναι να αλλάξεις λάδια και βλέπεις ότι είναι κοντά στο κάτω μέρος του τζαμιού, μην ασχοληθείς, άσε τους ψείρες να λένε τα δικά τους... το πολύ ντάντεμα βλάπτει).

Αν απλώς συμπληρώνεις, καλό είναι φυσικά να το κάνεις με το ίδιο λάδι που σου έχουν βάλει (βασικά επιβάλλεται, αν το ξέρεις φυσικά - και φρόντισε τώρα να το ξέρεις από την επόμενη φορά). Στην πράξη (ξανά πάει στο ντάντεμα) εκτός αν πας σε τρελές διαφορές (πχ. βάζεις 15W50 ορυκτέλαιο και βρήκες φουλ συνθετικό 5W50 ανοιχτό από το αυτοκίνητο ή ακόμα και τότε), δεν θα πάθει τίποτα η μηχανή και σίγουρα καλύτερα θα είναι από χωρίς λάδι.
Ξέρω ότι πολλοί βρίζουν τώρα (δεν πειράζει, χρόνια πολλά), αλλά να σου δείξει ένας από τους έμπειρους, τι έπαθε το δικό του μηχανάκι από κάτι τέτοιο, ΔΕΝ θα βρεις (γιατί δεν έχει πάθει κανένα τίποτα από αυτό).
Μιλάμε πάντα για λάδια προδιαγραφών βέβαια.

Λάδια αλλάζουν κάθε 5000 συνήθως στη δική μας (δηλαδή μια πας μόνο για λάδια, μια πας για σέρβις και λάδια).
Από εκεί και πέρα θα βρεις διάφορες επιλογές του καθενός με βάση τι έχει δει/διαβάσει/πιστέψει.

Τώρα στην περίπτωση σου, ΔΕΝ ΘΕΣ ΤΙΠΟΤΑ. Είσαι πάνω από το κανονικό (όλοι πάνω από το κανονικό βάζουμε) και σε 2000χλμ. αλλάζεις λάδια. Οπότε, δεν έχεις θέμα.
Νίκο με κάλυψες πλήρως.
Φυσικά την από την επόμενη αλλαγή και μετά, θα ξέρω ακριβώς τι λάδια έχω μέσα στο μηχανάκι μου.
Σε ευχαριστώ ...
 
Top Bottom