Λάδια

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Μόνος σου το απάντησες, μετά από 3.500 έκαψες 1 λίτρο λάδι. Βασικά από το λάδι έχει μία ικανότητα επανασύνθεσης των μορίων του μετά από την καταπόνηση. Αυτό κρατάει μερικούς κύκλους, μερικά χιλ. χιλιόμετρα. Από την στιγμή που αρχίζει να καίγεται σημαίνει ότι έχει χάσει την εικανότητα επανασύνθεσης. Τα συνθετικά αντέχουν περισσότερο. Από την εμπειρία μου τα απλα ορυκτέλαια στις μοτό μου αρχίζουν και καίγονται μετά από 4-5 χιλ χιλ. τα συνθετικά μετά από 7,500 χιλ. σα ραντεβού ένα πράμα.
Νομίζω ότι τα ορυκτέλαια που φοράς κάνουν για 5.000 χιλ. όχι παραπάνω.
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Μόνος σου το απάντησες, μετά από 3.500 έκαψες 1 λίτρο λάδι. Βασικά από το λάδι έχει μία ικανότητα επανασύνθεσης των μορίων του μετά από την καταπόνηση. Αυτό κρατάει μερικούς κύκλους, μερικά χιλ. χιλιόμετρα. Από την στιγμή που αρχίζει να καίγεται σημαίνει ότι έχει χάσει την εικανότητα επανασύνθεσης. Τα συνθετικά αντέχουν περισσότερο. Από την εμπειρία μου τα απλα ορυκτέλαια στις μοτό μου αρχίζουν και καίγονται μετά από 4-5 χιλ χιλ. τα συνθετικά μετά από 7,500 χιλ. σα ραντεβού ένα πράμα.
Νομίζω ότι τα ορυκτέλαια που φοράς κάνουν για 5.000 χιλ. όχι παραπάνω.
Καλησπέρα john. Θα ήθελα να μου πεις σε παρακαλώ αν οι βαλβολινη που έχω βάλει στο 1150gs μου τηρούν τις προδιαγραφές gl 5 και για το πρόσθετο αντί τριβηκο που έχω βάλει. Ευχαριστώ.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Το σασμάν των GS παίρνει GL5 οπότε η βαλβολίνη σου είναι καλή. Δε βλέπω το ιξώδες της στη φωτό αίνεται ένα 80 μόνο.

Για το πρόσθετο και γενικά για τη μίξη, θα καταλάβεις αν πέτυχε μόλις ζεστένεται υπερβολικά η μηχανή σου. Αν κολάνε οι ταχύτητες και τις χτυπάς με το πόδι για να αλλάξουν, θα πρέπει να δοκιμάσεις πρώτα μία άλλη σκέτη βαλβολίνη 75-90 GL5 χωρίς πρόσθετα κλπ. και μετά να ρίξεις το πρόσθετο μήπως και βελτιωθεί..
Νομίζω όμως ότι ο συνδυασμός που έκανες είναι πολύ καλός, η Liqui moli βγάζει καλά προιόντα..
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Το σασμάν των GS παίρνει GL5 οπότε η βαλβολίνη σου είναι καλή. Δε βλέπω το ιξώδες της στη φωτό φαίνεται ένα 80 μόνο. ??

Για το πρόσθετο και γενικά για τη μίξη, θα καταλάβεις αν πέτυχε μόλις ζεστένεται υπερβολικά η μηχανή σου. Αν κολάνε οι ταχύτητες και τις χτυπάς με το πόδι για να αλλάξουν, θα πρέπει να δοκιμάσεις πρώτα μία άλλη σκέτη βαλβολίνη 75-90 GL5 χωρίς πρόσθετα κλπ. και μετά να ρίξεις το πρόσθετο μήπως και βελτιωθεί..
Νομίζω όμως ότι ο συνδυασμός που έκανες είναι πολύ καλός, η Liqui moli βγάζει καλά προιόντα..
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Το σασμάν των GS παίρνει GL5 οπότε η βαλβολίνη σου είναι καλή. Δε βλέπω το ιξώδες της στη φωτό φαίνεται ένα 80 μόνο. ??

Για το πρόσθετο και γενικά για τη μίξη, θα καταλάβεις αν πέτυχε μόλις ζεστένεται υπερβολικά η μηχανή σου. Αν κολάνε οι ταχύτητες και τις χτυπάς με το πόδι για να αλλάξουν, θα πρέπει να δοκιμάσεις πρώτα μία άλλη σκέτη βαλβολίνη 75-90 GL5 χωρίς πρόσθετα κλπ. και μετά να ρίξεις το πρόσθετο μήπως και βελτιωθεί..
Νομίζω όμως ότι ο συνδυασμός που έκανες είναι πολύ καλός, η Liqui moli βγάζει καλά προιόντα..
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Το σασμάν των GS παίρνει GL5 οπότε η βαλβολίνη σου είναι καλή. Δε βλέπω το ιξώδες της στη φωτό αίνεται ένα 80 μόνο.

Για το πρόσθετο και γενικά για τη μίξη, θα καταλάβεις αν πέτυχε μόλις ζεστένεται υπερβολικά η μηχανή σου. Αν κολάνε οι ταχύτητες και τις χτυπάς με το πόδι για να αλλάξουν, θα πρέπει να δοκιμάσεις πρώτα μία άλλη σκέτη βαλβολίνη 75-90 GL5 χωρίς πρόσθετα κλπ. και μετά να ρίξεις το πρόσθετο μήπως και βελτιωθεί..
Νομίζω όμως ότι ο συνδυασμός που έκανες είναι πολύ καλός, η Liqui moli βγάζει καλά προιόντα..
Είναι φουλ συνθετικό και δεν γράφει τίποτα άλλο. Όταν ζεσταθεί δουλεύει μια χαρά.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Η καλύτερη επιλογή νομίζω.. Αντέχουν τουλάχιστον 2-3 χρόνια ή για 40.000 χιλ.
Έλα να βάλουμε κανα πρόγραμα να το κάνουμε να πηγαινει σαν το 1150 RS :ok:.
Εχτές έκανα σε ένα rt1150 και πάει μαμιώντας δε το περίμενα τόση διαφορά. Διακοσαρίζει για πλάκα μου λέει και καίει πιο λίγο από πριν. :eek:
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Η καλύτερη επιλογή νομίζω.. Αντέχουν τουλάχιστον 2-3 χρόνια ή για 40.000 χιλ.
Έλα να βάλουμε κανα πρόγραμα να το κάνουμε να πηγαινει σαν το 1150 RS :ok:.
Εχτές έκανα σε ένα rt1150 και πάει μαμιώντας δε το περίμενα τόση διαφορά. Διακοσαρίζει για πλάκα μου λέει και καίει πιο λίγο από πριν. :eek:
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Η καλύτερη επιλογή νομίζω.. Αντέχουν τουλάχιστον 2-3 χρόνια ή για 40.000 χιλ.
Έλα να βάλουμε κανα πρόγραμα να το κάνουμε να πηγαινει σαν το 1150 RS :ok:.
Εχτές έκανα σε ένα rt1150 και πάει μαμιώντας δε το περίμενα τόση διαφορά. Διακοσαρίζει για πλάκα μου λέει και καίει πιο λίγο από πριν. :eek:
Το έχω στα υπόψιν κι αφού καίει και λιγότερο δεν το συζητώ.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
100% συμφωνω για το πρωτο σκελος....γενικολογιες,πραγματι.Ενδεικτικο το οτι λεει οτι τα ορυκτελαια κανουν για μεντεσεδες.


Γιαννη,τι σε κανει να πιστευεις οτι με ενα ορυκτελαιο θα ειχες προβλημα στο μοτερ μετα απο 10,000χλμ?
Εγω εβαλα Liqui ορυκτελαιο 20/50 και ο δεικτης θερμοκρασιας δεν ανεβηκε ποτέ πανω απο το 25% της διαδρομης του.Με άλλα λαδια ημι ή και συνθετικα,καλοκαιρι επαιζα στο 50% της διαδρομης του δεικτη.........
Εκαψα και ενα λιτρο λαδιου μετα απο 3,500χλμ.......αρκετα καλα.
Δεν θα τα αλλαξω πριν κλεισω χρονο ή 12000χλμ οπως λεει η Χοντα και σιγουρα θα βαλω τα ιδια παλι.
Μια που το θυμήθηκα.. το varadero θέλει λεπτά λάδια. Το 20-50 είναι πολύ παχύ και δυσκολεύει το στροφάρισμα στις ψηλές με συνέπεια απώλεια δύναμης και περισσότερο καύσιμο. Θυμάμαι ότι το 10-40 ήταν το τέλειο ιξώδες για το dero. Άλλαξέτα τα 20-50 δεν κάνουν, μη κοιτάς θερμοκρασίες υδρόψυκτο μοντέλο είναι και τις θέλει τις θερμοκρασίες για να καίει λιγότερη βενζινη στο ταξίδι.
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Μια που το θυμήθηκα.. το varadero θέλει λεπτά λάδια. Το 20-50 είναι πολύ παχύ και δυσκολεύει το στροφάρισμα στις ψηλές με συνέπεια απώλεια δύναμης και περισσότερο καύσιμο. Θυμάμαι ότι το 10-40 ήταν το τέλειο ιξώδες για το dero. Άλλαξέτα τα 20-50 δεν κάνουν, μη κοιτάς θερμοκρασίες υδρόψυκτο μοντέλο είναι και τις θέλει τις θερμοκρασίες για να καίει λιγότερη βενζινη στο ταξίδι.
Μια δοκιμη εκανα και πηγα στα 20/50.
Πιστεψε με οτι εχω καψει περισσοτερο λαδι με Motul 5100 10/40 ........και Amsoil και Torco.
Μονο με το EXP Bel-Ray ειχα μηδενικη καταναλωση,ομως δεν εκανα 3,500 χλμ σε 3 μηνες.......που εκανα τωρα.
Διαφορες σε επιδοσεις δεν εχω,οι διαδρομες μου Περαμα-Ελευσινα δεν το επιτρεπουν ........αντε να πιασω τα 160 για λιγο χρονικο διαστημα.Η καταναλώση ειναι στα ιδια επειπεδα,καμμια αλλαγη.
Η μεγαλη διαφορα ομως ειναι στο θεμα των θερμοκρασιων.............
Τωρα για να μπω σε διαδικασδια αλλαγης,δεν..........εαν χειμωνιασει θα βαλω 10/50 της ιδιας εταιριας και εαν δω οτι παλι οι θερμοκρασιες ειναι χαμηλα θα παραμεινω εκει .
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Δομίμασε κανα συνθετικό 10 50. Θα εκπλαγείς !! Απαγωγή θερμοκρασιών, ευστρφοφια, δε θέλουν ζέσταμα στην εκίνηση και αντέχουν.
 
Top Bottom