Λάδωμα αλυσίδας........spray vs Βαλβολίνη

Alexmak 125

Μέλος
Περιοχή
Αστακος, Αιτωλοακαρνανια
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Derbi Senda DRD 125
BMW f800 gs (το προβληματικό)
Μιας και είμαστε σταματημενοι και έχουμε χρόνο ας κάνουμε και ένα καθάρισμα στην αλυσίδα..
(Θεσσαλονίκη )
Υλικά: ένα άδειο μπουκαλάκι, ένα απλό πινελάκι και πετρέλαιο..



 

Alexmak 125

Μέλος
Περιοχή
Αστακος, Αιτωλοακαρνανια
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Derbi Senda DRD 125
BMW f800 gs (το προβληματικό)
καινουργια την εκανες φιλαρακι!!!
Κάτσε μην βιάζεσαι, τώρα τελείωσα. Μετά από πολύ σκούπισμα με ένα άχρηστο πανί..



Αναμένει το λαδάκι τώρα..
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Κάπου είχα διαβάσει πως το παραφινέλαιο είναι πιο φιλικό στα o-rings, x-rings κτλ..
Σωστά διάβασες Γιάννη !!!
Το παραφινέλαιο αν και υποκατάστατο του πετρελαίου διαλύει τα λίπη και δεν ξεραίνει τα τσιμουχάκια της αλυσίδας.
 

Alexmak 125

Μέλος
Περιοχή
Αστακος, Αιτωλοακαρνανια
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Derbi Senda DRD 125
BMW f800 gs (το προβληματικό)
Η αλυσίδα που του έχω φορέσει πάνω είναι χωρίς o rings απ' οσο θυμάμαι.. Οπότε δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιο θέμα.. Αλλά είναι χρήσιμη πληροφορία!
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Η αλυσίδα που του έχω φορέσει πάνω είναι χωρίς o rings απ' οσο θυμάμαι.. Οπότε δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιο θέμα.. Αλλά είναι χρήσιμη πληροφορία!
Αλέξανδρε, η αλυσίδα που φοράς είναι τύπου motocross, σχεδόν μισό βάρος από, με O-ring αλλά με μικρή διάρκεια ζωής. Την καθαρίζεις με οτιδήποτε χωρίς φόβο ζημίας. Τη λαδώνεις ότι και με τις άλλες βαλβολίνη 80-90.....πολύ πιο συχνά.

africafon
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Για να πω την αλήθεια αυτό με την βαλβολίνη το έμαθα πρίν μια βδομάδα, συχνότερη λίπανση αλλά μεγαλύτερη διάρκεια!!!
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Δεν λερώνει όμως η βαλβολίνη;
Σε μένα στο nx650 λερώνει στα πρώτα χιλιόμετρα (εύκολη βρωμιά που φεύγει με ένα σκούπισμα) , επίσης η βαλβολίνη την καθαρίζει κιόλας από τα σπρέι! Μου κρατάει από 250--350 km
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Υπάρχουν και συστηματάκια (και οι αντίστοιχες αντιγραφές πατέντες) που ρίχνουν σταγόνες λιπαντικού (βαλβολίνη δηλαδή) κατά την κίνηση και έτσι δεν έχεις το μυαλό σου πότε και που να σταματήσεις για να της βάλεις λαδάκι...απλά γεμίζεις το αποθηκευτικό δοχείο και έφυγες!!!!
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Ένα θέμα για τους μη "αξονικούς" ..........

Τελικά τι είναι καλύτερο να χρησιμοποιώ για το λάδωμα της αλυσίδας, spray ή βαλβολίνη ????

Τα τελευταία 15 χρόνια περίπου χρησιμοποιώ βαλβολίνη παρά spray. Είναι πολύ πιο οικονομική και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής η αλυσίδα μου. Επειδή είναι ένα κοινό λάδι, όπου πέφτει με ένα απλό καθάρισμα φεύγει και δεν κολλάει όπως το spray.
Πείτε τη γνώμη σας.....

vs
 

chrisf

Μέλος
Περιοχή
Πετρούπολη Αττικής
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
suzuki bandit 650
Καλή η βαλβολινη αλλα εχει μικρη διάρκεια ζωης και λερωνει.εγω παντως που δουλεύω επι το πλείστον σπρέι προτιμώ αυτα που δεν ειναι πολυ πηχτα (σαν τσίχλα) ,γιατι εχω την εντυπωση οτι λιπαινουν καλύτερα.
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Είναι και τι αλυσίδα έχεις.
Υπάρχουν τύποι αλυσίδας όπως οι απλές χωρίς oring που η βαλβολινη είναι ότι πρέπει γιατί εισχωρεί.
Από την άλλη οι πιο τεχνολογικά εξελιγμένες αλυσίδες oring, xring κλπ μάλλον καλύτερα το σπρέϋ.

Φίλος που είναι εδώ κα 30 χρόνια με αλυσίδα, κάνει ένα μίγμα βαλβολίνη με κάποιο γράσσο.
Έχει καταλήξει σε αυτό....

www.filma.gr
 

VDR

Μέλος
Περιοχή
ΖΑΧΑΡΩ
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Μοτό
DR650SE
R1200GSA X2
Χρησιμοποιούσα ένα σπρει της valvoline..πολύ καλό.
Η αλυσίδα μου EK x-ring..με σπρέι μου έβγαζε περίπου 60.000 χλμ..και την άλλαζα διότι στο ταξίδι ήθελα πάντα να είναι σε άριστη κατάσταση.
Είμαι υπέρ του σπρέι..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ πάλι στα αλυσιδάτα μου, αφού είχα δοκιμάσει αρκετά σπρέι, κατέληξα στη βαλβολίνη. Σε κάθε τύπο αλυσίδας, απλές ο-ring, x-ring κλπ. Αυτές κατά βάση έχουν μειωμένη ανάγκη λίπανσης, όντας στεγανές στους πείρους.
Το μειονέκτημα της βαλβολίνης είναι ότι λερώνει. Εγώ σε κάθε 300-500χλμ, λάδωνα. Στα 2 ντεπόζιτα πάνω κάτω δηλαδή. Οι αλυσίδες μου όλες πάνω 50000 χλμ. Στο 2ο Άφρικα την άλλαξε ο επόμενος στις 70000 χλμ και βάλε.Το καλό με τη βαλβολίνη είναι ότι όταν πας χώμα και λασπώσει το σύμπαν, καθαρίζει εύκολα (όχι πετρέλαια....) και ξαναλιπαίνεις. Τα σπρέι αμα πάρουν χώμα, ξεχνάς την αλυσίδα με τη μία!
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Χάρη, είναι και ο τρόπος πως τοποθετείς το λάδι.
Τι κάνω....μηχανή στο όρθιο με λίγες στροφές και σε κίνηση περνώ με ένα μπουκαλάκι με μύτη στις άκρες και στη μέση της αλυσίδας ....και το αφήνω για να εισχωρήσει στα τσιμουχάκια. Είτε o-ring είτε x-ring την ίδια δουλειά κάνει. Για την διεισδυτικότητα, το λάδι πιστεύω είναι καλύτερο λόγω πηκτικότητας απλώς αργεί. Εδώ υπάρχει ένα μειονέκτημα κατά το ταξίδι το οποίο δεν μου είναι και ιδιαίτερο γιατί βλέπω την αλυσίδα μου μονίμως λαδωμένη. Κάθε 250 χιλ. που σταματώ για βενζίνη, ξεκούραση. σνακ κ.α. το πρώτο που κάνω είναι να λαδώσω.
 

AggelakasK

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
KΩΣΤΑΣ
Μοτό
R1200 GS
καλημερα , εμενα προσωπικα με αγχωνει το πετρελαιο για καθαρισμα σε αλυσιδα με o-ring ή x-ring...υπαρχουν διφορουμενες αποψεις με το αν πρεπει να καθαριζουμε τις αλυσιδες με πετρελαιο. Προσωπικα χρησιμοποιω γνωστο σπρευ καθαρισμου. Τωρα σχετικα με την λιπανση τησ , να συμπληρωσω πως καλο ειναι επειτα απο πλυσιμο να γινεται μια μικρη βολτα ωστε να "ζεσταθει " η αλυσιδα και επειτα να βαζουμε το λαδακι (βαλβολινη ή σπρευ). Η βαλβολινη "πεταει" - λερωνει περισσοτερο τη παραπανισια ποσοτητα αλλα δεν με απασχολει καθολου . Για το τι ειναι προτιμοτερο αυτο ειναι στην κριση του καθε αναβατη αφου και τα 2 κανουν την ιδια δουλεια σε τετοιου τυπου αλυσιδα. Περι ορεξεως δηλαδη...
 
Top Bottom