Λάδωμα αλυσίδας........spray vs Βαλβολίνη

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Άλλαξα τη μαμά αλυσίδα και έβαλα μια O-ring στα 45000 km. Τώρα είμαι κοντά στα 60000 και η αλυσίδα στο τέντωμα τερματίζει πίσω άσε που θέλει τέντωμα κάθε λίγο και λιγάκι.
Η αλήθεια είναι ότι δε τη λίπαινα τακτικά αλλά είναι δυνατόν μια O-ring να έχει τόσο λίγη ζωή;
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Μαλλον την τεντωνεις πολυ και συνεχεια... δεν θελει τεζα...
Γραναζια αλλαξες η σου ειπε κανας μαστορας οτι αντεχουν ακομα και αλλαξες μονο αλυσιδα??
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Νομιζω οτι.............Αλλα τωρα που το σκεφτομαι ,τι δουλεια εχω εγω σε αυτο το θρεντ!
Αι πάνε βρες να χαϊδέψεις κάνα άλογο ρε Μερακλή!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αι πάνε βρες να χαϊδέψεις κάνα άλογο ρε Μερακλή!!!
Τριτη και Πεμπτη οταν περνω

Να μην ποτιζεις γλαστρες

εχω πλυμενη μηχανη

και τη γεμιζεις λασπες

:cool:

adv phone
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Να προσθέσω και εγώ το λιθαράκι μου στο θρέντ. Μέχρι και πρίν από μερικούς μήνες χρησιμοποιούσα spray λαδια (Castrol) με ευλαβική χρήση, συντήρηση και καθαρισμό. Παρ' όλα αυτά είχα κρίκους μαγκωμένους και το κυριότερο είχα βαρεθεί το καθάρισμα της αλυσίδας (παραφινέλαια κλπ.) και της μηχανής η οποία δεν καθαρίζει με τίποτα όπου κολλάει αυτό το λάδι. Μπορώ να πω μα κάθε βεβαιότητα ότι τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει μέχρι σήμερα (υπερβολή, αλλά λέμε...) είναι το σύστημα αυτόματης λίπανσης https://www.tutorochainoiler.com/.
Δεν θα αναλύσω τη διαδικασία τοποθέτησης, ρύθμισης κλπ. είναι εύκολα και περιγράφονται στο site τους. Αυτό που θα πω είναι ότι η λύση αυτή μόνο θετικά έχει.
  • Ελεγχόμενη ροή λαδιού (βαλβολίνη 90w) που αν ρυθμιστεί σωστά πιτσιλάει από λίγο έως καθόλου
  • Αν όντως πιτσιλάει πλένεται πολύ εύκολα και καθαρίσζει αμέσως
  • Η αλυσίδα έχει ένα μόνιμο ομοιόμορφο φιλμ λαδιού παντού με αποτέλεσμα να μην ακούγεται σχεδόν καθόλου και σφιχτοι χρίκοι δεν υπάρχουν
  • Ευκολία στα ταξίδια. Αντί να κουβαλάς μπουκάλια με spray γεμίζεις το δοχείο το οποίο μπορεί να σου κρατήσει μέχρι και πάνω από 2.000 χλμ. (ανάλογα τη ρύθμιση)
  • Αν εξαιρέσεις το αρχικό κόστος ένα μπουκάλι βαλβολίνη 90άρα κοστίζει 5 ευρώ και θα βγάλει πολλά χρόνια ταξιδίων
  • Όταν βρομίζει η αλυσίδα με ένα στεγνό πανί την περνάς χωρίς τρίψιμο και γίνεται σαν καινούργια
Αυτές είναι οι εντυπώσεις μου, πιστεύω ότι αξίζει η αγορά ενός τέτοιου συστήματος τα οφέλη είναι πολλαπλά.

Ποιο κιτ από τα 3 πήρες?
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ποιο κιτ από τα 3 πήρες?
Αυτό εδώ:
https://www.tutorochainoiler.com/collections/frontpage/products/tutoro-auto-automatic-motorcycle-chain-oiler-standard-kit

Επειδή μου φαινόταν λιγάκι "αλμυρό" σκεφτόμουν να πάρω το χειροκίνητο, αλλά τελικά μάζεψα τα λίγα παραπάνω χρήματα και πήρα το αυτόματο. Πραγματικά αξίζει. Στην αρχή μου πήρε λίγο καιρό να βρω τη σωστή ροή, αλλά από τότε έπαψα να ασχολούμαι. Το γεμίζω βαλβολίνη 1 φορά κάθε 2-3 μήνες και τη χρησιμοποιώ καθημερινά αλλά και σε βόλτες και ταξίδια. Το προτείνω, αξίζει...
 

shadow.gr.

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
Suzuki dl 650 k9
εγω παντως την αλυσιδα την καθαριζω με ιατρικο παραφιναιλεο.κανω και τα πλαστικα οπου πιτσιλάει και δεν μασανε τιποτα
 
Top Bottom