Λάδωμα αλυσίδας........spray vs Βαλβολίνη

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Πλυσιμο με πετρελαιο και πινελο ( οι τριχες του περνανε τα κυλινδρακια και εισχωρουν παντου) στεγνωμα και λαδωμα με βαλβολινη.
Σπρευ μονο στο ταξιδι. Χρησιμοποιω το castrol . Λυπαινει πολυ καλα την αλυσιδα και πεταει ελαχιστα.
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Εγω εχω σε ενα σπρέι τζαμιών πετρέλαιο και την καθαρίσω πριν το πλύσιμο της μηχανής. Ψεκάζω να μαλακώσει, τρίβω με πινέλο καθαρίζοντας και τα γρανάζια, ψαλίδι, τροχό.
Καλο πλύσιμο μετα σε όλη τη μηχανή, και λάδωμα αφού γυρίζει λιγο στο 2 όλο σταντ για να στεγνώσει-ζεσταθεί.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Aν και καθαρίζω-λιπαίνω κι εγώ τις αλλυσίδες μου ,όπως οι περισσότεροι (χρησιμοποιώ σπρεϋ για λόγους ευχρηστίας-διάρκειας-λιγότερου λερώματος) ωστόσο ,πάντα είχα μια απορία την οποία θα θέσω εδώ σαν ερώτημα.

Η τεχνολογία μόνιμης εσωτερικής λίπανσης (γρασσου) των πείρων της αλλυσίδας ,με το λιπαντικό να ασφαλίζεται εκεί μόνιμα ,απο τα διαφόρων ειδών τσιμουχάκια ,υποτίθεται οτι ξεκίνησε κ εξελίχθηκε ,ακριβώς για να ΜΗΝ χρειάζεται λίπανση μιά αλλυσίδα.

- Για ποιόν λόγο λοιπόν πληρώνουμε πανάκριβα μια αυτολιπαινόμενη αλλυσίδα (τύπου Oring - Xring κτλ) και ακόμα ακριβότερα κάποιες με είδικές κατεργασίες στα πλακάκια τους (chrome-gold) ,αν είναι να ασχολούμαστε με την λίπανσή τους τόσο συχνά κ με τόση επιμέλεια ???
- Για ποιόν λόγο επίσης να επιλέγουμε τις βαρύτερες κ με αυξημένες τριβές κύλισης (τύπου ring) αλλυσίδες ,οι οποίες επιβαρύνουν την κατανάλωση κ μασουλάνε κ κάποιες μονάδες ιπποδύναμης ,κ θα πρέπει ταυτόχρονα να είμαστε με τα σπρέυ κ τα μπουκαλάκια βαλβολίνης στην τσέπη κ να τις λιπαίνουμε σε κάθε ανεφοδιασμό ???
Αφού υποτίθεται ,οτι αυτή η τεχνολογική εξέλιξη εφαρμόζεται ,για να μην ασχολείται ο μοτοταξιδιώτης με την αλλυσίδα του.

Διαβάζω κ ακούω κατα καιρούς διάφορα "κόλπα" που θα επιτρέψουν στο όποιο λιπαντικό βάλουμε εξωτερικά ,να εισχωρήσει απο τα τσιμουχάκια στα ενδότερα των πείρων της αλλυσίδας.
Μα...το κόστος που πληρώνουμε ,αφορά στην στεγάνωση διαρκείας του λιπαντικού εντός των πείρων (απο τα τσιμουχάκια).
Αν καταφέρουμε το εξωτερικό λιπαντικό να εισχωρήσει ,αυτό σημαίνει οτι το προυπάρχων εσωτερικό ,θα μπορει κ να εξέλθει ,οπότε ,γιατί την πληρώσαμε???

Το μόνο που θεωρώ αποδεκτό σαν συντήρηση μιάς Ο-Xring αλλυσίδας ,είναι η κατα καιρούς εξωτερική απορρύπανσή της ,καθώς και ένα εξωτερικό φίλμ λίπανσης ,προς αποφυγή εξωτερικής οξείδωσης σε αυτές που δεν έχουν κάποια επίστρωση ,γιατί σε αυτές που έχουν(πχ chrome-silver-gold) ούτε αυτό θα έπερεπε να είναι αναγκαίο.

Διαδικασίες όπως ,καθάρισμα κ λάδωμα μετά απο κάθε βόλτα ,ή μόνιμο σύστημα λίπανσης ,αφορούν πρακτικές συντήρησης μιας απλής αλλυσίδας (χωρίς τσιμουχάκια κ σύστημα αυτολίπανσης) ,οι οποίες κοστίζουν το 1/3 της τιμής των αυτολιπαινόμενων ,ακριβώς γι'αυτό τον λόγο.

Με ποιό σκεπτικό λοιπόν ,θα πληρώνω ακριβά για την καλύτερη ,και θα πρέπει να την συντηρώ ,σα να έχω την φτηνότερη ???
Εικαζω οτι τα τσιμουχακια εχουν ενα οριο ζωης μικροτερο απο τον χρονο ζωης της αλυσιδας λογω της βρωμιας που συσωρευεται πανω τους και της αναποφευκτης πλευρικης συμπιεσης τους Οποτε αργα ή γρηγορα το γρασο θα δραπετευσει
Περαν αυτου τα Ο, Χ ή οτι αλλο rings υπαρχει δημιουργουν αντισταση κατα την περιστροφη της αλυσιδας Αρα η λιπανση τους περαν οτι τα συντηρει μειωνει την τριβη τους πανω στους κρικους της αλυσιδας Και αυτος ειναι και ο λογος που ακομα και σε μια καινουρια με Ο-Χ rings αλυσιδα οταν την λαδωσουμε νοιωθουμε να τσουλαει πιο ελευθερα Και οσο πιο ψοφια ειναι η μοτοσυκλετα τοσο μεγαλυτερη ειναι η αισθηση οτι αυξηθηκε η ιπποδυναμη της
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Προτιμώ βαλβολίνη γιατί είναι πιο εύκολη στο καθάρισμα. Όσα σπρει κι αν έχω δοκιμάσει, αφήνουν ένα φιλμ ξερό-σκληρό που θέλει κόπο για να καθαριστεί.
Όπως σχεδόν όλοι, ανά 500χλμ ελαφρύ λάδωμα, ανά 1000χλμ καθάρισμα και λάδωμα και πάλι απο την αρχή....
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στα 108000χλμ εχω καθαρισει την αλυσιδα δυο φορες και αυτο ετσι γιατι με επιασε μια κριση καθαριοτητας
Λιπαινα με βαλβολινη οποτε το θυμομουν εκτος και αν ειχα παει χωμα οποτε η λιπανση ηταν η πρωτη δουλεια που εκανα παντα Αυτο ειχε σαν ασποτελεσμα μετα απο τοσε χλ χλμ να εχει μαζευτει ενα δαχτυλο βαλβολινολασπη κοντα στο μπροστα γαναζι, στο μοχλικο, στο ψαλιδι, παντου! Και επειδη με την ευκαιρια που προσφατα εβγαλα το ψαλιδι καθαρισα το συμπαν ειπα να μην ξαναγινει κ@λος αμεσως οποτε μετα απο πολλα χρονια αγορασα ενα σπρει αλυσιδας

Παντως η βαλβονινη φαινεται οτι εκανε καλη δουλεια μεχρι τωρα αν κρινω απο το γεγονος οτι αλλαξα αλυσιδογραναζα στα 72000 χλμ!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Προτιμώ βαλβολίνη γιατί είναι πιο εύκολη στο καθάρισμα. Όσα σπρει κι αν έχω δοκιμάσει, αφήνουν ένα φιλμ ξερό-σκληρό που θέλει κόπο για να καθαριστεί.
Όπως σχεδόν όλοι, ανά 500χλμ ελαφρύ λάδωμα, ανά 1000χλμ καθάρισμα και λάδωμα και πάλι απο την αρχή....
Κανε μια δοκιμη αυτο

Λιπαινει σχεδον οπως η βαλβολινη χωρις να πιτσιλαει οπως αυτη και καθαριζεται και ευκολα
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Χρησιμοποιώ αυτό της AFAM.

Κάνει καλή δουλειά και "κρατάει" περισσότερο από μηχανόλαδο ή βαλβολίνη. Είναι γράσο.

Είχα δοκιμάσει και το άσπρο πράμα που πουλάει η Bellray αλλά δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένος. Βασικά μετά από αυτό άρχισε να "μαγκώνουν" οι κρίκοι. Την καθάρισα καλά με παραφινέλαιο και τη ντάντευα κάθε 2-3 μέρες με μηχανόλαδο και βαλβολίνη αλλά το κακό είχε ήδη γίνει..
Απλά τώρα παίρνω όσο μπορώ παράταση.
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
.... ωστόσο ,πάντα είχα μια απορία την οποία θα θέσω εδώ σαν ερώτημα.
Γι αυτό σε πάω :)

Η τεχνολογία μόνιμης εσωτερικής λίπανσης (γρασσου) των πείρων της αλλυσίδας ,με το λιπαντικό να ασφαλίζεται εκεί μόνιμα ,απο τα διαφόρων ειδών τσιμουχάκια ,υποτίθεται οτι ξεκίνησε κ εξελίχθηκε ,ακριβώς για να ΜΗΝ χρειάζεται λίπανση μιά αλλυσίδα.
Συμφωνώ , αλλά οχι και τελείως , μια ελαφριά λίπανση πρέπει να την έχει.

- Για ποιόν λόγο λοιπόν πληρώνουμε πανάκριβα μια αυτολιπαινόμενη αλλυσίδα (τύπου Oring - Xring κτλ) και ακόμα ακριβότερα κάποιες με είδικές κατεργασίες στα πλακάκια τους (chrome-gold) ,αν είναι να ασχολούμαστε με την λίπανσή τους τόσο συχνά κ με τόση επιμέλεια ???

Ελα μου ντε?

Διαβάζω κ ακούω κατα καιρούς διάφορα "κόλπα" που θα επιτρέψουν στο όποιο λιπαντικό βάλουμε εξωτερικά ,να εισχωρήσει απο τα τσιμουχάκια στα ενδότερα των πείρων της αλλυσίδας.
Μα...το κόστος που πληρώνουμε ,αφορά στην στεγάνωση διαρκείας του λιπαντικού εντός των πείρων (απο τα τσιμουχάκια).
Αν καταφέρουμε το εξωτερικό λιπαντικό να εισχωρήσει ,αυτό σημαίνει οτι το προυπάρχων εσωτερικό ,θα μπορει κ να εξέλθει ,οπότε ,γιατί την πληρώσαμε???
Ετσι είναι, αν τελικά τα οριγκ τα παίξουν κλάφτα Χαράλαμπε, πιστεύω πως με την λίπανση μειώνουμε τις τριβές ανάμεσα κρίκο / γρανάζι αυξάνοντας την διάρκεια ζωής τους αφού μειώνουμε κ την θερμοκρασία που αναπτύσσεται.
Το λιπαντικό δεν περνάει μέσα απο τα οριγκ εκτός κ αν είναι βλαμένα. Οσο για τα καθαριστικά πετρελαικής βάσης πιστεύω οτι κάνουν ζημιά σε συχνή χρήση.

Οταν την μπανιαρίσω με βαλβολίνη καθαρίζεται κιόλας , κάτι που δεν γίνεται με τα σπρέυ που απαιτούν κάποιο χημικό για να φύγουν.
Μετά απο 250-300 χλμ αρχίζει πάλι να ακούγεται, αλλά κ πάλι αν περάσω το χερι μου επάνω όταν χρειάζεται λίπανση βγάζει μια μαυρίλα.
Εχω ενα φίλο που δεν την έχει καθαρίσει ποτέ, απλά ρίχνει βαλβολίνη με ενα μπουκαλάκι κ τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η ..... φυγόκεντρος, τι να πώ? απόψεις.:)

...,καθώς και ένα εξωτερικό φίλμ λίπανσης ,προς αποφυγή εξωτερικής οξείδωσης
Για να πώ την αλήθεια αυτό με την οξείδωση δεν το είχα σκεφτεί.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Aν και καθαρίζω-λιπαίνω κι εγώ τις αλλυσίδες μου ,όπως οι περισσότεροι (χρησιμοποιώ σπρεϋ για λόγους ευχρηστίας-διάρκειας-λιγότερου λερώματος) ωστόσο ,πάντα είχα μια απορία την οποία θα θέσω εδώ σαν ερώτημα.

Η τεχνολογία μόνιμης εσωτερικής λίπανσης (γρασσου) των πείρων της αλλυσίδας ,με το λιπαντικό να ασφαλίζεται εκεί μόνιμα ,απο τα διαφόρων ειδών τσιμουχάκια ,υποτίθεται οτι ξεκίνησε κ εξελίχθηκε ,ακριβώς για να ΜΗΝ χρειάζεται λίπανση μιά αλλυσίδα.

- Για ποιόν λόγο λοιπόν πληρώνουμε πανάκριβα μια αυτολιπαινόμενη αλλυσίδα (τύπου Oring - Xring κτλ) και ακόμα ακριβότερα κάποιες με είδικές κατεργασίες στα πλακάκια τους (chrome-gold) ,αν είναι να ασχολούμαστε με την λίπανσή τους τόσο συχνά κ με τόση επιμέλεια ???
- Για ποιόν λόγο επίσης να επιλέγουμε τις βαρύτερες κ με αυξημένες τριβές κύλισης (τύπου ring) αλλυσίδες ,οι οποίες επιβαρύνουν την κατανάλωση κ μασουλάνε κ κάποιες μονάδες ιπποδύναμης ,κ θα πρέπει ταυτόχρονα να είμαστε με τα σπρέυ κ τα μπουκαλάκια βαλβολίνης στην τσέπη κ να τις λιπαίνουμε σε κάθε ανεφοδιασμό ???
Αφού υποτίθεται ,οτι αυτή η τεχνολογική εξέλιξη εφαρμόζεται ,για να μην ασχολείται ο μοτοταξιδιώτης με την αλλυσίδα του.

Διαβάζω κ ακούω κατα καιρούς διάφορα "κόλπα" που θα επιτρέψουν στο όποιο λιπαντικό βάλουμε εξωτερικά ,να εισχωρήσει απο τα τσιμουχάκια στα ενδότερα των πείρων της αλλυσίδας.
Μα...το κόστος που πληρώνουμε ,αφορά στην στεγάνωση διαρκείας του λιπαντικού εντός των πείρων (απο τα τσιμουχάκια).
Αν καταφέρουμε το εξωτερικό λιπαντικό να εισχωρήσει ,αυτό σημαίνει οτι το προυπάρχων εσωτερικό ,θα μπορει κ να εξέλθει ,οπότε ,γιατί την πληρώσαμε???

Το μόνο που θεωρώ αποδεκτό σαν συντήρηση μιάς Ο-Xring αλλυσίδας ,είναι η κατα καιρούς εξωτερική απορρύπανσή της ,καθώς και ένα εξωτερικό φίλμ λίπανσης ,προς αποφυγή εξωτερικής οξείδωσης σε αυτές που δεν έχουν κάποια επίστρωση ,γιατί σε αυτές που έχουν(πχ chrome-silver-gold) ούτε αυτό θα έπερεπε να είναι αναγκαίο.

Διαδικασίες όπως ,καθάρισμα κ λάδωμα μετά απο κάθε βόλτα ,ή μόνιμο σύστημα λίπανσης ,αφορούν πρακτικές συντήρησης μιας απλής αλλυσίδας (χωρίς τσιμουχάκια κ σύστημα αυτολίπανσης) ,οι οποίες κοστίζουν το 1/3 της τιμής των αυτολιπαινόμενων ,ακριβώς γι'αυτό τον λόγο.

Με ποιό σκεπτικό λοιπόν ,θα πληρώνω ακριβά για την καλύτερη ,και θα πρέπει να την συντηρώ ,σα να έχω την φτηνότερη ???
Νομιζω οτι αυτο που λαδωνεις ειναι τα γραναζια κι οχι η αλυσιδα.Αλλα τωρα που το σκεφτομαι ,τι δουλεια εχω εγω σε αυτο το θρεντ!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Νομιζω οτι αυτο που λαδωνεις ειναι τα γραναζια κι οχι η αλυσιδα.Αλλα τωρα που το σκεφτομαι ,τι δουλεια εχω εγω σε αυτο το θρεντ!
Μιά και ήρθες....συνέχισε με βαλβολίνη....μην δοκιμάσεις σπρέϋ στον άξονα.:D
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Είχα δοκιμάσει και το άσπρο πράμα που πουλάει η Bellray αλλά δεν έμεινα καθόλου ικανοποιημένος. Βασικά μετά από αυτό άρχισε να "μαγκώνουν" οι κρίκοι.
Εγω χρησιμοποιω αυτο το "white wax" της Bell Ray μονο στο VFR και λιπαινει ικανοποιητικα, κρατωντας επισης τον πισω τροχο σχετικα καθαρο (που ειναι must λογω μονομπρατσου :cool:). Αλλαξα αλυσιδα και γραναζια στα 58000χμ, οποτε ειναι μαλλον μια χαρα.






Στα δυο Τρανσαλπ που πανε χωμα χρησιμοποιω Putoline DX11 που παιζει πολυ στο νησι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Με οχι ευλαβικη λιπανση και καθαρισμα σχεδον ποτε, η αλυσιδα που βαζω (Tsubaki O-ring) κραταει 30-35000χμ.

 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Στο NC750 ο πατέρας μου χρησιμοποιεί το BellRay που λέμε και είναι ευχαριστημένος. Προφανώς δεν κάνει για χώμα. (Ή τέλος πάντων εμένα δε μου κάνει με τη χρήση που κάνω)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παλήκαροι, στο χώμα ΔΕΝ λαδώνουμε-γρασάρουμε-βαλβολινάρουμε... ούτε spray βάζουμε!
Οι αυτολιπαινόμενες, όπως σωστά είπε ο 'αξονάτος" Πασκουάλ, δεν θέλουν λίπανση για τις ίδιες, αλλά για τις επαφές τους με τα γρανάζια!
Το θέμα υπάρχει στην άσφαλτο, όπου η λειτουργία τους είναι πολύωρη στα ταξίδια με υψηλές μουαγιέν. Εκεί τα γρανάζια την ακούνε και παραμορφόνωνται.... Γι αυτό λιπαίνουμε κάθε 500 χλμ τουλάχιστον. Οχι για την ίδια την αλυσίδα (που είναι αυτολιπαινόμενη, άρα στεγανή ;) ).
Στο χώμα τίποτα!!!! καθάρισμα από λάσπες κι ένα ελαφρύ φιλμ λιπαντικού, το οποίο φροντίζουμε να μην υφίσταται όταν μπούμε χώμα. Αλλιώς όλα θα κολλήσουν πάνω στην αλυσίδα.... ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παλήκαροι, στο χώμα ΔΕΝ λαδώνουμε-γρασάρουμε-βαλβολινάρουμε... ούτε spray βάζουμε!
Οι αυτολιπαινόμενες, όπως σωστά είπε ο 'αξονάτος" Πασκουάλ, δεν θέλουν λίπανση για τις ίδιες, αλλά για τις επαφές τους με τα γρανάζια!
Το θέμα υπάρχει στην άσφαλτο, όπου η λειτουργία τους είναι πολύωρη στα ταξίδια με υψηλές μουαγιέν. Εκεί τα γρανάζια την ακούνε και παραμορφόνωνται.... Γι αυτό λιπαίνουμε κάθε 500 χλμ τουλάχιστον. Οχι για την ίδια την αλυσίδα (που είναι αυτολιπαινόμενη, άρα στεγανή ;) ).
Στο χώμα τίποτα!!!! καθάρισμα από λάσπες κι ένα ελαφρύ φιλμ λιπαντικού, το οποίο φροντίζουμε να μην υφίσταται όταν μπούμε χώμα. Αλλιώς όλα θα κολλήσουν πάνω στην αλυσίδα.... ;)
Eνα δικιο το εχεις λαδωμα αλυσιδας και χωμα δεν πανε μαζι
Αλλα με βαλβολινη στο χωμα δεν κολαει σχεδον τιποτα Ή τουλαχιστον δεν κολαει ικανη ποσοτητα ωστε να γινει αισθητη ζημια Και αυτο αποδειχτηκε στην πραξη οπως εγραψα παραπανω αφου η δικια μου αλυσιδα αντεξε 72000 χλμ και χωρις καθαρισμα μετα απο τις χωματαδες Και μαλλον θα εβγαζε κανα 5αρι χιλ χλμ ακομα αλλα επρεπε να αντικαταστησω το μπροστα γραναζι οπωσδηποτε αφου πλεον ειχε γινει ετσι:

Η δε αυτολιπαινομενη σιγουρα δεν μπορει να ειναι στεγανη στα τοσα χιλ χλμ (και σε λιγοτερα) και να εχει το αρχικο της γρασο αρα νομιζω οτι η λιπανση ειναι απαραιτητη
Η τωρινη αλυσιδα που εχω εχει "φαει" 36000 χλμ και με χρηση βαλβολινης ειναι ακομα σαν καινουρια
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@konkost Κώστα κι εγώ βαλβολίνη χρησιμοποιούσα και στα Άφρικα οι αλυσίδες μου τόσο έφταναν, 70000 χλμ (στην 1η τουλάχιστον, η 2η δεν τα έφτασε στα χέρια μου...).
Ακόμα και το 1050 το Tiger έκανε 40000 χλμ με τέτοια χρήση/λίπανση, παρόλα τα μόνιμα 200 χαω που πήγαινα συνήθως (6 κλήσεις ταχύτητας από ραντάρ, σε 7 μήνες:D Αττική οδό και Λ. Μαραθώνος..., είχα κι άλλες αλλά στην επαρχία:wacky:).
Το ίδιο με σένα λέω, δε διαφωνώ. Απλώς στο χώμα όσο λιγότερο λιπαντικό, τόσο καλύτερα.
Αυτό με τη στεγανότητα, επίσης σωστό. Εδώ συμβαίνει το εξής: οι αλυσίδες συνήθως υπολογίζονται για μια διάρκεια ζωής 15-20000 χλμ, πάνω κάτω. Μια καλή O-ring, X-ring τα βγάζει "στεγανή" αυτά τα χλμ. Από κει και πάνω, ότι ακριβώς είπες!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
σα να με πείσατε να χρησιμοποιήσω βαλβολίνη για λίπανση.... Δηλαδή, σε μεγάλη βόλτα, σε κάθε στάση (ή 2ή στάση) στα 200 - 300 χλμ, στα 4 και γόνατα και λάδωμα??

και, επίσης, να της ρίξω ένα καλό καθάρισμα τώρα να φύγουν τα πάντα από μπροστά/πίσω γρανάζι και αλυσίδα και να την λαδώσω?? η λαδιέρα (σαν τις παρακάτω)



στο σπίτι βολεύει, στις βόλτες όμως τι???
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
σα να με πείσατε να χρησιμοποιήσω βαλβολίνη για λίπανση.... Δηλαδή, σε μεγάλη βόλτα, σε κάθε στάση (ή 2ή στάση) στα 200 - 300 χλμ, στα 4 και γόνατα και λάδωμα??

και, επίσης, να της ρίξω ένα καλό καθάρισμα τώρα να φύγουν τα πάντα από μπροστά/πίσω γρανάζι και αλυσίδα και να την λαδώσω?? η λαδιέρα (σαν τις παρακάτω)



στο σπίτι βολεύει, στις βόλτες όμως τι???

Σωστά τα κατάλαβες!

Στη βόλτα δουλεύει οποιοδήποτε μπουκαλάκι με ψιλή μυτούλα και βιδωτό καπάκι ;)
Σαν από betadine, από ογυξενέ...... Πάρα πολλά υπάρχουν :cool::ok:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Σωστά τα κατάλαβες!

Στη βόλτα δουλεύει οποιοδήποτε μπουκαλάκι με ψιλή μυτούλα και βιδωτό καπάκι ;)
Σαν από betadine, από ογυξενέ...... Πάρα πολλά υπάρχουν :cool::ok:
αυτά δεν τα σκέφτηκα!!!! μια χαρά βολικά είναι, άλλωστε δε χρειάζεται και παραπάνω ;)
 

Nike

Καιρόν πρόσμενε..
Περιοχή
Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη
Όνομα
Theodoros
Μοτό
BMW R1200GS LC
Να ρωτήσω και γω κάτι..
Τί γνώμη έχετε για τον καθαρισμό και μόνο, της αλυσίδας με σπρέι WD-40?
Το ότι καθαρίζει καλά το έχω δοκιμάσει..Η απορία μου είναι αν κάνει κάποιο κακό στα 0ring-Xring..
Γενικά πάντως, το WD-40 το έχω σε μεγάλη εκτίμηση για πολλές χρίσεις..
Οσο αφορά την λίπανση, χρησιμοποιώ χρόνια το bel rey super clean και είμαι πολύ ευχαριστιμένος..
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom