Λάστιχα για V Strom 650

Renegade

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Θα δείξει
Χαιρετώ την παρέα.

Είμαι στην αναζήτηση για αλλαγή ελαστικών σε V Strom 650 μιας και αυτά που φοράει κοντεύουν τα 3 χρόνια και είναι για κλάματα.

Αυτή την στιγμή φοράει τα Tourance Next από τα οποία ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος γενικά.
Ωστόσο θα ήθελα να δοκιμάσω ένα λάστιχο που να μου αφήνει ένα περιθώριο να μπω σε έναν χωματόδρομο εάν τυχει χωρίς να με ταλαιπωρήσει. Άρα σκέφτομαι για κάποιο που να μην είναι 100% ασφαλτινο.

Η χρήση που κάνω, είναι καμιά 6-7.000 χιλιόμετρα τον χρόνο, τα πάντα όλα.
Αρκετή κίνηση στην πόλη, βόλτες κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο, αντιπαθώ την εθνική, και θέλω σιγά σιγά να κανω τις πρώτες βόλτες μου με την χοντρή στο χώμα.
Όχι τίποτα τρελό, καμία διέλευση χωματόδρομο, δασικού, καμία παραλία κλπ...

Η κύρια επιλογή ειναι τα Anakee Adventure μιας και παντού έχω διαβάσει τα καλύτερα για την χρήση που θέλω. Αλλά θα ήθελα να διαβάσω και διαφορετικές προτάσεις, από κατόχους άλλων ελαστικών.

Πέραν των Adventure που σκέφτομαι, των Tourance Next που ήδη φοράω, των Meridian που είναι καθαρά ασφαλτινα, τι προτείνετε;

Scorpion Rally Str?
KAROO street?
Κάτι άλλο??


Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μόνο τα STR έχω δοκιμάσει και είμαι ικανοποιημένος για άσφαλτο και ξερά χώματα, με τις οποίες επιφυλάξεις βεβαίως.

 

Renegade

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Θα δείξει
Το θέμα για τα STR το διάβασα, αν κατάλαβα καλά εσύ σε 990 τα φοράς ε;
Από αντοχή στα χιλιόμετρα πως τα πάνε στο θηρίο;

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ναι στο 990.
Μου βγάζουν 5-7 χιλιάδες το πίσω και καμιά 13άρα το μπροστά.
Δεν ειναι vfm αλλά εφόσον καλύπτει τα θέλω μου είμαι οκ με αυτό.
 

Renegade

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Θα δείξει
Άρα να φανταστώ στο Vstrom που είναι λιτοδιαιτο στα λάστιχα, θα βγάλει καμία 10αρια και το πίσω.
Με αυτό το μηχανάκι δεν κανιβαλιζω πολύ άλλωστε.

Για τα tkc70 έχουμε κάνα feedback; βλέπω υπάρχει και το Rocks πίσω, για λίγο πιο hardcore καταστάσεις από το απλό. Τα έχει δουλέψει κάποιος σαν σετ;

Αυτά δεν ήταν που φορούσαν τα 1190 τα adventure, και είχαν θέματα διάφοροι κάτοχοι με τρέμουλο λόγω κακού σκελετού;

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Άρα να φανταστώ στο Vstrom που είναι λιτοδιαιτο στα λάστιχα, θα βγάλει καμία 10αρια και το πίσω.
Με αυτό το μηχανάκι δεν κανιβαλιζω πολύ άλλωστε.

Για τα tkc70 έχουμε κάνα feedback; βλέπω υπάρχει και το Rocks πίσω, για λίγο πιο hardcore καταστάσεις από το απλό. Τα έχει δουλέψει κάποιος σαν σετ;

Αυτά δεν ήταν που φορούσαν τα 1190 τα adventure, και είχαν θέματα διάφοροι κάτοχοι με τρέμουλο λόγω κακού σκελετού;
To πισω Rally STR θα βγαλει οπωσδηποτε 10000, πιθανα και αρκετα παραπανω σε Vstrom 650 - στο δικο μου CRF1000 εβγαλε 9000χμ εχοντας φτασει σε <1χλ τακουνι στο κεντρο.

Τα TCK70 ειναι τα καλυτερα λαστιχα που εχω δοκιμασει για ON-off χρηση στο CRF και επισης αλλοι κατοχοι εχουν γραψει υπερθετικα. Οι πρωτες παρτιδες μπροστινων 2016-2017 ειχανε θεμα, το πρωτο που εβαλα πανω ειχε τρεμουλο πανω απο τα 160χμω και εψαχνα να βρω τι παιζει, χρειαστηκε 6 βαριδακια στη δευτερη ζυγοσταθμιση και παλι ψιλο-ετρεμε. Το δευτερο που εβαλα πανω το καλοκαιρι του 2019 ..βραχος :ok: Υπαρχει σχετικο νημα και εχουν γραφτει ολ'αυτα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τα STR στο 1090 κοντευουν τα 13000χλμ. Το πισω εχει ακομα καμια χιλιαδα χλμ αλλα το μπροστα εχει κανει σκαλοπατια που πλεον ειναι πολυ ενοχλητικα, και ειναι φαγωμενο ετοιμο για αλλαγη. Αρκετα ευχαριστημενος σε στεγνη/βρεγμενη ασφαλτο και στο απλο, αργο, στεγνο, σκληρο χωμα. Σε λασπη δεν, σε κροκαλα δεν.

Ο ενας λογος που μπορει να μου εβγαλε τοσα χλμ στο 1090 ειναι οτι τα 10000 τουλαχιστον εχουν γινει σε εθνικη/επαρχιακους. Το χρησιμοποιω ελαχιστα στο κεντρο, που το σταματα/ξεκινα φθηρει τα λαστιχα σε λιγοτερα χιλιομετρα. Ο αλλος λογος ειναι οτι τα ειχα παντα στις πιεσεις της ΚΤΜ, 36 PSI μπροστα, 42 πισω.
 
Top Bottom