Λάστιχα και κατανάλωση

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Αλλάζοντας λάστιχα στην μηχανή μου είδα άμεσα αύξηση στην κατανάλωση της τάξηςτου 0,5-1 l/100km.
Από τα Metzeler Tourance Next που ήταν αμιγώς ασφάλτινα πήγα στα Mitas E07 που είναι 50-50 για μεικτή χρήση άσφαλτο-χώμα.

Έχετε παρατηρήσει κάτι ανάλογο;
Σε περίπτωση μεγάλου ασφάλτινου ταξιδιού τι κάνετε; Η αλλαγή μόνο του πίσω ελαστικού σε ασφάλτινο οφελεί;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Κώστα και εγώ αυτό ακριβώς παρατήρησα σε σχεδόν ίδια εναλλαγή, από Scorpion Trail σε Mitas E07, αύξηση σίγουρα 0,5λτ/100χλ.

Δεν το έχω κουβεντιάσει με κάποιον, αλλά νομίζω ότι συμβαίνει επειδή προφανώς τα τακούνια παρουσιάζουν μια ελαφρά αντίσταση στην κύλιση, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει και η κατανάλωση.

Σχετικά με ασφάλτινα ταξίδια, αρχίζω και φλερτάρω με την ιδέα να έχω 2 σετ ελαστικών, ένα για άσφαλτο και ένα για χώματα.

Με αλλαγή μόνο του πίσω, δεν έχω ανάλογη εμπειρία, θα έλεγα ότι ίσως ρίξει την κατανάλωση, δεδομένου ότι είναι λάστιχο το οποίο παράγει περισσότερο έργο. Δεν ξέρω βέβαια εάν επηρεάσει τη γεωμετρία της μηχανής, πιο πολύ σε στροφές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Μπορεί, λέω εγώ τώρα, να οφείλεται και στο πιο βαρύ λάστιχο. (Αν υποθέσουμε πως λόγω χωμάτινου προσανατολισμού είναι πιο ενισχυμένο...)
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Ειναι καθαρα θεμα αυξησης της τριβης ( αυτο που λεει και ο @giannis1070 πιο πανω)
Μεγαλυτερη αντισταση μεγαλυτερο ανοιγμα του γκαζιου για να πετυχουμε τα ιδια χιλ./ωρα , αρα μεγαλυτερη καταναλωση.
Αυτο το καταλαβαινουμε και οταν κλεισουμε το γκαζι και αφησουμε την μοτο να κυλισει μονη της.
Σαφως με τα ασφαλτινα θα διανυση μεγαλυτερη αποσταση μεχρι να σταματησει εντελως,
ενω με τα χωματινα ειναι σαν να κραταει καποιος την μοτο και θα σταματησει πολυ πιο γρηγορα.;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ok....αλλα το 1 λτρο στα 100 ειναι πολύ!
Εγώ δεν έχω δει δι αφορα, γιατί με τα χωμάτινα πάω αρκετά πιο αργα.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ok....αλλα το 1 λτρο στα 100 ειναι πολύ!
Ετσι, υπαρχει διαφορα αλλα ειναι της ταξης 0.3-05λτ/100χμ.

Η λυση για να μην καιει κανεις παραπανω συνεχως ειναι το ναχει δευτερο τροχο για πισω ή απλα να αλλαζει το πισω πριν/μετα τις σοβαρες χωματαδες. Μπροστα ενα all rounder χωματινο σαν το Conti TKC80 ειναι μια χαρα και δεν εχει διαφορα στην καταναλωση.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Στο 800άρι που είχα το trip computer ανέβηκε κατά 0,5l/100km η κατανάλωση μόλις έβαλα χωμάτινα στα 9.000 km. Δεν ξανάβαλα ασφάλτινα για να δω αν θα άλλαζε κάτι στα υπόλοιπα 62.000km που το είχα.. ;)
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Άρα αλλάζοντας μόνο το πίσω θα πέσει η κατανάλωση σαν πριν ή παίζει ρόλο και το μπροστινό;
 
Top Bottom