Λαστιχολόγιο Χωμάτινο

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τους παραπάνω.
Έχω 60.000 χλμ στο 800 και τα μόνα ασφάλτινα που έχουν μπει απάνω ήταν τα Battlewind (γλιστράνε) για τα πρώτα 9.000 χλμ και άλλα 1.500 σε ένα ταξίδι που είχα κάνει. Από τότε έχω βάλει 2 φορές TKC80, 1 φορές Karoo T, μία Karoo 2, μία Heidenau K60 Scout και μία μπροστά TKC80 και πίσω K60 Scout. Ε, αυτός όντως ήταν ο καλύτερος συνδυασμός για τα οδηγητικά μου γούστα. Το μπροστινό διάβαζε καλύτερα στο χώμα και δεν γλίστραγε ενώ με μέγιστες ταχύτητες μέχρι 140-150 κράτησαν ~10.000 χλμ.
Μου λείπουν τα 200άρια με τα Battlewind αλλά στο νησί έτσι κι αλλιώς δεν ενδείκνυνται τέτοιες ταχύτητες...
Είδατε που μεγάλη σημασία έχει η προσωπική χρήση.
Το καλό είναι ότι υπάρχουν επιλογές, για όλα τα γούστα. .
Και φυσικά μεγάλη πληροφορηση;)

Σταλθηκε απο advφον!!!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τα λες σωστά Κωστή. .
Τα χαιντε δεν κάνουν τίποτα πολύ καλά.
Ούτε στο χωμα, ούτε στην άσφαλτο.
Δυστυχώς ή ευτυχώς. ...θέλουμε ασφάλτινα ελαστικά για την άσφαλτο και χωμάτινα ελαστικά για χώμα.
Να μην ξεχνάμε και το βάρος των on-off.....που δεν συγχωρούν λάθη στο χωμα.
Ναι νομιζω Κωστα κι εγω απο την εμπειρια ως σημερα και τα αρκετα(και διαφορετικα) OnOff που ειχα την τυχη να εχω κοντα μου,οτι επειδη ακριβως η ιδια η μοτοσυκλετα δεν ειναι ουτε χωματινη ουτε ασφαλτινη,αλλά αυτο που λεμε All Around ή OnOff οπως εχει επικρατησει,θελει τη "βοηθεια" της στο πατημα.Δηλαδη να γινει οσο καλυτερη σε συμπεριφορα,πληροφορηση και αισθηση σε καθε τεραιν που θα μπει.Και σε αυτο περαν των αλλων ρυθμισεων και τροποποιησεων, βοηθανε ΠΟΛΥ τα ελαστικα που επιλεγουμε.
Αρα ενα τακουνατο στο χωμα βοηθαει πολυ και ενα ασφαλτινο στην ασφαλτο.Και δωστου "χερια" και ψυχη να παει οσο πιο μακρυα,καλα και...αναιμακτα τοσο σε αναβατη οσο και σε μεταλλα. :cool:
Εδω ομως παει το "δυστυχως" που βαριομαστε το βαλε-βγαλε συνεχως για πιο ιδανικη χρηση και κοιταμε ποιο ελαστικο θα μας βγαλει απο τη δυσκολη θεση της τραμπας,ωστε να το εχουμε "ενα για ολα"...Ξεροντας βεβαια οτι πουθενα δεν θα ειμαστε καλοι στην ασφαλτο οσο με ενα ασφαλτινο και καλοι στο χωμα οσο με ενα χωματινο...:hungover:
Τουμπεκι ψιλοκομμενο και βουταμε...ή αλλιως το τιμημα του OnOff που καλειται να τα κανει ολα.Απο εντουρο ταξιδιωτικο με μπαγκαζια φουλ ή πιο βαρυ χωμα μονοσελο και λασπωμενο εως μακρυνα ταξιδια στο Βορειο Ακρωτηρι και τη Σαχαρα. Και θα τα κανει ολα αυτα αν ο οδηγος εχει το μυαλο να σκεφτει τι οδηγει.;)

Αλλιως ειπαμε...δωστο και παρε ενα καθαρο και ενα ST για καθε χρηση...ελα ομως που και εκει λες δεν μπορω να τα συνδιασω ολα...που να πας με ενα GasGas300EC ενα ταξιδιωτικο εντουρο Πατρα-Γιαννενα απο Χωμα...ή αντε και βρηκες το χωματοδρομο στο διαβα σου με ενα K1300GT...απλα στριβεις το φρυδι,αναπολεις και φευγεις απο ασφαλτο...

Παλιοζωη ,αλλά με ωραιες απολαυσεις για αντρες και μεγαλα παιδια...:)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τους παραπάνω.
Έχω 60.000 χλμ στο 800 και τα μόνα ασφάλτινα που έχουν μπει απάνω ήταν τα Battlewind (γλιστράνε) για τα πρώτα 9.000 χλμ και άλλα 1.500 σε ένα ταξίδι που είχα κάνει. Από τότε έχω βάλει 2 φορές TKC80, 1 φορές Karoo T, μία Karoo 2, μία Heidenau K60 Scout και μία μπροστά TKC80 και πίσω K60 Scout. Ε, αυτός όντως ήταν ο καλύτερος συνδυασμός για τα οδηγητικά μου γούστα. Το μπροστινό διάβαζε καλύτερα στο χώμα και δεν γλίστραγε ενώ με μέγιστες ταχύτητες μέχρι 140-150 κράτησαν ~10.000 χλμ.
Μου λείπουν τα 200άρια με τα Battlewind αλλά στο νησί έτσι κι αλλιώς δεν ενδείκνυνται τέτοιες ταχύτητες...


Με αρέσεις λλλλλέμεεεεεε!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Συμφωνώ με τους προλαλλήσαντες για τα ΤKC 80.
Τώρα ζαντάρησα ένα σετάκι Χάϊντι (του Φοίνικα:D ) και θα τα πάρουμε νουμεράδα 2-3 λέλοι:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

θα σας πω σε κανά δίμηνο εντυπώσεις. Δεν τα ξέρω καθόλου και είναι 2ο σετ. Όπτε κάτσει βόλτα λοιπόν:cool:
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Για μπροστά MICHELIN Cross Competition S 12 XC NHS εντουράδικο τακουνάτο και για πίσω το Heidenau K60 Scout, καλός συνδυασμός για μπόλικη λάσπη και χώμα. Στην άσφαλτο το μπροστινό θέλει προσοχή. Το Mischelin Τ63 είναι μιά χαρά στην άσφαλτο σε συνδυασμό με το Heidenau πίσω. Το πίσω Heidenau K60 φαίνεται να τετραγωνίζεται γρήγορα. Οι Αμερικάνοι θεωρούν οτι πάει πολλά μίλια. Εγώ δεν ξέρω ακόμα. Για το μπροστινό το Heidenau δεν έχει πάρει καλές κριτικές.
Γειά χαρά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για μπροστά MICHELIN Cross Competition S 12 XC NHS εντουράδικο τακουνάτο και για πίσω το Heidenau K60 Scout, καλός συνδυασμός για μπόλικη λάσπη και χώμα. Στην άσφαλτο το μπροστινό θέλει προσοχή. Το Mischelin Τ63 είναι μιά χαρά στην άσφαλτο σε συνδυασμό με το Heidenau πίσω. Το πίσω Heidenau K60 φαίνεται να τετραγωνίζεται γρήγορα. Οι Αμερικάνοι θεωρούν οτι πάει πολλά μίλια. Εγώ δεν ξέρω ακόμα. Για το μπροστινό το Heidenau δεν έχει πάρει καλές κριτικές.
Γειά χαρά.

Σε τι μηχανάκι αυτά?
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Το πίσω Heidenau K60 φαίνεται να τετραγωνίζεται γρήγορα. Οι Αμερικάνοι θεωρούν οτι πάει πολλά μίλια.
Ίσως τα πολλά χιλιόμετρα των Heidenau τα βγάζουν οι Αμερικάνοι λόγω χαμηλών ΜΩΤ. Εμείς είναι αλήθεια πως τα πάμε λίγο πιο γρήγορα.. :D

Σε τι μηχανάκι αυτά?
Αν δεν κάνω λάθος 950 ή 990 έχει ο Γιώργος.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ίσως τα πολλά χιλιόμετρα των Heidenau τα βγάζουν οι Αμερικάνοι λόγω χαμηλών ΜΩΤ. Εμείς είναι αλήθεια πως τα πάμε λίγο πιο γρήγορα.. :D


Αν δεν κάνω λάθος 950 ή 990 έχει ο Γιώργος.
Με 21'' μπροστινό παίζει Τ63 και Michelin Cross Competition. Σε 19'' μπροστινό δε νομίζω να βγαίνουν. Γι αυτό ρώτησα.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Γιατι εγω θελω να αποφευγω σετ ελαστικων μπρος/πισω απο διαφορετικη εταιρεια και χαραξη;:cautious:πχ αν και θα με βολευε ενα Τ63 μπροστα με ενα TKC πισω για πιο "ασφαλτινο"χωμα και μόνιμα πανω ή ακομα καλυτερα στο ταξιδιωτικο εντουρο (και οχι μονο)ενα TKC μπροστα με ενα Karoo 3 πισω,αποφευγω να το αποφασισω...:Watching:Απο τη μια η διαφορετικη χαραξη,ισως και αλλη εταιρεια,αλλες ιδιοτητες αλλο ζεσταμα αλλη χαραξη αλλη συμπεριφορα αλλες αντιδρασεις,δεν ξερω αν συνεργαζονται σε πατημα κλπ κλπ που με αποθαρρυνουν απο τετοιο συνδιασμο, που πιθανο να δουλευει και πολυ καλα...:rolleyes:Δεν ξερω ομως,για τους λογους που εξηγω δεν το εχω κάνει ποτέ...και προτιμω σετ ιδια ελαστικα.:cautious::cautious::cautious:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κι εγω ποτε δεν εβαλα αλλο μπρος, αλλο πισω. Ψυχολογικο ισως.....
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Κι εγω ποτε δεν εβαλα αλλο μπρος, αλλο πισω. Ψυχολογικο ισως.....
Eτσι οπως το γραφεις...:Watching:κι αν καποιος δε διαβασει τη ροη του Τοπικ...να πως βγαινει το....
:roflmao::laugh::roflmao:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Πάντως εγώ (εννοείται χωρίς να φέρνω τη μηχανή στα όριά της) δεν είχα κανένα πρόβλημα με το πάντρεμα.

σεντ φρομ κουζουλοφόν
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Δεν υπάρχει κανένα θέμα αν διαφέρει το μπροστά με το πίσω ελαστικό στο χώμα, είτε η μηχανή πάει στα όρια της είτε πάει νορμάλ.

Αυτό συνηθίζεται σε αρκετά big on off και στο εξωτερικό και στην Ελλάδα.

Αυτή την στιγμή φοράω karoo 2 μπροστά και karoo T πίσω, και το έχω ξανακάνει και αρκετές φορές στο παρελθόν αυτό τον συνδυασμό.
Ο λόγος που το κάνω είναι για οικονομία και μόνο, για να βγάλει πιο πολλά χιλιόμετρα το πίσω λάστιχο, αλλά παράλληλα να μην χάσει μπροστά σε φρένα στο χώμα με το karoo 2 που είναι πιο χωμάτινο από το karoo T. (Στα φρένα μπροστινού όσο πιο αραιό και ψηλό το τακούνι τόσο καλύτερα πιάνει, και ως γνωστόν η μηχανή σταματάει με το μπροστά. Άρα καλό μπροστινό = ασφάλεια)
Το πίσω karoo 2 τρώγεται πιο γρήγορα από τα πίσω karoo T και το TKC στο χώμα. Και αυτό γιατί το karoo T και το TKC έχουν πιο φαρδύ και λίγο πιο σκληρό τακούνι από το karoo 2 που έχει πιο στενό, μακρύ και παράλληλα πιο μαλακό τακούνι, άρα το karoo 2 γίνεται φιτίλια πιο γρήγορα από τα άλλα 2 αν το κυνηγάς.
Αυτός είναι και ο μόνος λόγος που βάζω το karoo T πίσω κατά καιρούς, για να βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα το πίσω λάστιχο, αλλιώς θα είχα μονίμος πίσω μόνο το karoo 2 φυσικά, που είναι καλύτερο στο χώμα.

Στο μπροστά δεν βλέπω διαφορά στα πόσα χιλιόμετρα βγάζουν, γιατί δεν είναι o μπροστά τροχός ο τροχός μετάδοσης της κίνησης.
Ο τροχός μετάδοσης της κίνησης είναι αυτός που φιτιλιάζει τα λάστιχα στο χώμα αν το κυνηγάς και όχι ο μπροστινός τροχός. Οπότε μπροστά έχω μονίμος karoo 2 αφού το μπροστά δεν τρώγεται εύκολα και δεν το αλλάζω συχνά (αλλάζω 1 μπροστά - 3 πίσω όπως έγραψα πιο πάνω)

Και μιλώντας για μπρός και πίσω λάστιχα στο χώμα με on off έχουμε κυρίως:
με καλό μπροστινό = καλά φρένα
με καλό πίσω = ευκολότερο πέρασμα από παντού
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλά τα λέει ο Nibo, αλλά τα μηχανάκια που δεν πάνε με τρέιλερ στο χώμα κάνουν 90% άσφαλτο (κι αυτό ο πλέον χωματερός).
Συνήθως είναι 95% και βάλε η άσφαλτος.
Προσωπικά δε θα έστηνα ποτέ το μηχανάκι μου έτσι, ακόμα κι αν είχα 990, ή F800. Δε μιλάω θεωρητικά κι όταν είχα την Αφρικα και το ΧΤ (με τα οποία έκανα πολύ περισσότερο χώμα από όσο τωρα) είχα ασφάλτινο και χωμάτινο σετάκι. Και τώρα το ίδιο.
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Καλά τα λέει ο Nibo, αλλά τα μηχανάκια που δεν πάνε με τρέιλερ στο χώμα κάνουν 90% άσφαλτο (κι αυτό ο πλέον χωματερός).
Συνήθως είναι 95% και βάλε η άσφαλτος.
Προσωπικά δε θα έστηνα ποτέ το μηχανάκι μου έτσι, ακόμα κι αν είχα 990, ή F800. Δε μιλάω θεωρητικά κι όταν είχα την Αφρικα και το ΧΤ (με τα οποία έκανα πολύ περισσότερο χώμα από όσο τωρα) είχα ασφάλτινο και χωμάτινο σετάκι. Και τώρα το ίδιο.

ποιός σου είπε ότι τα μεγάλα μηχανάκια δεν πάνε με τρέιλερ στο χώμα?:p
τα θηρία φορτωμένα
το tenere του φίλου μου Γιάννη μπροστά μου στο μονό τρέηλερ, παρέα με το 800 μου που είναι ακριβώς από πίσω φορτωμένο στο ford transit πάνε παρέα στην μάχη!





Ο συνδυασμός πάντως που ανάφερα πιο πάνω, με karoo 2 μπροστά και karoo T πίσω έχει δοκιμαστεί φούλ σε χώμα, ασφάλτινο επαρχιακό στροφίλικι και μέσα στην πόλη και μπορώ να σου πω ότι δεν είχε καμία διαφορά στην άσφαλτο από ότι τα αντίστοιχα ζευγάρια karoo 2 ζευγάρι και karoo T ζευγάρι.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Να κάνω μια ερωτησούλα γιατί δεν το κατέχω το χώμα και με ενδιαφέρει.
Λένε όλοι (ΟΚ οι περισσότεροι) ότι πρέπει να αλλάζει η πίεση των ελαστικών στο χώμα. ΟΚ, δεκτό αυτό.
Αέρα πότε αφαιρείτε? Πριν μπείτε χώμα? Μετά παίζει θέμα αν οδηγήσω 1 ώρα να φτάσω σπίτι μέσω ασφάλτου (με χαμηλή πίεση εννοώ)?
Παίζει καμιά ηλεκτρική τρόμπα να προτείνετε?
Δεν είναι ακριβώς λαστιχένιος ο προβληματισμός μου αλλά συνδέεται :)
 

alx_k

Skipper
Περιοχή
Βόλος-Θεσσαλονίκη
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS '05
Να κάνω μια ερωτησούλα γιατί δεν το κατέχω το χώμα και με ενδιαφέρει.
Λένε όλοι (ΟΚ οι περισσότεροι) ότι πρέπει να αλλάζει η πίεση των ελαστικών στο χώμα. ΟΚ, δεκτό αυτό.
Αέρα πότε αφαιρείτε? Πριν μπείτε χώμα? Μετά παίζει θέμα αν οδηγήσω 1 ώρα να φτάσω σπίτι μέσω ασφάλτου (με χαμηλή πίεση εννοώ)?
Παίζει καμιά ηλεκτρική τρόμπα να προτείνετε?
Δεν είναι ακριβώς λαστιχένιος ο προβληματισμός μου αλλά συνδέεται :)
Το μονο θεμα ειναι οτι θα τελειωσουν πιο γρηγορα τα λαστιχα σου. η λυση της τρομπας θεωρω κανει μονο αν θες να εχεις αερα σε περιπτωση που παθεις λαστιχο και εισαι στην μεση του πουθενα, αλλιως μολις βγεις απο το χωμα, πας στο πλησιεστερο βενζιναδικο και ξανα βαζεις την σωστη πιεση για χρηση σε ασφαλτο.
 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
Υπάρχει και μια θεωρία που υποστηρίζει για τις adventure τουλάχιστον μοτο ότι η ιδανική πίεση στα ελαστικά (μπρος-πίσω) είτε άσφαλτο είτε χώμα θα πρέπει να είναι 1,5 bar και αυτό γιατί ο σχεδιασμός των χωμάτινων ελαστικών δεν επιτρέπει καλή πρόσφυση στην άσφαλτο εάν έχουν μεγαλύτερη πίεση.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Υπάρχει και μια θεωρία που υποστηρίζει για τις adventure τουλάχιστον μοτο ότι η ιδανική πίεση στα ελαστικά (μπρος-πίσω) είτε άσφαλτο είτε χώμα θα πρέπει να είναι 1,5 bar και αυτό γιατί ο σχεδιασμός των χωμάτινων ελαστικών δεν επιτρέπει καλή πρόσφυση στην άσφαλτο εάν έχουν μεγαλύτερη πίεση.
+1200!!!
Δεν είναι θεωρία, έτσι είναι!
Απλώς με 1,5 bar θα πρέπει να τηρεί κανείς τα 140 max αυστηρά. Που σημαίνει κινούμαι με 100-120 και πιάνω 140 σε μια προσπέραση. Αυτό για να έχουν μια ζωή γύρω στις 6-7000χλμ, αλλιώς θα "γίνουν φυτίλια" πολύ γρήγορα με 1,5 στην άσφαλτο.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Υπάρχει και μια θεωρία που υποστηρίζει για τις adventure τουλάχιστον μοτο ότι η ιδανική πίεση στα ελαστικά (μπρος-πίσω) είτε άσφαλτο είτε χώμα θα πρέπει να είναι 1,5 bar και αυτό γιατί ο σχεδιασμός των χωμάτινων ελαστικών δεν επιτρέπει καλή πρόσφυση στην άσφαλτο εάν έχουν μεγαλύτερη πίεση.
+1200!!!
Δεν είναι θεωρία, έτσι είναι!
Λαμβανοντας ενα δεδομενο οτι ακομα και οι εταιρειες παραγωγης ενος χωματινου ελαστικου για μικτη χρηση σε μεγαλο OnOff,προτεινουν πιεσεις στα ελαστικα τους,ασφαλτινες ως συνηθως(πχ.η Heidenau στα Scout K60 προτεινε ιδια με αυτη που προτεινει η BMW στην ασφαλτινη χρηση...και το κανουν αρκετες σοβαρες εταιρειες ελαστικων στο χωρο),θα ηθελα να μου το εξηγησετε λιγο παραπανω αυτο που λετε γιατι με ενδιαφερει να μαθω κατι που ισως δεν γνωριζω.
Να σημειωσω οτι σε ολες τις μοτοσυκλετες μου OnOff οσες φορες εχω τοποθετησει λαστιχα μικτης χρησης,παντα οταν κινουμαι στην ασφαλτο επιλεγω τις συνηθεις πιεσεις που εχω και στα ασφαλτινα ελαστικα.Δεν ειχα ποτέ προβλημα με την προσφυση,ενω απεφυγα πιθανη προωρη φθορα λογω μειωμενων πιεσεων...αυτα ομως αφορουν δικη μου επιλογη,μη γνωριζοντας πιθανον κατι που θελετε εσεις να πειτε με αυτο που γραφετε πιο πανω και θελω να ακουσω περισσοτερα σχετικα με αυτο.:thinking:

Το μονο θεμα ειναι οτι θα τελειωσουν πιο γρηγορα τα λαστιχα σου. η λυση της τρομπας θεωρω κανει μονο αν θες να εχεις αερα σε περιπτωση που παθεις λαστιχο και εισαι στην μεση του πουθενα, αλλιως μολις βγεις απο το χωμα, πας στο πλησιεστερο βενζιναδικο και ξανα βαζεις την σωστη πιεση για χρηση σε ασφαλτο.
Εγω Αλεξ,σε καθε χωματινη βολτα εχω μαζι μια 12V καλη τρομπα και αυξομειωνω παντα οταν εναλλασω ασφαλτο-χωμα(ειδικα απαιτητικο χωμα).Και τα ελαστικα λειτουργουν καλυτερα και δεν ειναι καθολου κοπος να χρησιμοποιω την τρομπα.Και γλυτωνω και το ψαξιμο βενζιναδικου για ελεγχο πιεσεων,που εννοειται οταν ειμαι στα βουνα...μονο βενζιναδικα δεν βρισκω.
Νομιζω ειναι κατι που σου λυνει τα χερια οταν εχεις μαζι,αν ασχολεισαι με μικτες διαδρομες χωμα-ασφαλτο.Μαζι με ενα καλο μετρητη πιεσεων σετακι...:friendship:
 
Top Bottom