ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ 2020

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, έλαβε χώρα η μοτοσυκλετιστική έκθεση του Ντόρτμουντ. Βρέθηκα εκεί και κατέγραψα κάποια στιγμιότυπα που έκρινα ότι είχαν κάποιο ενδιαφέρον και είπα να τα μοιραστώ εδώ.
Τα ενδιαφέροντα που κράτησα από την έκθεση είναι, το Concept της BMW με τον θηριώδη Boxer R18, το αναμενόμενο Touring Enduro της Harley Davidson, Pan America, καθώς και το ηλεκτρικό Lifewire, που τυχαία το είδα φεύγοντας μετά να το έχει κάποιος στο πάρκινγκ και να επιταχύνει, και μπορώ να πω, ότι τρόμαξα με την ακαριαία αντίδρασή του στο γκάζι και τον ηλεκτρικό ήχο που κάνει!!! Τελείως διαστημικός, από το "μέλλον του παρελθόντος μας" όταν είμασταν παιδιά!
Για το Pan America διατηρώ κάποιες σχεδιαστικές/λειτουργικές επιφυλάξεις. Δημιουργείται ένα ανεξήγητο μεγάλο πλάτος μπροστά από τα πόδια του οδηγού, με προσθήκες πλαστικών που ουσιαστικά είναι άδεια και δεν έχουν κάποια λειτουργικότητα εκτός από το να οδηγούν τον αέρα στο ψυγείο, αλλά γι αυτό θα μπορούσε να είχε γεμίσει το χώρο με περισσότερο ψυγείο ίσως. Επίσης διέκρινα κάτι με ψύκτρες που έμοιαζε με ανορθωτή, στο πιο άκυρο σημείο της μηχανής γι αυτόν το σκοπό. Κάτω στην προστατευτική καρίνα, να εξέχει στο μπροστά μέρος, έξω από την καρίνα σε ένα άνοιγμά της, εκεί δηλαδή που σκάνε όλες οι πέτρες και τα λασπόνερα από τον μπροστινό τροχό ο οποίος σημειωτέον, έχει πολύ κοντό φτερό. Δεν υπήρχε όμως κάποιος να μας εξηγήσει ακριβώς εάν είναι έτσι τα πράγματα όπως μου φάνηκαν, διότι από την Harley τηρούν σιγή ιχθύος σε ότι έχει να κάνει με τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.
Είδαμε επίσης το Superleggera V4 της Ducati που μόνο στη θέα του, νιώθεις πολύ γέρος για να το καβαλήσεις, τα περίπτερα της Triumph, Honda, Kawasaki, Yamaha, κάποια φουτουριστικά μοντέλα της Husqvarna που την έχουμε συνηθίσει αλλιώς μέχρι τώρα, το πολύ ιδιαίτερο για Global Traveling τον τελευταίο καιρό, Himalayan της Royal Endfield, καθώς κι ένα Susuki V Strom 1000, που έκανε πάνω από 100000χλμ σε όλον τον κόσμο.
Ίσως παρατηρήσει κανείς ότι δεν πέρασα και δεν κατέγραψα τίποτα από τα περίπτερο της KTM. Ο λόγος ήταν ότι δεν υπήρχε κάτι νέο εκεί και και ήταν όλα πορτοκαλί ακόμη όπως πάντα τα τελευταία χρόνια. Έτσι για οικονομία χρόνου, το προσπέρασα. Τίποτα προσωπικό με την ΚΤΜ!
Ένα από τα παρελκόμενα της φετινής έκθεσης, ήταν ο πανικός που επικράτησε σε κάποιες εταιρίες, όπως η Susuki, Aprilia, Indian, Wunderlich, που ακύρωσαν τις συμμετοχές τους, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, λόγω του Κορονοιού. Το περίπτερο της Indian ήταν στημένο εκεί χωρίς της μηχανές και τους ανθρώπους της, με το ντεκόρ του περιπτέρου να λάμπει δια της απουσίας τους.
Να σημειώσω εδώ, ότι συμπτωματικά, στην παρέα μας που επισκεφτήκαμε μαζί την έκθεση, υπήρχε κι ένας ασιάτης από την Ινδονησία που ζει κι εργάζεται ως γιατρός στη Γερμανία τα τελευταία αρκετά χρόνια. Προσπάθησα σε κάποιες περιπτώσεις να τον έχω κοντά μου, για να κάνω κάποιες λήψεις χωρίς πολύ κόσμο, όπου αυτό ήταν εφικτό.;)
Να σημειώσω εδώ ότι στην Ινδονησία έχουν λιγότερα κρούσματα ακόμη κι από την Ελλάδα, και η απόσταση της Ινδονησίας από την Κίνα είναι κάτι αντίστοιχο με Σκανδιναβία-Ελλάδα.

 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia caponord abs
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, έλαβε χώρα η μοτοσυκλετιστική έκθεση του Ντόρτμουντ. Βρέθηκα εκεί και κατέγραψα κάποια στιγμιότυπα που έκρινα ότι είχαν κάποιο ενδιαφέρον και είπα να τα μοιραστώ εδώ.
Τα ενδιαφέροντα που κράτησα από την έκθεση είναι, το Concept της BMW με τον θηριώδη Boxer R18, το αναμενόμενο Touring Enduro της Harley Davidson, Pan America, καθώς και το ηλεκτρικό Lifewire, που τυχαία το είδα φεύγοντας μετά να το έχει κάποιος στο πάρκινγκ και να επιταχύνει, και μπορώ να πω, ότι τρόμαξα με την ακαριαία αντίδρασή του στο γκάζι και τον ηλεκτρικό ήχο που κάνει!!! Τελείως διαστημικός, από το "μέλλον του παρελθόντος μας" όταν είμασταν παιδιά!
Για το Pan America διατηρώ κάποιες σχεδιαστικές/λειτουργικές επιφυλάξεις. Δημιουργείται ένα ανεξήγητο μεγάλο πλάτος μπροστά από τα πόδια του οδηγού, με προσθήκες πλαστικών που ουσιαστικά είναι άδεια και δεν έχουν κάποια λειτουργικότητα εκτός από το να οδηγούν τον αέρα στο ψυγείο, αλλά γι αυτό θα μπορούσε να είχε γεμίσει το χώρο με περισσότερο ψυγείο ίσως. Επίσης διέκρινα κάτι με ψύκτρες που έμοιαζε με ανορθωτή, στο πιο άκυρο σημείο της μηχανής γι αυτόν το σκοπό. Κάτω στην προστατευτική καρίνα, να εξέχει στο μπροστά μέρος, έξω από την καρίνα σε ένα άνοιγμά της, εκεί δηλαδή που σκάνε όλες οι πέτρες και τα λασπόνερα από τον μπροστινό τροχό ο οποίος σημειωτέον, έχει πολύ κοντό φτερό. Δεν υπήρχε όμως κάποιος να μας εξηγήσει ακριβώς εάν είναι έτσι τα πράγματα όπως μου φάνηκαν, διότι από την Harley τηρούν σιγή ιχθύος σε ότι έχει να κάνει με τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.
Είδαμε επίσης το Superleggera V4 της Ducati που μόνο στη θέα του, νιώθεις πολύ γέρος για να το καβαλήσεις, τα περίπτερα της Triumph, Honda, Kawasaki, Yamaha, κάποια φουτουριστικά μοντέλα της Husqvarna που την έχουμε συνηθίσει αλλιώς μέχρι τώρα, το πολύ ιδιαίτερο για Global Traveling τον τελευταίο καιρό, Himalayan της Royal Endfield, καθώς κι ένα Susuki V Strom 1000, που έκανε πάνω από 100000χλμ σε όλον τον κόσμο.
Ίσως παρατηρήσει κανείς ότι δεν πέρασα και δεν κατέγραψα τίποτα από τα περίπτερο της KTM. Ο λόγος ήταν ότι δεν υπήρχε κάτι νέο εκεί και και ήταν όλα πορτοκαλί ακόμη όπως πάντα τα τελευταία χρόνια. Έτσι για οικονομία χρόνου, το προσπέρασα. Τίποτα προσωπικό με την ΚΤΜ!
Ένα από τα παρελκόμενα της φετινής έκθεσης, ήταν ο πανικός που επικράτησε σε κάποιες εταιρίες, όπως η Susuki, Aprilia, Indian, Wunderlich, που ακύρωσαν τις συμμετοχές τους, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, λόγω του Κορονοιού. Το περίπτερο της Indian ήταν στημένο εκεί χωρίς της μηχανές και τους ανθρώπους της, με το ντεκόρ του περιπτέρου να λάμπει δια της απουσίας τους.
Να σημειώσω εδώ, ότι συμπτωματικά, στην παρέα μας που επισκεφτήκαμε μαζί την έκθεση, υπήρχε κι ένας ασιάτης από την Ινδονησία που ζει κι εργάζεται ως γιατρός στη Γερμανία τα τελευταία αρκετά χρόνια. Προσπάθησα σε κάποιες περιπτώσεις να τον έχω κοντά μου, για να κάνω κάποιες λήψεις χωρίς πολύ κόσμο, όπου αυτό ήταν εφικτό.;)
Να σημειώσω εδώ ότι στην Ινδονησία έχουν λιγότερα κρούσματα ακόμη κι από την Ελλάδα, και η απόσταση της Ινδονησίας από την Κίνα είναι κάτι αντίστοιχο με Σκανδιναβία-Ελλάδα.

πιστευω οτι τα ηλεκτρικα της HD ειναι πολυ καλοφτιαγμενα
 
Top Bottom